Pfff, gelukkig Zebra! Naar huis mogen, betekent goed nieuws. Lees straks weer en hoop een positief verhaal te lezen! Liefs, Leske
Pffff... met spanning lees ik het berichtje van Beesie, ga nu nara de cursus lees straks het verslag van zebra......
heb nog niks bijgelezen, eerst even een update van mij rond een uur of half 1 vandaag de vk gebelt dat ik me toch zorgen maakomdat ik de kleine al een paar dagen niet voelde ondanks alle inspanning van rustig liggen,koud warm etc. Nou kon meteen komen om het hartje te luisteren. Kon ze niet vinden * stress pff * , toen dácht ze in de verte wat te horen maar was erg zwak en niet regelmatig. dus meteen doorsturen naar het ziekenhuis voor een ctg. vriend als een gek naar huis gekomen omdat ik nogal een zenuwpees ben met zoiets. nou ctg gehad een uur lang, tja tja.. ze zeiden weinig nog iemand aan mn bed om te kijken. ja we doen een echo zeiden ze. nou hartactie was op zich goed maar de baby beweegt nauwlijks. zeker half uur echo gehad en echt maar een keer of 3/4 af en toe een handje wat bewoog dus dat is niet echt goed. maar ze kunnen het niet plaatsen want verder ziet alles er gewoon goed uit. dus ja... niet veel wijzer geworden eigenlijk. Heb nu bedrust voor minimaal een week ( fijne kerstdagen..zucht ) dinsdag moet ik zoiezo terugkomen voor een ctg en mocht ik nou morgen nog de hele dag geen leven voelen moet ik vrijdagochtend al terug voor een ctg. ze hebben verder niet gekeken of het betrekking heeft op de groei ivm de groeiecho voor volgende week want op het oog zag alles er goed uit dus dat zou geen reden kunnen zijn. al met al.. stressen en onzekerheid pff wat een dag. zo val je spontaan van je roze wolk af
Jeetje Zebra, dat verwacht je toch ook niet. Het lijkt me vooral frustrerend dat je nu echt geen idee hebt of er nou iets mis is en wat dat dan is. Heel veel sterkte in ieder geval!
Pfff das balen Zebra. Je weet eigenlijk nog niks. Kan me voorstellen dat het je ontzettend onzeker maakt dat je kleine nauwelijks voelt.
@ rens.... ons kamertje is eind oktober geleverd (ook van baby dump) nog een duur kamertje ook. op alle meubels schade. gebeld en gemaild ze zouden de onderdelen bestellen en dan komen vervangen.. het is onderhand eind december en er is nog niets vervangen door baby-dump.
@ zebra; meis toch.. Wat een dag! Inderdaad heel erg die onzekerheid. Hopelijk is het maar een moment, de hartactie was goed dat is fijn. Maar dat de baby amper beweegt... ik kan me voorstellen dat je helemaal in de stress bent. We duimen allemaal voor jou en de baby!
och zebra ik ben blij om te lezen dat er hartactie gezien is op de echo, maar minder blij om te lezen dat jullie meisje niet zoveel bewoog. Ik weet dat het moeilijk is (en zelf zou ik het advies ook niet kunnen opvolgen in jullie situatie) maar probeer zo min mogelijk te stressen. Hoe minder stress, hoe beter voor de beeb. Ga lekker rustig aan doen en laat je verwennen door je mannetje! Hopelijk is jullie ukje nu goed uitgerust na al dat relaxen van de afgelopen dagen en gaat ze de komende dagen weer feesten!
Oh Zebra wat een toestand zeg. Zo word je zeker van je roze wolk gegooid. Ik hoop dat je de kleine meer gaat voelen, maar anders direct aan de bel trekken. Wat vervelend dat ze niet weten wat er misschien dan wel mis kan zijn. Waren de ctg's wel goed? Heel veel sterkte meid. Ik denk aan je Femme
@ zebra.. wat vervelend dat je nu nog niet veel wijzer ben. hopen dat je de kleine morgen in ieder geval voelt...
Och meid, wat een stress probeer het zo rustig mogelijk aan te doen en laat je mannetje je lekker verwennen ! Ben blij dat de hartactie goed is maar minder om te horen dat het niet goed is dat de kleine niet veel beweegt..hoop dat ze gauw heel veel gaat schoppen en alles verder goed gaat en je niet vrijdag terug hoeft voor ctg. Dikke knuffel vanaf hier !
@Zebra: ik had stiekem gehoopt op een iets positiever bericht (jullie natuurlijk ook....). Ik hoop dat de rust je goed doet, en wat anderen al zeggen: meteen aan de bel trekken als je je nog/weer zorgen maakt!!
net alles gelezen, om daarna een flinke jankbui te hebben alle stress de hele dag maar opgekropt, en de onzekerheid die we nu hebben maar wat fijn dat jullie zo meeleven! erg lief alle berichtjes, dat doet me goed. De ctg's waren ''goed'' als in geen gekke dingen maar ook daar weinig activiteit. kindje was gewoon te rustig maar alles ziet er verder goed uit, dus er lijkt geen oorzaak te zijn. zo vreemd ze willen nu dat ik dinsdag eerst nogmaals een ctg laat maken, en dan meteen door naar de groeiecho, misschien toch een verband ? nu zit ik thuis en komen er zoveel vragen in me op. heb blijkbaar ook de helft niet gehoort want vriend verteld me nu allemaal dingen waarvan ik geen idee heb dat over gesproken is.
meiden ik ga de laptop aan de kant schuiven. een weekje in bed zie ik totaal niet zitten op dit moment. dan ga ik alleen maar meer denken en stressen denk ik maar het is niet anders. nu even proberen te slapen. ik ben doodop pff nogmaals lief dat jullie zo meeleven!!
Zebra: Fijn wat van je te horen meis. Maar toch niet helemaal gerustgesteld dus! Gelukkig wel normale hartactie maar wat vreemd dat ze dan zo weinig beweegt... Hopelijk voel je haar vandaag of morgen wel weer gewoon bewegen! Ik denk aan jullie, dikke knuf!
Lieve Zebra, Ben er stil van, hoe je opeens van je mooie wolk kunt donderen... Wat enorm vervelend, zeker omdat ze geen uitsluitsel/zekerheid kunnen geven. Snap dat er nu van alles in je opkomt, maar meer dan rusten en positief proberen te denken kun je niet doen. Ik hoop dat de kleine meid snel in actie komt en jou en je mannetje met haar trapjes lekker gerust stelt. Sterkte meid, ik hoop dat je wat kunt slapen. Veel liefs, Leske
sterkte zebra, hopelijk kan je een beetje slapen en uitrusten.. en gaat de kleine beeb van je een flinke verhuizing houden in je buik!! liefs Anne