Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hey dames,

Even vanaf mijn werk een berichtje. Kwam even bijlezen over missiemaartje en zebra. Van missiemaartje niets...geen nieuws is goed nieuws hoop ik?
    Zebra strikte bedrust, sterkte meid, is niet gemakkelijk! Zeker niet met de feestdagen waarin toch vaak leuke dingen gepland zijn!

Leske wat vervelend dat jij net klaarbent en Peet weer moet beginnen.....gelukkig morgen iedereen thuis! Ik moet nog 4,5 uur werken. Over uurtje komt collega gelukkig...want het is hier echt stilletjes zo alleen...En onze cliënten wonen allemaal zelfstandig, er zijn er wel een paar thuis mja die zitten lekker een kerstfilm te kijken of hebben familie op bezoek. Zitten in ieder geval niet te wachten op mij hahahaha

Ik heb afgelopen nacht wéér wakker gelegen van de kiespijn. Noodnummer gebeld en in overleg besloten dat ik vanmorgen terug zou bellen als het nog zo heftig was. Maar om een uur of 3 vannacht verdween de kiespijn net zo snel als het gekomen was. Nu weer nergens last van. Nja dan wacht ik wel even tot na de kerstdagen. De tandarts wil ook gezellig kerst vieren! Gelukkig was deze noodtandarts wel heel aardig en mag ik gewoon bellen als het niet meer houdbaar is. Maar nu voel ik niks meer!
    Enne, ik heb weer een eigen tandarts ook trouwens! Nja...ik heb me vrijdag over me angst heen gezet, en de tandarts van me vriend gebeld, die neemt nog patiënten aan. Ik 'mag' 10 januari al voor het eerst komen. Stom eigenlijk dat iemand daar zo bang voor kan zijn he...ik kan er echt nu al zenuwachtig van worden. Terwijl die man er alleen maar is om me te helpen en niet om me expres te pijnigen ofzo...Ik hoop dat ik de angst later een beetje kan verbergen voor me kindje want ik wil het niet overdragen!

Nou ik ga even in me boek lezen, die heb ik meegenomen. Alle administratieve dingen zijn al gedaan en me collega heeft vanmorgen het hele kantoor al uitgesopt dus is ook niet meer nodig...helaas zijn de winkels gesloten anders had ik even een rondje winkels gedaan (zitten hier hele leuke in de buurt)

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    o ik plaats me berichtje en zie ineens toch bericht van missiemaartje boven me staan. Wat balen dat je toch rommelingen in je buik hebt zeg. Zo jammer dat je je kleine niet nog even kan 'verbieden' om te komen! Hij luistert nog niet he...
    Het is zeker wat met de maart-mama's!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    missiemaartje, maar hopen dat het allemaal rustig blijft en de kleine nog een aantal weken blijft zitten waar hij zit!

4. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,
    Balen van je kiespijn, maar supergoed dat je naar de tandarts gaat. ik ken de angst, maar ben het helemaal kwijt sinds ik een andere tandarts heb.
    Denk dat wij hetzelfde werk hebben zo'n beetje. Ik werk op een appartementencomplex voor verstandelijk beperkten, hoog niveau, 11 clienten en een paar ambulante clienten. Leeftijd tussen 25 en 75 dus lekker divers.
    Nou, werk ze nog meid!!!

Liefs, Leske

5. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @missiemaartje, ik duim voor je dat de weeë remmers aanslaan, sterkte!

@zebra,jij ook veel sterkte!

6. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Maartje,
    Ik had gehoopt op een positiever berichtje. Hoop zo dat alles rustig blijft. Snap dat je het even gehad hebt... Pff, je had je een andere kerst voorgesteld.
    Veel sterkte meid! Hopen dat de kleine man lekker bij je blijft.

Veel liefs, Leske

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @zebra he bah hoor,platte rust dus ook voor jou :(

@missiemaartje ik hoop dat buikje terug rustig wordt en beebje nog even blijft zitten.

hier:Laura ligt op bed,papa is terug naar het kerstfeest en ik op bed met laptopje. Ben helemaal bekaf.
    Heel de dag al steken in me muts,harde buiken,pijnlijke krampen,maagzuur....
    Heb er een slecht gevoel over hoor,wil nog helemaal niet bevallen dus morgen maar weer een bedrust-dagje inlassen...

De maart baby's hebben veel te veel haast! ze moeten echt allemaal nog blijven zitten!

Ik ga men oogjes toe doen in de hoop dat morgen buik terug rustig is...
    Tot morgen dames!

xxx

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben!

pompeloesje, klinkt ook niet goed, inderdaad rusten!

missiemaartje, hopelijk doen de weeenremmers hun werk!

Hier kerst vanuit bed, veel harde buiken gehad vanavond ondanks ik alleen maar lig te liggen

eigenwijze wezentjes die maart-babys van ons! :)

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ha meiden! Kerst is druk he? Ik moet van 2 dagen bijlezen, dus ik probeer het kort te houden (zal wel niet lukken hahaha).

Missiemaartje, ik zag jouw berichtje al ergens voorbij komen. Wat vervelend om nu met kerst met zoveel onzekerheid in het ZH te liggen. Ik lees gauw verder om te zien hoe het nu inmiddels met je gaat!

