Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo de vk weer gesproken net en omdat ik gister ook een aantal keren haar voelde bewegen mag ik gewoon dinsdag naar de ctg die al gepland stond en hoef ik vandaag niet extra.

als ik haar vandaag en t/m dinsdag een aantal keren per dag voel was het volgens de vk prima en hoef ik ook niet tussentijds te bellen.

als ik me goed voel mag ik eerste kerstdag mn bedje verlaten voor het kerstdiner als ik maar op een stoel blijf zitten en verder ook echt niks doe.
    dus dat is toch wel fijn :)

2. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @zebra, fijn, heb je in ieder geval nog een beetje kerst!!

3. anne85

anne85 Niet meer actief

heel even ego..... zijn er meer dames die ontzettend last hebben van harde buiken, ik heb ze echt de hele tijd :-s en sommige duren lang voor ze weg trekken... ?? Hoort dat erbij rond dit termijn??

4. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie lieve reacties meiden, en niet huilen hoor, het was een prachtig jaar voor ons en 2012 belooft nog veel mooier te worden. En dank ook voor jullie mooie bijdragen!!!
    Ik besef dat niet voor iedereen het afgelopen jaar zo mooi was, zoals oa voor jullie Frenzy. Wij hebben die jaren ook gehad, dat het moeilijk was, dat ik heel veel ziek was en het geluk niet kon voelen.
    Maar ik weet ook, dat het daarna alleen maar beter kan zijn. Dat je sterker uit de strijd komt en weer kunt genieten van grote en kleine dingen.
    Ieder heeft zo z'n eigen rugzakje, bij de een wat voller dan bij de ander. Vaak maakt de inhoud van die rugzak je sterker en soms moet je je rugzak leeg gooien, moet je even tot jezelf komen, daar de tijd voor nemen, pas op de plaats maken.

We zijn allemaal sterke meiden, het kan niet anders dan dat 2012 ons veel geluk gaat brengen.

Goed, weer even over tot de orde van de dag.

@ Anne, ik heb er wel een tijdje last van gehad, maar momenteel heel weinig. Alleen bij teveel inspanning. Bij Joosje zelfs nooit gehad, wist niet eens wat het was.

@ Zebra, fijn dat het er allemaal weer positiever uitziet! Dat ze maar lekker doortrappelt, jullie kleine meisje!!! Hoop dat je kunt genieten van het kerstdiner.

@ Frenzy, Loek is prachtig. De foto's zijn zo intens, zo verdrietig, maar tegelijkertijd zo puur. Hij is zo jullie zoon. Die foto's zeggen meer dan 1000 woorden.
    Zijn je ouders al terug van vakantie? Of moesten ze nog vertrekken, ben het even kwijt?
    Hoe ga je de kerst in na het conflict met je moeder? Zoals ik hier boven schrijf, soms is het goed om even pas op de plaats te maken en bij jezelf te blijven, niet alles hoeft altijd meteen opgelost te worden. Goed dat je die ruimte ook neemt, mogelijk geeft het nieuwe inzichten en komen jullie weer tot elkaar. Succes meid! Ik denk er veel aan omdat ik me levendig kan voorstellen hoe vervelend zo'n situatie kan zijn, zeker op dit moment.

Nou meiden, ik ga zo naar het ziekenhuis, op controle. Ben benieuwd of we weer even mogen spieken, maar denk het wel.
    Mijn bekken gaan slecht, heel slecht. Fysio zei het ook vanochtend, het voelt niet goed. Maar ach, al moest ik 9 maanden op m'n kop staan, alles doe je ervoor.

Fijne dag, ik spiek straks weer even!
    Leske

5. anne85

anne85 Niet meer actief

@ leske, wauw wat een mooi tekst! Als ik even terug had gelezen zag ik dat Frenzy ook veel last heeft van harde buiken.. het zal er dan wel bij horen!

Zebra heel fijn dat je haar nu meer gaat voelen!!!

Meiden hele fijne dagen alvast! liefs Anne

6. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Jaaroverzicht 2011
    Na een ongelooflijk dieptepunt 2010, kon 2011 voor mijn gevoel alleen maar beter. Het jaar dat ik 30 zou worden, moest een mooi jaar worden.
    Met een moeilijke start, ging het steeds beter het voorjaar kwam en ik voelde me steeds beter, wat een heerlijk gevoel, weer kunnen genieten van de kleine dingen in het leven, blij kunnen zijn, en vooral, ik kon weer lachen....
    In dit jaar waren we 11 jaar samen, Sander de liefde van mijn leven, die zo veel van mijn heeft geslikt, maar er altijd onvoorwaardelijk voor mij was. Na alles wat ik had meegemaakt wilde ik weer leven verder, en samen genieten!!
    We besloten te stoppen met de pil, en ik was gelijk zwanger, wat een kado, ik was zo blij, mijn lichaam en geest waren weer in balans, ik was zwanger, mooier kon mijn jaar niet worden!
    Een nieuwe fase in ons leven, nooit gedacht dat het zo mooi en bijzonder zou zijn, ik geniet er iedere dag van!!
    Maar 2012 wordt nog mooier, dan zal onze zoon geboren worden, de bekroning op onze relatie, en een heel mooi begin van een nieuw leven!!!

