Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even iets anders dames tussendoor..

Ik zou overmorgen (donderdag) naar Zorro gaan, maar daar kan ik dus nu niet heen.. Iemand interesse om deze kaartjes over te nemen? Tis in Den haag... Of als je iemand weet die zou willen, hoor ik het graag!

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Missiemaartje: fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad! Alleen vervelend dat die kleine als ie nu geboren word nog tot de 40 weken in t ziekenhuis moet blijven...

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    #1483 Shadow08, 27 dec 2011
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
    Goedemiddag dames!

Zo helemaal bijgelezen en hoop op iedereen goed te kunnen reageren als ik niemand vergeten ben!

@missiemaartje, ik hoop dat het onderzoek morgen goed is. En je lekker naar huis kan meid! Dikke knuffel voor jou!

@mysunshine, kan me voorstellen dat je idd van slag bent als je te horen krijgt er met oud en nieuw niet te zijn maar in het ziekenhuis! Ook een hele dikke knuffel voor jou!

@Zebra, fijn dat de CTG goed was! Op naar morgen!

@Leske, ik slaap echt goed met mijn voedingskussen. Ik hoop dat jij er ook baat bij hebt!

@naomi123, nu Isabel weer ziek? Jeetje meid, schiet écht niet op zo! Hopelijk is iedereen weer in goede gezondheid in 2012!! (liefst eerder al!!)

@Cupido, ik ben ook blij dat de kerst voorbij is! Maar dat komt puur omdat ik toch behoorlijk down was doordat mijn 'hart en gevoelens' mijn ex miste. Terwijl mijn verstand weet dat dit 'geen contact hebben' beter is!

@zwangerschap, ik heb het idee dat er écht een hele hoop langs mij gaat. En dat ik het niet echt meemaak. Ik probeer wel veel 'momentjes' als ik rust lekker mijn buik in te smeren en echt bewust met de kleine te zijn. En goed de bewegingen te voelen, en vooral te genieten als ik mijn buik echt op en neer zie gaan. Dat vind ik wel onwijs mooi. En ik moet wel zeggen loop wel altijd trots rond met mijn buikje, want ben er wel heel trots op! Maar het idee dat er dalijk echt 'mijn eigen ventje' uitkomt.. Dat besef is er ook niet altijd want dat vind ik toch zo verschrikkelijk onwerkelijk! Dat er een klein persoontje in je eigen buik groeit. Jeetje dat is toch zo bijzonder en raar en apart en... Ja ik ben een beetje aan het doordraven haha! :D

@cerberus, was deze zwangerschap niet gepland??

@Mon, lekker dat het werken er voor dit jaar op zit! Lekker genieten, ik ben morgen en donderdag vrij en zaterdag! Ook lekker relaxt weekje hier!

@beesie, ben benieuwd wat er uit je urine komt! Rustig aan doen he! En bij rare klachten meteen maar de VK bellen, je weet maar nooit!

@Gentle, fijn dat de kleine al 'goed' ligt! Hier ligt de kleine (tot nu toe, je weet nooit of ie nog gaat duiken haha) ook al goed!

@pioentje, haha kunnen we samen sentimenteel doen! De bevalling komt idd snel dichterbij! Heel spannend..

Weet niet wie het schreef van alle 'fases' in je leven.. Maar bij loopt het dan niet van samenwonen ed. Maar dat zijn voor mij straks weer nieuwe fases die ik nog moet mee gaan maken haha! Maar dit is idd ook weer zo'n fase in je leven wat zo bijzonder is!

@missiemaartje, hoelaat is Zorro?

Zo nu heb ik iedereen gehad geloof ik!

4. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,
    Heb niet terug gelezen het afgelopen uur, dus hoop niet dat deze foto op het verkeerde moment komt, maar zit nu even boven achter de pc en had jullie iets beloofd.
    Dus hier DE foto van net na Joosje's geboorte: ZONDER make-up, ZONDER gestijlde/gekrulde haren, ZONDER leuk hemdje, ZONDER nagellak. Maar gewoon puur, bloot en vol liefde (en wel KAAL haha, maar dat zien jullie niet). ;)

5. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL

6. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Oh ik vergeet mijn eigen berichtje!

@ego, ik ben blij dat de Kerst voorbij is voor dit jaar. Heb eerste kerstdag doorgebracht met mijn broer, zijn vriendin, mijn broertje en ouders. Was wel gezellig. En lag om 9 uur al op bed, was uitgeteld. Voel me al sinds zaterdag avond neerslachtig en down.. En ik heb dus eerste kerstdag huilend op bed gezeten. Had zo verschrikkelijk graag een andere Kerst voor me gezien!

