Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey meiden!

Wel bijgelezen maar lang niet alles onthouden :)

@ Zebra: fijn dat je je meisje hebt voelen trappelen!

@ Sjors: ik hoop niet dat je ziek gaat worden, nooit leuk maar met de feestdagen is het al helemaal niet leuk.

Hier moe.....maar gelukkig zit de werkweek er weer op en volgende week maar 2 dagen werken.

Harde buiken: hier best wel veel....:) Vooral op mijn werk, maar als ik even ga zitten dan trekken ze snel weer weg. Heb dan ook vaak 1 pijnlijke plek op mijn buik, lijkt net of de huid daar dan heel gevoelig is ofzo...

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Snel ff gelezen...

@ Stephanie; aaaahhhh mooi meid!

@ beesie; rustig aan meid!

@ Zebra; fijn dat je je meisje hebt gevoeld

Ego;

Ik ben verlieffffffffffffffffffffffffdddddddddddddddddddddd!!!!!!!

Aaaahhhh we hebben een dik half uur gegluurd naar de kleine floepert! En wat was hij dwars, lekker zijn handen voor zijn gezicht! En gekke bekken trekken! Hahaha! Dat heeft hij echt van zijn papa...

Tja en op wie lijkt hij? Op geen van ons?! hihi! Hij heeft een beste brede neus (volgens de echoscopischte is dat bij alle baby's). Mijn man herkend echt zijn gezicht erin terug! En hij heeft ook al haartjes van een halve centimeter lang! Bizar want ik verwacht echt een 'kaal kindje'

Nah hier even vol trots vier foto's van onze floepert!!!!!!

Foto 1 trekt hij z'n kaakje (lachje naar links)
    Foto 2 hij ligt echt te grijnzen....

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    oooow wat een lieve foto's zie ik voorbij komen!
    Ga morgen ook een afspraak maken voor 3D :D

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Foto 3; wijsneus!
    Foto 4; hij doet een kerstgebed...

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wat een lieve foto's Frenzy!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @zebra: super dat je de kleine meid weer hebt gevoeld!!!

@frenzy: aaaaaaaaaaah wat een lieve fotos :) daar wordt je wel verliefd op hihih.

@harde buiken: momenteel hier best veel maar heb het dan ook wel beetje veel te druk nu thuis.

mn man begint op te knappen gelukkig maar nu is isabel vanmiddag begonnen met spugen! zo zielig..... ik hoop dat ze snel opknapt wordt beetje moe van al die zieke hier hihih.

7. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frenzy, wat een super mooie foto's! En wat duidelijk ook zeg, wauw. Snap dat je verliefd bent...

Beesie, doe het rustig aan meid! Is echt een teken van je lichaam dat je een stapje terug moet doen denk ik. Succes!

Naomi, beterschap met Isabel!

Eveline, hihi, als ik die foto' zo zie, kom ik ook in de verleiding hoor.

Leske

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Frenzy: wow wat een mooie foto's heb je van jullie ventje! ik vind die nieuwe 3d techniek echt heel erg mooi! Heel anders dan die van mij! Maar die van mezelf vind ik natuurlijk ook helemaal geweldig haha. Lekker van genieten meid!!!! Mooi mannetje is het!

Ik zit nu ff lekker een blik knakworstjes weg te vreten, had ik zo'n zin in! Heerlijk!

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Gadver Beesie hahahah een heel blik knakworstjes haha. Word misselijk bij de gedachte :p :D Vieze dingen hihi

@Frenzy ohhh wat schattig, mooi met die koelere kleuren zeg. En idd ze hebben allemaal zo'n brede neus. Maar je neus neemt pas zijn 'echte' vorm aan in de puberteit haha dus duurt nog wel ff!

10. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ahhh frenzy, wat een super lieve foto's!!! Wat een poepie!!!!!

11. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Bah zit hier echt zo wat te slapen achter mijn bureau. Gelukkig nog anderhalf uur en dan kan ik morgen lekker uitslapen! Heerlijk, maar moet nog wel een hoop doen en regelen. Moet ook nog zoveel opruimen e.d.

Gelukkig volgende week ook 2 dagen vrij dan kan ik beginnen aan mn huiskamer :D Heerlijk als ik daar straks kan hangen!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Frenzy, wat een mooie fotos! Deze ''soort'' zijn zo mooi duidelijk he! echt prachtig. een leuke herinnering ook om te hebben

13. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Zebra, wat fijn dat je de beeb hebt gevoeld!! He, zucht van verlichting!

Steph, wauw mooie echo foto's! En wat naar van je ex. Hij probeert idd alleen maar jouw aandacht te krijgen met allemaal andere vrouwen. Alsof jij bent weg gegaan! Maar goed, laat maar gaan, probeer je maar rustig te houden en anders neem je lekker een ander nummer joh.

Sjors, hoe is het nu? Ik ben nog wel gaan zwemmen, was weer een klein groepje maar wel leuk.

