Pioentje: mooie foto! en die donshaartjes, heb ik ook! verschrikkelijk maar hoort er allemaal bij! Missiemaartje: maak me ook wel een beetje zorgen eerlijk gezegd! Vanmorgen vroeg voor het laatst wat van haar gehoord! Lijkt me dat als ze naar huis mocht, dat ze t wel zou laten weten...? Ego: vanavond weer yoga gehad. Tijdens de yoga toch weer een soort van oefenweeen ofzo gehad. Wel 10 harde buiken die dan steeds gepaard gingen met rugpijn! Pfff... t blijft dus wel weer rommelen... Moet eigenlijk 5 januari weer naar de verloskundige maar denk dat ik morgen anders maar bel of ik morgen of vrijdag nog kan komen... zit me toch niet helemaal lekker...
missiemaartje, wat heftig weer pff! maar goed dat je nu dan nog daar bent. niet leuk natuurlijk om daar te moeten blijven liggen, maar je bent er wel op de beste plek. hopelijk blijft het nu rustig in je buik en gaat het met jullie ook weer wat beter. snap dat het emotioneel ook allemaal heftig is sterkte!
Meis ik ben ieder geval blij dat je het zo hebt gelezen. Kan zo verkeerd over komen en dat is wat ik absoluut niet wil. Wat ik zou doen is het bespreekbaar maken bij je vk en gewoon je zorgen uiten. Die kan zij misschien zo van tafel schuiven. Zij hebben er voor geleerd. Zij weten hoe of wat. Soms wil het zo zijn dat je echt ergens naar moet vragen omdat ze je niet onnodig ongerust willen maken. Persoonlijk zou ik dat willen weten en gelijk goed doornemen, omdat ik het een plek kan geven. Maar dat is mijn kijk op dit. Mij zou het ook niet lekker zitten wat je nu doormaakt (ctg, weinig beweging) en ik merk gewoon aan je schrijven dat het je hoog zit. Je maakt je zorgen en je weet gewoon niet precies om wat. Volgens mij ben je wel onder goede begeleiding en letten ze echt wel goed op je. Ze zijn er om je gerust te stellen,dus vandaar...ik zou ook dit vragen.
Cupido, het zit me inderdaad niet lekker. er zijn momenten dat ik me totaal niet druk maak maar ergens blijft het de hele tijd een vervelend gevoel. alles ziet er goed uit, maar het is niet normaal word ook gezegt. en waarom? ja dat weet niemand blijkbaar. ja de houding waarin ze ligt, vroeg vanmiddag ook, waarom ligt/staat?! ze dan zo vreemd. ja dat is net wat het kindje zelf prettig vind. en ook dat vraag ik me af.. welk kind gaat nou rechtop in een buik staan en blijft daar zo een week liggen. neem morgen toch maar weer even contract op met de vk. heb dinsdag een controle afspraak staan maar een belletje kan nooit kwaad
@cupido: de voetjes die eraan zitten waren hier ook altijd te klein ze had met een half jaar al schoentjes aan voor een kind van 1 jaar..... wij hebben geen van beide lange benen of grote voeten dus waar ze het vandaan haalt hihih. jij was inderdaad lang dus dan is het begrijpelijk maar wij niet als je je dat nog kan herinneren.
Oh wat ben ik opgelucht te lezen dat je beeb nog lekker in je buik zit Missiemaartje! Kan me voorstellen dat je baal,maar daar ben je op de goede plek en t is verstandig dat je er moet blijven tot ze zeker kunnen zeggen dat je naar huis kan. Dikke knuffel voor jou! Wens je een rustige!!! Nacht! Liefs
@missie: jeetje meid!! heeeeeel veel sterkte en hopelijk is het onderzoek morgen gewoon goed! @beesie: gewoon de vk bellen morgen dan!! @donsbuik: hier ook hihih.
Missiemaartje: Blij wat van je te horen! Vervelend dat je toch nog niet naar huis mocht en dat t weer is begonnen met rommelen! Hopen dat je dan toch morgen of vrijdag naar huis mag! Als ik heel eerlijk ben heb ik zo'n voorgevoel dat ik binnenkort ook in het ziekenhuis kom te liggen! T blijft maar zo rommelen, bah. Ga morgen toch de verloskundige maar bellen om te vragen of ik vd week nog mag komen... Ga nu mn bedje in... truste allemaal!
