Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaaaaaah wat schrijven jullie vééééél !! :D
    Ik dacht, even wat bijlezen.... na 5blz zie ik dat er een deeltje 3 is, en ook daar gaan we al tot blz 11! Jee!

Ok, niet alles bijgelezen dus ;)

Ik doe straks nog een poging... eerst wat wasjes gaan doen.

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen!

Ja Mupkuh, soms gaan we heel snel. Maar in de weekenden is iedereen meestal bezig merk ik altijd, dan hebben we maar weinig pagina's in een heel weekend!

Cupido, mijn streven is ook om tot 36 weken te werken, heb lichamelijk geen zwaar werk en vraag of ik de laatste week sowieso minder ingeroosterd kan worden. Ik probeer nu plusuren op te bouwen zodat dat een mogelijkheid is. Ook moet ik nog veel afronden uiteraard de laatste weken en daar vraag ik flexuren voor, kan ik lekker zelf indelen! Dus ws. de laatste week sowieso maar 1 of 2 daagjes werken, als soort afscheid :) Mijn verlof gaat dan 25 februari in. Maar Stephanie is nog later volgens mij, 1 maart als ik het me goed herinner.

Nou verder niet zoveel bijzonders hier hoor. Beetje slecht geslapen, veel harde buiken maar das niet zo gek. Ik probeer het vandaag wat van me af te zetten en rustig aan te doen. We gaan kerststukjes maken met een aantal cliënten. Ben benieuwd!

Fijn weekend :)

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    # Eveline, dan kan ik het in het weekend vast beter bij houden als ik het niet te druk heb...hihi.

Wel heel raar dat sommige nog moeten werken tot 1 maart terwijl ik dan al ongeveer beval. Gek is dat. Het begint wel echt op te schieten nu.

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Harde buiken; lijkt me erg lastig! Hopelijk krijgen jullie er niet teveel last van. Ik heb dat nog nooit gehad geloof ik, tenminste niet herkend. Dus dan zal ik het ook wel niet hebben :p

Ik heb lichamelijk wel inspannend werk (veel lopen, bukken, krom zitten, hoge werkdruk) en werk tot 35 weken. Nou ja, mn laatste werkdag is op donderdag en ben dan 34,3 weken, en die maandag 35 weken. Laatste dag is op 26 januari, ook 1 van de eersten hier geloof ik.

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    je loopt ook ruim 3 weken voor op mij! En ga je met 6 of met 4 weken met verlof Mupkuh? Volgens mij was het Leske die ook al half januari met verlof gaat, dat is gewoon volgende maand al, terwijl ik nog ruim 2 maanden moet werken! Ach ja...als jullie alweer aan het werk zijn, zit ik nog lekker thuis te genieten ;)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ harde buiken, heb ik de afgelopen week ook weer veel gehad. Dus gister maar even mijn urine naar het ziekenhuis gebracht. En precies wat ik dacht weer een flinke blaasontsteking :( Nu weer een kuurtje hopen dat het snel over is.

7. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Gisteren niet meer gelezen, naar de verjaardag van mijn broertje geweest en om 20.00 uur naar huis gegaan omdat ik daar bijna zat te slapen. Dus thuis eigenlijk ook meteen op bed gaan liggen, nog wel samen een deel van The Voive gekeken, maar niet alles gezien. Ik slaap niet zo goed dus knap aan het einde van de dag echt af. Vannacht redelijk geslapen gelukkig.

@ Verlof, ik ga 15 januari al dus ben 1 van de eerste denk ik. En idd, als sommigen van jullie met verlof gaan, moet ik bevallen, hihi.

@ Eveline, heftig zoiets. Ik weet er alles van. De broer van Peter is 2 jaar geleden ook overvallen in zijn eigen huis, vastgebonden, bedreid, beroofd, pfff. Hij is alleenstaand dus zo eng en triest... Het duurt een hele tijd, die verwerking, maar gelukkig gaat het met hem goed nu, ook omdat ze daders vast zitten. Ik hoop het beste voor jullie vrienden en dat ze die laffaards maar snel pakken!

