Nou, die viezigheid, smurrie en derrie valt wel mee, althans, daar heb ik weinig van mee gekregen (anderen misschien wel tijdens mijn bevalling haha). De pijn, tja, die is er wel. Maar, het is wel te doen hoor, vond ik tenminste. Ik heb echt wel even tijdens mijn bevalling gedacht, ik wil niet meer etc, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Het is zo belangrijk dat je je ademhaling onder controle hebt (is mijn ervaring). Ik ben echt geen moment in paniek geweest ofzo... Enne, 4 januari is het zo hoor!
Hier ook rare dromen; gisternacht droomde ik dat ik al een week overtijd was en de vk ging aan mn buik voelen en zei; deze jongen gaat voorlopig nog niet geboren worden, hij zit nog zo lekker! Dus ik zei van het is een meisje hoor! En toen zei ze nee hoor, ik kan heel goed voelen dat dit een jongetje is! Ik helemaal in paniek en toen ging mn schoonmoeder gauw een blauwe wieg kopen omdat ik het zielig vond als alles roze was Echt zo stom haha!
Ja klopt, als ik vandaag ook weer niets voel moet ik morgenochtend meteen bellen en dan kan ik weer komen voor een ctg, hopelijk is dat niet nodig. zie al erg op tegen dinsdag, weer een ctg+groeiecho erachteraan. Hoop maar op goed nieuws, maar door alles ga je je toch afvragen of er niet toch wat is wat misschien over het hoofd gezien is. zo maar weer even proberen te slapen. hele dag in bed, dan kan ik vanavond misschien wel een uurtje of 2 beneden op de bank gaan liggen. even het gevoel van sociaal leven behouden en met vriend kletsen, hond beetje aandacht geven. sorry voor mijn ego berichtjes hoor. heb wel alles bijgelezen maar heb echt geen idee meer wat iedereen verteld heeft ,sorry!
@Zebra lekker filmpjes proberen te kijken en te lezen? Zou ook gek worden van liggen en rusten! @Leske haha ja soms zie ik van die bevallingen op tv (jaa ja ik weet dat ik daar beter niet naar kan kijken haha) en dan zie ik al die smurrie en dan denk ik hallooo wil er wel fatsoenlijk bij liggen. Ben ook nog zo'n muts dat ik elke dag voor dat ik uitgerekend ben mijn benen 100x te scheren en nagels te lakken wil er wel een beetje leuk bij liggen hahaahahha. Zal uit eindelijk wel weer niet gebeuren :d
Stephanie ik heb dat ook hoor En benen scheren wil nog wel maar down under scheren.. en ik wil dat toch echt netjes hebben hihi dus zie me straks al elke dag in bad liggen om het enigzins bij te houden! Zebra op de bank liggen mag ook wel toch? Dan doe je ook rustig aan..
@ Zebra doe rustig aan meid! @ Dromen, pfff dat is hier ook begonnen de meest rare **ego** Ik zit even flink in dubio. Onze overbuuf heeft ons uitgenodigd om mee naar het pipodorp te gaan 3 dagen en 2 nachten. Vertrekdatum 2 januari Vind het echt super gaaf. Alleen beetje moeilijk... De hond kunnen niet mee zijn als de dood voor vuurwerk en hebben zeker een week nodig om bij te komen. Beetje moeilijk om ze getraumatiseerd naar opa en oma te brengen. Geld is ook een beetje moeilijk wilde eigenlijk sparen en de auto word volgende week gekeurd. We kunnen wel lowbudget doen zelf koken enzo. Maar geld kost het helaas toch. Denk dat we zoiezo 200 euro kwijt zijn. Daar kan ik weer mooie geboorte kaartjes vankopen. Pffff wat zal ik doen...
@Sasjuh ja ik ga het liefst nog mijn haar staan krullen. Moet wel leuk op de foto met mn ventje hahahaha. Oh wat erg zal wel niets van terecht komen! Ja die buik zit in de weg, vanochtend was ook ff ruzie zoeken.
