Maart 2012 Mama's Deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Sheena, waar vind ik dat? Voor dat stemmen?? Wil je graag helpen!

2. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    op de begin pagina (home) :D

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Heb je even gesupport hoor :D

4. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Hier ook op je bestemd!!

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Trouwens wat gaan sommige hier toch al hard richting het einde! Zie sommige banners al rond de 31 weken zitten. Waaauw.

Zo spannend straks de eerste bevalling! :D

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hallo Allemaal!

2012 is dan eindelijk aangebroken. Het jaar dat wij allemaal (weer) mama worden! Het wordt een bijzonder jaar!

Hier een drukke dag geweest gisteren. Zwager en schoonzus waren hier met 2 kinderen (2 en 4 jaar) en een bange hond. De kinderen hebben niet geslapen tussendoor en ik heb flinke discussie met zwager en schoonzus gehad. Ik vind nl. dat zij niet bewust opvoeden en gewoon maar wat doen. Kinderen (en hond) hebben totaal geen respect voor ouders (of voor ons) en als ze iets niet mogen lachen ze je gewoon keihard uit in je gezicht. En nog wel meer dingen. Ik weet dat 2 en 4 jaar lastige leeftijden kunnen zijn maar ik zie ook hoe deze ouders hun kinderen opvoeden en ben het er gewoon niet mee eens en zou het anders doen. Dat heb ik ook gezegd toen ik helemaal gek werd van het gedrag van de kids, en toen ontstond dus de discussie. En gek alsik ben begin ik gelijk te twijfelen aan mezelf en of ik het wel kan enzo.

Maar goed de kids lachen om 02.00u in bed, en wij ook (ik heb wel de halve avond ook op bed gelegen,had gewoon harde buiken door de stress en drukte) en om 07.00u waren we er weer uit door de kinderen.

Maar goed...ze gaan zo weer naar huis en dan keert de rust weer weder...

Ik ga nu ff douchen hoor, sorry voor me geklaag ben het ook een beetje zat...:(

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    :)en hier komt Justin (neefje van 4 jaar)
    bglkhgh,,kfjuijjrgnmjmj;;lswgtl/;i86459[[9854
    uuyybbnnmnm,,,yki8uyuiy5i8opoo;pi79079i;;lluuyyo777777777777777777:D

8. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    #1908 Frenzy, 1 jan 2012
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
    Gelukkig nieuwjaar!!!!!

Zo ben blij dat het er weer op zit, echt in het nieuwe jaar!

@ Gentle; thx meid, ja idd kopen is net zo makkelijk, maar laat ik nou echt deze klamboe willen, en nu ben ik heel blij dat hij af is! We hebben een beetje een lastig kamertje (twee ramen) dus dan wordt het of de kast voor het raam, of het bedje en dit lijkt mooier...

@ Beesie; heb je nog de vk gebeld? T zijn echt allemaal vage klachten, ik zou er niet mee blijven lopen, hoop dat het nu beter gaat!

@ Missiemartje; prachtig jrukje, echt feeselijk! Hoop dat het beter gaat met de kriebelhoest, verder ook alles rustig gebleven?

@ Mysunsine; hoop niet dat je tot 32 weken daar moet blijven, maar alles voor de kindjes, rustig aan meid!

@ Naomi; ging vanmrg op de weegschaal staan en geloof dat er geen taartjes meer in gaan bij mij de komende 10 weken :$! Alvast een fijne dag voor mrg!

@ Eveline; gefeliciteerd met je e-reader, heb niet zo een ding, dus helaas! Maar veel plezier ermee!

@ Hanna mon; GEWELDIG!!!!!!!! Wat een super nieuws meid, en dat zo op de grens, 2012 wordt jullie jaar meid, daar gaat jullie engeltje voor zorgen! Hou ons op de hoogte hoe het allemaal gaat meid!

@ Cupido; wat fijn zeg, en dat wilde je bijna weggooien! Ik draag nooit goud (nooit gedaan) dus kan je helaas niet nadoen, hihi anders was ik heel het huis gaan afzoeken. Wat fijn dat je naam weet, ben heel benieuwd, maar over 12 weekjes dan weten we het!!! Leuk leuk!

@ Eva; wat fijn dat de jaarwisseling leuk was, en nu wisselend slapen! Hier ligt er momenteel ook eentje op bed, maar das meer van 'te veel' biertjes drinken ;). Succes met de kerstboom aftuigen! (probeer je nog wel een beetje lief te zijn voor de boom).

@ Shadow; vervelend meid, snap het wel, is echt kinderachtig van hem, maar sta er boven, zoals je schrijft! Jij kunt dit! Zou leuk zijn als je wel zou kunnen komen naar de meeting. Apart die kwaaltjes, doe je rustig aan!

@ Zebra; rustig aan meid!

@ Leske; fijn dat jullie zo een leuke avond hebben gehad, klinkt gezellig! Veel plezier vandaag!

@ Sheena; leuk hoor centerparks, nog ff weg met z'n tween dan (en gaan de hondjes dan mee, jij hebt toch drie Chihuahua's?). Ik ga zeker op je buik stemmen meid!

@ EmvSemr & Guusje; dames, hoe gaat het met jullie lees/hoor weinig van jullie, hoop dat het wel goed gaat?!

@ Kleding; *oeps* ik heb weer voor heel veel centjes aan noppies kleertjes gekocht, wel allemaal in maatje 62 (vind die spullen zo mooi) en dan met 50 % korting.... Zal weer is wat foto's maken van de setjes... En met trots aan jullie laten zien!