Hopelijk valt het mee bij je.. Als je het niet vertrouwt altijd bellen.. Ik ben blij dat ik mijn mama instinct gevolgd ben!
beesie, jij ook rustig aan he meid! de weeen mogen niet door gaan zetten. hopelijk kun je snel terecht bij de vk
Missie, bah meis niet het nieuws waar je op zat te wachten. Mijn duimen draaien voor je. Begon het zomaar weer te rommelen of was je ietsje te druk geweest? En je bent niet lekker?? spannende nacht dus. Succes morgen bij het onderzoek. Mon, je hebt helemaal gelijk wat betreft het googlen.. soms o zo handig, maar vaak wat betreft gezondheid niet zo fijn middel. Wat je zegt over de bevalling is ook helemaal waar. Ik ben ook pas helemaal gerust als ons mannetje gezond en wel op mijn buik ligt en ik houd me vast aan het gros waar het wel goed gaat. Beesie, doet het ook al echt pijn?? Ik had bij de eerste al vrij vroeg last van indalingsweeen. Zou dat het al kunnen zijn?
Het begon eigenlijk net nadat ik weer een stuk was wezen lopen. Is op zich niet erg, als het dus maar niets doet op die baarmoeder.. En ik werd zomaar ineens niet lekker, enorm hoge hartslag, zweten, duizelig. Maar dat is misschien ook wel gewoon reactie op de steken denk ik. Dus dat viel weer tegen Maar ja, iedere dag is er weer 1 !
Zebra, qua ligging... echt geen idee. Gisteren lag meneer met 1 been omhoog langs zijn gezicht en een arm voor zijn gezicht en volgens mij ligt hij al een tijdje zo. Mijn nichtje lag vanaf week 26 in stuit met 2 benen omhoog. Zij is op deze manier ter wereld gekomen. Het ligt waarschijnlijk lekker Ik zag toevallig gisteren de houding van je meisje op het bord bij het pretecho bureau. Het komt dus vaker voor. Beesie, hopelijk blijf jij voorlopig nog even thuis. Sterkte! Sun, hoe gaat het met jou en de baby? missie, klinkt allemaal niet heel geweldig. Hopelijk knap je zelf ook nog wat op. Laten we duimen voor een 2012 baby. Mag je nu helemaal geen weeenremmers oid?
Nee, mag helemaal niets meer hebben.. Dat mag maar 48 uur en daarna houdt het op. Het kan dus morgen gebeuren maar ook pas eind maart. Kan niks over gezegd worden... Tis wel zo dat stel dat ik naar huis mag, en ik 2 weken later weer int ziekenhuis terecht kom, ze weer opnieuw kunnen remmen. Dat wel.. Maar stel dat het deze week komt, tja dan komt het gewoon.. Ik verwacht het niet, maar je moet er toch op voorbereid zijn.
Missie, zit net je onderschrift te lezen. 26 maart klinkt dan ineens zo ontzettend ver weg. Terwijl ik slechts 6 dagen eerder ben uitgerekend, maar is zo anders. Slechts 48 uur. Nooit geweten... Ik duim voor je morgenochtend. Helaas ben ik aan het werk morgen en lees ik het waarschijnlijk morgenavond. Maar ik denk aan je!
Zo, dat was n hele opgave, 20 paginas bijlezen op me tel. En reageren is ook niet heel makkelijk dus ff kort. Missiemaartje, sterkte. Ook voor mysunshine; balen dat je in t.zh moet blijven! Beesie gewoon VK bellen als je t niet vertrouwt. Zebra, fijn dat groeiecho op zich goed qad maar kan me voorstellen dat je meer wilt weten. Al is het maar om je voor te bereiden en de beste zorg voor je meisje te regelen! Andere dames, zwaai! Hopelijk ben k niks belangrijks vergeten. Meeting zie ik wel zitten. Liefst rotterdam maar utrecht is ook ok. Ego; zit hier hrrrlijk in ons luxe hotel, vandaag wellness daagje gehad, lekker gemasse3rd. En al 3x in bad gelegen. Helaas is t morgen weer voorbij. Vanmiddag Kraamzorg aan de lijn gehad. 21 feb. Heb ik intake. Ik merkte op dat ik dat wel laat vond. Dame aan de lijn reageerfe boos dat het gewoon netjes voor de 36 weken is (3 dagen ervoor om precies te zijn...) dus is niet te hopen dat ik voor die tijd ga bevallen! Nou verder nik@ te melden, hoop dat autocorrect eenbeetje lief is geweest zodat jullie mijn bericht een btje kunnen volgen!
@missiemaartje, fijn van je te horen, succes morgen met het onderzoek, ook ik duim voor je dat je kleintje nog even blijft zitten!