Ik probeer écht niet aan hem te denken, maar ik sta echt nog steeds met hem op in mijn gedachtes en ga er mee naar bed. En ik probeer hem echt uit te bannen uit mijn leven. Reageer nergens op als ik berichtjes krijg (gelukkig was vorige week donderdag de laatste, die lelijke berichtjes van hem). Maar ook doet het me pijn te horen dat ie nu ineens vakantie kan opnemen en alleen maar aan het feesten is tot vroeg in de ochtend. En dan ook nog eens meerdere vrouwen er op na houdt.

Vraag me dan echt af of hij óoit volwassen gaat worden? Maar gelukkig weet mijn verstand héel goed dat de juiste keuze is hem nu niet in mijn leven te hebben. Zo'n zuiplap en onvolwassen kleuter kan toch geen toevoeging geven aan mijn leven. Jammer dat mensen alleen ineens zo hun ware aard kunnen tonen. Echt bizar dat ik dat niet eerder gezien heb.

En ben ook nog steeds zo teleurgesteld, boos, verdrietig dat ik zoveel pijn gedaan ben... Hoe kan iemand je dit aan doen? Waar aan heb ik dit nou verdiend. Ja verdorie het spookt zo door mijn hoofd. En hoe kan iemand nou zo verder gaan met zijn eigen leven.

Hoor wel van zijn beste vriend dat hij het ook enorm kl*te vindt, maar waarom doet hij zijn best dan niet? Waarom blijft hij schelden tegen me, terwijl ik niets anders doe dan het goed wil doen?

En dan zijn familie, ik heb vanaf dag 1 nog niemand gehoord uit zijn familie. Ik ben net lucht voor ze. Dat doet me ook enorm pijn. Niemand die maar 1x gevraagd heeft (behalve af en toe zijn moeder, maar die hoor ik ook niet meer!) hoe het met me gaat.

Helemaal niets, en dan zegt zijn beste vriend, ja dat zijn hun he. Tonen geen emoties. Ja lekker makkelijk? Maar ze verwachten wel dat ik straks voor de deur sta met hun kleinzoon/neefje ed. En dan helemaal leuk doe met iedereen alsof er niets gebeurd is! Dat verwachten ze wel.... Maar alle stress, verdriet en ellende die ik nu heb en heb gehad die doet er niet toe? Waar zijn jullie nu dan!?

Sorry voor mijn lange bericht. Moet echt even alles van me afschrijven! Heb thuis een a4 notitieblok.. en ik heb vanaf dat de ellende is begonnen tot gister (ja heb ze echt geteld) al ongeveer 50 pagina's vol zitten schrijven over alles wat er tot nu toe gebeurd is van de leuke dingen tot ook alle hele slechte momenten...

Heb echt geen zin in Oud en Nieuw en hoop dat het snel voorbij is, moet zondags gelukkig werken vanaf 9 uur. En hoop écht dat 2012 een TOP jaar wordt voor mij en mijn kleine vent en dat ik echt weer heel erg gelukkig wordt!

En ik toch echt ooit een gezinnetje kan hebben, want ja jaloers ben ik enorm op de mensen die een liefdevol gezin hebben ook al is alles soms rozegeur en maneschijn. Ik mis echt een partner om me heen zo tijdens mijn zwangerschap, ook al is mijn moeder er zo voor me en de rest van de familie om me op te peppen.

Sorry dames voor het lange bericht en het lastig vallen met mijn ENORME EGO bericht, maar het zit me zo hoog! :(

7. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Leske, waaauw wat een pure foto! Mooooi!!

8. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto Leske!!!

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn

10. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Gentle: thanx voor de tip! Ik ga denk ik even roosvicee ferro halen. En ik slik al zwangerschapsvitamines waar oa ook ijzer in zit.

Mooie foto leske!!!

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leske: wow wat een schitterende foto! Werd er gewoon emotioneel van!!! Zo intens gelukkig!!!

