@buikhaar: verdwijnt inderdaad vanzelf inderdaad net als je hoofdhaar hihih. @leske: wauw 5 alweer isabel wordt 1 hihihih. balen van je BI weet wat je voelt, hier is de trukendoos ook leeg. loop nu bij een osteopaat en die lijkt beter te werken dan de fysio, zou je ook eens kunnen proberen! het werd even veel erger en daarna is het flink afgezwakt, totdat ik gisteren zo lomp was om maar eens naar de stad te moeten..... en ipv in de rolstoel eigenwijs wilde lopen tja. hier net naar de HA geweest, geen oorontsteking meer! alleen nog de verkoudheid waardoor ze minder drinkt. zoveel mogelijk aanbieden en neus sprayen meer kunnen we niet doen. AB gaat niet omdat het viraal is en niet beacterieel dus werkt alleen maar averechts.
missiemaartje wat fijn dat je naar huis mag!!! rustig aan doen, maar dat zal je vast en zeker wel doen geniet ervan vanavond!
Yeahhhh Missiemaartje!!!! Eindelijk lekker naar huis!!!! Wat kun je dat missen he, lekker naast je mannetje in bed liggen!!!!! Geniet er lekker van meid!
@Missiemaartje: Dat is goed nieuws! Lijkt me heerlijk om zo voor de jaarwisseling weer gewoon naar huis te mogen! En inderdaad, lekker naast je eigen vent in bed kunnen liggen is ook wel heel fijn hoor! Vandaag heerlijk met mijn vent naar de stad geweest (samen met de rest van de provincie Utrecht geloof ik). Een pakje voor de smurf geshopt en nog even lekker geluncht. Moet wel zeggen dat daarna de energie goed op was. Begin me steeds meer af te vragen of ik mijn verlof nog ga redden. Morgen weer naar de VK. Gelijk bloedprikken, ben benieuwd hoe het er nu voorstaat.
Heyhey Missiemaartje, goed nieuws! Geniet ervan @ Buikhaar: had ik al voor ik zwanger was. Ik ben soms net een man zeg ik weleens. Heb overal zwarte haren, ze groeien ook heel snel en dik. Nu met de zwangerschap wordt het juist ietsjes minder maar weg is het nog lang niet! Verder ehh heb ik weinig onthouden van wat ik gelezen heb... Wij zijn weer thuis. Hebben vandaag nog geshopt in Goes, voor mezelf niks gekocht, voor de kleine een muziekmobiel voor boven de box van de kadobon die ik had gekregen met sinterklaas. Ik was wel helemaal kapot na een daagje winkelen! Heb in de auto naar huis de hele weg (anderhalf uur) geslapen. Vanavond rustig aan doen want drukke dagen voor de boeg. Morgen ben ik jarig dus vanaf 15.00u zo'n beetje visite (en daarvoor nog boodschappen enzo natuurlijk) en zaterdag O&N en dan komen me zwager en schoonzus met de kids en hun overoverdrukke hond! Heb er geen zin in mja...zondag gaan ze weer weg en dan heb ik nog een weekje vrij samen met manlief. We hopen dan volgende week het kamertje zo goed als klaar te hebben!
@ missiemaartje fijn dat je lekker thuis bent... hier net terug van de vk.. urine en bloed was goed, hb was 7,1 netjes zei ze.. wel gevraagd wat de menstruatie krampen nu kunnen zijn die ik al sinds vrijdag heb, ze zegt dat het nu al rijping voor de bevalling kan zijn zolang het hierbij blijft is het in principe geen probleem. moet wel goed naar mijn lichaam luisteren en rust nemen. maar zodra ik slijm, of bloed verlies of harde buiken krijg moet ik direct bellen. we zien het wel.. volgende afspraak is 19 jan
Beesie, wat vervelend dat je van die weeën kreeg, daar schrik je wel even van! Doe maar rustig aan hoor, hier is het nog niet de tijd voor! Vanuit je blaas of darmen kan iets ook je baarmoeder triggeren waardoor die gaat krampen. Van een flinke blaasontsteking krijg je bijvoorbeeld vaak ook harde buiken... Lautjuh/Cerberus, mooie foto's! Wat een grote jongens idd! Lief ook met z'n 3en op de foto! Ik heb wel eens een geboortekaartje gezien met van 4 kids allemaal de voetjes op de foto, in een rondje of net onder een dekentje uitstekend. Is misschien gemakkelijker dan allemaal lachend Sasjuh, ik draag alleen mijn man z'n naam, dus die naam komt ook alleen op het geboortekaartje! Anna, herkenbaar hoor, ik zeg regelmatig sorry... Het verschilt ook per dag. Als ik erg moe ben en ze wil niet slapen... Pfff... maar goed, ik probeer het gevoel weg te duwen en niet te snel te reageren, want anders ben ik vaak snel onaardig... Lautjuh, mooi ventje is je zoontje zeg! Enneh, het mag dan volgens de lijntjes zijn, maar je vent is wel een stuk groter dan mijn kleine meisje Cerberus, wauw, jouw ventje is écht een beer, hij is met z'n 14 maanden groter dan mijn meisje van 2,5 jaar O nee, ze is 2 cm langer Naomi, Isabel is een mooie meisje hoor! Wat vervelend dat ze zo ziekjes is. Aan haar buikvel (iets in knijpen) kun je zien of ze echt uitdroogd. In principe is 300cc genoeg om niet uit te drogen, maar diarree maakt het natuurlijk niet beter... Als haar buikvelletje niet direct terugschiet, dan moet je gewoon meteen naar de HA/HAP gaan! Pioentje, valt nog mee, je buikomtrek! Hier al een stuk dikker