@ Naomi, hoe is het met je meisje?

@ Harde buiken, heb ik echt alleen bij teveel inspanning.

@ Ligging, heb het idee dat hij weer gedraaid is, voel hem weer lekker aan de bovenkant trappelen dus vermoed dat hij weer "goed" ligt.

@ Frenzy, jaaaaaaaaaaaa, ben ook benieuwd naar mijn buddy en andere meiden, gezellig hoor. Ik hoor wel waar en wanneer.

Ik vergeet vast nog van alles??? Kan het niet onthouden na zoveel pagina's bijlezen.

Kom vandaag zeker nog wel eens spieken, moet eigenlijk een paar keer per dag lezen wil je alles bijhouden, haha.

Fijne dag meiden!
    Liefs, Leske

8. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Em, Jeetje meid, rustig aan doen hoor ! Je beeb moet nog effe blijven zitten. Vervelend dat het allemaal zo loopt. Heel veel sterkte

@Sasjuh en Beesie, Als jullie woensdag niet kunnen, is het ook niet erg toch..een andere keer is ook prima :) Mij maakt het niet zoveel uit, behalve dan de donderdag avond omdat dan het zw. zwemmen is. Lijkt me heel erg leuk !

@Frenzy,Zou inderdaad heel grappig zijn :) alleen mijn verjaardag zou ik wat minder leuk vinden maar het is dan niet anders :)

@Missiemaartje,Haha ja dat kan dus ook nog, nou beter op jouw verjaardag dan op die van mij :p duurt me veels te lang en dan hebben we er niet 2 op 1 dag ;) vind 29 maart wel een mooie datum ;) al zegt mn vriend de 28ste.

@Eveline, wat erg meid, wel fijn dat jullie er zijn geweest en nu alles weten! Enne ik ben pas met verlof op 2 maart..( zit toch al thuis maar dan officieel niet meer solliciteren )
    Maar zoals je zegt..als de rest weer aan het werk is zitten wij nog te genieten :)

Ben de rest alweer kwijt sorry !!

Gisteren bericht van het uwv gehad, ipv de 3 maanden die ik had verwacht om ww te krijgen, krijg ik 6 maand :$ eindelijk is wat beter nieuws...ging ervan uit dat ik tot mijn verlof ww had en dat het dan overloopt in zw. verlof, maar nu blijkt dat ik met mijn zw. verlof erbij tot half september ww krijg :) iets meer tijd om een baan te vinden :) Is alweer wat positiever !

Nou meiden een fijn weekend !!

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O das een fijn bericht Sjors! Hopelijk geeft dit je een beetje rust :)

Leske, wat naar ook zeg van de broer van Peter! Lijkt me verschrikkelijk om het mee te maken, onze vrienden zagen er gisteren ook heeeel slecht uit. Alleen maar hele dag gehuild met zijn allen. Logisch ook...ze hebben 1 geluk, dat de daders waarschijnlijk de dag ervoor al in de straat zijn gezien door buren, inclusief de vluchtauto, én dat ze zelf heel kalm zijn gebleven en goed hebben geobserveerd wat ze konden zien van de daders. Maar dan nog....brrrrrrr moet er niet aan denken!

Mupkuh, sterkte met de blaasontsteking. Wist niet dat dat een oorzaak kon zijn van harde buiken? Nou, ik ga hier zo de tuinen van de buren snoeien (met toestemming hoor) om materiaal te verzamelen voor de kerststukjes. Heb ook wel weer genoeg gekletst op de zaterdagochtend denk ik zo hahaha

10. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL

De 26e is voor mij ook de laatste werkdag! Ga zes weken van tevoren aangezien ik nog steeds gedeeltelijk in de ziektewet zit. Plak er aan de achterkant nog twee weken verlof aan vast zodat ik 1 juni pas weer begin.