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Leske, hoe krijg je een zwangere vrouw aan het huilen!! Mooi verteld *snik* Het is jullie gegund!!

Zebra, fijn, ook al had je et anders gehoopt van te voren, maar alles voor je kleintje!

Anne, rustig aan hoor. In principe kan het geen kwaad als ze geen pijn doen. Sommige mensen hebben korte harde buiken (zoals ik, zijn met 30 sec weer weg) en andere mensen hebben ze een poos achter elkaar. Als ze wel pijn doen, aan de bel trekken bij je VK!

*snif* ik word helemaal emo van die mooie berichtjes.

2011 was voor ons ook een mooi jaar. Eerst verhuist naar een écht huis, voor het eerst geen trap voor de voordeur en een eigen tuin. Dat betekende ook dat we een stuk dichter bij mijn ouders, broer en schoonzusje kwamen te wonen waar ik erg blij mee ben. Op de fiets naar mijn moeder, lekker koffie drinken. Ik vond ook nieuwe paardjes om te rijden en heb daar wat leuks opgebouwd inmiddels. In mei besloten we om te stoppen met de pil en in de 2e ronde was het al raak. Tsjakka! Met Julia haar 2e verjaardag konden we iedereen vertellen dat ze grote zus zou worden in 2012. Daar kijken we erg naar uit!

8. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @leske, balen van je bekken, heel vervelend, ik hoop dat als je met verlof bent er iets minder last van zult hebben. Verder heel veel plezier vandaag op controle!

@frenzy, balen zo veel harde buiken, kijk uit hoor, misschien toch de vk bellen? Ook ik hoop en gun jullie een heel mooi 2012, de vooruitzichten zijn goed, met zo een ongelooflijk lieve en mooie man in je buik. Zoals leske ook al zei, hoop ik dat jij en je moeder weer tot elkaar kunnen komen, juist nu je het zo hard nodig hebt, maar natuurlijk alleen als je er aan toe bent. Dikke knuffel pioentje

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Leske; mooi gesproken meid...

@ Hardebuiken; t gaat nu weer hoor, was alleen gister, echt vreemd... Nu weer alles goed zeg maar!

@ Ego; ik ga der snel vandoor, pfff kan nu alleen nog maar huilen... Als ik alleen maar aan oud/nieuw denk ga ik al huilen, terugblikken en vooruitkijken... Pffff Ik haat feestdagen............. :(

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hi dames....

heb even heel vluchtig... gelezen....

Stephanie
    mooie vent.... ennuhhh laat je ex idd in zn eigen sop gaarkoken... als het zo'n stommerd (zeg ik het netjes ;)) is om het vrouwtje wat zn kind draagt, op te zitten jagen..... wat ongezond voor zn eigen kind kan zijn... .. klojoj..

Frenzy
    heel mooie foto's....!!!!
    ben blij dat je geluisterd hebt om daar naar toe te gaan :D
    haartje... ohhh helemaal niet gekeken... zal eens kijken op dvd...
    nu ehhhh had oudste ook hele lange haren... hahahah nouja precies op de plek waar ze gemeten hadden... whahahahah
    nouja hij was niet kaal, maar iig ook niet zo'n volle bos, als ik door echo verwacht had...

@hier
    met paracetamol gaat het goed, maar zodra die uitgewerkt is, is het huilen... :(
    vannacht niets als huilen... medicijnen waren uitgewerkt, maar kon niets geven, omdat het anders weer te dicht op elkaar zou zitten....

het praten is stukken beter!!!
    zijn stem klinkt nu al veel helderder... bizar gewoon...

manlief, is wieg en kinderwagen kopen... :D...
    joehoe.....!!!
    dus probeer hier ondertussen ook wat te doen....

@sorry voor het weinig reageren....
    wil jullie alvast fijne feestdagen wensen!

xxx

11. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames even een vraag aan jullie.