Beesie, goed dat ze je in de gaten houden! Ik moet zeggen dat ik ongeveer alles uit je verhaal herken, dus ik ben blij dat ik dinsdag ook naar de VK mag (bloeddruk is hoger, veel harde buiken). Tot nu toe doen ze er bij ons nog gemakkelijk over, doe maar rustig aan en het komt wel goed. Maar we zullen zien dinsdag... Alleen die pijn bij het plassen heb ik niet, hopelijk ben je er met een kuurtje weer af!

Frenzy, wauw wat een knap gezichtje! Ik ben benieuwd of je hem straks echt zo kunt herkennen als hij is geboren!

Goeiemorgen allemaal trouwens, wat een vroege ochtend weer! Hoefde manlief pas om 8 uur weg voor een keer, ben ik alsnog om half 7 wakker van Julia enzo... Had ook last van mijn been, alsof er de hele nacht op had geslapen, dus lag ook niet meer lekker. Nu heb ik zin om mijn bed weer in te kruipen, maar ja, die kleine meid he... Misschien straks na het douchen nog even lekker liggen, kan zij op haar kamer met haar poppenhuis spelen!

Vanmiddag gaan we beginnen met het schuren en grondverven van de eerste meubeltjes, spannend! We kennen het spul van Julia allemaal in deze houtkleur, dus ben benieuwd hoe het er wit uit ziet!

14. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Terugblik op 2011!

Wat een bijzonder jaar hebben we achter de rug.
    Een jaar met vele ups en weinig downs. Geweldig om dat te kunnen zeggen na al die jaren van ziek zijn, van twijfel over wel of niet een tweede kindje, van onzekerheid.

In januari 2011 begon ons nieuwe avontuur. Na een stabiele periode in het Meniere-verhaal besloten we om onze cryo's te laten ontdooien in de hoop dat hier een mooie, nieuwe zwangerschap uit zou voortkomen.
    De behandeling was relatief eenvoudig en we stonden er beiden helemaal achter. Spannend was het wel. Hormonen slikken, ziekenhuis in-en uit, ontdooien, terugplaatsen en dan die slopende wachtweken. 16 lange dagen wachten... Helaas hebben de cryo's ons niet gebracht wat we hoopten en dus gingen we in gesprek. Gaan we nog een nieuwe stap zetten, zullen we nog 1 keer proberen? Helemaal opnieuw.

Ondertussen werd ons meisje 4 en dat betekende: basisschool. Daar ging ze, die eerste dag vergeet ik nooit. Kleine, dappere Joosje, naar de grote school. Slikken was het wel, maar wat was ze er aan toe. Heerlijk vindt ze het, en nu bijna een jaar verder is ze uitgegroeid tot een heerlijke eigenwijze kleuter. Leergierig, blij, speels, vrolijk, lief, eigenzinnig en nog zoveel meer. Ze kon eerder schrijven dan binnen de lijntjes kleuren en weer precies wat ze interessant vindt. Iedere dag gaat ze vol enthousiasme naar school, ze geniet ervan en dat is zo fijn.

Inmiddels is het mei 2011. De knoop is doorgehakt, we hebben een nieuwe intake bij de IVF-arts, bij onze IVF-arts, Jeannine. Eeuwig dankbaar zijn we haar.
    Alles moet opnieuw onderzocht worden want het proces met Joosje is te lang geleden om te vertrouwen op die gegevens. Zenuwslopende weken, zouden we nog een keer kunnen starten? Uiteindelijk het verlossende woord, we mogen nog een ICSI-traject in.

Na vermoeiende weken, maar met goed resultaat, lopen we op 13 juni het ziekenhuis binnen. Voor ons lopen 2 laboranten. We kijken elkaar aan en weten het meteen. Daar gaat ons embryo, het begin van een nieuw leven. Een vreemd en bizar moment.
    De terugplaatsing ging niet vlekkeloos want toen ik weer aangekleed was, constateerde de laborant dat het embryo nog in het rietje zat. Dus een nieuwe poging. Mijn vertrouwen zakte even weg, maar de arts zei meteen:"dit is een sterk en eigenwijs embryo."

Peter wist het al na een week, hij was overtuigd van een zwangerschap. Ik twijfelde en was erg onzeker. Zou zoveel geluk ons gegund zijn? Zou het nog een keer? En weer meteen het eerste verse embryo?
    24 juni getest: ZWANGER!!!
    28 juni bloeduitslag: ZWANGER!!!
    19 juli eerste echo, EEN KLOPPEND HARTJE!!!
    Hoeveel geluk kun je hebben? Ik kon het niet geloven. Onze embryo's blijken van erg goede kwaliteit te zijn, 2 keer een verse poging is raak.
    Wat zijn we dankbaar en blij met zoveel moois op ons levenspad.

