Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Gentle: ja, alle dames-, heren-, kinder- en babykleding is nu 1+1 gratis. Ik ben eigenlijk dom dat ik niks gekocht heb.... Morgen dus maar even goedmaken!

@De meeting: onder voorbehoud lijkt het mij wel gezellig! Het is wel ruim een uur rijden voor mij, dus ik houd nog even een slag om de arm...

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gentle: ik ben er wel bij hoor! als ik me goed voel tenminste... dus enigzins onder voorbehoud...!

Shadow: oh bah maar ff rustig aan dan meid! Hopen dat je broertje zo thuiskomt, ben je tenminste niet meer alleen...

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @gentle: bedankt! deed het al controleren op der handje maar handig was dat niet. fijn om te horen dan 300cc genoeg is om niet uit te drogen. houd haar gewoon goed in de gaten meer kan ik niet doen.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    gentle, ik kom ook niet naar de meeting, voor mij te ver, en zou nu toch niet verstandig zijn met de rust die ik moet nemen.
    denk zoiezo ook dat een meeting voor mij niets is.
    lijkt me erg gezellig maar ook lastig op de een of andere manier :)

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Kampen is dik een uur rijden voor mij. Ik denk er nog even over na. Lijkt me wel heel leuk :)

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    voor mij is kampen te ver... helaas

7. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Shadow, rustig aan meid, hopelijk is je broertje er snel.

@ Meeting, voor mij is het bijna 2 uur rijden denk ik. En Joosje trakteert die ochtend op school. Dus weet niet of het haalbaar is. Ga sowieso liever niet alleen zo'n eind rijden in deze toestand, maar als er andere mensen uit Brabant gaan, vind ik het erg gezellig om mee te rijden. Weet even niet meer welk tijdstip je voorstelde, maar in de ochtend kan ik dus niet.

@ Gentle, leuk behang, ben benieuwd naar de foto's.

Ga zo weer eens een poging doen tot slapen.

Welterusten!
    Leske

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @missiemaartje ja! lekker naar huis hoor! doe rustig aan he meis! *knuf*

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Zo meiden wat een geklets weer, hihi! Gister wel bij kunnen lezen maar het lukte me niet om te reageren. Probeer nu ff globaal op iedereen te reageren (alles te onthouden....)

@ La femme; hoe was de echo?

@ Sheena; fijn dat het bij de VK goed was

@ Anna; mooi dat de nieren goed warewn en de beeb voor liep in groei, niet meer flauw vallem hoor!

@ Naomi; betreschap met Isabel, gats dat zo voor der 1e verjaardag, hoop dat ze snel opknapt! Fijn dat ze geen oroonsteking meer heeft.

@ Beesie; goed dat je weer even naar de VK ben geweest, raar dat ze niet kunnen ontdekken waar die steken vandaan komen, rustig aan!

@ Cupido; vervelend van de nachtrust en angstige meisje met vuurwerk... Pfff ik haat vuurwerk, vooral de knallers! Fijn joh zo een handige vent!

@ Gentle; mooi behang hoor en wat fijn dat het zo opschiet met de kamer nu!

@ Leske; wat vervelend meid, de trucendoos op.... En slapen op een luchtbed, op bed?!! Wat vervelend, zou willen dat ik een trucje had..... (sim sala bim......)

@ Missimaaartje; Jipppieeeeeeeeeeeee!! weer thuis, wat zul je blij zijn, doe je wel extra voorzichtig?!

@ Zebra; wat vervelend dat je eigen vk er niet was, zou zeker je zorg uitspreken bij de VK, maar zolang je geen echte aanwezigheid hebt tot iets, probeer je er niet druk om te maken.....

@ Rens; fijn dat de controles van jullie ventje goed zijn, hij groeit in zijn curves!

@ Cebrus; hihi rustig aan met spelletjes spelen met de kids, kan ook erg intensief zijn!

@ Buikharen; hier geen last van, lieve zachte haartjes maar die stonden er altijd al! Merk ook dat ik tijdens een zw-schap minder last heb van haargroei (benen/oksels/ bikini). Er apart omdat ik vaak hoor dat het juist het tegenovergestelde is!