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    jeeeeeeeeej het vestje van Noppies is al binnen! Snel geleverd zeg, heb donderdagavond besteld. En is precies wat ik ervan verwachtte, ben er écht heel blij mee! Mooie kleuren, fijne kwaliteit en lekker zacht voor de kleine. Nu ben ik officieel fan van Noppies

12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ga 11 februari met verlof. Ga 4 weken voor tijd eruit als het lukt. Maar dat denk ik wel. Als ik op tijd beval moet ik 6 juni weer beginnen. Hhaha wat klinkt dat heerlijk!

13. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @eveline, fijn merk he Noppies, ik heb er ook nu een aantal dingen van, ik wordt er helemaal blij van!!

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    *zwaai*....
    bijgelezen.... maar even geen puf om te reageren.....
    Voel me overreden door een buldozer.. die nog een keer teruguit is gereden over mn bekken.... *pijn*

nouja eigen schuld hoor:
    Vond het gisteren nodig om naast de was, de bovenverdieping op knieen te stofzuigen en de wc's en keuken uit te doen, waarbij ik dus ook nog elke keer op een stoel moest gaan staan... en hup dr af om doekje, sponje uit te spoelen.....

Weet iemand waar de knop zit:
    "nesteldrang-uit"? :cool:

nouja nu ben ik al zo'n muts die van huis uit extreem poetserig is opgevoed, maar tijdens mn zwangerschap kan ik dan helemaal doorslaan...
    Vorige stond ik de douchekabine alle randjes te doen met een oude electrische tandenborstel....;)

fijn weekend allemaal...!!

15. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjors; wat een goed nieuws, fijn hoor! Weer een stukje stress weg!

@ verlof; ik ga ook pas 1 maart, als ik dat volhoud. Maar dat is omdat ik zelfstandig ondernemer ben dus ja hoe langer ik werk, hoe meer geld ik heb! Ik begin 1 juni weer als t meezit. Hoop ik wel voor 1 april te bevallen. Ik heb 1 juni weer een optreden staan dus dat wordt mijn eerste werkdag weer.

@ filmpje youtube; nog niet aan toegekomen mn zang op youtube te zetten maar komt goed. Probeer t deze week te doen!! En anders even uitvogelen of ik t via hier kan sturen. Geen idee of dat lukt!

@ ego; hier zijn de geboortekaartjes binnen en we hebben een keuze gemaakt. :) vandaag de babykamer opruimen want volgende week gaan we de meubels ophalen. Heb er helemaal zin in. Onze kleine schopt zoveel! De verloskundige wist zeker dat t een voetballer gaat worden, haha papa was enorm blij natuurlijk toen hij t hoorde. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet, weet niet hoe ik me een voorstelling moet maken... Maar ben enorm verliefd!! :d

16. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @cerberus, FOEI!!!! Je moet rustig aan doen, en niet je huis met tandeborstels schoonmaken :)

17. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Verlof: ik ga 6 weken vantevoren. 20 januari is dus mijn laatste werkdag! Gaat erg snel dus!

Missiemaartje: Jij bent dus ook zelfstandig ondernemer... watvoor werk doe je als ik vragen mag?

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Heb bijgelezen via mijn tel vanochtend geen fut ff om te reageren.

Ff ego, lekkere keiharde dip. Kan wel janken. Ga maar een boodschap doen en wat wandelen. Word gek van mezelf, mis die lul en wil bij hem zijn.

Maar aan zelf medelijden heb ik niks. Word er doodziek van, ga liever in een hoekje zitten janken. Kut leven bah, alles is oneerlijk.

Sorry dames voor het berichtje maar voel me echt ff kut...

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    kon even niet luisteren of deze versie goed is... (ivm kindjes)...
    maar wellicht vrolijkt dit je op....:D

Jeroen van Meerwijk - Het leven is kut - YouTube

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Hè verdorie hij opent niet op mijn iPad. Net gewandeld naar de winkels nieuw make uppie en nagellak gekocht en een lekker maskertje voor morgen.

Voel me al iets beter. Nu bankhangen en zo nog ff met mams naar de intratuin.

We komen er wel.....

Deel Deze Pagina