Haha ik wil idd ook niet make-up loos bevallen want dan maak ik me al druk dat ik stom op de fotoos sta straks. Denk alleen dat dit zorgen voor nu zijn en dat het ons straks allemaal niet zoveel kan schelen als het daadwerkelijk zo is Mijn buik zit nog niet in de weg eigenlijk, hij is ook nog erg bescheiden vergeleken met een aantal buiken in het buiktopic! Ben eigenlijk gewoon heel blij met mn buik, vind het heerlijk kleding aan te trekken waardoor het extra geaccentueerd wordt enzo
Bevalling: ja ik wil er ook wel een beetje florisant bij liggen hoor! Doe ook echt wel mn make-upje op, anders zie ik er echt niet uit! En ik zorg ook echt dat ALLES goed bij is gehouden met scheren! Wil echt geen bush bush daar onder! bah!
@ Sasjuh ja ik heb ook nog een mini buik gelukkig! Zo groot als een voetbal ongeveer dus dat is mooi! En verder ook nergens aangekomen behalve bij mijn buik scheelt weer gelukkig
Fijn te horen dat ik niet de enige ben die zich daar druk om maakt. Mijn vriend verklaart me voor gek en snapt niet waarom dat zo belangrijk is voor me haha. Vanmiddag gaan we trouwens in ondertrouw, best spannend eigenlijk haha! Straks is het niet meer mn vriend maar mn man
Hoi ijdeltuiten, Haha, ik lach me krom om jullie. Nou ja, ik wil ook echt KAAL bevallen, haha. Heb echt een hekel aan haar, behalve op mijn hoofd dan. Was bij Joosje ook zo en heb echt foto's van dat haar hoofdje geboren wordt en ja, tuurlijk gewoon netjes geschoren. Vind ik ook belangrijk. Maar de rest boeit nauwelijks als je aan het bevallen bent, geloof me. Ik ging ook netjes naar het ziekenhuis, leuk hemdje aan etc. Maar echt, ik kon geen kleding meer verdragen en heb helemaal bloot met m'n mega borsten hangend op mijn buik liggen puffen, hihi. En mijn staart heb ik uitgetrokken, kon het niet hebben. Make-up doe ik sowieso nooit aan dus dat scheelt. En mooi op de foto's sta je toch, iets puurders is er namelijk niet, meer liefde bestaat niet dus dat zijn de mooiste foto's. Dus geen stress en geen haren krullen enzo!
@ Leske erg he hahahhaha Echt een stelletje mutsen. Ga toch mijn best doen kijken of het lukt hahahahhaha
Even snel alles bijgelezen. @Zebra kan me voorstellen dat het moeilijk is! Heb je leuke films ofzo waarmee je je een beetje kunt vermaken vandaag? En je hebt gelijk hoor als je vanavond een beetje rustig op de bank gaat relaxen. Zal best kunnen! Verder natuurlijk sterkte vandaag. @ Bevallen, ach ik maak me er niet zo druk om hoe ik erbij lig. Nu nog niet in ieder geval. Ik zie het wel! Probeer alles zoveel mogelijk bij te houden mja wat niet gaat dat gaat niet he. @ Cerberus, sterkte vandaag met je zoontje! @ Kiespijn, is nu zo goed als over...heb vanaf 3 uur geslapen tot een half uurtje geleden. Wel tandarts gebeld, was vandaag voor laatste dag open en hadden het druk. Dus heb noodnummer gekregen voor het geval dat. EN de eerste dag dat ze open zijn kan ik gelijk terecht. En nu ga ik ervandoor, kerstkleding shoppen!
Nou, bij mij braken hier thuis mijn vliezen dus ik stond te dansen in ht vruchtwater , ik dacht echt niet meer aan haren stijlen (ik moet ze altijd stijlen ipv krullen), haha. Dus ben benieuwd of het je gaat lukken en wacht met smacht op de eerste foto's van de kleine man en mama die er op en top uitziet met de krullen in de plooi, gelakte nageltjes en lippenstift op, haha.
