Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mysunshine; jij ook al.. Pff inderdaad wat een gedoe bij de maart mama's. Gelukkig doen je kindjes het goed, de mijne hier ook dus da's mooi.
    Waar lig jij ergens, in welk ziekenhuis?

@ ego;

Hier de nacht goed door gekomen gelukkig. Was even spannend maar tot nu toe is het rustig. CTG was goed net, krijg straks visiteronde en dan hoor ik hoe nu verder.

@ pompeloesje; wat vervelend dat het bij jou weer is gaan rommelen. Rustig aan meid en als je het niet vertrouwt, gewoon weer even bellen!

2. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missiemaartje,

Jee, hou je maar heel erg rustig! Jullie kleine ukje kan best nog eventjes blijven waar hij is... Wat rot dat je helemaal niets mag doen...

@Mysunshine,

Pff, nog al zo'n verhaal! Hopelijk blijven ze nog even zitten... Ik duim mee voor je hoor!
    En een tweeling... super!

@pompeloesje,

Aj, en het leek net weer beter te gaan... Goed rusten hoor! Elke gewonnen dag is er toch weer eentje extra he!

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @missiemaartje gelukkig is het rustig in je buik! rustig blijven hoor! dikke knuf!

@pompeloesje rusten rusten rusten he meid! voor jou ook een dikke knuf!

4. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ik heb eindelijk door hoe ik foto's kan plaatsen haha.

Ik ga weer even spammen hoor! Foto van mijn kleine vent :D

Bekijk bijlage 209764

Ik ben verliefd hihi

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sterke dames in het ziekenhuis!

Wij gaan zo naar de babydump, lekker shoppen. En alweer 30 weken vandaag :)

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    shadow, mooie foto!

pompeloesje, hoe is het met jou nu dan ??

missiemaartje, fijn dat de ctg goed was!

mysunshine, ook al in het ziekenhuis! tjee het is wat zeg.
    en ook nog 2 beebjes inside , hopelijk gaat het ook bij jou allemaal goed.

Hier slecht geslapen, harde buiken. geen houding kunnen vinden
    kon niet op mn zij liggen want dan lag ik volgens mij op haar hoofdje ? in ieder geval op iets hards en ze ging dus echt niet even een andere kant op.

nog steeds haar niet kunnen voelen. maar hoefde vandaag niet te bellen als ik haar niet voel, de ctg's zijn zover goed en van nog een ctg gaat ze niet meer bewegen zeiden ze.
    dus tenzij ik ineens nog ergens last van krijg kan ik gewoon morgenmiddag terugkomen.
    moest vooral op mijn gevoel vertrouwen. zodra het mis is krijg je vaak onbewust wel een seintje en zegt je gevoel dat er iets niet goed is.

verveel me enorm deze kerst maarja dat is bijzaak:)

7. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    @missiemaartje,@Mysunshine, heel veel sterkte ik denk aan jullie!
    Hier gaat alles rustig gelukkig slaap wel slecht maar dat doen er meer en helaas weer 3x per nacht uit voor onze kleine man.
    ik schrik wel van alle die kleintjes die denken dat za al mogen komen blijf allemaal nog maar een paar weken lekker in mama's buik zitten!
    geniet van de 2e kerstdag iedereen Groetjes Chantal

8. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alle dames met haastige kindjes: heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat het nog eens dubbel balen is dat het precies met de feestdagen gebeurt. Hopelijk blijven alle smurfjes nog even lekker zitten.

Hier vooral moe na 1 kerstdag. Straks nog naar mijn ouders (70 km van hier) en dan morgen weer werken :(

Gelukkig zijn man en dochter de resten stokbrood nu aan de eendjes aan het voeren zodat ik even rustig op de bank kan hangen.

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen,

Missiemaartje, fijn dat je een rustige nacht hebt gehad. Hopelijk blijft dat zo vandaag.

Zebra, wat balen dat je haar nog niet hebt kunnen voelen. Morgen CTG en groeiecho toch? Hopelijk allebei goed!

Bij Pompeloesje onrustig? Nou meid, doe rustig aan vandaag (hopelijk heb je geen kerstdiner die je nog moet bereiden ofzo) en anders gewoon de gyn bellen!

Mysunshine, ook al in het ziekenhuis? Het is wat met alle maartbaby's zeg.

Naomi, je zwager heeft zijn been op 3 plekken gebroken? Aiiii pijnlijk!

