Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zebra, wat fijn! Hopelijk laat ze nog een paar keer duidelijk van zich horen vandaag :) goed nieuws meid!

Harde buiken: ik voel het vooral als ik snel loop. 'Even snel' boodschappen doen ofzo, zit er dus niet meer in. Op me gemakje lopen, beetje slenteren zelfs. Anders heb ik er echt last van. Verder merk ik het ook nooit!

Hier is me kleine neefje van 2 weer lekker aan het rondscharrelen. Zijn mama is bezig met onze babykamer haha

2. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @zebra, super fijn, ben zo blij dit te lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Zebra, wat een ontzettend goed nieuws. Doe maar heerlijk lekker ontspannen vanmiddag. En je zult zien dat je je beepje vakar zult gaan voelen :D

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Zebra; super goed dat je der ff heeft gevoeld, moet je goed doen!

@ Ceberus; hoe gaat het met je oudste?

@ Mupkuh; wat balen van je mannetje, tja en 10 dag op en af in noorwegen... lijkt me ook niet alles...

@ Ego; zo heb weer even wat dingen van me 'to do list' gedaan, lijst werd erggggg groot... O.a. solliciaties de deur uit gedaan, ben benieuwd, zaten een paar leuk vacatures tussen, en dan baal ik stiekem, zou die vacature liever over 3 maanden zien, maak je toch iets meer kans ;).

Nu ff paardrijden en boodschap doen en dan pretecho!

@ Stephanie; ben benieuwd naar jou foto's straks, veel plezier meid, geniet ervan!

5. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    wat fijn om te horen zebra....

pff sommige hier zijn al bijna 30 weken zwanger.. en ik was gister zo blij haha voelde me net een kleinkind in de snoepwinkel dat mn 3e trimester was begonnen hihi hoe blij kun je zijn...

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zooo de gipsplaten zitten erin hoor! Vriendje ligt nu even te slapen en dan gaan we zo even bij de gamma latex e.d. halen, dan kunnen we komend weekend weer verder!!

7. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    #1207 Shadow08, 22 dec 2011
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Zebra: super dat je beweging hebt gevoeld!

@Stephanie: mooi! Bij ons blijft het nog een aantal weken een verrassing!

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zo even rust hier op het werk, laatste avonddienstje en dan vrij voor drie dagen. Begin ik maandag pas weer. Heeeerlijk!

@Beesie nou snap ik wat je bedoelt haha. Ik ben ook helemaal verliefd, heb alle foto's op CD en de echo op DVD laten zetten. Kan ik lekker nagenieten.

Ben ook helemaal trots op mijn foto's. Kleintje heeft wel wat weg van papa. Maar laat 'm maar mijn doorzettingsvermogen en karakter hebben hahaha ;)

@Zebra Jippieeee wat fijn meid, zou ik ook van gaan huilen! Rustig aan he! Dikke knuf

@Mupkuh balen zeg van je man zijn baan!! Echt klote, vooral in deze tijd!

@? Ja wie was het nou die vanavond voor de pretecho ging.. verdorie ben zo vergeetachtig. Schaam! Veel plezier iig vanavond!!

10. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Zebra, wat fijn meid ! Hoop dat ze lekker blijft trappelen :)
    Zou ook een traantje laten hoor !

@Stephanie, mooi echo hoor :D Geniet ervan !

@Baan, Las laatst dat iemand zn mannetje zijn baan kwijt is :( weet niet meer zo snel wie...:$ wat ontzettend vervelend ! Echt niet leuk om dat te horen voor de kerst ( normaal ook niet natuurlijk ) Hoop dat hij snel weer een baan kan vinden !

11. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hier niet zo lekker op dit moment, net gegeten en gooide alles er weer uit..echt zo vreemd. Had nergens last van...hoop dat het geen griep is zo voor de kerstdagen..had er zoveel zin in.
    Nu beetje slapjes maar verder niet meer misselijk dus hoop dat het bij deze ene keer blijft !

12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Stephanie: ook zo'n mooie duidelijke 3d echo!! Mooi hoor.

Zebra wat fijn te lezen dat je de kleine weer gevoeld hebt meis. Morgen weer CTG?

13. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    dankjewel! ben er zo blij mee, en heb op de CD iets van 97 foto's staan.

lekker zwijmelen :D

14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Moet wel even kwijt dat mijn ex heel vervelend aan het doen is zeg.. Blehhh hij stuurt zulke lelijke berichtjes!

15. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @steph, wat een hufter, ik zou er niet op reageren! Zoals mijn moeder altijd zegt, laat hem lekker in zijn eigen sop gaarkoken! :)

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Negeren!!! Wat gemeen trouwens van hem zeg.

17. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ja doe ik ook, verwijder elk berichtje meteen. Kreeg er net spontaan misselijkheid van bah! Merk dat het meteen omslaat in onrustigheid in mn buik en stress. En dat gevoel mag niet voor de beeb. Weg ermee! Dit is wat hij wil, hij wilt vrij zijn met zn opmerking van zn meerdere vrouwen. Nou ga daar je aandacht zoeken dan!

Ga nu lekker even de foto's bekijke op mn CDrommetje! :D

18. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden!!!

Drukke dag gehad, erg moe, maar ff snel reageren.

Steph, super, die echo!!! Lekker genieten hoor, des te meer reden om boven het gedrag van je ex te staan. Bleh, wat vervelend dat ie zo doet. Heeft totaal geen zin, maar ja...

Zebra, joehoe, las het vanmiddag al, wat fijn dat je haar weer gevoeld hebt!!! Wat een geruststelling!!!

Harde buiken, eerste zwangerschap helemaal niet, nu heel af en toe. Heb het wel een periode meer gehad, maar sinds ik minder ben gaan werken, is het ook een stuk minder. Toevallig net wel, maar toen had ik een volle wasmand naar boven gedragen. Niet slim, maar ja, wilde het persé opgeruimd hebben en Peet was naar de kerstviering met Joosje.

Heb echt nesteldrang zeg, heb het nu in mijn hoofd dat alle kussens, dekbedden, moltons, anti-allergiehoezen etc. uitgewassen moeten worden. En het liefst allemaal vandaag, haha. Peet doet braaf mee en heeft lopen sjouwen met de matrashoes, is echt een karwei om die eraf te krijgen. Wat een lieverd toch.

Nou, ga nog even TV kijken met Joosje en haar dan op bed leggen. Nog 1 dagje en dan heeft ze vakantie. En op de laatste dag van de vakantie, gaan we naar de droomvluchtmusical in de Efteling met een collega/vriendin en dochtertje. Heel leuk!

Liefs en fijne avond!
    Leske

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Stephanie: wow wat een mooie echo meid! Lekker ventje hoor!

Zebra: Superfijn dat je jullie kleine meisje weer lekker hebt voelen schoppen!!!!!

Ego: Hier vanmiddag weer bij de verloskundige geweest. Ik had een student en een verloskundige erbij... Het verhaal van mn vele harde buiken waren ze niet zo blij mee! Dus ze wilden meteen inwendig onderzoek doen om te kijken of ik nog geen ontsluiting aan het kweken ben. Allebei moesten ze even voelen dus lag daar lekker met mn kijkdoos open! haha.
    Gelukkig nog mooi gesloten... Ze twijfelden alleen een klein beetje of mn baarmoederhals niet iets korter was geworden... Maar niks zorgwekkends tenminste!
    Mn bloeddruk was behoorlijk gestegen! Normaal zit ik rond de 109/65 en nu zat ik op 125/80. Die 80 kon nu op zich nog wel maar moet wel onder de 90 blijven. Ik moet goed in de gaten houden of ik niet misselijk word/raar gevoel/gevoel van band om mn buik. Als dat t geval is moet ik meteen aan de bel trekken want dan is er kans op zwangerschapsvergiftiging. Ik heb ze t verhaal verteld dat ik steeds zo'n pijn heb tijdens het plassen. Dat zat ze niet lekker dus moet morgen direct de dokter bellen voor een afspraak dat ie mn urine op kweek zet, want ze vertrouwen t niet. Zeker omdat t nu al weken duurt. Ook moet ik morgen naar t ziekenhuis om bloed te prikken, HB en glucose...
    Over 2 weken moet ik alweer komen omdat ze me goed in de gaten willen houden. Ik moet meer mn rust pakken om de harde buiken en bloeddruk binnen de perken te houden!
    Ons meisje ligt trouwens nog steeds in stuit maar volgens haar nog genoeg tijd om eventueel te draaien dus nog geen afspraak om te draaien...

Zo, dat is een heel verhaal geworden!!!!!

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Oh ja mijn kleine vent is inmiddels gedraaid en ligt met zijn koppie beneden!

Deel Deze Pagina