Hee meiden, Ik kan helaas ook niet naar de meeting komen.. Zou heel graag willen, maar moet mijn rust houden . .
pff zit met een dilemma, wij krijgen volgend weekend 2 logées , de kids van broer&zus, 2 meiden van 11 en 14 en verheugen zich enorm op de zaterdagavond dat ze hier mogen film kijken, en slapen. vriend vind dat ik ze moet afzeggen omdat ik mijn rust nu hard genoeg nodig heb en die meiden tot in de late uurtjes zullen giebelen samen. maar vind het ook zo lullig. is waarschijnlijk de laatste keer dat het kan. zodra de kleine er is willen wij dit namelijk niet meer en ze kijken er al weken naar uit. wat zouden jullie doen ? ik heb altijd zo snel een schuldgevoel dan als ik ze afbel
@ all; thx voor de complimentjes op de klamboe! @ Sheena; jij bent goed geslaagd met shoppen! @ Anna; ik ben ook zo hoor met geld/kleding. We kunnen best dure kleren kopen, maar vind het zonde, je kunt vaak zo leuk slagen voor weinig geld! Maar heb ook vriendinnen die gerust 80 euro aan shirtje uitgeven.... @ Sheena; lekker meid nog ff op vakantie straks, waar ga heen? @ Ceberus; je kan met mij carpoolen (afhankelijk dan van waar het is, als het in Utrecht is kan ik over r'dam rijden....) @ Zebra; snap je dilema, ik zou het niet doen.... Wat als je dan ongerust bent,of je hebt weer ergens last van, of je gaat door die meiden juist stressen... Is lastig om ze teleur te stellen, maar jij bent belangrijker! @ Cvermeulen; heb je het zelfde kamertje wat betreft de meubels of de kleuren? Zou het niet goed durven om het voor een ander te maken, ben er zelf al heel kritichs op (kleine schoonheidsfoutjes....) En als hij dan voor een ander is, hihi.... @ Meeting; als we het onderste rijtje steeds kopieren. Ik vind Utrecht een mooie optie om iedereen de kans te kunnen geven om te komen. Al is het vanuit het puntje van Limburg en het hoge noorden nog steeds 2 uur rijden... Mss is het nog een optie om een Noord/Zuid meeting te doen (ik heb het idee dat we met z'n allen of allemaal in het noorden wonen of in het zuiden? Vandaar even de onderstaande lijst/ graag invullen... Eventueel dubbel zodat we kunnen kijken waar het meeste animo voor is..... Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht (midden) Eveline Frenzy Mon Pioentje Zaterdag 28 januari, meeting in Kampen (noord) Beesie Lautjuh Zaterdag 28 januari, meeting in Eindhoven (zuid) Frenzy Kan niet -Stephanie (moet werken) - Sasjuh - Sheena (op vakantie) - Zebra (ivm omstandigheden) - Foxy - Cvermeulen (te ver weg) - Missiemaartje (ivm omstandigheden)
Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht (midden) Eveline Frenzy Mon Pioentje Leske (als ik kan carpoolen) Zaterdag 28 januari, meeting in Kampen (noord) Beesie Lautjuh Zaterdag 28 januari, meeting in Eindhoven (zuid) Frenzy Leske Kan niet -Stephanie (moet werken) - Sasjuh - Sheena (op vakantie) - Zebra (ivm omstandigheden) - Foxy - Cvermeulen (te ver weg) - Missiemaartje (ivm omstandigheden)
Pioentje, grappig behang zeg! Frenzy, wauw wat een mooie klamboe! Maar als ik je zo hoor koop ik er mooi eentje in de winkel Die van mijn dochter gaat naar de baby, dus zij krijgt een leuke roze in haar kamer! Ik vind trouwens je meubeltjes ook heel gaaf zeg! Ik denk dat de meubeltjes wel zo mogen staan, maar de vraag is of je het handig vindt. Ik kies zelf voor iets van het raam/verwarming af, zodat het allemaal eventueel open kan of juist de verwarming aan zonder dat je baby daar heel dichtbij ligt. Maar of je dat in de praktijk ook nodig hebt terwijl je baby daar ligt... Ligt er aan of het een hele warme