Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh én **tromgeroffel**
    ik geloof dat we eindelijk uit de naam zijn!!!

Gisterenavond ineens een mooie naam zien staan op internet en we zijn er beide helemaal weg van.

Nog 12 weekjes en dan weten jullie het ook ;)

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond een leuke avond voor en heb er nog wat babykleertjes van gekocht. Tis dus al weer besteedt haha :D Brandde gewoon in mijn handen ;)

3. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik kan ze nu inmiddels uit elkaar houden. Ons meisje is veel drukker dan haar broertje.ze heeft volgens de broek aan....in m'n buik :D en ik wil graag vaginaal bevallen.de eerste was met spoed Kz en heb er geen leuke herinnering aan,wat herstel etc betreft.hoop dat mijn lichaam me dan tenminste even een x niet in de steek laat.
    Voel me verder goed.heb nu misschien nog een harde buik in t uur,dus de weeënremmers doen hun werk.
    Wel jammer dat ik al t mooie vuurwerk thuis,en de gezelligheid uiteraard moet missen.zal proberen om lekker te gaan slapen straks,beter voor mijn lijf.
    Ik kwamen vrijdags 23ste opgenomen hier.zal nog wel even duren voordat ik naar huis mag.....maybe moet ik wel tot de 32weken lijven,hoop van niet maar dan moet t nu wel goed blijven gaan.
    M'n zoontje zie ik niet zo vaak.word telkens erg emo ervan maar kan me wel inhouden.heb m drie x gezien hier en met kerst via Skype.hij is t ook na n half uurtje zat hier.

Lief dat je vraagt!!!!

4. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is even mooi mee genomen! Doet zeker niet zeer hè ;)

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Missiemaartje, gave jurk hoor! Jammer dat je hem helemaal niet hebt gedragen... Maar hij staat je prachtig!

Sunshine, oeiii spannend! Elke dag en elke week is er weer eentje, dus doe idd maar zo rustig mogelijk!

Hanna mom, je naam is wel eens voorbij gekomen (ik haakte wat later aan), maar van harte met je nieuwe zwangerschap, dat 2012 ook voor jou maar een mooie baby mag voortbrengen!

Cupido, das een leuke afsluiter van het jaar!

Allemaal een heel mooie avond gewenst en een prachtig 2012 met vooral veel baby's!!!

6. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle lieve reacties meiden!

Iemand vroeg hoe ik mij voelde, voel me super! Bij vorige zwangerschappen direct misselijk en moe, nu gelukkig nog niks van te merken. Hoop dat het zo blijft.

Goed uiteinde over een half uurtje. Doei!

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @Hanna mom wat een mooi nieuws! een heel fijne zwangerschap gewenst en een prachtig klein beebje :D

Een heel mooi,liefdevol,gezond en gelukkig 2012 dames!
    Het jaar dat onze wondertjes geboren worden!
    Voor iedereen een voorspoedige bevalling!

xxxx

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Gelukkig Nieuwjaar Dames!!!

@ Hanna Mom: Wat een geweldig nieuws voor jullie! Gefeliciteerd!

@ Cupido: Wat goed dat je man op dat idee kwam, 107 euro is een behoorlijk extraatje!

@ My Sunshine: wat balen dat je weer aan weeënremmers moet nu. Ik hoop dat je ukkies nog zo lang mogelijk blijven zitten.

Hier een gezellige Oud en Nieuw gevierd bij vrienden. Lekker gegeten, mensen ontmoet. Zoonlief ging uiteindelijk wel lekker slapen en die hebben we dit jaar voor het eerst wakker gemaakt om naar het vuurwerk te kijken. Hij vond het prachtig. Ook buiten, maar moet wel zeggen dat we op een bungalowpark in het bos waren, waar natuurlijk veel minder wordt afgestoken dan in een woonwijk.

We lagen om 2:00 in bed en om 9:00 kwam zoonlief de slaapkamer in. Mijn vriend ligt nog te slapen, over een uurtje wisseling van de wacht dan kruip ik er nog even in tot lunchtijd.
    Vandaag ook maar tijd maken om de kerstboom af te tuigen.

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Allereerst HAPPY NEW YEAR!

