Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ook meld me maar weer even...

Pijn in buik: herken ik ook, dan lig ik meestal op mn zij en omdraaien lukt dan echt niet, doet zoooon pijn!!!

slijmprop: bij Sem ben ik m niet tegengekomen.. Nu ook nog niks gezien..

Vandaag op controle in zkh, ben benieuwd hoe mn bloeddruk nu weer is..
    En wat de plannen zijn..

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Even alles vlug doorgelezen.

Rens: dikke knuff meis. Wat lijkt me dat moeilijk om je kleintje achter te laten in het ziekenhuis. Ik hoop voor je dat hij snel mee mag. Ga je nog een klacht indienen om het feit dat je je niet welkom voelde?

Vocht is hier ook gearriveerd. Heb steeds dove vingers en handen als ik in bed lig en mijn schoenen beginnen toch wel een beetje strak te zitten. :)

Tekst op geboortekaartje: wij hebben een citaat uit het liedje van stevie wonder 'isn't she lovely, made from love'

3. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    @ ceberus snap precies wat je bedoelt. Dat van je 'plofkop' zoals ik het noem. Zo werd ik ook wakker vrijdag..

Hier ook ff meld.. Vanmiddag naar de vk om 16.20 uur. Ben benieuwd!
    Zal straks proberen om op iedereen te reageren..
    X

4. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen!

Redelijk geslapen, maar wel veel rugpijn waardoor ik geen houding kon vinden.
    En ik stond vanochtend ineens op met zere vingers (van het vocht denk ik) en zere voetzolen. :( Geen idee waar dat van kan zijn, kan amper op blote voeten lopen.

Wederom een rustig dagje voor de boeg. Peet moet zo weer gaan werken en Joosje gaat vanmiddag naar het kindercarnaval met of een collega van mij met dochterje (is ook zwanger dus even kijken hoe ze zich voelt) of anders met oma (mijn moeder).
    Ik ga wat rommelen hier, strijken en een beetje poetsen en verder rustig aan doen. Merk dat ik nog steeds snel duizelig/misselijk ben.

Hoe heb je geslapen Rens?
    En zo weer lekker naaer F.ynn?

Beesie, succes vanmiddag bij de gyn, ik ben erg benieuwd.

Anna, jammer dat het nog niet op gang is. Hopelijk snel voor jou.
    Ik hoop dat zelf ook wel, maar verwacht dat gewoon niet.

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs, Leske

5. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Goedemorgen dames!

Sleche slapers; balen meiden!

Vocht; hier ook veel last van (mijn vinger doen echt super pijn, ook mega olifantenpoten....)

Ego; niet otipmaal geslapen vanacht, maar wel uitgerust, ben weer veel wakker geweest en heb dan iedere keer harde buiken. Droomde dat ik ging bevallen maar dat ik nog niet wilde, was helemaal in paniek....

6. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vannacht toen ik wakker werd, ook een heel zenuwachtig gevoel. Aan de ene kant wil ik graag bevallen, aan de andere kant vind ik het ook wel weer erg spannend merk ik.

Vervelend dat je ook een mindere nacht hebt gehad en dat vocht, hier wordt het ook echt erger ja. Hoort bij de laatste loodjes geloof ik, had het bij Joosje ook pas op z'n laatst.

Fijne dag meid, nog plannen? (vast wel want die heb jij altijd hè, hihi)

Liefs, Leske

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    meld met bib ;)
    op 36+6 is Laura geboren...hoop dat broer hetzelfde doet maar heb er een hard hoofd in.

@rens kan je geen tips geven ivm stuwing. Maar denk dat die jeuk/branderigheid wel kan.

@zebra heb ik soms ook,is volgens mij een buikspier dat ff niet mee wilt.