Sex, hier weinig meer, maar altijd reactie van mijn buik er op. Met de eerste zwangerschap zelfs tot het eind nog gewoon alles gedaan, en 2 uur daarna begon hier de bevalling. Dat wordt flink klussen bij ons op het eind, hahaha! Maar de harde buiken ervan zijn niet altijd leuk nee...

Shoppen, hier gisteren even naar de Prenatal geweest voor de Blije Doos en wat rondsnuffelen in de sale. Ik heb een pakje van Nijntje gekocht (zelfde als het eerste pakje wat we voor Julia hadden, alleen dan nu in het grijs, Julia had 'em in het licht groen) en een heel lief overslagtruitje. Bij Julia hadden we allemaal setjes, maar ze spuugde zo veel en steeds was het shirtje vies maar het broekje niet. Dus iets meer shirtjes is niet zo erg, die broekjes gaan vaak minder hard.

Sjors, gelukkig niet ziek geworden met kerst!

Baby voelen, jeetje, baby hier ligt al een dag of 2 helemaal bovenin te bivakeren. Geen idee of het handjes, een rug, voeten, knieën zijn, maar het rommelt, draait, steekt uit. Ik voel ook soms heel hoog een handje of voetje en zodra ik mijn hand er op leg dan 'zwemt' het weg *zwijmel* Heerlijk! Alhoewel, ik zou het ook niet erg vinden alstie straks ingedaald is, dan heb ik even wat meer ruimte! Hij/zij ligt nu echt tegen mijn ribben aan al!

Cupido, ik heb waterkruiken, tis allemaal al duur zat en ik heb ze nauwelijks gebruikt!

Leske, haha, gek zo'n bevalling bij de buren! Mijn buurvrouw is over 2 weken uitgerekend, dus ben erg benieuwd wat we daarvan meekrijgen. Gelukkig is het niet zo gehorig!

Shadow/Steph, haha, ik zat al helemaal gek te kijken. Onbekende naam en steeds mensen met reacties aan Steph (waar ik geen berichtjes van jou zag). Maar nu snap ik het ;) Mooie kerstoutfit!!

Missiemaartje, sterkte meis, maar probeer maar zoveel mogelijk te ontspannen. Je kunt er nu niets meer aan doen, je moet vertrouwen op je lichaam en op je kleintje! Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je kleine ventje het in je buik nog een poosje fijn genoeg vindt!!!

@de rest, fijne tweede kerstdag morgen!

Wij hebben vandaag lekker met de kerk kerst gevierd. Heel gezellig, lekkere hapjes en een leuke dienst. Lekker geknutseld met de kinderen. Nu wel helemaal af, maar gelukkig hebben we lekker 2 weken vakantie! Morgenochtend nog even bij mijn ouders langs, want mijn opa is daar. Ook wel leuk om die nog even te zien, is er niet zo vaak. En 's middags bij mijn schoonouders eten. Relaxt!

Slaap lekker straks!! Knuffel voor Maartje!!

10. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kei bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me echt goed. Buik is hele dag onrustig geweest, de verpleegsters zeggen dat het vanaf nu spannend gaat worden, want ik krijg geen remmers meer nu. Voel de kleine wel erg veel dus das wel fijn. Morgenochtend weer meer nieuws, geen idee wat er nu komen gaat!

Dames, een hele fijne kerst nog. Geniet ervan, van jullie gezin. Ik houd jullie op de hoogte!

Veel liefs, maartje

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    missiemaartje, wat spannend allemaal.
    en hoe is het met jou en je man? gaat het allemaal een beetje met de spanning en onzekerheid ?
    door jou situatie besef ik me nu echt hoe belangrijk de rust is die ik moet nemen.
    Hoop dat het allemaal goed blijft gaan daar, en dat je ondanks alles toch nog een beetje geniet van de kerstdagen:)

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @missiemaartje: pfff hopelijk stopt het gerommel en mag je nog sowieso een aantal weken van de beeb IN je buik genieten.
    sterkte meid!

@zebra: hoe gaat het met jou?

ik had gehoopt op rustige feestdagen maar die kan ik op mn buik schrijven!

mn man is weer ziek, dinsdag maar even naar de HA vind dit wel erg lang duren. isabel is nog niet lekker.
    en kregen vanmorgen telefoon van mn schoonouders dat mn zwager in het zkh ligt. een stel jongens heeft vanacht een auto in hun straat op de zij gelegd en die probeerde ze met een paar man terug te duwen, nu is zijn been eronder gekomen en op 3 plekker gebroken. vanmiddag nog geopereerd en een stel pinnen erin moet tot woensdag in het zkh blijven....
    het gaat hier geweldig, wat gaan wij goed het jaar uit zeg bah bah baal er echt goed van allemaal!!