Moet even snel iets van me aftypen voor ik terug ga lezen. En daarna wil ik het proberen niet meer over mijn ex te praten in het nieuwe jaar.

(DIE LUL) is me aan het dwars zitten door foto's te plaatsen op internet via zijn vrienden van hem met een wijf van vannacht waar hij om haar heen hangt een zoen op haar wang geeft en er bij staat 'ohjee'. ZO TRIEST! En vrijdag ook al dat ik opgebeld wordt dat er een foto op zijn facebook staat met een wijf in zijn huis met een glas wijn...

Gelukkig heb ik zijn profiel geblokkeerd. En die andere vriend die deze foto plaatste vannacht er ook afgeknald. Zo respectloos. Maar hij moet wat om mij nog meer te kwetsen.. Hij doet iig niet zijn best om maar iets wat beter gedrag te tonen. Dus hij komt (voorlopig voor nu) nooit in het leven van de kleine man. Dat is mijn keuze.

Sorry dat ik zo binnen kom vallen met zo'n ego verhaal. Maar het zat me zo hoog. Het was gister avond best emotioneel, ben goed gaan slapen, sta ik vanochtend op om te werken word je hier mee geconfronteerd (voor de 2e x).

Maar ik had (en heb) nog steeds besloten met opgeheven hoofd, trots dit jaar in te gaan. En te genieten van alle fijne, en goede dingen die ik nu wel heb in mijn leven. En ik sta het niet meer toe gekwetst te worden door hem.

En nu zal ik jullie niet meer lastig vallen over mijn ex! Ik ga echt mijn best doen te praten over alle mooie dingen die gaan komen!

En nu ga ik ook terug lezen, schaam me diep dat ik dat niet eerst gedaan heb! Maar het lucht op, voel me een stuk beter nu dit eruit is!

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Shadow.....ik snap dat het zien van zulke afbeeldingen je kwetst, is ook echt niet leuk :( Maar bedenk wel dat hij een vrij man is nu. En dat hij weer met vrouwen uitgaat (en weet ik wat nog meer) is natuurlijk niet heel vreemd. Ik vraag me alleen of dat wat zegt over het feit of hij een lieve papa voor jullie zoon zal zijn. Ik vind namelijk niet dat je hem mag daarop mag afrekenen als papa.
    Ik snap wel dat het je heel erg boos en verdrietig maakt hoor, begrijp me niet verkeerd! Probeer je er niet te druk om te maken en te gaan genieten van de laatste maanden met ukkie in je buik en straks van je mooie ventje in je armen! Knuf!

11. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Eva, het gaat niet alleen om deze voorvallen hoor. Had hiervoor al besloten dat hij niet meer in ons leven is. Want idd hij is een vrij man. En mijn oude vriend komt dinsdag terug uit Thailand. En daar ga ik ook weer naar toe, dus wat dat betreft doe ik ook waar ik zin in heb en mag ik hem daar idd niet op afrekenen. Maar het gaat om (helaas) veel meer dingen die hij niet doet/belooft en niet na komt ed. + totaal geen interesse ineens meer toont?

Maar goed, ik zou mijn mond dicht ritsen hihi.

Heb bijgelezen, viel dit keer mee!

@hanna mom, YES voel je je goed?! Congrats!! Ben heel blij voor jullie!!

@beesie, wat vervelend meid! Doe je rustig aan!

@leske, wat bijzonder. Hoop dat het een hele leuke en fijne avond is geweest gister!

@meeting, ik ga toch proberen te switchen hier.. Wil het iig proberen... hoop er echt bij te kunnen zijn. Zou het leuk vinden jullie allemaal 'in real life' te kunnen zien!

@zebra, lastig met de kids, maar probeer aan je gezondheid te denken he... zullen ze ook wel begrijpen toch?

@ego, ik heb wel 2 dagen nog beroerd op bed gelegen. Krijg zwangerschapskwaaltjes waar ik niet blij mee ben!

Veel misselijk, mindere eetlust, krampen in mijn rug en buik en harde buiken af en toe. Dus heb tussendoor mijn rust gepakt en dan verminderd het wel. Maar vrijdag avond was echt even de bom gebarsten dat ik echt warm moest gaan douchen (mede ook stress, auch). Nu aan het werk, en moet tot donderdag aan toe werken met allemaal wisselende diensten (avond, tussen, en dag).