@ Meeting; op zich wil ik wel, maar het lijkt me eerlijker om in het midden van het land af te spreken (Utrecht) dan geef je iedereen de kans om e kunnen komen. (Vindt je aanbod wel heeeeeeul erg lief Gentle!). Kampen is voor mij ook twee uur rijden. Alleen moet er dan ff gekeken worden, als het in U'trecht zou zijn, waar het kan (weet niet of iemand een idee heeft...?). Verder is het mss voor sommige meiden handig om in het weekend af te spreken (ivm als ze de kindjes thuis willen laten?). Verder lijkt het mij in ieder geval handig om te carpoolen!

@ Ego; gister naar A'dam geweest, en men was het daar druk! Heel Holland liep in A'dam... En moet eerlijk zeggen dat ik met m'n dikke buik liever niet meer door massa's mensen heen loop, ben echt bang voor duwtjes, porren en ellebogen....

Verder druk bezig met de babykamer. De meubels staan er al! Ben nu druk bezig om een hemel te maken (en gats wat valt dat tegen, om het netjes te doen!) Als ik daar mee klaar ben de gordijnen nog. Post pas een foto van het kamertje als het een beetje aangekleed is, anders is het nog best saai!

Dames, een fijne vrijdag, geniet nog even van 2011 (als je daar behoefte aan hebt ;))

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo kogel is door de kerk, ik heb mij ziek gemeld op het werk. Het ging echt niet en kreeg gisteren zelfs van heen en weer lopen en telefoontjes plegen een harde en pijnlijke buik. Dus gesprek met manager gehad. Aankomende week blijf ik in ieder geval thuis en probeer ik niet teveel te doen. Neem vandaag even contact op met verloskundige. Moest haar wel om advies vragen. Misschien dat ik na volgende week weer een paar uurtjes boventallig of administratief werk ga doen.

En vannacht eindelijk weer eens goed geslapen :):):)

Hebben jullie nog leuke oud en nieuw plannen? Hier is alles nog een beetje onduidelijk. Misschien gaan we naar vrienden, maar daar kan onze zoon niet echt makkelijk naar bed....dus ik denk dat we daar gaan eten (mexicaans, het zijn mexicanen) en dan rond 21:00-22:00 daar weggaan, schoonmoeder ophalen en naar ons huis gaan. Vandaag in ieder geval even oliebollen bestellen, alleen nog even bedenken waar. Misschien straks maar eentje hier voorproeven bij de bakker in het dorp ;)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik ben het met Frenzy eens wat betreft de meeting. Op een doordeweeks dag zitten er toch veel meiden met oudste kindjes thuis en Kampen....uh....moet nog even zoeken waar dat ligt :D
    Ikzelf woon erg dicht in de buurt van Utrecht dus zou voor mij ideaal zijn, maar vind het ook niet erg om iets verder te moeten reizen.

Wel erg lief van je Gentle....en je kan natuurlijk ook gewoon een minimeeting houden toch? Wie kan en wil die komt!

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Kampen bij Hulst??? Of gewoon Kampen? Of die in Friesland? Laatste lijkt me niet ;)

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik kwam een Kampen tegen in de buurt van Zwolle? Woon je daar Gentle? Dan is het helaas voor mij ook te ver, ook zo 2 uurtjes rijden.

@ Eva, rustig aan hoor met die harde buiken. Goed dat je het besproken hebt en deze week even rustig aan doet thuis.

@ Frenzy, succes met het maken van het hemeltje! Ben erg benieuwd ook naar jullie kamertje

@ Leske, heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?

Sorry hoor, verder ben ik het alweer kwijt...

@ Ego, ik ben vandaag jarig! Maar helaas had mijn vriend helemaal niets voor me...hij had 'geen tijd' gehad. Nu werkt hij sinds zijn ongeluk in september al bijna niet dus tijd zat. Rotsmoes...en ik ben echt niet moeilijk hoor. Had het gewoon leuk gevonden als hij iets kleins had voor me. Al was het maar iets lekkers voor onder de douche ofzo, gewoon een teken dat hij eraan gedacht heeft!
    Maarja...het is niet anders. Ik hoop dat andere mensen wel eraan gedacht hebben en ze er ook aan denken om te komen vandaag.

Ik ga nu eventjes ontbijten, boodschappen doen en daarna opruimen voor de visite!

14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Eveline happy birthday! Fijne dag vandaag!

@ego, bah heb rot geslapen vannacht, vanaf half 4 weer wakker gelegen en moest er uit om half 6 om klaar te maken voor werk.

Geen oog meer dicht gedaan, nu een ZOMBIE :(

Verder ging ik net naar de wc, zag ik een beetje rare afscheiding met bruinig iets? Heeel erg weinig maar toch.. Voel de kleine nog wel gelukkig.