@all: knuffels.

ik heb verschrikkelijke hoofdpijn en ben met vlagen misselijk...Ook nog steeds jeuk. Straks naar de gyn,ff lekker klagen :p

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, u bent nu in het bezit van het carpale tunnelsyndroom..... wat je aan kan doen:
    A. van die onderarmbeschermers aan (spalken)
    B. NIETS
    C. indien u 37 weken of langer zwanger bent, rest er nog een wondermiddel.... "bevallen".... :p

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stuitliggers kunnen ook indalen... "met hun kontje".... je kan immers ook stuit-bevallen.....

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    plofkop.... hahahaha zo kan je idd ook noemen....

Succes straks....

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Moet zo de paardenstallen gaan doen, dan naar de VK, dan naar de stad, dan nog even naar de markt. Wil straks ook nog wat naaien en eigenlijk wil ik vandaag ook mijn keuken nog uitsoppen... Hihi druk.. druk... druk...

En wil eigenlijk ook nog even klossen ophalen en langs een bouwmarkt.... ;)

Maar we zien wel wat me wel en niet lukt vandaag :)

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die voetzolen pijn... of pijnlijke voeten bovenop... kan ook door de "slappe bandjes" komen.....
    net alsof de voet niet "rond" wil worden tijdens het lopen zeg maar...... (niet flexibel is)

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ook nog niet aan "bevallen toe" dus....
    (net zoals ik laatst droomde....)

rustig aan maar vandaag dan...

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes dan vandaag... :cool:

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ego:
    heb vk eindelijk te pakken gekregen, bleek dat zij er vorige week niet was... (zitten sindskort 2 in praktijk) en dat het dus superdruk is geweest met bevallingen....

Ze hebben nu een extra spreekuur ingelast, ik mag morgenavond om 19.45 uur.

Verder is het me net in rug geschoten...%^%$$% terwijl ik dreumes in bed legde en zn slaapzak aandeed....
    Het gaat al bijna niet met dikke buik.... en voelde gelijk "erin schieten".....
    :x...
    net of ik al niet genoeg rammel... ;)

Baal als een stekker.... dus... ;) maar ach... komt wel weer goed....

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Goedemorgen!
    Cerberus: oef balen! Sterkte ermee.

Hier niets te melden. Ga maar weer even opruimen en schoonmaken, terwijl luca op school zit.

Tot later!

17. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook goedemorgen. Vannacht voor het eerst op onze nieuwe hoogslaper geslapen... Pfft, wat een hoogte weer, ben gewoon mijn nachtkastje kwijt. :$

Gistermiddag hebben we onze kleine meid voor een logeerpartijtje naar opa en oma gebracht. Heel fijn, want zo kunnen we met zijn tweetjes nog even wat klusjes afmaken die hier nog liggen. Heerlijk, voelt gelijk een stuk rustiger in mijn hoofd.

Zo even naar de bouwmarkt, we zitten al een tijdje te azen op nieuwe eetkamerstoelen en die zijn nu én in de aanbieding én je kunt er nog eens 20 procent korting op plakken (stickeractie bij de Karwei!). Zijn ze ineens 30/40 euro per stuk goedkoper.

Vanmiddag eerst naar de cesartherapeute en daarna door naar de VK.

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik vind dat best wel slecht Cerberus. Ik snap dat een bevalling voor gaat, maar een controle is minstens zo belangrijk.

Hier beneden opgeruimd, gestofzuigt en de wc schoon gemaakt. Nu even een bakkie doen bij mijn vriendin. Tot later allemaal!

19. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Fijn typ ik een verhaal op die kut iPad ist weer weg! Nu al frustraties het is geen eens tien uur haha.

Ik moet zo naar de vk en ga klagen. Moe moe moe moe moe.....

Verder winkelen ofzo, laatste dingen halen. En ik wil wel bevallen hoor! Heerlijk mijn eigen lichaam terug. Ik wil sporten, 9 maanden niet gedaan en m'n billen gaan hangen??? Zo zag ik er niet uit haha

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Shadow, bij mij hangt er inmiddels wel meer dan alleen maar mn billen :D
    hopelijk springt alles straks weer in de goede positie zodra de baby eruit is ( we blijven hopen! )

Deel Deze Pagina