Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Deel 3 alweer!
    Niet bij gelezen, zijn nu alweer 10 blz en heb er de puf niet voor :D Heerlijk weer weekend nu en weer een werkweek voorbij, nog 7 te gaan!

Meeten vind ik erg leuk, weet niet of ik het a.s. woensdag ga redden maar een andere x lijkt me leuk. Kampen is voor mij wel te doen, zat op school in Zwolle en zover verder is Kampen niet toch?

2. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    heej allemaal!

ik ben de laatste tijd niet meer zo actief geweest geloof ik op het forum haha. Maar goed hier gaat het allemaal wel een beetje zijn gangetje... Wel leuk om te zien dat er zoveel mensen ook in maart uitgerekend zijn!
    Mijn buik begint nu aardig te groeien haha eerst helemaal niks en eigenlijk toen ik zo rond de 20 weken was ging hij ineens groeien!
    Heb veel last van moeheid, maandag word ook mn HB geprikt en ook gekeken naar dat positief/negatief gedoe met mn bloed. Dus ben benieuwd.
    Ik heb trouwens onwijze last van een droge huid. Heb ik altijd al maar nu is het helemaal erg. iemand enig idee wat ik eraan kan doen?!
    Wanneer beginnen jullie eigenlijk aan de babykamer?! Wij willen in de kerstvakantie aan de slag gaan.

nou ik ga nu maar eens p de bank ploffen :)

doei

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @melovekane: je huid lekker in smeren met een goede bodylotion ;)
    als je dat elke dag doet zal hij minder droog worden. je hebt van vaseline een lekkere vette creme, kun je eens proberen.

4. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sasjuh: ik ga aankomende woensdagmiddag ook niet redden! Ik kan elke dag vd week op een avond, alleen de woensdagavond niet. Dus roepen jullie maar wat... Kampen is vanaf jou een kwartiertje verder dan Zwolle. Je blijft gewoon dezelfde weg volgen, de N50...

Zoontje van mn vriend zit nu lekker in bad, echt heerlijk, hij droogt zichzelf daarna af, trekt zn pyama en zn sloffen aan en komt dan naar beneden, daarna leggen wij m in bed. Heerlijk, zo zelfstandig met 6 jaar...!

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Heb bericht gehad van EmvSenR. Ze komt snel zelf hier eea weer vertellen!

6. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    zoo net ook laatste 15 blz van deel 2 en heel deel 3 tot nu toe gelezen. Ppfff tja dan weet je eigenlijk niet meer waar je op moet reageren.

Heb beetje zoals guusje, ben gewoon slaperig van het bijlezen.
    @volle kledingkasten, leuk joh alles wat voorbij komt. ik moet nog 3 weekjes op mijn kast wachten.
    @babydump, vanmiddag langs eindhoven gegaan. hebben heel veel dingen gekocht. ben er zo blij mee!!
    @meeting, aangezien ik uit zeeland kom en dan nog wel van het onderste deel (tegen belgie) aan is het waarschnlijk niet echt een optie voor mij.

Nou morgen misschien iets uitgebreider antwoorden.
    fijne avond allemaal!!

7. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    of natusan babyolie. Ook erg rijk.
    Probeer niet te lang te douchen. Daar droogt je huid van uit. En als je in bad gaat een lekker olie toevoegen.
    Verder je heel veel laten masseren door je man. Daar raakt je huid beter doorbloed van.

Oh en scrubben, weg met die dode huidcellen!
    Bedenk me gelijk die scrub van Rituals... heerlijk!!!

8. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Even een update van hier:

Hier gaat alles wel oke. Heel erg druk gehad en dan ook nog al een paar weken gebroken nachten, is geen goede combinatie.
    Wat betreft mijn relatie, dat is nog erger dan GTST dus dat zal ik jullie besparen ;).

Met de baby gaat gelukkig ook alles goed. Heb een tijdje terug een bloeding gehad, daarvoor allerlei onderzoeken gehad en een echo. De bloeding bleek van mijn placenta te komen die op dat moment nog steeds te laag lag. Moest eigenlijk opgenomen worden maar, ja met nog 2 kinderen kon dat echt niet dus ben toen tegen doktersadvies naar huis gegaan. Moest het dan wel rustig aandoen maar ja toch heel eigenwijs doorgegaan. Ben daarna mijn slijmprop verloren, heb ook 1 cm ontsluiting en een verkorte baarmoederhals. Na een paar dagen kreeg ik weer een bloeding, gelukkig geen verdere ontsluiting. Moest van de vk nu echt gaan stoppen met werken dus vandaag was mijn laatste dag. Voor de rest moet ik nu rustig aan gaan doen en zodra ik pijnlijke harde buiken krijg naar het ziekenhuis voor controle. Mag ook niet meer verder dan een half uur van het ziekenhuis vandaan zijn.

Hoop dat ik nu weer wat meer tijd ga krijgen voor zp. Ga zo even een groot deel terug lezen want zie dat ik heel veel gemist heb.Ondertussen zitten we alweer in deel 3!

9. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ EmvSenR; heftig joh, rustig aan doen dan! Hopelijk blijft de kleine nog lekker even zitten!!

