Pfffff even klagen hoor!! 5 uur slaap kan écht niet. En ik moet vanavond nog weg met een vriendin. Duik om 4 uur meteen mijn bed in val zo wat in slaap achter mijn bureau. En het is DOOD STIL HIER!
Ik kan inderdaad heeeel blij worden van heel veel spullen voor heel weinig geld, haha! Ik zou zelf in een winkel nooit merkkleding kopen, maar zag op internet heel veel noppies e.d. met 50-70% korting, en dan betaal je voor een truitje evenveel als voor een Zeeman-truitje! In dat geval heb ik liever Noppies! De Hema vind ik ook echt heel duur geworden! Mijn schoonmoeder had van de zomer nog een overhemdje voor mijn zoontje bij de Hema in de aanbieding voor 3 euro, nu prijzen ze die af naar 9! Maar goed, met 1+1 gratis hoefde ik vandaag alleen 1 jurkje en 1 overhemd te betalen, en had ik dus gratis een 2e jurkje en een truitje.
Lautjuh, ja daarom ook. En binnen de lijntjes is (gelukkig) een ruim begrip, daar zit veel verschil in! Meeting, ik weet dat het misschien niet helemaal eerlijk is, maar even ter vergelijking: op ons andere forum doen we er een half jaar over om een meeting te plannen waarbij meer dan 90% kan, wat in het midden van het land is én in het weekend. Als je nu nog ergens tussen half jan en half feb een weekend wilt prikken, dan heb je grote kans dat meer dan 50% sowieso al niet kan! Dus ik dacht, mochten we het nog willen, dan is zoiets de enige optie, gewoon plannen en hopen dat er een aantal wél kunnen! Een hele centrale meeting met veel mensen krijg je nu niet meer voor elkaar voor de bevallingen, dat kan ik je nu al wel vertellen. Kampen ligt trouwens net boven Zwolle. Overijssel dus. Vreeswijk, ajj dat wordt idd druk voor jullie. Rustig aan hoor, laat anderen maar lekker klussen! Hopelijk beval je niet te laat, zodat je nog even wat rust hebt voor de verhuizing. Afscheiding, hier ook wat veel, maar zolang het wittig is maak ik me maar niet te druk. Het kan soms waterig zijn, maar meestal droogt het wit op. In het ZH in Duitsland deden ze idd meteen zo'n PH testje, dus dan was het gelijk duidelijk! Anna, hier precies hetzelfde w.b. merkkleding. Het staat mijn dochter ook veel leuker, mooi smal en het blijft heel netjes. Vooral Noppies en Mexx vind ik leuk. Dus af en toe trakteer ik mezelf, of ik zoek het op MP. Daar heb ik ook al veel leuke dingen vandaan. De mensen die vee Noppies kopen (en daarna verkopen) hebben vaak zo'n koop-tic dat ze te veel kleertjes hebben, dus laatst nog een rokje, 1 keer aangehad ofzo... Kom maar op! Scheelt een boel geld! Hehe, vanmorgen het behangen afgemaakt, erg leuk en het zit er goed op! Ik ga nu even lekker op de bank en straks nog even door de stad en naar de kapper. Fijn!
Eveline gefeliciteerd met je verjaardag!!! Trakteer jezelf op iets moois en laat het trots zien aan je vriend Kijken wat hij dan zegt. Frenzy, jammer dat het zo druk was in Amsterdam. Heb een beetje hetzelfde gevoel wat jij hebt. Die drukte hoeft van mij ook niet meer. Loop het liefst met mijn hand vooruit iedereen aan de kant te duwen. Als ze maar niet tegen mijn buik botsen. Missie, goed luisteren naar je vriend en moeder!! Je hebt net een kleine week in het ziekenhuis gelegen. Een wasje draaien kan hij ook. Houd het voorlopig op zelf drinken pakken uit de koelkast en weer terug naar de bank. Shadow, geef je een hand. Vannacht heb ik het weer 2 uur zien worden. Om 6.45 stond dochterlief aan de deurklink van de slaapkamer te rommelen. Het breekt me nog niet op, maar ook hier op het werk is het saai en dan slaat de moeheid ineens wel toe. Bevalling: waar ik tegenop zie is voor al hetgeen er daarna gebeurt. Genezing van de knip of krijg ik onwijs last van aambeien.... huilbaby (dochter had kma en reflux) Vooral het genezen van de knip duurde en duurde... Kon niet zitten, niet lopen. De baby uit haar wiegje tillen, vanuit bed, was al te pijnlijk vanwege de draai. De bevalling zelf was goed te doen en heb daar geen nare ervaringen aan over gehouden... Vond het zo ontzettend bijzonder. Merkkleding: Momenteel eigenlijk 9 van de 10 keer voor dochter. Heb inmiddels de ervaring dat het goedkopere spul niet zo mooi van kleur blijft als de meeste merkkleertjes. Vooral de donkere kleuren van de Hema zijn na een paar keer wassen niet meer zo vol van kleur. Bepaalde periodes schaf ik wat minder duur spul aan vanwege kruipen en spugen. Meeting: Kampen gaat het voor mij niet worden. Dat is bijna niet te doen. Wel ontzettend lief aangeboden dat je je huis ter beschikking stelt. Utrecht is een alternatief, maar toch nog gauw een uur rijden voor mij, zonder file. Die laat ik denk ik ook aan me voorbij gaan. Bij een (mini)meeting in zuid-west-nl ben ik van de partij. Zou misschien wel hier kunnen, als ik manlief lief aan kijk.