Ik begrijp het niet helemaal... De termijnen waar we nu in zitten kunnen we sowieso niks meer doen. Het kindje zal hoe dan ook geboren worden, waar ze ook nog achter komen bij een van ons/onze kindjes. Een andere optie is er na de 24 weken niet meer. Denk dat we positief moeten blijven... Zeker mag je dit soort denken en het is ook niet verkeerd dat het door het hoofd spookt. Maar ik heb van dichtbij meegemaakt wat ons kindje allemaal zou hebben en achteraf is er van hetgeen ze gezegd hebben gewoon niks waar. Ik was stiekem al aan het rondkijken voor een mandje om het in te laten cremeren. Misschien denken jullie nu: wat stom. Maar nee, het is realistisch. Het had net zo goed wél wat ergs kunnen zijn en dan hadden er keuzes gemaakt moeten worden. En nog hebben we niet die 1000% zekerheid, maar die heeft niemand. Begrijp me niet verkeerd maar denk dat alleen een klein hoofdje een zeeeeeeeeeeeeer kleine kans is op iets wat mis is. Vaak zijn er dan meerdere aanwijzingen die ze op de echo's zien en tegenkomen.
Van die termijn wist ik niet. Dacht dat er altijd nog opties zouden zijn. Zover heb ik me er niet in verdiept , maar dat is niet wat ik probeerde over te brengen. Ik heb gereageerd op de opmerking van zebra's vriendin. er kunnen altijd nog afwijkingen gevonden worden en dat moet naar mijn idee bespreekbaar zijn. Vind het zo overkomen dat we daar niet over mogen spreken omdat we niemand ongerust willen maken.
Hoi meiden ! Zo 5 dagen niet geweest en 30 pagina´s bij moeten lezen ( wat ik niet allemaal heb gedaan ) Hier een leuke kerst gehad altijd gezellig ! Op naar oud & nieuw..gaat zo snel allemaal. Missiemaartje, Jeetje meid wat een nieuws en met kerst in het ziekenhuis hoop dat jullie beeb lekker blijft zitten en dat het met jouw snel weer beter gaat en je naar huis mag. Je ligt tenminste nu wel op een plek waar het veilig is voor jouw en de baby ! Rustig aan meid. @Zebra, Jij ook rustig aan doen meid ! Hoop dat het gerommel snel over is en wbt je vriendin, mensen zeggen gauw iets zonder erover na te denken, en niet de bedoeling te hebben om je ongerust te maken, maar daar komen ze pas achter als ze zelf in zo'n situatie zitten. Het is heel vervelend en ik zou het met de vk overleggen en misschien veegt die het direct van tafel. Wij hebben ook aardig wat onderzoeken gehad en hier werd verteld dat als het kindje down heeft dat meestal goed op een echo te zien is, dus denk ik zelf persoonlijk dat als het zo was geweest ze het al wel hadden gezien. @Beesie, Jeetje meid ik hoop dat je geen weeen meer krijgt ! Wat een rot tijd zeg..hoop dat het allemaal gauw weer helemaal goed gaat en je niet naar het ziekenhuis hoeft. @Cerberus, Wat een ontzettend mooie foto's ! Vervelend dat je mannetje elke keer nachtmerries heeft @Leske, wat balen meid van je bekken..! Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Wat een ontzettend mooie pure foto van jouw en Joosje ! Geen make up etc nodig @Alle andere foto's die ik voorbij heb zien komen, echt super mooi en schattig zeg als ik zulke kleintjes zie dan begint het helemaal te kriebelen..nog 3 maandjes @Alle anderen een dikke knuffel, ben de rest alweer kwijt ( wat wil je na 30 pagina's haha ) Vanaf nu ga ik weer actief mee lezen en schrijven, ben erg druk geweest en vriendlief heeft 2 weken vakantie dus "minder" tijd om te kletsen Ego, Vanmiddag 3d echo gehad ! Was echt blij onze kleine man weer te zien was zo leuk en hij is zo ontzettend druk en eigenwijs haha ( nu al ). Paar hele mooie foto's mee gekregen ( vond alles mooi, want het is gewoon ons mannetje ) maar omdat de eigenwijze knul heel diep in mijn bekken ligt en met het gezichtje tegen mijn baarmoederwand gedrukt ligt, niet veel mooie kiekjes gehad.. Alles geprobeerd maar hij is zo druk, als het gezichtje iets bij gedraaid was, dan was ie 2 tellen later weer weg. De groei is goed, hij ligt perfect op schema en weegt nu 1057gram Helemaal perfect ! Ben helemaal verliefd, en ondanks dat we slechte beelden hadden ( op een paar na ) vond ik het nog steeds de moeite waard om dit te doen Kan niet wachten tot de komende 13 weken voorbij zijn om het in real life te zien Nou dat was weer een aardig stukje Hoop dat ik niets belangrijks vergeten ben ! Liefs Sjors