Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!

Zo even bijgelezen!

Lang leve de iPad ideaal ding, weet nou niet meer wie m gekregen heeft, schaam haha.

@ missie maartje eruit komen voor de kleine hoeft niet meer. Hij bemoeid zich nergens meer mee. Beter alles alleen!

@ zebra meid wat vervelend zeg. Hoop dat je zo goede uitslag hebt bij de vk. Sterkte en een dikke knuf. Ik weet wel dat ik bij mijn moeder ook heel stil was in haar buik. Bewoog amper zei ze.

Ik moet zo gaan douchen om half 11 pret echo eindelijk is het mijn beurt. Jippieeeeee!!

Lautjuh kan helaas je foto niet zien via mijn iPad balen zeg. Ik moet vanavond meteen werken hoop wel dat ik vanaf daar wat foto's kan plaatsen!

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ zebra; vervelend dat je nu twijfelt of je haar voelde, ik zou in ieder geval even bellen zoals je vertelde...

@ Anna; das een mooi gewicht bij een mooie lengte ;) Hier was dat ook altijd goed 1.80/65), maar door de zw-schap slaat mijn lichaam toch een beetje door! Bedoel je 3 harde buiken de gehele zw-schap? Das echt weinig....

@ Beesie; shop ze straks, leuk hoor! En straks ff je slaap inhalen! Ik weet niet goed hoe hij ligt, hij draait veel.... de ene keer ligt hij goed en de andere keer in stuit...

@ leske; vervelend van je korte nachtje, avond met je vriendin was wel leuk! Ook leuk, lekker een nachtje weg als kerstkado!

@ Eveline; klinkt als andere rugpijn, ik heb het echt van het liggen en zitten... Vanacht toch weer goed geslapen, fijn hoor! Het gaat al aardig opschieten bij jullie!

@ Ego; Yeaa vandaag pretech (vanavond), hoop zo om mooie shots... (ben echt bang dat de kleine met z'n gezicht in de placenta ligt ofo...). Vanacht ook weer wakker gelegen en opzich niet echt uren, maar wordt gewoon wakker van de 'rugpijn'.... Vreselijk niks ligt meer lekker... Het enige wat nog een beetje ligt is op mijn buik en dan lig ik met mijn ene been op het voedingskussen.....

Iedereen een fijne donderdag!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    vk gesproken, ze wil het nog afwachten.
    aangezien als ik nou de ctg laat maken, en dan weer de hele dag niets voel, morgen weer een ctg moet maken en zo blijven we bezig.
    Omdat alles er tot zover goed uitziet en ik nu geen gekke pijntjes heb of aanwijzigen dat er verder iets zou kunnen zijn wil ze even afwachten of de kleine met de rust weer meer gaat bewegen.
    Morgenochtend weer terugbellen, voel ik dan nog steeds niks dan morgen toch wel weer een ctg voor alle zekerheid.
    en zodra ik ook maar iets denk te voelen wat vreemd is of niet te plaatsen moet ik meteen bellen.

ben benieuwd vandaag

eveline, wat lekker zo 2 daagjes weg!

gentle, he bah weer zo'n droom! zo kom je inderdaad niet echt toe aan een goede nachtrust

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Zebra, ik vind het nogal een gewaagde uitspraak van de verloskundige. Kan je niet gewoon even langskomen voor een echo ofzo. Dan kan je iig zien of het goed gaat met je beepje.

@ Le Femmel, helaas is het nu helemaal van de baan. Mijn husby heeft gister te horen gekregen dat zijn contract niet verlengd word in januari. Echt kl***!

@ Beesie, doe rustig aan meid! Die harde buiken zijn er niet voor niks :(

@ Lautjuh, wauw mega lieve foto :D

@ Buik, begint hier ook echt mega te worden.

5. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @zebra, jeetje nog een dagje, sterkte meid en ik blijf duimen!!

@leske, he bah slecht slapen is zooo vervelend, komt dat door de pijn?

@Frenzy, ook al slecht slapen, ik lig normaal heel veel op mijn buik maar dat gaat nu idd echt niet meer, maar sinds ik het voedingskussen in mijn bed heb slaap ik wel beter.
    Heerlijk vanavond de pretecho, ik hoop dat je hem goed kunt zien, ben nu al benieuwd naar de foto's!! Ik zit nog steeds heerlijk in mijn positieve flow, ik wordt zo blij als ik aan 2012 denk, nieuw jaar het jaar dat mijn zoon wordt geboren, ik krijg echt geluk gevoelens!! (als ik de ingredienten weet krijg je een flesje :) )

6. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @mupkuh, balen dat het contract van je vriend niet wordt verleng, zag hij het aankomen??

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @zebra vind ook dat het een gewaagde uitspraak is hoor.
    Ik hoop iig dat jullie meisje zich nog lekker laat voelen *knuf*

8. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@zebra Wat raar dat ze dan in elk geval niet even het hartje laat luisteren enz.