@ Cupido, ja verschrikkelijk ik ben zo moe. Misselijk, mn ogen vallen dicht (OH IK KLAAG ERG!!). Voel me echt slap en beroerd en heb 't continu warm. Moet nog 2 uur en een kwartier. Enige wat ik wil is slapennnn.
Helemaal blij, het behang voor de baby kamer is binnen, echt zooo leuk!!! ferm LIVING - 513 Robots Kan manlief eindelijk aan de slag volgende week, zal foto plaatsen als het af is, ik heb er helemaal zin in!!!
Pioentje, super leuk behang!! Ga je 1 wand doen of rondom? Shadow, kan je niet even een luchtje scheppen buiten. Kan hier gelukkig altijd en meestal knap ik er weer een beetje van op. Hier staan meerdere zakken oliebollen op het werk. De beste van Nederland. Collega's zijn zo gek geweest om 40 minuten in de rij te gaan staan. Vorige week van een oliebol over mijn nek gegaan en nu durf ik niet meer... toch jammer.
@cupido, we doen 1 wand en de andere muren gaan we schilderen in een tint die in het behang zit. @nog een kado, ik had hele leuke schoenen besteld afgelopen woensdag en die worden ook net bezorgd, heb ze in de winkel laten bezorgen, zo leuk al die pakjes!!
Oud en Nieuw, wij gaan naar vrienden van mijn man. Zijn hele vriendengroep zit daar. Ik zie er best tegenop. Dochter is ontzettend bang van vuurwerk en dan ligt ze ook nog eens in een vreemde omgeving. Gelukkig hebben ze dubbelglas en rolluiken, maar als het niet gaat ben ik zo weer thuis met haar. We gaan het gewoon proberen...
Kom even met trots (en bloed, zweet en heeeeel veeeeel tranen) de klamboe showen... Pffff! Ben eigenlijk nog niet tevreden, heb nog kleine dingen die anders zouden moeten, maar laat het jullie toch even zien.... Ps. nu begrijp ik waarom die 'mooie klamboe's' zoveel geld kosten! Ga nu even op iedereen reageren!