zomer wordt bv. Mijn dochter stond met 1,5 trouwens wel in de vensterbank naar de buurvrouw te zwaaien, vanuit haar bed was ze daar in geklommen, dus dat speelt ook wel mee. We doen nu maar veilig Cupido, we zijn voor een groot deel uit de namen, alleen een tweede naam voor een meisje zijn we het nog niet helemaal over eens, maar we hebben een paar mooie opties. De jongensnaam ligt helemaal klaar. Beesie, ik waggel ook al een paar weken. Ik probeer wel eens anders, maar dat doet echt zeer, lukt niet! Missiemaartje, goed idee, wordt tijd om een adressenlijst te maken! Ik denk dat we hier op zo'n 50 kaarten uitkomen. Dat vind ik ook wel genoeg. Ik kan de hele wereld wel een kaart sturen, maar dat doen ze andersom ook niet Maar het is hier wel heel gebruikelijk om ook de VK en de zwangerschapsgymjuf enzo een kaart te sturen merk ik, ik zie overal een bordje met kaartjes hangen... Dus ik wil er wel een paar achter de hand hebben. Zebra, misschien met de meiden zelf overleggen? Oud genoeg om met je mee te kunnen denken, dat het na een bepaalde tijd stil is, of dat ze zelf wat spelletjes meenemen om te doen 's avonds? Hier vanavond mijn meisje te logeren gebracht bij mijn ouders en gezellig samen met hubbie uit eten geweest. Heerlijk! Wel veel te veel, na een halve pizza zat ik tsjokvol, maar het is lekker om zo even bij te kletsen en het was koopavond dus net nog even de babywinkel in geglipt en een mooi vest gekocht! Ook na de zwangerschap nog te dragen en hij was lekker afgeprijsd. Leuk, zo spontaan!
Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht (midden) Eveline Frenzy Mon Pioentje Leske (als ik kan carpoolen) Zaterdag 28 januari, meeting in Kampen (noord) Beesie Lautjuh Gentle (kan bij mij thuis!) Zaterdag 28 januari, meeting in Eindhoven (zuid) Frenzy Leske cvermeulen Kan niet -Stephanie (moet werken) - Sasjuh - Sheena (op vakantie) - Zebra (ivm omstandigheden) - Foxy - Missiemaartje (ivm omstandigheden)
@cupido, Ook wij hebben nog steeds geen naam. 2 zijn er nu wel leuk maar nog niet leuk genoeg zeg maar. @meeting, ik doe niet mee, is te ver weg vor mij. Voor eindhoven zit ik al ruim 2 uur in de auto @frenzy, Ik vind het super dat je zoiets gewoon zelf kunt maken. Echt mooi hoor!
Even snel, ga zo weg: @ Beesie, dat klinkt inderdaad alsof je al 40 weken zwanger bent! Laat haar nog maar zitten hoor J En wat betreft de meeting, je bent altijd dan nog welkom! Sowieso kun je met zwangere vrouwen rekenen op last-minute af- en aanmeldingen denk ik! @ Sasjuh, ik ga zo je fotos bekijken! @ (Kinder)kleding, ik ben net als Anna soms iets té zuinig. Hier max 40euro voor een broek, max 20 euro voor een shirtje en max. 50 euro voor schoenen. Voor mezelf dan he. Manlief koopt altijd dure dingen (rustig 150euro voor een broek uitgeven bijv.). Voor de kleine dus ook veel dingetjes van H&M, C&A, HEMA uitverkoop en dan iets van Noppies (maar wel uit de uitverkoop, goedkoper nog als bij de HEMA). Ook wel dingetjes bij Zeeman en Wibra vandaan. @ Meeting, Frenzy, bedankt voor het bijhouden! @ Sheena, wat lekker zeg dat je eind januari nog op vakantie gaat! @ Zebra, is het niet mogelijk dat de meiden apart komen logeren? Allebei 1 nachtje? Dan kun je met beide gewoon gezellige dingen in huis doen zoals film kijken, lekkers eten enzo. En dan heb je niet het gegiebel tot in de late uurtjes! @ Missiemaartje, vergeet ook geen kaartje voor jezelf en voor je kindje te bestellen. Voor in het plakboek enzo, is leuk voor later! Zou zonde zijn als je er geen over houdt. Hier hebben we ook ong. 50 kaartjes nodig.
