Ja klopt. Na het in bad gaan werd het even rustig voor mijn gevoel. Ik heb toen nog even 3 uurtjes kuinnen slapen maar rond half 12 werd het weer meer en frequenter. Belde toen de VK nog een keer, en die zei dat ik meteen maar naar het ziekenhuis moest komen. Echt zo raar dat mijn lichaam dit doet, vind het echt vreemd. Had zon super zwangerschap van tevoren.
@ Eveline; ik snap hem, volgend jaar lekker genieten! @ Missimaartje; snap het, ik zou ook balen als het me nu zou overkomen... Denk daar ook wel eens aan (er moet nog zo een hoop gebeuren!). Maar nu rustig aan, je ventje moet echt nog even blijven zitten! en snap dat je zw-schap dan opeens omslaat.... Knuffel meid, alles voor die kanjer in je buik!!!! Goed van je VK dat ze je gelijk doorstuurde (heb soms het idee dat sommige vk best makkelijk kunnen zijn...)
wauw missiemaartje,ik schrik van je berichtje. Ik hoop dat de weëenremmers hun werk goed gedaan hebben en alles rustig blijft. Ventje moet echt nog ff blijven zitten hoor. Ik denk aan je! Doe extreem rustig aan hoor! *dikke knuffel* @all Vrolijke kerst dames! xxx
@ Missiemaartje: jeetje wat schrikken meid! Ik ga hard duimen dat je ventje nog mooi een paar weekjes in je buik blijft zitten om hard te gaan groeien! Knuff!
Tjee MissieMaartje, ik heb dit helemaal gemist gisterenavond. Wat ontzettend vervelend zeg. Ik hoop zo dat het na de weeremmers ook rustig blijft. En wat een andere zwangerschap heb je nu opeens. Heel veel sterkte meid, ik duim heel hard voor je. Eveline, werk ze, ik ga zo ook weer aan de slag. Ga snel verder meiden, anders ben ik te laat. Kom straks na mijn dienst weer even spieken. Fijne eerste kerstdag. Liefs, Leske
Hier al bijna 2 weken niks meer geschreven ofzo maar erg druk gehad. Hier even kort berichtje. @missiemaartje, pfff dat is even schrikken zeg. Ik ben op dezelfde dag uitgerekend en ik kreeg ineens helemaal kippenvel toen ik het las. heel veel sterkte en hopenlijk houdt de kleine man het gewoon nog 3 maanden vol in je buik! @babykamer, op 2-01 komen de meubels!!! aftellen dus Verder voor iedereen een hele fijne kerst en mijn eerste goede voornemen voor 2012 zal zijn om hier toch iets vaker te posten. Liefss Fropste
@ Missiemaart, jeetje meid dat is schrikken zeg! Gelukkig ben je in Veldhoven in goede handen. Ik kom zelf uit Veldhoven en loop daar ook in het ziekenhuis. Hopelijk blijft je menneke nog wel even zitten! @ Shadow, mooie foto! Gister nog even gebeld naar het ziekenhuis. Mocht meteen langskomen. Alles is gecheckt. Bloeddruk was goed 65/... nog iets. Urine gecontroleerd eerst zo maar was vervuild later via katheter en was gelukkig goed. Aan de ctg gelegen, gelukkig maar 1 harde buik gehad. Baarmoedermond opgemeten en was ook goed. Zodra ik daar lag voelde ik me meteen een stuk geruster. Moet me nu ook erg rustig houden, dit was echt het teken dat ik te veel doe. Na een paar uur was ik weer heerlijk thuis, gelukkig
missiemaartje, hoe gaat het nu, heb je een beetje kunnen slapen? Ik kom net thuis vanuit het ziekenhuis, vannacht een paar keer wakker geworden van harde buiken dus vanochtend 7 uur meteen de vk gebelt. om kwart voor 8 waren we in het ziekenhuis. De ctg zag er wederom goed uit, maar nog steeds weinig activiteit, en waarom? geen idee er is niks raars te zien, alles ziet er goed uit dus strikte bedrust, mag helemaal niks meer dinsdag opnieuw ctg, woensdag de groeiecho maar vooral rust rust rust!
