@Trouwringasr nog steeds. Zit nu ietsjes krapper maar gaat nog gemakkelijk af. Hou het iig goed in de gaten, want ik zou het doodzonde vinden als ze hem zouden moeten openknippen. Ben ook bang dat dat nog wel een klus zou zijn omdat het twee ringen zijn die schuin over elkaar zitten. Vorige keer had ik m rond deze termijn allang weer in zijn doosje zitten. Ben benieuwd hoelang het dit keer nog gaat duren. Zal m sowieso na de bevalling een tijdje moeten missen omdat er dan nog een steentje bijkomt . @Meeting: 28e kan ik denk ik wel (nu nog durven ).
Pioentje: ja t lijkt mij ook wel erg vroeg dat ze nu al aan t indalen is... donderdag moet ik weer naar de verloskundige. Ik hoop dat ze dan zeggen dat ze nog niet helemaal ingedaald is, zodat ze haar nog kunnen proberen te draaien... Pfff t lijkt nu ineens zo dichtbij te komen met al die klachten. Alles wat ik nu al heb hebben de meeste vrouwen pas op het laatst hoor ik van iedereen... Hoop echt dat ze nog een paar weekjes wil blijven zitten!
@ anna.. haha hier ook gauw naar hema geweest vandaag, om te zien of ze nog iets leuks hadden voor de kleine nou ben aardig geslaagd al zeg ik het zelf. Wij hebben best een bepaalde smaak qua kleding en toevallig zaten er nu wat dingetjes bij die we leuk vonden maar meestal kunnen we niet echt iets vinden. Lucky day 2 spijkerbroekjes 4 joggingbroekjes 2 shirts lange mouwen 2 truien 1 vest 1 overhemd 1 spencer Ik was 57 kwijt en heb nu toch 13 dingen dus ben er erg blij mee.. @ merkkleding.. wij hebben beide best een dure smaak en ook een bepaalde smaak qua kleding hier dan ook al aardig wat dingen van mexx liggen voor de kleine omdat die gewoon leukere kleding verkopen.. we kunnen het ons gelukkig veroorloven maar ik snap best dat veel mensen het te duur vinden. Laatst waren we bij de bijenkorf en daar hadden ze burberry in de aanbieding echt super schattig voor die kleintjes maar dat hebben we niet meegenomen voor in het begin dat vind ik gewoon zonde van het geld. wil het wel uitgeven aan iets waaraan ik echt plezier kan hebben en ik ga geen 70 voor een shirtje betalen waar hij waarschijnlijk toch weer overheen spuugt haha
@meeting, ik moet even wat regelen hier in de winkel maar volgens mij gaat dat wel lukken. Voor de gene in de buurt van den haag die kunnen met mij meerijden!
@kledingsmaak, ja, die is nogal duur bij mij (helaas) voor de kleine heb ik veel noppies, gekregen en in de uitverkoop maar ook een paar dingen van de hema, heb ook nog niet heel veel. Verder hebben we het nu niet heel breed dus dat is pech voor mij, waarschijnlijk zal ik veel in de uitverkoop kopen en hema.
Meeting: welke meeting hebben jullie het nu over? Volgens mij heb ik er overheen gelezen... Waar en wanneer is de bedoeling?
@Sheena: wij kunnen het ons ook veroorloven, maar het doet gewoon 'pijn in mijn portemonnee' om veel geld aan kleding uit te geven. Zeker voor zo'n kindje, dat binnen een paar weken alweer een andere maat aan moet! Maar voor mezelf kan ik het ook niet. Terwijl ik toch met de meeste kledingstukken meerdere jaren doe! Max voor een spijkerbroek voor mezelf is 50 euro, een trui mag max 30 euro kosten (en dat kost me dan al moeite, haha!), en schoenen zal ik zéker nooit duurder dan 80-90 euro kopen (ik heb deze winter 1 paar van 5 jaar oud aan, en een paar van 3 jaar oud....). De komende jaren zal onze financiële positie alleen maar beter worden (en behoorlijk ook), maar ik denk dat dit nooit zal veranderen. Ik heb bijvoorbeeld tijdens deze zwangerschap alleen een nieuwe zwarte positiebroek gekocht, en verder vis ik alles wat nog past uit mijn kast. Als men dan zegt dat ik toch eens wat nieuws moet kopen, antwoord ik tegenwoordig dat ik dat wel doe als ik weer op gewicht ben (terwijl ik eigenlijk al weet dat ik het dan ook niet doe....) Het komt bij mij ook voor een groot deel doordat ik zelf geen inkomen heb, en niet van mijn 'man's geld' wil gaan shoppen.
Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht. Wie kan/wil? Eveline Frenzy Mon Pioentje Kan niet -Stephanie (moet werken) - Sasjuh - Lautjuh
Meeting; als bovenstaande nu kopieert en weer post, kunnen we nagaan wie er eventueel zou kunnen... Ik ben bereid te carpoolen voor liefhebbers.... (omgeving roosendaal)
Ik denk dat ik helaas af moet zeggen voor de meeting in Utrecht. Is voor mij een uur rijden, en zoals ik me nu voel ga ik dat niet redden om zo'n stuk te rijden... Stel dat het nou toch nog beter gaat, kom ik misschien toch op t laatste moment wel...! haha. Meeting Kampen: Dat lijkt me wel erg leuk! Ben ik namelijk met een kwartiertje! Als Sjors en Sasjuh misschien ook komen? Hebben we tenminste een meeting met zn 4en....
Kampen is voor mij prima te doen, echter moet ik gewoon werken op maandagmiddag en ben dan nog niet met verlof. Maar voor mij hoeven jullie het niet te verzetten hoor! Pfff ik ben verslaafd aan kleertjes.com en dan aan Noppies.. en nu is het ook nog in de aanbieding en heb ik alweer teveel in mn mandje!
@ anna.. ja dat begrijp ik wel.. heb het zelf trouwens ook wel dat ik op de prijzen let het moet niet te gek worden dat vind ik ook zonde.. ik heb dan wel een eigen inkomen maarja manlief verdient 2x zoveel haha en we hebben een gezamelijke rekening dus heb niet het idee dat ik van zijn geld leef ofzo... en we hebben beide zoiets van de kleine gaat voor, qua goede spullen en kleding en dan zien we voor onszelf wel. ik koop ook mn kleding gewoon bij hm hoor maar manlief heeft wel alles merk zeker qua broeken enz maar dat komt omdat hij zo'n kleine maat heeft en veel broeken hem gewoon niet goed zitten
Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht. Wie kan/wil? Eveline Frenzy Mon Pioentje Kan niet -Stephanie (moet werken) - Sasjuh - Lautjuh - sheena 21 (op vakantie)
We kunnen ook 2 aparte meetings maken. Delen we later de foto's Ik ben wel voor de meeting in Kampen. Misschien kunnen we die naar dezelfde dag verplaatsen de 28e januari?
Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht. Wie kan/wil? Eveline Frenzy Mon Pioentje Kan niet -Stephanie (moet werken) - Sasjuh - Lautjuh - sheena 21 (op vakantie) - Zebra ( durft meeting niet aan ivm rust houden/situatie groei ) Eveline, van harte gefeliciteerd!!!!
Meeting Kampen: zaterdag 28 januari vind ik ook prima hoor! Vind t wel zo leuk als dan ook zoveel mogelijk mensen kunnen komen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Gentle, ik weet niet of voor jou 28 januari uitkomt?