Maar net met afdeppen/vegen geen rare afscheiding te zien.. Heb zo mijn vermoedens dat het een aambei is waar ik last van heb ofzo..

Zo maar weer even checken bah!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @eveline: gefeliciteerd!!!! wat jammer dat je vriend niets had voor je, iets kleins kan altijd makkelijk gekocht worden vind ik, is een kwestie van even de moeite nemen. hopelijk toch een leuke verjaardag :D

16. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@evine. Wij denken eraan hoor

Hieperdepiep hoera. Gefeliciteerd met je verjaardag!

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Gefeliciteerd met je verjaardag eveline! Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent in je vriend. Ik zou dat zelf ook hebben. Het hoeft niet eens een groot kado te zijn. Het gaat gewoon om het gebaar. Een kus met wat lieve woordjes in de vroege ochtend zou mij ook goed doen.

Meeting: utrecht is weer niet handig voor mij. Dan moet ik dik 2 uur rijden. Dus dan haak ik bij deze af.

18. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ eveline; gefeliciteerd meid! Ik vind ook dat je vriend echt wel even wat had kunnen kopen.. Ik moet zeggen dat die mijn vriend altijd erg attent is met dat soort dagen.. Had het ook echt niet leuk gevonden als hij dat niet zou doen. Dan gaf ik hem ook geen cadeau's meer ;)

@ ego; hier goed geslapen vanacht, wel weer even wennen. Ben ontzettend verkouden, en daar baal ik van.

Verder word ik al helemaal gek van mijn ouders en mijn vriend. Het liefst zouden ze mij hier tot 26 maart vastbinden aan het bed om vervolgens daar dag en nacht naast te zitten zodat ik niets kan doen.

Bij elke stap die ik maak vraagt mijn vriend wat ik ga doen.

Wel heel lief hoor, die bezorgdheid maar god ik word er nu al helemaal gek van!

Ik weet dat ik eigenwijs ben met dit soort dingen, dat ik vaak snel te veel weer doe.
    Maar het is voor een goed doel en dan hou ik me er heus wel aan hoor!

De arts had zelf gezegd dat ik best een keer een boodschap kon gaan doen, als ik maar niet de tassen ging sjouwen etc.
    De 1e week nog niet natuurlijk ,maar daarna mocht ik echt wel weer wat meer gaan rommelen.
    Maar mijn vriend wil daar niet aan, die wil echt dat ik me continue koest houd.

De arts heeft het niet voor niets gezegd dat ik wel gewoon dingen mag doen. Een wasje of wat dan ook.
    Van continue liggen krijg je ook trombose, en word je helemaal gek.
    Bovendien zei hij dat meer lopen echt geen invloed heeft of de bevalling begint ja of nee. Die kan ook beginnen nu ik rustig op de bank zit..

Erg lief van ze hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik word continue in de gaten gehouden. Ben blij als hij volgende week weer kan gaan werken.

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    missiemaartje
    EN...? Hoe heb je geslapen...? ook weer ff wennen thuis te zijn?

Meeting
    uhhh afhankelijk van "oppas" en vervoer.....

Eveline
    Gefeliciteerd!!!!

en herken het gevoel..... :( ikzelf krijg eigenlijk nooit wat voor mn verjaardag... vorig jaar heb ik echt moeten janken.. (lag dan ook in het kraambed)
    het gaat niet om het cadeau, maar ga gewoon wat kopen met de kindjes, zodat ZIJ begrijpen dat mama ook eens jarig is....
    (verder vier ik niets..)

Zelf ga ik elk jaar met de kleintjes shoppen bij drogist... en geef dan wat kleine dingen, maar hebben de kindjes plezier in....
    vooral het "niet vertellen".... en dan TOCH verklappen :D....

knuffel

(p.s ik kreeg vorige week opeens een luchtje "nog voor je verjaardag"...., ben begin september jarig)

20. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @eveline, gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt!

@missiemaartje, jeetje, ik kan me voorstellen dat je gewoon ook een keer van die bank af wil, maar wel heel erg lief van je vriend dat hij zo bezorgd is, maar natuurlijk wel met mate!!

@meeting, Kampen is voor mij ook een beetje ver ruim 2.5 uur.
    Ik ben ook voor een meeting in de buurt van Utrecht, alhoewel ik ook best naar brabant wil rijden. Zal eens gaan zoeken waar we dan kunnen afspreken.

Deel Deze Pagina