Bijna een uur geleden hebben ik en mijn vriend gemeenschap gehad en sindsdien pijnlijke krampen in mijn buik. Soms trekt het even weg en dan zet het weer op.
    Is het normaal dat het al zo lang duurt, of zouden jullie de VK bellen?

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    noonie... :D

ik heb het ook wel eens lang... zeker na een "noonie"... omdat je dan toch niet rustig gaat liggen.....
    mocht het lukken zou ik anders ff gaan liggen (eventueel met paracetmol)...

ik heb trouwens hier "het klaarkomen" voor mij iig ;) weer afgeschaft... de napret werd me wat te groot....

mocht je ongerust zijn... bellen trouwens..!!

13. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik moet op dit moment gaan werken! Dus das helemaal flut.

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    DAt is idd niet prettig....
    Heb je een buikband??? (anita) wellicht dat dat even wil helpen... want denk dat je buik nu reageert op de bewegingen...

15. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het alleen na het klaarkomen, maar het trekt na een paar minuten altijd weer weg. Succes met werken! Niet fijn, hoop dat het snel weg trekt.

Liefs, Leske

16. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

Alles wad goed bij de gyn!
    Bloedruk, gewicht (1 kilo aangekomen in 3 weken), urine, alles perfect.
    Kleintje ligt weer met zijn hoofdje omlaag en maakt het prima.

Nog even over mijn bekken gehad. Moet nu een week lang 3 maal daags pm slikken in de hoop dat ik dan beter kan slapen. Na een week wel stoppen. Er is geen bewijs dat het schadelijk kan zijn, maar liever niet zegt mijn gyn.

Nieuwe controle over 2 weken: 6 januari 2012

Zo met Peet en Joosje naar mijn ouders, er lag nog een pakje onder de boom voor Joosje. Dus daar even wat drinken en kletsen.
    En vanavond weer The Voice uiteraard. :)

Liefs!

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    leske
    heb je een verzoek gestuurd op FB...
    (denk ik tenminste... :D)
    Dus mocht je denken.. wie is dat nou weer.... ik dus... hahahaha

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leske
    netjes...

en heb je al geprobeerd je bed wat overeind te zetten..?

ik heb namelijk van de week, omdat zoontje bij ons sliep een keer proberen plat te slapen.... heb zo'n pijn gehad toen...
    het scheelt (hier) iig ECHT heel veel, plat liggen... of (half) zittend....
    ook voor de pijn de dag erna.... veel minder beurs, als ik zittend heb geslapen...

(tenzij ik te veel gedaan heb, maar ok....)
    paracetamol, vind ik trouwens echt niets helpen...

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,
    Had al door dat jij het was hoor dus heb je verzoekje geaccepteerd, gezellig! ;)
    Ik slaap idd redelijk rechtop en dat gaat wel iets beter. Fysio gaf me nu de tip om een luchtbed zacht op te blazen en dat op het matras te leggen. Gaan we dat maar proberen.
    En ik hoop dat de pm toch iets gaat helpen.
    Ben gewoon doodop van al weken nauwelijks slapen.

Maar ben wel blij dat verder alles goed is, dat is toch erg belangrijk. Maar twijfelde daar ook niet aan, voel me verder ook gewoon goed.

Thanks voor je tips meid!
    Liefs!

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leske: vervelend dat het met je bekken alleen maar slechter gaat! Hopelijk helpt de tip van de fysio een beetje, om een luchtbed zacht op te blazen en die op je bed te leggen...

Cerberus: Fijn dat t met zoonlief beter gaat!!!! Kan ie eindelijk weer normaal praten!

Missiemaartje: Ik heb het wel direct na de sex, pijn in mn buik en rug maar gelukkig trekt dat na een paar minuten weg! Hoop dat je nu inmiddels geen last meer hebt!

Ego: ohja, was gister wezen shoppen met moeders! Heb 2 shirtjes gekocht van Name It! een roze waar op staat "papa's kleine meisje" en een "born in 2012"- shirtje. Erg leuk, dit is de nieuwe, met roze/paarze soort van glitter letters erop... Ohja, en van Name It een kartonnetje met 6 ienieminie haarspeldjes erop! Heb ze nog nooit zo klein gezien, kon ze gewoon niet laten liggen! Allemaal roze met paars, echt schattig! Verder van mn moeder bij de Hema nog allerlei dingen gekregen. Heel leuk shirtje, 2 leggings, matrashoezen, ledikantlakentjes, rompers.... Erg leuk allemaal!!!! We hebben nu bijna alles compleet! Alleen nog wat hydrofiele washandjes, badcape en ik wil nog 1 omslagdoek erbij hebben...!

Deel Deze Pagina