Maar ga rustig aan doen deze week!

12. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @ iedereen, gelukkig nieuwjaar meiden!!!

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zo ik spring ook weer in, in het nieuwe jaar :D

Om kwart voor 1 lagen wij vannacht al in bed haha, ik kon ook echt niet meer.
    straks ga ik even de deur uit om op bezoek te gaan bij mijn ouders, een uurtje en dan daarna weer meteen mn bed in.
    het is toch best eng eigenlijk zo'n ''eerste uitstapje'' na alle hectiek en rust die ik voorgeschreven heb gekregen.
    maar doe het heel rustig aan

Beesie, hoe is het bij jou gegaan vannacht? nog ergens last van gehad .. ?

Shadow, snap dat het lastig is, maar inderdaad hij is een vrij man, dus waarom zou hij geen feest mogen vieren ?
    en ja dat het met andere vrouwen om hem heen is dat is natuurlijk vervelend maargoed zo gaan die dingen ook na een stukgelopen relatie.
    Denk dat je het los moet zien van jullie contact en de afspraken m.b.t de kleine

14. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een prachtig nieuw jaar gewenst lieve meiden!!!

Oud en nieuw was heerlijk hier. Lieve mensen om ons heen, lekker gegeten, spelletjes gedaan. Joosje heeft geslapen van 21.00-23.50 uur en heeft toen mee vuurwerk gekeken en sterretjes gebrand. Was heel leuk.
    Lagen er om 2.00 uur in en Joosje liet ons fijn uitslapen tot 09.15 uur.

En nu is het dan 2012, ein-de-lijk!!! Het jaar waarin ons lieve kindjes geboren gaan worden. Belooft een mooi jaar te worden.

@ Shadow, ik begrijp je goed. Hij is idd vrij man, maar ik vind het persoonlijk ook weinig respectvol om na zo'n korte tijd, terwijl jij zwanger bent van zijn kind, dat soort foto's op FB te plaatsen. Erg kinderachtig zeg... Niet de moeite om je druk over te maken eigenlijk, maar ik begrijp dat het je kwetst. Succes meid, en ga m et opgeheven hoofd het nieuwe jaar in want je doet het heel erg goed. En dat het met vallen en opstaan gaat, is heel begrijpelijk.

Hier vandaag een rustig dagje, weinig plannen. Even langs Mick en mijn ouders denk ik en verder wat aanrommelen.

Fijne nieuwjaarsdag!
    Liefs, Leske

15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Zebra, doe je rustig aan met zo'n eerste uitstapje!

@Leske, fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! En idd 2012 wordt een mooi jaar met onze kleintjes :D

Het is hier echt bizar rustig op het werk! Was ook wel te verwachten zo met nieuwjaarsdag!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    shadow, wat voor werk doe je als ik vragen mag dat je vandaag moet werken? :)

17. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Mijn ouders hebben een taxi/touringcar bedrijf. En ik zit op kantoor (planning). Dus dat gaat bijna 24/7 door. Vandaar dat wij echt alle dagen van het jaar werken.

18. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Hier ook het oudjaar en nieuwjaar goed afgesloten en weer begonnen.
    Dat het voor ons alle een prachtig jaar mag worden met gezonde kindjes!!
    Vanmiddag naar mijn ouders en naar familie van mijn man!!

Helaas was onze kleine man alweer om 7uur wakker maar man lief heeft mij heerlijk laten slapen goed begin 2012!!

Nogmaals een gelukkig en gezond 2012 voor iedereen x Chantal

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ah ja inderdaad, dat stopt nooit :)
    succes vandaag met de dag doorkomen!

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Allereerst aan iedereen een gelukkig 2012 en dat het jaar voor ons allemaal heel bijzonder mag worden...

@ frenzy.. volgens mij vroeg jij waar ik heen ging?? we gaan nog even een paar dagen naar centerparcs voor de kleine er is. nog even met zn 2tjes weg hihi

@ shadow... snap wel dat je verdrietig en boos kan worden om die foto's vind het ook wel raar hoor..

DAMES WILLEN JULLIE MIJN ONDERSCHRIFT EVEN LEZEN ;) DANKJE WEL....:D

Deel Deze Pagina