Haha ik moet er ook wel om lachen. Maar zonder mascara en oogpotlood kan ik eigenlijk echt niet Dus mijn streven is dat in ieder geval wel te gebruiken. Dan laat ik de lippenstift en nagellak wel achterwege Eveline fijn dat het beter gaat! Hopelijk blijft het zo.. Shop ze! Ik heb zoooo'n zin in de kerst hihi.
haha precies. Het zijn allemaal mooie voornemens maar of t lukt is ten 2e... maar wil sowieso alles kaal hebben! en make-up zal er ook zeker wel op zitten! Voor de rest zien we het wel!
@Cerberus, Heel veel sterkte voor jouw en je zoontje vandaag ! Hoop dat het hem en jouw mee gaat vallen ! Hem lekker verwennen na die tijd ! @Frenzy,Wat vervelend van dat wakker liggen meid, gelukkig hoef je dan niet te werken! zou dan echt kapot zijn! Hier net zo. @Missiemaartje,Erg he al dat papier werk hoop dat je er een beetje door heen kan komen. @Zebra, Meid rustig aan doen en hoop dat je je kleine meid snel gaat voelen zodat je morgen niet weer een ctg hoeft te laten doen. @Dromen, hier ook zo erg..soms over van alles en nog wat wat ik niet meer weet en soms over de beeb. Ik droomde laatst dat ik was bevallen van een meisje en dat er nog een jochie in zat die nog een tijdje moest blijven zitten want die was pas 32 weken...echt zo vreemd maarja het hoort erbij. @Rechtsbijstand, ik dacht dat ik die had afgesloten en had het ook duidelijk gezegd maar nu bleek een paar weken terug dat ik dat helemaal niet heb en als ik het nu afsluit moet ik 3 maand wachten voordat ik er gebruik van kan maken. Iedereen bedankt voor de lieve woorden @Babydump/rens en ?, wat ontzettend vervelend van jullie kamertjes zeg hoop dat ze het snel komen vervangen en jullie lekker alles kunnen inruimen! @Rens, Veel succes in het ziekenhuis vandaag, hoop dat de kleine mooi gegroeit is @Eveline, Meid wat ontzettend rot van je kiespijn en het slaat totaal nergens op dat niemand je wil helpen...wat moet je nu doen dan ? 3 weken ermee rondlopen..Echt belachelijk ! @Stephanie,Jeetje meid dat is nogal wat...gelukkig voel jij je vandaag goed en blijf vooral om jezelf en de kleine denken meid! @Gentle, ik heb het juridisch loket al gebeld en het enige wat ik kan doen is een loonvordering sturen. Maar nu is er heel veel veranderd sinds vanochtend. Plaats het hieronder wel effe. Ik kreeg een mailtje van mijn ex werkgever, zij konden niets voor mij betekenen en hadden hier niet veel verstand van. Nu heeft zij me over gedragen aan een bemiddelings bureau die alles voor hen doet met het uwv en ziektewet. Ik vanochtend gebeld met dat bureau en ze vertelden mij dat er vanaf 8 november niets aan gedaan was omdat de persoon die het bezwaarschrift heeft ingediend weg is gegaan en niks heeft overgedragen. ( het bezwaarschrift is dus wel ontvangen door het uwv, was een foutje...jaja ) Hun beslissing blijft hetzelfde..zij gaan mij niet betalen en dus ligt het weer bij het bemiddelings bureau. Die vrouw die ik vanochtend sprak kon me direct vertellen toen ik mn naam zei dat ze alles bij de directie had neergelegd en dat ze vandaag of morgen mij zou bellen met hopelijk een goed antwoord. Ik heb ook meteen aangegeven dat ik nu geld wil hebben, want word hier echt niet vrolijk van. Zij kon me zowaar vertellen dat ik zo goed als zeker een voorschot van hun zou kunnen krijgen ( eerst zien dan geloven ) maar het klinkt al beter dan wat het eerst was. Ben benieuwd wanneer ze me gaat terug bellen en wat ik krijg te horen. Hoop dat dat ik gwoon betaald krijg en dat het nu is klaar is.