Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is misschien wel wat ja.. Maar ja een bon is miss ook afgezaagd, haha ja sorry ben kritisch.. Maar het is een optie! Thnx voor het meedenken.

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wipt weer even langs.....

pffff... artsen....
    Zo moeilijk om iets te zeggen.......;)...

Begrijp best dat ze niets kunnen zeggen wat niet vastgesteld is, maar zelfs DAT kunnen ze dan toch vertellen???

Zebra.. doe iig je mond open... want soms moet je er alles uit trekken....!!!

@mon
    :(... tjeetje.....
    Bij septembermama's was er eentje die met 26 weken (plotseling) beviel... en ondanks de eerste tijd in het ziekenhuis, is het een sterke meid geworden en is het gezien termijn "vlot" verlopen...
    Soms zeggen de weken niet altijd iets....
    sterkte voor daar....

3. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woon je in Brabant? Je mag best mijn cc lenen en kaartjes bestellen en dan kan jouw man mijn cc meenemen naar de wedstrijd.

Leske

4. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Blije doos: ik kreeg ook eindelijk vandaag de bon dat ik m af kan halen. Ff kijken wanneer ik dat ga doen want de dichtstbijzijnde prenatal zit in Almere en dat is 3 kwartier rijden vanaf hier... Misschien volgende week ofzo als we t zoontje van mn vriend terugbrengen naar zn moeder. Die woont in Lelystad en Almere is vanaf daar maar een kwartiertje verder... Ben benieuwd!

Verder nog niks van Zebra gehoord! Zit in spanning af te wachten! Ik laat t jullie meteen weten als ik wat van haar hoor!

5. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Anna; ik ga ook in het nieuwe jaar het kraampakket aanvragen (krijg hem nu niet en straks wel...)

@ Zebra; waar blijf je meid? Pffff dis echt zenuwslopend......

6. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Leske, gaat dat niet op naam dan???

7. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik krijg mijn kraampakket automatisch thuis gestuurd in januari.
    ik verander per januari van pakket dus had nog even gebeld voor de zekerheid maar alles stond al in de computer zei die vrouw.

vanaf januari wordt hij automatisch omgezet en wordt mijn pakket meteen opgestuurd dus ik ben benieuwd wanneer hij binnen komt.

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou ga hier pc zo weer uitzetten...
    net tandarts geweest en 1 gaatje.. (voor het eerst sinds mn 16de ofzo... )... moet dus nog terug...

Vanavond naar het gemeentehuis met 3 kids...
    man was vanmiddag geweest, maar moest legitimatiebewijs van mij hebben en ik moet voor akkoord tekenen;) en kinderen moeten mee, want ze moeten....
    tekenen;)

(welke klojo dat bedacht heeft.... zie je mn dreumes al tekenen...;))....

Tegen fraude... rot op... net of mn dreumes over 4 jaar nog op zn foto lijkt... ;)

misschien de pretecho van gisteren al meenemen.... en met mn muts op een stuk papier gaan zitten...(beetje plat sorry) kan die ook alvast tekenen... tegen fraude ;)

9. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Cerberus: whuahaha hilarisch!!! Maak je wel een foto als je daar met je muts op een stuk papier zit? hahahaha

Pffff word gek van de zenuwen over Zebra! Hoop zo dat de echo gewoon goed is!!!!

10. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    het duurt ook wel erg lang voordat we iets horen.. hopelijk wil dat niets zeggen!

11. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    kom echt elke keer even kijken maar nog steeds niets he... wat duurt dat lang zeg...

hoop niet dat dit iets ergs betekend... pff

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik heb net een smsje van Zebra gekregen!
    Ze mag nu gelukkig naar huis. Zodra ze thuis is komt ze hier een update geven!
    Dus nog even afwachten.....!

13. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke,gelukkig mag ze naar huis.. Ben benieuwd hoe het met haar en de baby is

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    fijn dat ze naar huis mag... dat is al goed nieuws

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Poeh, ik heb echt heeeeeel langzaam naar beneden gescrolled, omdat ik eigenlijk niet durfde (zag dat het laatste bericht van jou was, Beesie).....

Nu even afwachten op het precieze verhaal....

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Ohh.. gelukkig zat elke keer al te kijken naar een berichtje.
    Dat is in ieder geval goed nieuws. Ik ben benieuwd hoe het met haar en de baby is !

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ben benieuwd naar het verhaal van zebra.

18. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Pff, hoe kun je mensen in spanning houden... Heeft lang geduurd en hoop echt SUPER dat alles gewoon in orde is met haar en de kleine spruit... Ik moet zo op kraamvisite, kan straks pas bijlezen... Dikke knuffel voor jou!!

Tandarts: vandaag geweest, jeetje wat was ik bang. Gelukkig helemaal voor niets. Niks aan het handje/tandje ;) Voor niks een paar weken over de zeik geweest ervoor

Ziekenhuis: morgen weer naar het ziekenhuis. Ze willen me aan de CTG leggen en kijken wat daar uitkomt. En aansluitend heb ik een groeiecho. Vind het fijn dat ze alles nu dubbel en dwars in de gaten willen houden, maar ze kunnen ook overdrijven he? Echt voor het minste of geringste wordt bloed geprikt en urine onderzoek gedaan en ga zo maar door... Naja, als ze niks zouden doen zou ik waarschijnlijk ook wel wat te klagen hebben... Vandaag beetje in de klaag-modus, sorry ;)

Verzekering: zit nu nog bij Delta Lloyd en nét over laten schrijven naar FBTO per 1 januari. Heb van Delta Lloyd een kraampakket gekregen van de week. Moet ik dit terugsturen? Of moet ik er gewoon bij FBTO ook eentje aanvragen of gaat dit automatisch? Of wie/wat/hoe?

Kamertje: kamertje is binnen... En raad eens... Commode bovenop een dikke kras en het bedje helemaal beschadigd. Ook zal er vanalles niet bij. Pff, ben even niet zo happy over Babydump!! Heb gebeld en binnen 4 weken komen ze de beschadigde onderdelen vervangen. Hoppa, wéér een halve of hele dag vrijnemen. Zo wordt het toch stiekem een duurder kamertje als dat we hadden verwacht...

Dames ik hou jullie in de gaten... Hoop echt dat er snel fijn en goed nieuws van Zebra komt... Duimduimduim!

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel, staat wel op naam, maar daar kijken ze nooit naar, heb ik in ieder geval nog NOOIT meegemaakt in al die jaren!

Leske

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    fijn om te lezen dat zebra naar huis mag.
    Ik ga nu ff eten, was laat thuis (2 uur overgewerkt), en kom daarna weer even kijken of er nog meer nieuws is

Deel Deze Pagina