Leske, het klinkt wel als hetzelfde! Onze bewoners wonen allemaal in hun eigen appartementje, we hebben 29 bewoners tussen de 18 en de 70. Het IQ verschilt van 45 tot 89 en we hebben zowel verstandelijk beperking als psychiatrie cliënten. Wij hebben alleen geen slaapdienst, begeleiding is aanwezig van 09.00 tot 22.00u. Ik vind het nog erg leuk werk, heel divers!

Gisteren hadden we maar 1 bewoonster thuis. Zij heeft geen familie (lang, zielig verhaal) maar voor dat meisje is het natuurlijk ook gewoon kerst. Dus hebben we lekker gegourmet! Daarna ging ik nog naar schoonzusje (was half 8 klaar met werken) en daar zaten ze nog aan de fondue. En ja als je daar dan tot 22.00u nog aan tafel zit pik je toch weer wat mee...
    Vanavond kerstdiner bij mijn broer, hij gaat uitgebreid koken voor de familie. Ben benieuwd...en dan morgen weer op de weegschaal bij de VK hahahaha daar ben ik NIET benieuwd naar!

Morgen vertrek ik overigens ook voor 2 nachtjes naar een hotelletje. Kan dus zijn dat ik tot donderdag even niet (zoveel) mee klets. Hebben een lekker hotelletje gevonden met onbeperkt toegang tot een wellnesscentre, dichtbij de kust én met een bad op de kamer! Heerlijk, ben zo toe aan een bad :)

Nou iedereen een fijne 2e kerstdag. En in ieder geval tot donderdag en wie weet wat eerder!

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Missiemaartje: ben benieuwd wat je straks te horen krijgt met de visiteronde! Hoop zo dat jullie mannetje nog even blijft zitten...!!!

Ego: hier heb ik net mijn ringen afgedaan omdat mn vingers ineens erg opzwellen! Ook heb ik vanaf gisteravond al een hoge hartslag (rond de 130). Heb ik ook best last van, van mn hart... Nu vertelde net iemand me dat ik dan op moet passen voor zwangerschapsvergiftiging... Ook omdat ik vd week door de verloskundige ben gewaarschuwd dat mn bloeddruk wat is gestegen... Wat zouden jullie doen? Gewoon wachten tot morgen en dan toch de vk even bellen?

11. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Als je eng wordt beesie moet je gewoon bellen hoor! Kerst of niet. Ben je duizelig? Geen rare tintelingen in je armen ed?

Heb je geen bloeddruk meter? Ik moet zeggen ik heb af en toe ook een razend hart... Maar dat houdt niet altijd heel lang aan. En mijn bloeddruk was vorige keer 120/70 of 65..

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beesie, aangezien het wel je hartslag is en je er toch wat last van hebt zou ik voor de zekerheid nu even bellen.
    dan heb je het aangegeven en hoor je vanzelf wat het beste is.
    dat zou ik doen, maar ik heb dan ook nogal wat mensen in de familie met hartklachten dus met zoiets zou ik extra alert zijn.

eveline, morgen heb ik de ctg weer inderdaad en woensdag de groeiecho. wilde ze eigenlijk achter elkaar aan plakken maar dat was niet meer te doen zo last minute schuiven.
    vind ik ook niet zo erg.
    1 ''activiteit'' op een dag vind ik ook wel genoeg

13. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, je kunt allicht even het spoednummer bellen om te overleggen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

14. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik wacht even af hoe het de rest van de middag is. Als t erger wordt of niet over gaat bel ik wel. Anders wacht ik het gewoon even af tot morgen... Vorige week was mijn bloeddruk 127/80... Voor mijn doen is dat best hoog, normaal zit ik op de 107/65... Verloskundige zei dat t op zich nog niet verontrustend was maar als ik verschijnselen kreeg van zwangerschapsvergiftiging, moest ik bellen... Ik wacht nog wel even af.

Iedereen een hele fijne 2e kerstdag!!!!! Wij gaan zo naar mn schoonouders!

15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ beesie ik heb verder ook geen idee wat de verschijnselen zijn van zwangerschapvergiftiging...

maar hou het goed in de gaten!

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goeiemiddag alweer!

Naomi, jeetje schrikken van je zwager! Lekker zo met kerst... Beterschap voor je vent en voor Isabel!

Beesie, je hebt ook een stuk meer bloed dan normaal, dus ik merk hier ook een hoge hartslag én hartkloppingen. Ik zie soms mijn buik gewoon bewegen door mijn hart die tekeer gaat... Balen van het vocht wat je vasthoudt!

