ow die rusteloze benen!! Wordt er niet goed van als ik wil slapen, hou mijn vriend er soms mee wakker...en maagzuur jaa... gelukkig zijn er Rennies!!
Oh en wou nog iets kwijt over mijn hond. Misschien dat meer mensen dit hebben? Maar laatste tijd(dagen/weken?) is ze ineens heel rustig en aanhalig. Ze is altijd heel knuffelig geweest maar was daar eigenlijk te lomp voor en kreeg dan ook geregeld een kopstoot oid haha. Maar nu komt ze steeds heel rustig naast mee zitten en legt haar hoofd op mijn schoot en blijft hele tijd zo zitten, terwijl ik haar aai. Voorheen had ze daar echt geen geduld voor...vind het zo schattig haha.
Missy: leuk is dat he... Honden en katten voelen ook echt wel aan dat er iets staat te gebeuren...! Koekjes: ja idd, gewoon de laptop binnen handbereik. Heb nu verlof dus alle tijd van de wereld! Hoop dat je ons een beetje bij kan houden! Eva: leuk idee zeg, die traktaties! Klagen: ik heb de hele middag steeds al van die zere plekken in mn buik, lijken wel blauwe plekken... ik denk van dr knietjes en elleboogjes ofzo... best pijnlijk! Valt me trouwens ineens op dat mn tepels de laatste week ineens nog dikker worden! Mn tepelhof is nog gewoon normaal formaat (klein) alleen heb van die dikke knoppen erop zitten! whuahahaha
@Missy- Ja de hond hier ook... Alsof ze het aanvoelen (wat ik ook echt denk) Die van ons is in elk geval een stuk rustiger geworden na de bevallingen. Het zijn nu ook de kids die mega druk zijn. Shit wilde nog iets reageren, maar ben het alweer kwijt. @EGO- Jawel, weer een EGO! Net een enorm klote moment gehad met dochterlief. Is ze eindelijk een middagje vrij, waarschijnlijk super moe en daardoor strontvervelend. Driftbuien die ik nooit eerder heb gezien. Ben flink boos geworden en heb haar maar op haar kamer even laten uitrazen en zusje Kayleigh mee genomen... Want die zat zo zielig in haar bedje! Zodat ik ook even de rust kon terug vinden in m'n lijf. Toen ik eindelijk zelf rustiger was even gepraat, en nu slaapt ze gelukkig. Vanavond moeten we naar de verjaardag van mijn schoonvader, ofja om half 6 al. Dus na heel de middag driftig huilen en doen wilde ik echt dat ze even een uurtje zou slapen. Nu slaapt ze en was ik net alweer aan het huilen. Baal er zo van, want tis voor haar ook veel de laatste tijd. Gelukkig gaf vriendlief me een knuffel en zei dat ik goed gehandeld heb. Vriend is ook moe van het werken die ligt nu een dutje te doen op de bank. Heb 'm maar lekker een dekentje toegestopt. De bedoeling was even met Kayleigh samen op de bank te dutten. Kayleigh vervolgens over slapende papa heen geklommen en is nu lief aan het spelen. Wat een familie zeg, dat word nog wat met 3 van die koters dadelijK!
@beesie, ja dat is ook...wil ook graag alles klaar hebben dus word er zeker zenuwachtig van zelfs mijn moeder word er zenuwachtig van. Zo vanmorgen naar de VK gegaan....begint die ineens over een inwendige controle neem ik mijn moeder eens mee...heb geweigerd, volgende week dan maar zei ze. Sja moeten ze maar niet zo koud op mijn dak komen hoor, wil dat toch ffkes van te voren weten. Op zich wel fijn idee, gaan kijken of mijn bekken ruim genoeg is...en ehm geloof naar baarmoedermond en nog iets geloof ik. Maar oei oei wat zie ik er tegenop.....t is daar nou niet echt fris met al dat vochtverlies enzo. Verder alles prima, ze dacht alleen dat mijn lichaam niet gemaakt was hiervoor vanwege de hoeveelheid last die ik heb en de grootte buik i.c.m. klein lichaam. Nou pardon hoor, maar moeder natuur heeft mijn lichaam hier wel degelijk voor bedoeld...