Missiemaartje hoe is het nu??? Zebra jeetje strikte bedrust. Dat is echt moeilijk! Ben benieuwd naar je groeiecho. Pompeloesje hoe is het met jou dan? Jij had toen toch ook al veel te vroeg weeen? Hier geen bijzonderheden. Ik mocht lekker uitslapen van mijn 2 mannen dus ben net wakker Vanmiddag naar mijn schoonouders. Fijne kerst iedereen!
tis dat mn vent de pc aanzette... missiemaartje... Schrik van je berichtje.... buikpijn na de sex (iig hier) is "normaal", maar wel bizar dat het dit "trickerd".... Ze zeggen altijd dat sex alleen dingen kan opwekken als het normaal toch snel zou gebeuren.... Tja.. echo's, baarmoeder-openingen etc... zijn altijd maar "momentopnames",.... hoop dat jullie kleine blijft zitten...!!!! Rustig aan....!!! @all fijne kerstdagen... xxx
Missiemaartje: jeetje meis, ik schrik me kapot! Was wel gerustgesteld toen je zei dat het na het bad wel weer beter ging. Maar helaas dus toch niet! Ik hoop dat jullie mannetje sowieso nog een paar weekjes wil blijven zitten! Ik duim voor jullie! En sja, t is heel dubbel maar ook jullie een hele fijne kerst! Zebra: jeetje, vervelend meid! Maar gelukkig is er niks verontrustends te zien, waarschijnlijk hebben jullie gewoon een heel rustig meisje! Shadow: wow wat een mooie meid ben je zeg! En een mooie buik ook! Ik had je net zoals de rest heel anders voorgesteld. Lang blond haar dacht ik! hihi. Maar je ex is kwart indo? Mijn vriend is 50% indo! Toevallig! Ben benieuwd wat er uit gaat komen! Hier zo richting mn ouders, lekker eten de hele middag en vanavond wokken! Heerlijk! Iedereen vanaf hier hele fijne kerstdagen!!!!!
@missiemaartje, jeetje meis schrik me rot, lees net pas je berichtje, sterkte en ik duim voor je dat je kleine man nog even blijft zitten. Sterkte, dikke knuffel
@ Missiemaartje; vraag me af hoe het nu gaat, zie geen berichtjes van je verschijnen, maak me een beetje zorgen...... @ Zebra; gats meid, doe jij ook rustig aan... vervelend van die harde buiken, goed dat je gelijk hebt gebeld!
Ik kom ook steeds spieken en hopen op goed bericht van missiemaartje. tot nu toe niets.. hopelijk gaat alles goed met jullie! Wil iedereen toch nog even fijne kerstdagen toewensen met veel liefde en gezelligheid
Meiden! Zebra, tjee, ook een onrustige nacht/ochtend gehad. Hopelijk is het allemaal oké nu! rustig aan meid. Zit ook te wachten op een positief bericht van missiemaartje? Hoop zo dat alles gewoon goed is. Duimen, duimen!!! Mijn diensten zitten erop voor deze kerst. Ging allemaal goed. Zo meteen gaat Peet werken , maar gelukkig komen mijn ouders koken voor Joosje en mij. Dat is wel gezellig. Morgen gelukkig compleet als gezin, dan vieren we mijn oma's verjaardag met een etentje. Fijne dag meiden! Liefs, Leske
Hoi meiden, Hier weer even een berichtje van mij. Heb een rustige nacht gehad gelukkig en even bij kunnen slapen. Vanochtend de laatste weeenremmers gehad en vanmiddag het laatste prikje voor onze kleine man. Helaas vanaf 12 uur vanmiddag weer flinke rommelingen in mijn buik. Harde buiken en erg gespannen en lichte krampen maar geen weeen vooralsnog gelukkig. Pff hoop echt dat t na de weeenremmers uitblijft. Probeer zo rustig mogelijk te doen maar had t even heel zwaar vanmiddag. @ zebra; goed dat je gebeld hebt, rustig aan doen meid. @ pompeloesje; hoe is het nu met jou? @ mupke; jij ook rustig aan! Gelukkig was de ctg goed. Tis wat he met de maart mamas!!