Shadow: ik denk daar ook vaak over na hoor, hoe bijzonder t idd wel niet is dat er een klein mensje in je groeit! En dat die straks geboren word! Ineens een nieuw leventje dat op je buik word gelegd! Lijkt me zo bijzonder! Volgens mij word t echt janken geblazen!
    En wat betreft je ex, echt waar, die jongen weet niet wat ie mist! het perfecte leventje met een prachtige vrouw en zijn zoon! Wat wil je nou nog meer?! Blijkbaar wil hij nog van de dingen genieten die niet kunnen als je een relatie hebt! Hoe oud is hij eigenlijk als ik vragen mag? Echt waar meid, je bent zo mooi! De mannen staan voor je in de rij! Al kan ik me heel goed voorstellen hoe moeilijk het is als je hem nog steeds in je hoofd hebt! Dikke knuf!

13. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Wow wat een mooie foto leske!!!!!

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Shadow, begrijpelijk toch? Wat een nare situatie ook, dat begrijpt iedereen (behalve die gare ex van je...). En w.b. dat er een baby uit je buik komt, dat is ook een bijna ongrijpbare waarheid moet ik zeggen.

Laatst zei iemand dat het voor Julia zo onwerkelijk nog is. Ze heeft het wel over haar zusje/broertje, maar wat dat is? Toen reageerde ik meteen dat wij dat natuurlijk eigenlijk ook niet weten. Een kind van jezelf is iets zo aparts, dat kun je alleen maar meemaken als een vloedgolf over je hoofd, er van genieten, er in meegezogen worden en het allemaal beleven zoals het komt. Je kunt proberen te plannen en te organiseren, maar elk kind is weer zo speciaal. Ik geloof ook niet dat het bij een 3e/4e/5e kindje minder speciaal en onwerkelijk wordt. Je weet een beetje wat je te wachten staat, maar elk kindje is zo ontzettend zichzelf en dus anders dan alle anderen. *zwijmel* Ik kijk ook ontzettend uit naar de bevalling en de tornado die daarbij komt kijken!

Leske, wat een prachtige foto! Ik zal zo eens kijken of ik ook zo'n puur kiekje heb (alhoewel je er nog best oke bij ligt hoor, ik heb wel ergere gezien hahaha!).

Geen mascara, een onderkin van het vocht (ik heb nog nooit zoveel gezweet als die dagen na de bevalling) en m'n haren na het douchen niet eens uitgekamd... Maar zooo gelukkig!

15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @beesie hij wordt 27....

Ja het is zwaar, en idd hij had een prachtig leventje kunnen krijgen van me. Gunde hem al mijn liefde, en die kleine ook..

Ik ga me gewoon weer even proberen op te pakken en weer goed verder te gaan. We komen er wel. En met iedereen zijn steun (o.a. ook die van jullie!!) kom ik er wel!

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Het eerste pakje van Julia hierboven (die van Nijntje) heb ik nu weer gekocht, maar dan in het grijs. Ik vind 'em zo lief, ik denk dat dat nu weer het eerste pakje wordt!

17. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ik ga zo huilen van al die pure liefdevolle foto's met die lieve kleine babys!! Wat mooooi *zwijmel

18. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    haii meiden,

Heb vanmorgen naar huisarts gebeld voor uitslag gtt test (suiker test) Was gelukkig allemaal goed dus geen zwangerschapsdiabetes. verder was mijn hb waarde ook weer gestegen, dit is nu 7,7. Dit was een maand geleden 7,3 en had toen tabletten gehad dus het heeft geholpen.

Deze week weer bloedprikken i.v.m. Rhesus C want dat mocht 6 dagen geleden nog niet toen ik 26,5 week was. Nee dit mocht echt pas bij 27 weken. Weer een spuit in die arm.... zucht. Helaas kon het niet samen.

Fijne avond

19. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal ik er dan eentje plaatsen om even hartelijk om te lachen? Onze dochter van 48 cm, klaar om naar huis te gaan. Zoek de baby...

Bekijk bijlage 210170

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @mon: hahaa geweldig, zo lag isabel er ook bij met haar 49 cm en dikke winterjas:p

de andere fotos zijn ook erg mooi!!!

heb ze niet op de pc staan dus kan er geen showen maar zo charmant zag ik er ook niet uit:p

met isabel bij de HA geweest vanmiddag, eigen ha was weer op vakantie, 1e vervanger had geen tijd mocht wel komen dan keek de assistente, geweest maar ze vond dat er niets aan de hand was. was er niet gerust op dus vervanger 2 gebeld mocht gelijk komen. blijkt 1 oortje ontstoken te zijn en 1 geirriteerd dus goed pcm geven tegen de pijn en koorts. mocht de temp morgen nog 39 zijn weer bellen en langs komen. hopelijk is ze er snel vanaf is zo zielig!

Deel Deze Pagina