O ja, @Eva- Leuk idee ja van die traktaties! Was ze al eens tegen gekomen toen ik zocht naar een traktatie voor ons Fabienne's verjaardag. Was er deze week ook aan het denken, Kayleigh op de speelzaal en Fabienne op de basisschool daar moet ik natuurlijk ook iets traktaties voor hebben. Zal eens informeren op de PSZ want daar zijn ze nogal moeilijk qua traktaties. Of die dat goedkeuren is ook niet zo veel werk. Dus, goed dat je me er aan herrinnerd.
@guusje: wat een rare controle.... zit jij gewoon in roosendaal bij de vk?? heb daar vorige keer nooit inwendige controle gehad, ja nacontrole hihihih.
Inderdaad, dat dacht ik ook. Ben bij de eerste ook nooit op voorhand getoucheerd (pas toen ze gingen kijken of ik mogelijk al ingeleid kon worden). Verwacht eigenlijk ook niet dat ze dat dit keer wel doen (zit nu wel bij een andere praktijk). Heb er ook nog nooit van gehoord trouwens.
@Controle: ik kan me er enigszins iets bij voorstellen, als ze aan je bouw denken te zien dat het krap gaat worden... Daar kom je dan toch liever van tevoren achter... Ik snap dat het geen prettig idee is, maar bij je bevalling straks zullen ze ook regelmatig 'daar onder' moeten zijn. Een vk is echt wel wat gewend, haha! @hond: onze hond is nog steeds niet rustiger... Die is gisteren weer weggelopen, en is thuis nog steeds heel jankerig en onrustig.
Niet toevallig een Husky?? Ik heb van de week 2 keer zelfde hond in huis gehad van vreemde. Die was ontsnapt en mijn vriend kwam haar steeds tegen. Eerst door dierenambulance laten ophalen en volgende ochtend kwam hij haar weer tegen dus gebeld waar ze vandaan komt, dat wij haar zelf konden brengen oid. @controle: mijn schoonma moest KS omdat het allemaal niet bleek te passen met de bevalling. Dan kan je het beter van te voren weten denk ik. Al kan ik mij voorstellen dat je het niet op die manier wilt horen dat je lichaam er niet voor geschikt is oid. Zou zelf ook niet zo onverwachts een inwendige controle willen! Mijn tepels(of ja tepelhof) is nogal droog en merk dat ze ook veel donkerder al zijn geworden.
Even reageren: 10-minuten-gesprek Joosje: ze sloegen de spijker op z'n kop, Joosje is pittig, enthousiast en intelligent. Pittig in de zin van kort lontje, snel boos, maar gelukkig zo weer over. Enthousiast, bijna altijd blij en vrolijk en intelligent, tja, op alle vlakken loopt ze voor. Maar sociaal-emotioneel moet ze lekker haat kleutertijd afmaken, dat vinden de juffen en dat vinden wij. Ze gaan haar wel wat extra werk geven volgend jaar dus dat komt wel goed. Doorslapen, Joosje met 10 weken van 23.00 tot 07.00 dus heel fijn. Borsten, hier een enorm tepelhof. Haha, Joosje moest papa en mama tekenen op school en jawel hoor, ik sta erop met enorme borsten en een groot zwart tepelhof. Juffen moesten er ook om lachen. Trouwens nog geen druppeltje verloren, helemaal geen lakkages hier. Bevalling, ik moet er zelf niet aan denken om mijn moeder of iemand anders dan Peet erbij te hebben. Lijkt me verschrikkelijk. Maar dat is voor iedereen anders. Ik wil dat echt met mijn lief beleven. Cadeau, Peet heeft blijkbaar een groot cadeau voor me gekocht voor na de bevalling. Gezegd dat dat echt niet nodig was, maar zijn simpele verklaring was "ik hou toch gewoon zoveel van je". Liefie! Peet is werken, bleh, tot morgenmiddag. Gelukkig komt mijn vriendinnetje zo, ze komt koken voor Joosje en mij. Gelukkig maar want ben erg moe. Kom vanavond weer spieken meiden! Liefs, Leske