@ Frenzy; leuk dat je in west brabant woont. Daar kom ik oorspronkelijk ook vandaan! Maar ik ben op 5 jarige leeftijd verhuisd. Ik woonde toen in Hoogerheide, dat zal je vast wel kennen?

@ Sjors; grappig als jij op mijn verjaardag bevalt (29 maart). Ik ben de 26e uitgeteld maar ik hoop zelf dat ik op de 30e of 31e beval. Of natuurlijk VOOR de 26e maart. Maar niet op mijn verjaardag hopelijk!

@ ego; pfff net even veel pagina's weer bijgelezen. Was toch even een hele zit haha. Nu weer bij gelukkig. Wel ontzettend gezellig!

10. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Cvermeulen; nu ben ik weer heel benieuwd waar jij precies woont hoor!! Tussen Eindhoven en Venlo is nog heel breed, maar zal vast wel hier in de buurt zijn dan!!

11. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Em, sjeee meid! Rustig aan doen!!!!! Sterkte komende tijd. Heb je een beetje hulp van fam?

Frenzy, zooo grappig. Heb die datum hier ook al eens genoemd. Ik heb al vanaf begin af aan de 17e in mijn hoofd. Nog voor ik positief had getest. Gek he dat je zoiets met een bepaalde datum kan hebben.

12. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    frenzy ga je ook naar het zkh in R'daal voor de bevalling?

13. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als we zo doorgaan, dan halen we ook deel 4 nog wel voordat iedereen bevallen is :D.

Hier binnenkort ook maar eens naar de prenatal om een nieuwe luiertas uit te zoeken. De huidige is inmiddels wel aan vervanging toe. Heb al even zitten kijken naar de Skip Hop tassen. Iemand ervaring mee?
    Onze vorige tas was een eenvoudig prenataltasje van stof en die wordt toch wel snel vies.

@Meeting: helemaal voor een meeting in Utrecht (heel flauw natuurlijk als je tegen Utrecht aan woont...). Maar voorlopig liever even niet, is hier al druk en chaotisch genoeg. Zal blij zijn als ik over 7 weken eindelijk aan mijn verlof kan beginnen.

Zo, ik ga nu maar even ongegeneerd voor de tv hangen. Het is wel weer mooi geweest voor vandaag.

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Naomi, hoe is het gegaan? Ik had de prikjes ook even verschoven, klinkt als gewoon even niet lekker zijn. Let op dat ze genoeg drinkt, maar dan mag water of thee ook gewoon!

Eveline :$ Hoop dat hij het een beetje kan verwerken zoiets, wat heftig!

Zebra, haha, nu durf ik geen foto meer te posten, hoe netjes heb jij het wauw!! Bij ons is het nog een rommelig plankje met wat losse dingetjes in de gang kast ;)

Verder even niet bijgelezen, waren pas laat thuis. Aju!

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    pfff net terug, was heel heel heftig! Maar heel goed om te zien dat er ontzettend veel vrienden (zowel van die vriend van mij, als van zijn broertje, als van zijn ouders) waren. Ben blij dat ik geweest ben. Stom, maar voor mij ook prettig om het hele verhaal zo gehoord te hebben, dat ik weet wat er gebeurd is. Ik hoop dat ze de nacht goed door gaan komen, bel ze morgen wel weer eventjes op. Nu hele harde buik, sja stress stress stress! Ik ga lekker slapen, fotootjes houden jullie eventjes tegoed...

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Eveline: jeetje heftig hoor meid. Kan begrijpen dat dit veel tijd voor ze kost om erover heen te komen!

EmvSenR: Pfff meis, rustig aan dan hoor! Je kleintje moet toch echt nog even blijven zitten! Hopen dat de ontsluiting niet verder vordert! Maar over je relatie... zijn jullie nog wel samen of niet? Alle details hoef je hier niet te vertellen. Als je wil mag je me altijd pb-en hoor... Sterkte met alles meid!

Hier alleen vanavond al een stuk of 5 harde buiken gehad. Merk dat ik de laatste dagen eigenlijk niks hoef te doen om een harde buik te krijgen. Gewoon tijdens t in huis lopen bijvoorbeeld... Heel vervelend, want af en toe doet t ook wel een beetje pijn... kramp...

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen meiden!
    Hier een nacht zonder wakker te worden van de pijn! Wat een zwangere vrouw al niet gelukkig kan maken :D
    Vandaag wordt er hier geklust in de babykamer! De kleuren worden grijs met aquablauw, deze lamp heb ik gisteren besteld:

Grappig bij zoontje nummer 1 zijn we meer voor stoer gegaan en nu merk ik dat het allemaal wat aan de schattige kant wordt :)

18. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gave lamp eva! Veel klusplezier!
    Wij moeten nu ook echt aan de kamer beginnen. Alle meubels en spullen staan nu op zolder. Echt een rotzooi! Kom er nu zo min mogelijk. Kan ik me er ook niet aan storen.

19. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie gaat er eigenlijk als eerste met verlof? Ik ga best laat. Ik probeer tot 36 weken door te werken. Tis maar een voornemen. Hoop dat mijn lichaam het ook volhoudt. Ik ga op zijn laatst 20 februari met verlof.

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen kletskouzen ;)

Jullie zijn alweer 11 pagina's op weg...

Deel Deze Pagina