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @naomi, hier gaat het redelijk , veel pijnlijke harde buiken maar daar was in deze situatie niks aan te doen.
    alles ziet er goed uit tot zover, dus ik wacht dinsdag en woensdag weer af :)
    phoe bij jullie ook nogal wat ''gedoe''
    hopelijk snel alles en iedereen weer fit bij jullie

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @zebra: harde buiken zijn vervelend maar als ze niets doen is het goed he.

ja hier ook veel gedoe maar gelukkig niet rondom de baby ;)

15. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met ons gaat het goed. Ik heb soms mijn momenten dat ik me even heel rot voel, maar dan is mijn mannetje er steeds en kunnen we ons samen even rot voelen. maar over het algemeen gaat het goed hoor. Ik word goed verzorgd hier.

Vandaag even tegen advies in toch een paar keer uit bed geweest om iets te pakken. Eigenwijs kindje, eigenwijze mama. Ik ben even goed op mijn vingers gewezen, dus morgen echt gewoon helemaal niks.
    Vind het steeds zo irritant om de verpleging steeds om iets onbenulligs te bellen, maar goed daar zijn ze voor he :)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @missiemaartje: probeer je echt aan de rust te houden!! het is niet voor niets...
    het is moeilijk ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan ;)
    maar inderdaad daar zijn ze voor hoor, hadden ze anders maar een ander beroep moeten kiezen. fijn dat je goed verzorgd wordt!

17. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dag meiden,

Missiemaartje: vervelend dat t toch nog blijft rommelen meid! Hopelijk doen de weeenremmers hun werk en blijft de bevalling voorlopig nog even uit! En idd, morgen echt helemaal niks doen! Gewoon de verpleegsters ervoor bellen, daarvoor zijn ze er!

Ego: hier net terug van wokken met vriendlief en mijn paps en mams. Heerlijk gegeten alleen tijdens het eten viel t me ineens op dat ik gigantisch vocht vast ga houden! Ik doe mijn ringen alvast af, voordat het straks echt niet meer kan. Ze zitten nu al helemaal in mn ivngers gedrukt! En mn voeten zijn ineens luchtkussens lijkt wel. Zat helemaal klem in mn schoenen! Pfff!
    En heb sinds vanavond ineens een erg hoge hartslag... 130 slagen pm in rust! Hoort dat misschien bij een hogere bloeddruk?
    Ik ga nu lekker op bed. De tv nog even aan, totdat ik in slaap val!

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!

Zo ik ben al weer even op kantoor. Vanaf half 4 vannacht wakker gelegen. Altijd fijn als ik vroeg op moet! :(

Had gister avond al bijgelezen met mn telefoon, maar kan helaas niet reageren per tel dat is wel jammer!

@missiemaartje meid, doe je rustig aan! Vervelend zo tijdens de feestdagen. De kleine moet nog heel wat weekkies blijven zitten hoor!

@zebra, doe jij ook rustig aan! vervelend die harde buiken. Hier ook last van zodra ik me druk maak echt irritant. Maar gelukkig niet veel.

@naomi beterschap met je man! vervelend zeg die zieken! schiet niet op zo!

@gentle haha dankjewel! :)

Nou gister was ik al vroeg wakker, lekker getut thuis en smiddags kwam mijn broer langs met zijn vriendin. 's avonds lekker gegeten en een spelletje gedaan. Heb wel heel de dag een down gevoel over me gehad. En gister avond lag ik om 9 uur al op bed helemaal uitgeteld en veel maagzuur laatste tijd. (Nu helaas weer misselijk).

Heb wel even een paar tranen gelaten gister avond, was best kapot en leeg van verdriet gister. Had alles toch anders voorgesteld. Blij dat ik vandaag aan het werk ben voor de afleiding, en dan alleen het oud en nieuw en nieuwjaarsdag nog overleven en dan zijn die rot feestdagen achter de rug! Heb het helemaal gehad ermee bah!

Maar goed laat ik me maar voorhouden het nieuwe jaar, wordt voor mij wel bijzonder met mijn kleine mannetje!

Ik ga eens even wat doen hier, en de boel een beetje opstarten. Hoop dat mijn maag zo een beetje tot rust komt.

19. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen lieve dameshier.
    ik heb al heeeeel lang nietmeer geschreven hier. dacht kom even gluren.
    zie ik t verhaal van jou missimaaartje!! hier the same meid! lig ook al de kerstdagen in het zh.aan de weenremmers.gister avond eraf.tot nu rustig.
    geef de hoop niet op hoor!!! ik lag niet deze nacht maar van 24op25ste met erg pijnlijke ween van 45-65 sec met n minuut pause ertussen op de verl afd.en had de hoopal zowat opgegeven. maaar niks is gebeurt GELUKKIG! de gyn zei, zolang je BM dicht blijft en je kids(bij mij twee) t goed doen, doen de ween niks.

ik wens jou heeeeeeel veel sterkte meid en zal heeeel hard voor jou duimen! dat we maar gauw naar huis mogen met de beeb(s) in onze buik!

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    pfff het rommelt hier nu al twee dagen,hoop echt dat met rusten vandaag het beter gaat want anders bel ik toch maar ff naar de gyn :(

@missiemaartje hoe is de nacht gegaan?

@zebra jou buikje terug rustig?

@mysunshine jij ook al in het ZH,de maartbaby's hebben echt haast hoor! Rustig aan doen meis!

Deel Deze Pagina