Ooow frenzy wat mooi gemaakt zeg! Je bent er echt handig mee zeg Superleuk! Wat betreft mijn man: het eerste wat hij vanmorgen zei (toen ik hem om half 11 wakker maakte) was of ik het huis al glad had geruimd. Pas een half uur later zei hij: oja...gefeliciteerd (zonder knuffel of kus ofzo) waarop ik dus in janken uitbarstte. En toen kreeg ik nog de schuld ook! Omdat ik niet wist te verzinnen wat ik wilde hebben, heeft hij niks gekocht. Dus ik uitgelegd dat het niet om het cadeau gaat, maar gewoon om het gebaar. Al is het maar een bosje bloemen, of een kaartje met lieve dingetjes erin, of gewoon simpel een douchegel. Maakt niet uit, maar het is gewoon een kütgevoel om vergeten te worden door je eigen vriendje...Dat begreep hij gelukkig wel en hij was verder wel heel lief voor me. En vanmiddag kwam hij na de boodschappen thuis met echt een ENORME bos bloemen! (ok, ik had hem een hint gegeven maar hij heeft echt mooie bloemen uitgezocht en zelf het boeket samengesteld. En eens een keer niet rode rozen want die vind hij zelf wel leuk maar ik niet, maar roze gerbera's. Mijn lievelingsbloemen!) dus ik gelijk helemaal blij: zie je wel dat hij weet wat ik leuk vind! En morgen gaan we een e-reader kopen en krijg ik een hoesje voor eromheen met een lampje erbij (al vermoed ik dat dat meer eigenbelang is, voor als ik wil lezen 's nachts en hij wilt slapen, dan hoeft het grote licht niet aan hahaha) Verder jullie allemaal bedankt voor de felicitaties! Alle boodschappen zijn in huis en ik ben klaar voor de visite! Al komt er niet zoveel maar dat geeft niet. Morgen ook al visite die blijven slapen dus is druk zat de komende dagen... @ Gentle, je hebt gelijk hoor wat betreft de meeting. Het is gewoon lastig om een meeting te plannen waarbij 90% kan. Wij meeten ook weleens met het lushforum en dat wordt ook al snel 3 maanden vantevoren gepland. Ik zal eens kijken voor iets leuks in utrecht ofzo, een soort cafe'tje waar we kunnen lunchen en nog wat drinken? Vind iedereen dat leuk? Stel ik gelijk een datum voor: Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht. Wie kan/wil?
@Frenzy: mooie klamboe! Ik moet het kamertje ook nog afmaken, maar heb ineens even geen nesteldrang meer... @Cupido: ja, wij! We hebben nog 2 namen over, waarbij mijn voorkeur heel sterk uit gaat naar de ene, en de voorkeur van mijn man heel sterk naar de andere... Bij zoonlief heb ik uiteindelijk de definitieve keuze gehad, maar mijn man is tot nu toe lastig te overtuigen! Ik vind 'zijn' naam ook heel mooi, maar er zit dezelfde klinker in als in de naam van ons zoontje, en 'mijn' naam is ook nog eens wat pittiger, en dat vind ik wel leuk! Mijn man is de laatste tijd heel druk aan het werk geweest, maar ik denk dat ik hem er dit weekend weer eens mee ga lastigvallen. Ik wil namelijk ook de proefdruk voor de geboortekaartjes gaan bestellen!
Cupido, wij hebben nog 2 opties staan voor de naam. Ik ga nog proefdrukjes bestellen van het geboortekaartje. 2 dezelfde kaartjes maar dan met een andere naam. Misschien dat we zo een definitief besluit kunnen maken? En anders wachten we tot de geboorte en zien we dan wel welke naam het beste bij haar past. Ik ben zelf ook een dag naamloos geweest
@Eveline: ik neem aan dat je 28 januari bedoelt? En gaaf, een e-reader! Ik heb er 1 voor kerst gekregen, en ben al in mijn vierde boek bezig!
Wow Frenzy, wat gaaf gemaakt! Daar mag je echt apetrots op zijn!!! En leuke meubeltjes, hebben wij ook. We hebben alleen het bedje niet, hebben we een zwart stalen. Pioentje, heel leuk behang, wordt vast een ook heel leuk kamertje. Merkkeding, hier wisselt het. Probeer altijd te mixen en matchen. Toen ze klein was, kocht ik veel van Mexx in de aanbieding bij van Asten. Betaalbaar, leuk en goede kwaliteit. Koop nu veel bij Shoeby (Jilly en Mitch), zit qua prijs een beetje tussenin, maar is wel erg leuk. Verder zit in Tilburg een winkeltje, het Verborgen kamertje. Ook allemaal merk, maar daar ga ik alleen heen als ze uitverkoop hebben. En hier in het centrum zit een hele leuke winkel, maar echt dure merken. Koop ook daar in de uitverkoop wel eens broekjes van Vingino etc. Zo