Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds last.. Buik voelt gevoelig aan, met regelmatig een soort menstuatie achtige kramp. Al 3 uur nu.. Probeer de VK te bellen maar die neemt niet op :(

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb dit ook altijd.

volgens de vk kan het geen kwaad maar met al het ''gedoe'' van deze week is het voor mij toch even 0,0 de laatste tijd
    gelukkig voor vriend ben ik erg creatief :D
    (oeps zei ik dat echt :D)

3. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ zebra; maar hoelaat heb jij daar dan van?? T trekt niet weg hier en daarom maak ik me ook wel beetje zorgen.

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Haai dames, ben ik weer ff... Pffff der zitten veel te weinig uren in dag en te weinig dagen in week!

@ Leske; ouders zijn afgelopen week op vakantie gegaan en ik weet niet hoe lang ze weg zijn... Heb het er soms moeilijke mee, maar zoals je schrijft ik probeer het ff los te laten en zie wel als ze weer terug zijn... Nogmaals bedankt voor je warme/lieve woorden, het raakt me erg. En ik weet het, uiteindelijk worden we sterker, maar soms is het allemaal zo krom....

Balen van je bekken meid, nog 10 weekjes! Veel plezier vanavond met de voice kijken!

@ Ceberus; ja thx meid! Echt een goede tip van jou om daar naar toe te gaan! Vind het echt goede kwaliteit echo apparatuur en de mevr weet echt wat ze doet... Alleen vind haar stem (accent) niet zo mooi en irriteer me aan haar 'lachje'. Wat betreft de haren, ik verwacht echt een 'kaal' kindje... dus ga daar nog steeds van uit ;)

Balen dat je ventje nog steeds zoveel pijn heeft en die PM moet nemen... Lijkt me zo zielig (ook voor mama)! En rustig aan meid, snap dat je het druk hebt! Fijne dagen!

@ Missiemaartje; ik zou de vk even bellen... Hier wel harde buiken na de sex en een btje pijnlijk, maar dat duurt niet lang! Wat vreemd dat je de vk niet te pakken krijgt...

@ Beesie; klinkt leuk die shirtjes! Leuk hoor! Wat fijn dat je al bijna alles hebt... Pfff ik moet echt nog een hoop aanschaffen!

@ ego; zo ff salade eten en dan nog ff werken vanaaf... Fijne avond allemaal!

5. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, nou, heb de VK gesproken. Zit in bad, daar moet ik 20 min in blijven. Ze zei dat het oefenweeen konden zijn en dat dat geen kwaad kan maar dan moet het na het in bad gaan wel rustiger worden. Ik moet ook even gaan bijhouden hoelang er tussen de krampen zit. Mocht het na het in bad zitten hetzelfde blijven, komt ze meteen kijken zei ze. Voel me in ieder geval wel serieus genopmen dus das fijn. Als het oefenweeen zijn, moet ik de komende dagen wat rustiger aan doen. We wachten het wel even af..

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Missiemaartje; fijn meid, dat je de vk hebt gesproken, rustig aan en ik hoop dat het straks weg is!

7. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Leske, Fijn dat alles weer goed was! Wel ontzettend balen van je bekken ! sterkte !
    Wat mooi omschreven zeg..! Inderdaad een tranentrekker !

@Missiemaartje, Rustig aan doen meid ! hoop dat het nu wat beter is met je buik !

@Beesie, Leuk al dat shoppen ! Alles is zo lief als het zo klein is :) Kan het ook nooit laten liggen :p

@Zebra, Hoop dat je je kleine meid lekker elke dag gaat voelen en fijn dat je 1e kerstdag toch nog effe uit bed mag :)

@Gentle, Gisteravond vroeg naar bed gegaan en vanochtend alles weer goed..echt zo vreemd. Misschien eten niet goed gevallen ofzo. Nog steeds een klein groepje dus, als het maar gezellig was :)

@Cerberus, Wat vervelend dat je mannetje nog zo'n pijn heeft :( hoop dat het snel beter gaat !

@Frenzy,Wat een mooie 3d echo ! Super, snap je verliefdheid :)enne rustig aan doen meid !

@2011, Hier een beetje een mooi jaar gehad, een huisje gekocht met mn vriend ( voor het eerst samen wonen ) dat is super, maar verder ( buiten dit super mooie wondertje om ) veel nare dingen..Nu hopelijk mn geld krijgen en dan word het een mooi 2012 :)

Iedereen fijne feestdagen ! Geniet ervan en geniet van elkaar !

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    missiemaartje, hoe is het nu??
    Ik heb er meestal wel ff 10 minuten echt erge pijn van, maar dan nog wel tot een half uur/3 kwartier nog last ervan, een vervelend gevoel zeg maar.

9. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich gaat het nu wel weer.. Dus even in bad geweest, en sindsdien is de zeurende pijn wel wat minder geworden.

Ik heb nog steeds voorweeen, maar wel minder pijnlijk en ze komen niet regelmatig, dus da's op zich een goed teken.

Toch maar wat rustiger aan doen de komende dagen!

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leske wat heb je dat mooi omschreven. Echt heel mooi. Ik vind vooral het zinnetje "Jouw hartje klopt onder mijn hart" erg mooi.