@Mupkuh Jeetje wat balen meid. En dan ze net voor de feestdagen

@Beesie Inderdaad kalm aan doen met die harde buiken. Is toch een waarschuwing van je lichaam en beebje

@EGO. Net terug van de GYN en alles goed. Bovendruk was iets hoger dan gewend van mij, maar heb drukke dagen gehad dus vond ze niet verontrustend. Baarmoeder zit al mooi tegen de ribben aan. Niet zo gek dat ik krom sta van het maagzuur. Daar krijg ik nu Antagel voor. Wel fijn met de feestdagen want dan eet je toch rommeliger enz.
    Gek idee dat ik zaterdag alweer 30 weken ben. Gaat nu toch wel heel erg snel allemaal.

De nodige afspraken gemaakt.
    05 jan 2012 Groeiecho + afspraak GYN. Dan checken ze gelijk weer het rechterniertje wat iets te groot was
    06 jan 2012 Intake kraamverpleegkundige ziekenhuis.

9. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @foxy, fijn dat alles goed was!

Inderdaad gaat het echt super snel, als ik naar de banners kijk zijn sommige al bijna 30 weken! In het begin toen ik net op dit forum kwam stond er een topic "30 weken wie gaat ermee aftellen" toen dacht ik wow lekker je zal al maar 30 weken zijn, en nu is het al bijna zover, voor mijn gevoel vliegt echt de tijd!!

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Frenzy en Stephanie: veel plezier allebei vandaag met jullie 3d echo!!!! Geniet ervan!!!! Ik ben nog steeds verliefd door die echo!!!!

Zebra: Vind t wel een beetje vreemd dat de verloskundige er zo "makkelijk" over is... Dat ze je idd niet even langs laat komen voor de zekerheid om even te kijken hoe t ervoor staat. Maar goed, hopen dat ze vandaag weer lekker van zich laat horen...

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Frenzy: ja, inderdaad 3 harde buiken tijdens de hele zwangerschap. Misschien is dat wat overdreven weinig hoor (het zullen er misschien een stuk of 10 zijn), maar het zijn er echt niet veel. Ik zorg dat ik heel veel rust pak, en dat lijkt echt heel goed te werken.

12. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @harde buiken, ik heb echt nog nooit een harde buik gehad....

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Harde buiken; ik heb ook vriendinnen zie zeggen dat ze daar nooit last van hadden? Hier echt regelmatig hoor. Ook gewoon als ik een film zit te kijken... Maar ze doen bij mij nooit pijn, het voelt alleen zwaar.

Heb ooit gehoord dat een harde buik voor de baby aanvoelt als een stevige omhelzing.... Is toch een schattig idee, wordt ie al veel geknuffeld ;)

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wees echt blij zonder harde buiken! Ik merk ze direct als ik iets even te snel doe. Trap op rennen, net viel Julia op een onhandig moment dus dan ga ik ook te snel en springt m'n buik op 'knal', maar ook juist als ik plat op m'n rug ga liggen, alsof het dan strak trekt.

Pfff, en vandaag kan ik echt helemaal niet gewoon zitten, als of de voetjes recht omhoog staan in mijn longen/maag. Heel vervelend, ik zit steeds heel debiel hoog met mijn rug, maar anders zit het al snel niet meer lekker. Gisteren had ik dat ook en toen kreeg ik opeens een harde schop en was het over, alsof ze even draaide ofzo. Dus ik hoop dat ik nu weer overtuigend genoeg kan duwen dattie draait ;)

15. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Frenzy, Is zo'n harde buik toch nog fijn voor de kleine!
    Heb ook al een lange tijd geen last meer gehad van harde buiken..las laatst op de site van de vk dat niet iedereen harde buiken voelt/heeft dus is per persoon verschillend.

@zebra, Wat vreemd dat de vk wil afwachten, maar anders dus morgen ctg..rustig aan doen en hoop dat je je kleine snel gaat voelen!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik voelde de kleine meid net een paar keer heel lichtjes trappen!!!

phoe wat kun je blij zijn met een paar kleine trapjes zeg, heb de tranen in mn ogen staan!

17. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) Kei fijn Zebra, zou ook huilen van blijdschap geloof ik!!! :)

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    kom even zwaaien.... en zie iets staan over harde buiken...

Bij eerste geen 1 gehad... of iig niet gevoeld.... pas toen ik die kreeg begon de bevalling....
    nummer 2 en 3 waren een ander verhaal....

ik kreeg dus vroeg veel harde pijnlijke harde buiken..., later weer minder...
    later kwamen er oefenweeen voor terug... had dus hoop dat dochter eerder zou komen....

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    :)...

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pioentje, nee echt aankomen niet. Want het ging allemaal heel goed. Hij werkte er nog maar een paar maanden. Shit dus :(

Hij kan naar Noorwegen om te werken. 10 dagen daar en dan een lang weekend hier. Klinkt heel leuk maar ja vind het vanaf februari toch wel een beetje eng dat hij niet optijd is voor de bevalling :S

Deel Deze Pagina