gaaf en met 70% korting wel te doen. Anders echt niet. En dan combineren met H&M. Hema vind ik voor kleintjes wel leuk, maar als ze ouder worden niet zo. Ik ben ook niet van de echte meisjes kleding en dat is daar vaak wel het geval vind ik. Geloof dat ik het daar voor jongens wel leuker vind. Heb hier laatst een site gepost, leuke kleding en veel afgeprijsd. Ik geloof www.amazingkids.com Noppies tegen betaalbare prijzen etc. Leuk om eens te kijken. Ik heb zo avonddienst. Nog 6 diensten en dan zit het erop. 13 januari laatste dienst, dat is vandaag over 2 weken. Heerlijk, ben er aan toe. Net belde Peter's ex (28 jaar getrouwd geweest), zomaar om te vragen hoe het ging. Leuk is dat, wat dat betreft is het hier allemaal peace en vree, haha. Ze vindt het ook zo leuk voor Mick dat ie nog een broertje krijgt. Fijn dat het zo kan gaan. Shadow en Cupido, nog wakker? Erg is dat, als je zo moe bent, ken het!!! Gelukkig sta ik boventallig en kan ik naar huis als het niet gaat. Doeg meiden! Leske
@ Eva; goed dat je ziek hebt gemeld, is beter voor je, vooral als je het niet trekt. Ga je na die week dan weer kijken hoe het gaat? Ook fijn dat je goed hebt geslapen. Kampen ligt vlak bij Zwolle. @ eveline; Hieperdepiep!!!! Van harte geflapstaart! Lang zal ze leven! Hieperdepiep!!!! Ik krijg ook nooit een kadotje van mijn man, de lieverd is ook niet zo attent... En dan af en toe word ik daar boos of vedrietig om... Dius erg herkenbaar! Maak er een mooie dag van! @ Shadow; vervelend van je slechte nacht, hoop dat het vanacht beter gaat! @ Missiemaartje; fijn dat je thuis bent, maar doe rustig aan meid, anders sluiten ze je straks op @ Ceberus; wel lief, nog zo een verlaat verjaardagkado! @ Mon; fijn dat het goed was bij de VK. Leuk dat je over twee weken nog ff in je buik mag spieken! @ Vreeswijk; wat leuk een nieuw huis, gefeliciteerd, maar zal wel druk worden straks! Maar wel leuk! Komt vast allemaal goed! @ Mupkuh; jeetje 31 weken! Het gaat echt hard nu! @ Naomi; hhhmmmmm taartjes, ik kom denk ik maandag stiekem snoepen ! @ Anna; leuk is dat he! Hihi! Heb ik ook, kan helemaal gelukkig worden als ik veel in kan slaan voor weinig! Heb de laatste weken ook heel veel noppies gekocht in de uitverkoop, je kan gewoon zien dat het goede kwaliteit is! @ Lekse; hoop dat deze minder huilt, vind 20 uur van de 24 echt veel hoor! Pffff! Veel lunch plezier! @ Gentle; vind het super lief en goed van je dat je huis ter beschikking stelt hoor! En bergijp jou standpunt ook, maar ik verwacht geen opkomst van 90% dat is niet haalbaar. En we houden gewoon nog alle opties open! @ Cupido; hopelijk valt het deze keer allemaal mee (met de genezing na de bevalling...) En heb je geen enkel scheurtje en een super relaxte baby ! Wij zijn inmiddels uit de naam, noemen de beeb zelfs al zo als we met z'n tweeen zijn... Ga ik naar z'n kamer en dan zeg ik ; ik ga naar ........... zijn kamer . @ Pieontje; wat stoer dat behang! Haha, geweldig! @ Afscheiding; hier al vanaf het begin van de zwangerschap meer last van, maar is altijd wittig, stinkt niet ofzo. Maar ik moet mezelf wel drie keer per dag vershonen ofzo , vertik het om maandverband te gebruiken.... Komt straks wel na de bevalling! @ Meeting; ik zal maandag/dinsdag is een klein vragenlijstje maken met wat datum, die we virutueel door het forum kunnen laten gaan zodat we is kunnen kijken hoe en wat we het gaan doen. @ Oud & nieuw; wij gaan naar mijn broer en daar zijn wat vrienden van hem... Pff zie er eigenlijk tegen op, ben bang dat de tranen rijkelijk zullen vloeien met de jaarwisseling. Ook wil ik graag zo een geluksbalon (thaise) op laten gaan voor Loek, maar dit wil ik liever alleen met manlief doen (veel intiemer...) Ik denk dat ik blij ben als het voorbij is! @ ego; en toen was het weer weekend, owh de tijd gaat zo hard op het moment! Manlief gaat zo nog de lamp oophangen (die heb ik ook bekleed...). Ga zo denk ik nog ff lekker onder de zonnebank
@ Vraagje; als jullie de foto zien van het hemeltje en bedje, mag het bedje zo staan als op de foto? Dicht bij het raam en kacheltje? Raam kan het rolluik dicht... Maar weet niet of het mag...