Mooie 3d foto's meiden. Heb echt een aantal spatzuivere foto's gezien. En dat lachje... ahhhh *smelt*

frenzy, harde buiken.... das een sein he ;) Je bent echt een paardenliefhebster he. Ken je toevallige ene Carola uit mijn woonplaats?

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    iedereen vanaf hier hele fijne feestdagen!!!

12. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zebra, goed nieuws meid. Heel fijn dat je dinsdag pas weer hoeft. Wat ik telkens vergeet te vragen: Je hebt in je handtekening en op de site 28-12 staan voor de echo, maar je hebt het over dinsdag. Dat is de 27e. Zou zo vervelend zijn als je een dag abuis zit. Vooral nu zeg maar.

Anne, ik heb het ook heel erg. Moet nu sinds de 20 weken echo telkens wat eerder op controle bij de vk komen omdat ze het in de gaten willen houden. De ene vrouw heeft een gevoeligere baarmoeder dan de andere. Dat is bij mij 1 van de reden dat ik zoveel harde buiken heb. Vooral met een beweeglijk kindje schiet hij vrij snel in een harde buik. Ook is het wel een sein dat je teveel doet. Zodra ze pijnlijk worden, regelmaat of met bloedverlies (of als je het niet vertrouwd) gelijk je vk bellen.

terugblikken 2011: mooi allemaal!
    Heel gek maar ik ben nog helemaal niet aan het afsluiten. Voor mijn gevoel zitten we nog ergens in november. Zal komende dagen (kerst) wel anders worden.

ahhh Frenzy, zie je berichtje... dikke knuffel meissie. Is ook allemaal niet niks wat er afgelopen jaar gebeurt is. Ook een geweldig lichtpuntje he, het mooie wondertje dat nu in je buik groeit.

Cerberus, wat heb je (man) voor wieg en kinderwagen gekocht.
    zo sneu als je je kind niet kan helpen met de pijn. Klinkt als een zware heftige nacht.

13. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missiemaartje, vervelend zeg...eeej maar wat een tijd om te seksen joh hahaha. Geniet ervan, zodra er kids zijn is er zelden nog overdag tijd voor. ik lees dat het inmiddels weggetrokken is. Fijn dat je vk je serieus neemt. Goed om nu alvast te weten.

Beesie, zo lekker geshopt dus!!! Oh die shirtjes zijn zo leuk. Ik had destijds de papa's prinsesje variant. Born in 2012... Yeaaah dat is ons jaar!! Heb je al veel kleertjes geshopt? Name-it is heel leuk. Valt wel ruim, maar is echt goede kwaliteit.

14. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier staat ook de Voice inmiddels aan. Lag het aan mij of ging er bij de opening iets mis met het geluid?

Ik was trouwens helemaal in de veronderstelling dat meneer niet meer zou gaan draaien. Hij ligt al weken met zijn hoofd naar beneden en ineens... voel ik 2 voeten op mijn blaas en achter mijn schaambot trappen. Hoop niet dat hij dit een fijne positie vind. Het zit mij nl totaal niet lekker. Ik bedoel het letterlijk. Zit ineens een stuk minder makkelijk nu hij gedraaid is. Voelt een stuk krapper bij mijn ribben.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @cupido,
    dinsdagochtend ctg, eigenlijk woensdag de groeiecho
    maar dat wilde ze nu misschien meteen achter de ctg aandoen.
    maar is nog niet officieel gepland en heb tot nu toe wel de afspraak staan voor woensdag.
    dus dat zal liggen aan de uitslag van de ctg neem ik aan

vandaag meisje niet meer gevoeld :(
    baal nu toch dat ik die ctg niet gekregen heb.

16. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah zo

Hoevaak heb je haar nu gevoeld de afgelopen 2 dagen?
    Kan me je zorgen goed voorstellen. Een ctg apparaat werkt ook in de avonden, nachten en weekenden. Misschien morgen je vk bellen en alsnog een ctg laten maken?

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou vanochtend nog even een minuut of 10. thats it
    en gister in de middag en savonds in bed even.

als ik vandaag niks meer voel morgen toch maar even bellen.
    vind het dan zo vervelend eigenlijk om het spoed nr te moeten bellen in het weekend.
    maar dat is niet anders. wil niet blijven stressen

18. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zijn er niet voor niets en je continu zorgen maken is niet goed voor jou en de kleine meid. Tis niet dat je om een pretecho vraagt. Gewoon morgen bellen...

19. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie al kruiken gekocht. Twijfel tussen zo'n elektrische of water. Wat hebben jullie?

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O wat vervelend dat je je meissie niet gevoeld hebt verder vandaag! Maar ik voel haar soms ook maar 1 of 2 keer heel kort op een dag he...al snap ik je ongerustheid wel heel goed hoor. Zou zelf precies hetzelfde hebben.
    En als je stress hebt: gewoon het noodnummer bellen. Ze stellen niet voor niets een noodnummer in. Desnoods gewoon even vragen of je voor je eigen gemoedsrust even naar het hartje mag luisteren, zeker al die stress is niet goed jou en je kindje!

Deel Deze Pagina