Mysunshine, sterkte ook met rust houden, dat je kleintjes nog maar lang mogen blijven zitten, elke dag is er 1!

Pompeloesje, kalm aan jij hoor! Je hebt voorbeelden hier van hoe het ook kan, en volgens mij moest jij nog bedrust houden of niet? En anders gewoon even bellen! Maarrr, 1 groot voordeel: je bent al bijna 30 weken! Dat is echt wel een goed aantal weken hoor, je gaat hard nu!

Eveline, geniet lekker van je nachtjes in het hotel! Beetje jaloers ben ik wel hoor ;) En lekker in bad, hmmmmm!

Beesie, ik zou even afwachten. Bij zwangerschapsvergiftiging krijg je volgens mij bijna altijd ook hoofdpijn, misselijkheid en een strak gevoel om je buik. Ik zou dus even afwachten tot morgen en die dingen goed in de gaten houden (en intussen rustig aan doen!!).

Nou, Julia ligt te kletsen in bed, hopelijk gaat ze nog even slapen want dat is al dagen prut... En ze is dan echt wel moe, loopt te gapen enzo, maar mijn man is niet zo goed in haar met rust laten (steeds nog weer terug, etc) en dan blijft ze kletsen... Ik heb zelf ook niet zoveel puf om steeds heen en weer te gaan... Straks nog even eten bij mijn schoonouders en verder lekker relaxen!

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    wat een gedoen allemaal met de maart baby's hihi...
    hoop dat ze toch nog even blijven zitten allemaal hoor.. nu is het toch echt nog te vroeg.

hier sinds vrijdag last van mn onderrug en menstruatiekramp, ik voel de kleine elke dag heel goed dus om hem maak ik mij geen zorgen maar vanmorgen voelde het net alsof ik bakstenen had gegeten heel zwaar gevoel onderin mn buik.... alsof hij er bijna uitkwam zo laag pfff

manlief zei bel de vk voor de zkerheid maar het is kerst dus ik wacht nog even...

gister voelde ik voor het eerst dat onze kleine de hik had... wat een gek gevoel maar vond het ook wel een beetje zielig..

18. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank dames,duim dat ze idd nog een hele tijd blijven zitten.

Missiemaartje ik lig in t WKZ en jij? hoe gaat t met je??? hier wezen douchen.ging goed. toen even een klein stukje gelopen,heeeeeeel langzaam,denk 20 meter.daareageerde mn buik meteen op.werd weer hard .... ze zeggen hoord erbij,moet echt heel rustig opbouwen. geen idee hoe t verder gaat en wat wel en niet mag.durf al niet meer uit bed.

19. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier inmiddels gesprek gehad met de arts.
    Mijn baarmoeder mond komt overeen met iemand die ongeveer binnen 1 a 2 weken gaat bevallen..

Hmm, daar schrok ik toch wel van!!!

Maar het kan dus ook zijn dat het nog wat langer duurt, dat hopen we dan maar!

Verder heeft ie hele goeie overlevingskansen als ie nu komt. De spuitjes zijn ingewerkt dus zijn longetjes zijn flink gerijpt en dat scheelt aanzienlijk. Bovendien ben ik vandaag 27 weken, en vanaf 27 weken is er nog maar een enkeling die het niet overleeft. Ook houden de meeste kindjes er niets aan over (hooguit wat concentratieproblemen op school etc).

Dat is goed nieuws, maar van dat binnen 1 a 2 weken bevallen, word ik toch wel bang hoor.

Verder nog steeds een rustige buik, mag vandaag iets meer uit bed. Als het rustig blijft en morgen ook mag ik over een paar dagen naar huis.

20. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh missiemaartje toch goed nieuws toch?? en hey je BM....zolang die nog dicht is gebeurd niks hoor! bij mij is ie ook verkort en was een van de 2 reden dat ik opgenomen werd. en maakte me enorme zorgen of ie nog korte was.
    de gyn zei iedere gyn,meet toch anders maar dan meer van tijdens t meten,drukt t apparaat de bm net ietsje dichter,drukt ie m net ietsje anders.....snap je waar ik op uit ben????
    tbelangrijkste is....zolang ie nog dicht is,is een heel goed teken.
    ik zal heeeel hard voor je duimen! ik ben morgen 27 weken,dus blij als ik een dag verder ben.

Deel Deze Pagina