Goedemiddag Zo erg druk in de weer geweest. Alle kerst kado's binnen. @ zebra doe je rustig aan meid! @ leske leuk een baby buurmeisje! Gister nAr holiday on ice geweest was geweldig! Heel wat afgelachen. Maar nu helaas geen tijd om het hele verhaal te typen, maar weer hilarische dingen meegemaakt. Ga even proberen een foto van mijn kerst outfit te downloaden naar hier. Allemaal fijne dagen!
Nou ons meissie is even naar opa en oma. Daar gaat ze graag heen. Oma vroeg of ze daar mocht blijven eten. Ze aten haar lievelingskostje... petti (spaghetti). We gaan vanavond eigenlijk gourmetten met ons gezinnetje maar wilde haar en oma dit niet ontnemen. Ze kan met haar 2.5 jaar de sliertjes al naar binnen slurpen zo aandoenlijk. daarna schuift ze alsnog maar bij papa en mama aan. Wij gaan zo verder met de kinderkamer. Ook schilderen en behangen. Hopelijk kunnen we veel afronden vandaag. De zolder puilt van alle babayspullen uit. Kan me kont en buik niet meer keren.
Ook van hieruit voor iedereen fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar. @2011: was een wat raar jaar. Begon slecht, maar gelukkig is dat wel weer bijgedraaid door een overplaatsing op het werk en een positieve zwangerschapstest. Nog vijf weekjes werken en dat begint me steeds zwaarder te vallen. Heb een zittend beroep en merk nu dat ik na een paar uur zitten last van mijn buik begin te krijgen. Hopelijk gaat dat niet veel erger worden...
@ Cupido, nee mijn bloeddruk is normaal gesproken wel laag. 80 onderdruk vorige keer 90 dus wel iets hoger. Maak me vast te druk om alles. Maar zal zo toch maar even bellen denk ik. @ Beesie, ga ik ook doen. Maar wel een beetje eng. Het is vast gewoon blaasontsteking maar je weet nooit
Sjee nog maar 5 weken Mon. Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik merk ook dat de buik wat vervelender gaat zitten. Zit zeg maar klem ofzo. Ik hoop nog steeds tot 36 weken te kunnen werken. Ik heb een buiten-binnen functie.
Mupkuh, als jij je zorgen maakt moet je bellen hoor. Beter 1x te veel dan 1x te weinig. Ik heb ook vaker last van opvliegers (zo noem ik ze maar) en kan me ook ineens super beroerd voelen. Heeft vaak wel met iets van buitenaf te maken. Buiten de deur eten doe ik nu liever ook niet meer. Merk dat mijn maag en darmen daar heftig op reageren. Vorige week nog een lekkere oliebol op... lekker totdat ik 'm voor de 2de maal in mijn mond had. Bluugh...
Van hieruit ook heel fijn kerstdagen gewenst, en natuurlijk een prachtig 2012 met een lief, gezond prutske voor ons allemaal Hier is ondertussen de Kerstvakantie begonnen (Joehoe, 2weken vakantie!), en vermits ik eind januari stop met werken, heb ik nu nog maar 3 werkweken te gaan... goeie vooruitzichten dus!
HĆØ jammer mijn foto uploaden vanaf de iPad lukt niet. Misschien morgen vanaf de laptop! Ik hoop ook op een heel goed 2012 aangezien 2011 nogal roerig is geweest ook met het overwachts zwanger zijn. Nooit verwacht een kindje te krijgen zo vroeg!! Spannend....
@ Cupido, misschien heb ik ook wel gewoon alleen last van de zwangerschapskwaaltjes. Misschoen moet ik wel gewoon even een dutje doen en is dan weer minder. Pfff vind het wel moeilijk...
Ik heb me laten vertellen in het ziekenhuis dat zwangerschapsvergiftiging eerder bij het 1e kindje optreedt, dan bij een volgende zwangerschap. Behalve als de vader van de 2de een ander is dan bij de 1e. Had met wennen aan het lichaamsvreemde dna te maken. Dus als je bij de 1e geen zwangerschapsvergiftiging hebt gehad, heb je bij de 2de een verminderde kans.