@ Geboortekaartjes; denk dat we er zo een 100 nodig hebben... Bij Loek hadden we er 75 (maar toen hebben we best een selectie gedaan zeg maar....)

@ Oud/nieuw; Pfff... t zit er op, gelukkig, hihi, zag er zo tegen op. Gister in de namiddag ook nog flink ruzie gehad met manlief (combi van hormonen en alles bij elkaar...) Uiteindelijk zijn we naar mijn broer geweest daar gegeten met vrienden van hem, was leuk. Maar ik moest mezelf wel een beetje groot houden bij de wisseling van het jaar...

We waren rond half 2 s'nachts thuis en toen hebben we twee wensballonen opgelaten. Eentje voor Loek, en eentje voor dit kindje. Allebei hebben we een kant van de ballon volgeschreven met de boodschap voor de kleintjes...En daarna de ballon aangestoken en los gelaten in de lucht... Was heel mooi, en natuurlijk erg emotioneel....

Zaterdag 28 januari, meeting in Utrecht (midden)

Eveline
    Frenzy
    Mon
    Pioentje
    Leske (als ik kan carpoolen)

Zaterdag 28 januari, meeting in Kampen (noord)

Beesie
    Lautjuh
    Gentle (kan bij mij thuis!)
    Sjors22

Zaterdag 28 januari, meeting in Eindhoven (zuid)

Frenzy
    Leske
    cvermeulen

Kan niet
    -Stephanie (moet werken)
    - Sasjuh
    - Sheena (op vakantie)
    - Zebra (ivm omstandigheden)
    - Foxy
    - Missiemaartje (ivm omstandigheden)
    - Fropste (te ver weg)
    - Mupkuh (te ver weg)

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Eveline; vervelend meid, herken het wel... Maar iedereen is ook anders in de opvoeding en als buitenstaander is het makkelijk zeggen....

Maar ik heb het ook, zie bij mijn broer ook heel vaak dingen dat ik denk, o nee dat doe je hemaal fout. Maar dan denk ik tja wie ben ik om er iets van te zeggen!

Ik irriteer me alleen heel erg aan kinderen die in het openbaar niet in het gereel worden gehouden door de ouders....

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ frenzy... Ja de hondjes gaan natuurlijk mee haha...

Wat mooi trouwens van die balonnen oplaten, denk dat Loek vol verwondering naar beneden heeft gekeken naar de mooie ballon die zijn kant op kwam. Erg mooi

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Oke, en hier dan nog de pakjes, hihi krijg wel een beetje veel rood in mijn kast, maar vind dit zo leuk en goed te combineren!

12. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    En dan de laatste, en zat net weer op de site te kijken en toen ging het weer kriebelen!!!! Echt erg, de kleine heeft meer kleren dan zijn vader!!!

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Iedereen nogmaals een heel gelukkig 2012! Het gaat voor ons allemaal een topjaar worden!!!

Ik weet niet meer precies wie het vroegen maar ik heb de verloskundige niet meer gebeld. Gisteravond had ik weer heel veel last van het vocht in mn armen, handen en voeten. Erg rusteloze benen. Handen en armen steeds onder de koude kraan om maar af te koelen... Mn aders zetten dan ook helemaal op!
    Verder kwamen de menstruatiekrampen weer behoorlijk opzetten... Maar ik ben bang dat dat wel gaat blijven totaan het einde...

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ frenzy.. wat leuk die setjes..

welke site ben je geweest??

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
  16. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ze hebben wel leuke kleding daar... straks als mn mannetje thuis is moeten we toch even samen gaan kijken...

zag echt super leuke dingen van tommy maar dat hebben ze alleen nog in 68... zit dan te twijfelen of ik het zal bestellen... is toch 50% goedkoper...

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Frenzy: leuke kleertjes hoor! Ik vind dat boxpakje van die serie met dat konijntje erop ook zo cute! Is ook niet duur daar maar om nou alleen dat te bestellen vind ik ook weer zo wat. Ik heb gisteren in Amersfoort een leuke kinderkledingwinkel ontdekt, Vip'z heet het. Franse winkel en ze hadden nu uitverkoop. Dus 2 shirtjes voor uk gekocht (en nog 1 bij prenatal) en een trui en shirtje voor de oudste.
    Ik zal lief zijn voor de kerstboom hoor ;) Ik denk trouwens dat ik het morgen ga doen, dan is zoonlief naar het KDV en kan ik het in alle rust doen en mag vriendlief de kerstboom (kunst) naar zolder sjouwen ;)

Ik heb vanmorgen niet meer geslapen dus ik ga nu even plat. Vanmiddag even gezellig wat drinken bij zus en zwager.

Fijne dag allemaal!

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik zou het niet doen. Tenzij het een kledingstuk is wat ze zowel in de zomer als winter kunnen dragen. Dit omdat het moeilijk te voorspellen is hoe hard je kindje groeit. Mijn zoon zat met 1 jaar maat 74 terwijl leeftijdsgenootjes al maat 80 of groter hadden. Het zou zonde zijn als je kindje het nooit draagt...vind ik dan. Dan is goedkoop alsnog duurkoop.

19. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Frenzy Noppiessssss zooo leuk! Vooral die met die konijntjes. Mijn neefje heeft die setjes ook, en als ie het aan heeft issie echt om op te eten!

Nou ik krijg net een berichtje, mijn ex had dus geen gevoelens meer van mij vanwege een vorige 'scharrel' waar hij nu mee gaat. En die hebben dus wat. Fijn via via via via via te horen he!

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Ja ik wilde graag een spencer bestellen vandaar.. maar die hebben ze alleen nog in 68

Deel Deze Pagina