denk ik (zonder baby ook hahaha). En zo'n vachtje heb ik ook, met een mooie buikstreep Enneh, minidons? Hier is het echt een wintervacht hoor, haha! La Femme, wat een klein ventje was die van jou dan vergeleken met die beren van de anderen, haha! Maar mooi hoor, lief koppie! Missiemaartje, wat vervelend dat je je niet lekker voelde, maar gelukkig ben je dan in het ZH aan het goede adres. Ik lees gauw verder! Sjors, leuk zo'n 3D echo! Nog even, dan issie er in het echt! Discussie over afwijkingen, ik heb het niet helemaal begrepen hoe of wat, maar bij zorgen: bespreek het met je VK! Zij kan je misschien van alle zorgen afhelpen, of je juist uitleggen hoe reeël de kans is dat er zoiets gebeurd. Ik vertelde afgelopen week aan mijn VK dat ik me zorgen maakte of ik niet te laat zou bellen en de baby geboren zou worden zonder haar erbij. Ze lachte er wel een beetje om, maar vertelde wel dat het bij hen in de praktijk 1 of 2 keer per jaar gebeurde. Oftewel, de kans bestaat, ook al is die kans heel klein. En ze stelde me ook gerust: meestal gaat het dan helemaal goed en zijn er geen complicaties, en zijn ze er gewoon heel snel (Kampen is niet zo groot). Ook al is de situatie niet veranderd, ik voelde me wel opgelucht! Foxy, Antaflu en Luuf, en beterschap! Buikharen lang blijven zitten? Ik was na 2 jaar nog niet van mijn mooie zwangerschapsstreep af, hahahaha! Dus kijk nergens van op Hihi, mijn dochter loopt langs en ziet het onderschrift van Cerberus: 'Ach kijk nou, een baby aapje!' Cupido, hier ook last van het vuurwerk bij m'n dochter... We hebben hier erg veel melkbussen, en dat vind ze spannend. Ze is gelukkig niet echt bang, en nu we het uit hebben gelegd is het ook beter. Maar ze hoort wel elk knalletje! Anna, 1+1 gratis? Dat klinkt wel aantrekkelijk! En hopelijk zit je niet zo lang met weeën maar is het over zodra je beebje ingedaald is... Schatting gewicht, hier ook aardig goed bij de eerste. Bij 36 weken schatten ze haar op 3100 gram en ze was bij 39+6 uiteindelijk 3610 gram. Daar zeiden ze 150 gram per week op het laatst, en dat kwam hier dus goed in de buurt! Bij deze nu nog helemaal geen schatting gehad, alleen bij 20 weken echo en dat was 360 gram ofzo. Tsja, kan je weinig van zeggen wat dat uiteindelijk wordt, haha! Missiemaartje, wat een supernieuws dat je naar huis mocht vandaag!! Rustig aan doen, maar lekker in je eigen bed is wel zo fijn. Hopelijk kun je het nu nog lekker een paar weken volhouden thuis! Eveline, alvast gefeliciteerd en fijne dag morgen! Zooo, hehe, ik ben er doorheen!
Ego, hier lekker druk geweest de laatste dagen. Woensdag had ik forummeeting van de '09 mama's, was heel erg leuk. Julia heeft lekker gespeeld met de andere kindjes en wij lekker bijgekletst. Er waren 2 kleine baby's bij van 11 en 6 weken en nog eentje die zwanger is. Erg gezellig! Ik ben dan ook altijd in voor een meeting. Het mag hier bij mij thuis, ik heb een aardig grote woonkamer en zonder kids passen daar zeker 10 volwassenen gemakkelijk in. Met kids (ligt er aan hoeveel) misschien iets minder. Misschien eind januari een keer doordeweeks? Dan heeft een deel al verlof... Ik gooi een balletje op: maandagmiddag 23 januari, 14.00, hier in Kampen. Wie komt? Bij een verwachte opkomst van meer dan 4 gaat het door! Verder vandaag lekker met de babykamer bezig geweest. De commode is nu afgeschilderd en de ene kast is ook bijna klaar (alleen het deurtje nog), dus dan hoeven alleen het ledikantje en de kastjes bij Julia nog (en die kunnen ook later). Wel lekker hoor, dat gaat prima en wordt erg mooi. Vandaag heb ik samen met mijn moeder het kamertje 3/4 behangen, en morgenochtend doen we nog een laatste muurtje met een leuk behangetje met beestjes er op. Ik zal eens zoeken of ik het kan vinden... Was nog echt pittig, een leuk unisex baby behangetje in een beige tintje! Dan moet het behang wat er nu op zit nog in een zandkleurtje worden gesaust, maar daar is mijn vent heel goed in Ik zal morgen wat foto's maken als het ergens op begint te lijken!
Ons behang is uiteindelijk de 7e rij, 2e van links geworden, beige met beestjes er op. Ik vond geen enkel andere unisex behang echt leuk... Of het was toch alweer wat meisjes of juist jongensachtig (bv. die daarnaast, met die vlindertjes... toch meer voor meisjes...) Kinderkamer behang | Bouwmarkt PRAXIS - Praxis.nl
@ gentle kampen is voor mij de andere kant van NL.. Helaas geen optie! Ik ben sinds een half uur duizelig! Helaas helemaal alleen thuis blijf maar rustig liggen op de bank, als het goed i komt mijn broertje er zo aan! Bahhh zware buik ook
Missiemaartje wow wat goed nieuws! Ben blij voor je meid! (stiekem beetje jaloers ) nu lekker uitkijken naar t nieuwe jaar en weer lekker genieten van je eigen omgeving! Enne doe je wel rustig aan hè. Liefs