Wij gaan klussen!! Letterlijk... geen seks he Mupkuh, wij zijn geen dokters (ik niet ieder geval ) en als jij je niet goed voelt of twijfelt moet je bellen naar de personen die ervoor geleerd hebben. Al is het maar een gerustellend telefooontje. Steph, 2012 wordt super mooi. Vast zwaar, maar ik denk dat jij het prima gaat doen. Je hebt een lieve famillie die je opvangt en klaar voor je staat, zoals het op mij overkomt een warm nest.
@Cupido klus ze!! Zo heb de laptop opgestart want wil jullie echt even mijn kerstoutfit showen met mijn buikje erin! Ben zo trots op mn buikkie hihi! Bekijk bijlage 209423 Fijne dagen!!
Mooi Steph, mooie meid ben je trouwens. Heeeeel anders dan ik in mijn hoofd had Ik dacht dat je blond en korter haar zou hebben en jonger zou ogen... grappig he wat voor beeld je bij een naam kan hebben.
Dankjewel Cupido! Trouwens dames, mijn naam wordt aangepast! Dan weten jullie dat! Nee Cupido heb echt donker haar en blauwe ogen. En paps van de baby is 25% indo ben benieuwd wat eruit komt. Sowieso een kleintje met heel veel haar aangezien we dat beiden hadden bij de geboorte! Hihi. grappig is dat altijd he, dat je al een soort van beeld hebt bij iemand!
@ Stephanie of shadow?; WOW meid wat ben jij mooi! Laat die ex van jou lekker barsten, de mannen staan straks voor jou in de rij!!!! Super mooi outfit, maar vind je koppie en haar veeeeeeel mooier!!!!
wowww stephanie je bent heel anders als ik dacht! ook een beetje zoals cupido zei, met kort en blond haar hahaha desalniettemin ben je een prachtige verschijning. Wordt vast een prachtig jaar voor jou en je mannetje. De grote mannen zullen smelten voor jullie!
Steph, ik had je in gedachten met lange zwarte haren dus ik zat goed. Maar dat je zo knap zou zijn, wow, idd, die mannen vallen met bosjes voor je. Verder wel bijgelezen, maar ga nu ff douchen en dan gourmetten. Oja, ons buurmeisje is prachtig!!! Mupkuh, beterschapjes!!! Fijne kerstavond allemaal! Liefs, Leske
Hoi meiden Hier even een vervelend berichtje van mij om jullie op de hoogte te stellen. De harde buiken die ik gistermiddag had, zijn gisteravond omgezet in weeen om de 3 min en werden steeds Lig nu voorlopig in het ziekenhuis in Veldhoven. Heb geen ontsluiting gelukkig maar de baarmoedermond ziet er niet best uit. Ik heb 4 dosissen weeenremmers gehad en pas de zwaarste dosis sloeg na een uur aan. Sinds half 6 vanochtend is het dus rustig maar het is de vraag tot wanneer ik de zwangerschap uit kan dragen. Ik krijg nu een vloeistof voor onze jongen zijn longetjes, zodat die sneller rijpen en daarna gaan ze verder kijken. We zijn natuurlijk erg geschrokken en hopen niet dat het door gaat zetten maar er is geen pijl op te trekken. Ze zeiden gister dat het best zo kan zijn dat ik al snel ga bevallen. We moeten alle opties open houden maar heb dus vanaf half 6 geen weeen meer, dus das positief. Ik verveel me dood hier dus ik ga snel jullie berichtjes bijlezen!! Liefs
missiemaartje, ik kom online en schrok me rot van je berichtje! pfff dat jullie kleintje nog maar heel lang mag blijven zitten!!! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! doe rustig aan en ik hoop zo dat het allemaal goed komt sterkte!!