@ Meeting, ik ga ook niet komen. Vind het te ver nu ik al zo ver zwanger ben. Autorijden en een dagje weg gaat helaas niet meer zo makkelijk. @ all, ALLEMAAL EEN HELE FIJNE JAARWISSELING TOEGEWENST. Nog even dames en we hebben allemaal een super lief beepje in onze armen. OP NAAR 2012!!!!
Hier sinds gister weer erg last van menstruatiekrampen, eigenlijk continu... in mn onderbuik en rug! Ook t vocht lijkt alleen maar erger te worden. Heb continu tintelende handen en armen. Zat gisteravond ff bij de buuf, die zelf ook moeder is, en die denkt dat ik misschien amper mijn verlof haal en dan al ga bevallen... dat zou dus al over 3 weken zijn! pfff... Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik t op zn langst nog een paar weken volhou idd... Als ik kijk naar hoe ik er op het moment bij loop... pfff...
Zou je denken? Ik heb zelf niet echt dat idee omdat toen de dokter vd week met de handpomp heeft gemeten, mn bloeddruk netjes 110/67 was... Maar de keren daarvoor toen ze electrisch hebben gemeten was ie juist 128/80 en 144/84... vreemd toch?
beesie, het klinkt inderdaad wel echt zoals zwangerschapsvergiftiging. zou voor de zekerheid toch even bellen vandaag. stel er komt vanavond/vannacht weer wat opzetten dan is het wel lastiger om te bellen ( nouja meer dat ze misschien niet zo snel bij je zijn met al dat vuurwerk etc op straat )
ik weet niet, ik twijfel zelf een beetje. t is nou niet dat ik me echt zo slecht voel dat de vk moet komen... ik wacht het nog wel even af vandaag... ja ik weet t, eigenwijs... Lig nog steeds op bed en doe dat vandaag ok zoveel mogelijk!
Hi, kom even snel langswippen om jullie fijne jaarwisseling toe te wensen... Frenzy je hebt pb.... Beesie... Bellen...!!!! anders heb je ruzie.... !!:x (kijken of dit misschien werkt... )
whahaha Cerberus, het was te proberen meid...! maar wacht het nog even af.... Jij ook alvast een hele fijne jaarwisseling!
@ geboortekaartjes; we bestellen er denk ik 75. Dan houden we er een paar voor onszelf over. Vriendlief heeft nogal veel vrienden, kennissen etc. Dus het zijn er best veel, maar ja goed dan hebben we er ruim genoeg! @
@ geboortekaartjes; Ik heb inmiddels geteld en kom op 75 stuks. Dan hebben we er ruim genoeg, ook een aantal over voor de zekerheid. Vind het nogal veel maar vriendlief heeft nogal veel vrienden, kennissen etc. @ ego; sinds ik terug ben uit het ziekenhuis ben ik ontzettend verkouden, met een hele erge kriebelhoest. Heb vriendlief opdracht gegeven naar de winkel te gaan en met een hoestdrankje terug te komen, ben benieuwd wat ik krijg. Ik word er helemaal stapel gek van. Net trouwens heel even naar buiten geweest, naar mijn ouders geweest. Die wonen hier om de hoek. Zij komen vanavond hier nieuwjaar vieren, mijn vriend gaat gewoon naar het nieuwsjaarsfeest waar we eigenlijk kaartjes van hebben. Vind het erg jammer dat we niet samen zijn, maar ik gun het hem wel. Verder net even foto's gemaakt onder het mom van: ik vier gewoon alsnog kerst! Had een jurk gekocht voor deze dagen, maar had hem dus nog niet aan gehad. Vandaar dat ik hem gewoon alsnog even aan doe, hier bij een foto. Wil hem graag delen met jullie!