Lieve kleine jongen,
    Al bijna 7 maanden groei je in mij, je hartje klopt onder mijn hart.
    We zijn gelukkig en blij dat jij in ons leven mag komen.
    Je bedje staat klaar, we voelen zoveel liefde voor jou.
    Je grote zus wacht op je en geeft je vaak kusjes, voel je dat?
    En weet
    je, je hebt ook een grote kanjer-broer, hij is al 18.
    Ook hij is blij dat jij straks zijn kleine broertje bent.
    Je maakt ons geluk compleet, we kijken uit naar je komst.
    Groei maar lekker verder, wij wachten op jouw moment.

2011 was ons jaar, 2012 belooft nog mooier te worden!
    Ik wens iedereen zoveel geluk, of het nou zit in grote of kleine dingen.
    Maak van iedere dag een feestje en geniet!
    Lesley

Ps: wilde het graag met jullie delen, heb dit als blog op mijn Hyves geplaatst.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    leske, wat een tranentrekker jou bericht zo op de vroege ochtend. Mooi omschreven allemaal.
    dat het voor ons allemaal maar een mooi jaar mag worden, 2012

Ik zat er gister nog aan te denken, aan 2011 , wat hebben we allemaal gedaan, we wonen in een nieuw huis wat helemaal naar onze smaak is, we hebben een leuk hondje gekocht en zijn zwanger geraakt in ronde 1. wat een geluk.
    eigenlijk een heel goed jaar! maar toch voelt het nu niet meer compleet omdat er een wondertje in je groeit wat je zo graag in je armen wilt nemen!
    dus ik kan ook alleen maar zeggen, op naar 2012!
    en wat heb ik er zin in :)

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wow Leske, wat heb je dat allemaal mooi verwoord zeg!!! Moest de tranen wel ff wegslikken! Supermooi!

Hier de laatste dag de 2 drukke kindjes! Worden om 12 uur al opgehaald dus dat scheelt. Vanmiddag die kleine baby van 12 weken, dus daar heb ik helemaal geen kind aan! Dan lekker weekend vieren! Vanavond komen goeie vrienden eten, morgenavond komen mn ouders gourmetten, 1e kerstdag met mijn ouders wokken en 2e kerstdag eten bij mn schoonouders! Een heel weekend volvreten dus, haha. Heerlijk!!!!

17. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Wat een mooie gedachten om op te schrijven. Mooi om terug te kijken waar je dankbaar voor kan zijn.

Hier in 2010 getrouwd met de liefde van mijn leven. In maart verhuisd naar ons huis. En juli een nieuwe functie binnnen mijn organisatie.
    Snel zwanger in ronde 3 helaas een miskraam maar wat konden we dat goed opvangen en dichter naar elkaar groeien. Gelijk weer zwanger. Ons hondje van 15 jaar leeft gewoon, wel stokdoof, vrolijk door. Voor het eerst kamperen en gewoon gelukkig samen zijn.
    Nu vol verwachten van het wondertje wat me uit de slaap houdt. Wat willen we die graag bij ons hebben. Nog even wachten en ons geluk is compleet.

Hele fijne feestdagen

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Gentle; succes met het schuren en verven vandaag...

@ Leske; mooi meid dat je dat met ons wil delen, wat een bevlogen jaar ook hey! Prachtjaar meid en 2012 wordt nog mooier, dan is jullie gezin compleet! Bedankt voor je lieve reactie bij de foto van Loek!

@ Zebra; idd meid, ook jullie veel nieuwe dingen in 2011, veel geluk, fijn hoor! Geniet ervan wat geluk is het kostbaarste wat er is!

@ Beesie; druk weekend meid! Zal zo voorbij zien, doe je rustig aan met de harde buiken...

@ terugblik 2011; geloof niet dat ik dat hier op papier ga zetten, wordt pech op pech op pech.... ;) Ik hoop dat ik in 2011 mjn (ons) 'Karma' heb ingeleverd voor de rest van mijn leven! En dat 2012 op verschillende vlakken me wel geluk zal gaan brengen :)!

@ Ego; owhhhh ben nog steeds verliefd op de kleine, wat leuk dat ik zijn gezichtje nu al ken! Hij ligt trouwens nu weer met z'n koppie beneden! Gister avond wel heel veel last gehad van harde buiken, ook echt pijnlijk, dacht bijna dat het voor weeen waren :$.....

Nu is alles weer rustig, zo naar de paardjes en nog ff klussen hier in huis en ik wil nog ff naaien... Kortom, druk druk druk :)!

19. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Jeetje Leske, je weet me wel aan het huilen te krijgen!
    Wat heb je het mooi verwoord... 2012 beloofd een heel mooi jaar te worden!

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Frenzy: geweldig he, om nu al zo verliefd te zijn op het wondertje in je buik! Doe jij dan ook voorzichtig met je harde buiken! Als ze pijnlijk zijn ga je echt te ver namelijk... rustig aan meid!

Deel Deze Pagina