ha dames hier ook een tepelhof zo groot en donker verder nog geen lekkende bortsen gehad. wel af en toe een klein donkerde korst op mijn tepel en doe kan ik er dan vanaf krabben zal wel vocht zijn dat opdroogt? toucheren hebben zij bij idd pas gedaan om de bevalling opgang te brengen maar als je erg klein bent kun je het maar beter weten. Idd in het ziekenhuis voelen ze continu whahaha 1e schaamte op het laatse doe maar kan mij niet schelen als de kleine maar geboren wodrt hahah weinig schaamte over! jullie hebbe het over indalen hoe voel ik dat ik moet wel weer meer plassen en veel voorweeen onderin mijn buiken is dat indalen fijne avond meiden
Inwendig onderzoek: ik denk juist dat ik er donderdag speciaal om ga vragen. Ik heb ook een nogal klein en smal lijfje en ben daarom zelf een beetje onzeker of t allemaal wel gaat passen... Hier beetje pijnlijke buik sinds een uurtje... maar echt continu, geen weeen...
Thanks voor alle reacties ga morgen echt wel even bellen idd..! Zeker nu ik in een ander topic lees dat alle moeders met verwachte grote babys extra controle en zo hebben bij de gyn en anders worden ingeleid met 39 weken... Dat heb ik allemaal niet gehad! En hij is op de echo (vorige week) toch 3 weken groter! @ tepels ja die zijn wel donkerder hihi @ dieren nou ik wordt juist helemaal kriegel van mijn dieren..! Ze pissen echt overal! (oke niet ín de box of wieg ofzo) maar gewoon wel binnen in plaats van buiten... Heel vervelend en vies! Blijf schoonmaken @ inwendig onderzoek heb ik eigenlijk ook nog niet gehad bij de VK maar in het zkh daarin tegen haha blijft vervelend en gênant vind ik maar ja het hoort erbij..
Oehhh mn buik word weer steeds pijnlijker! Net als vd week! En t slapen ging net zo goed! Hou mn hart vast voor vannacht! Moet morgenochtend weer naar de verloskundige dus geef gewoon aan dat ik nog steeds pijn heb! Ik hou dit echt niet nog een paar weken vol! au au au au!!!! Sorry voor het klagen!!!
@hond, hier ook een veel aanhankelijker exemplaar in huis Normaal gezien is ze nogal afstandelijk, maar owee sinds ik de 25weken gepasseerd was... tegen mn buik aanliggen, komen knuffelen.... schattig hoor @guusje, vreemd dat ze daar niets van heeft gezegd vooraf... toch idd wel handig om weten lijkt mij (en niet te hard tegenop zien hoor, is redelijk snel gebeurt... en tijdens de bevalling zal 't er ook wel niet zo fris zijn wss part of the job voor een gyn Foei, wat een uitspraak voor een vk! @inwendig onderzoek, hier is dat wel standaard hoor... vanaf 36weken, dan met 38weken nog eens, en dan afhankelijk van of je al bevallen bent of niet natuurlijk @beesie, aj meid, klinkt niet zo best op tijd eventjes bellen lijkt me!
Zo nog 2 dagen werken....gelukkig ging het vandaag wel. Het scheelt dat ik een zittend beroep heb. Beesie: is je urine al eens nagekeken? Ik breng morgenochtend ook even urine naar mijn huisarts. Over de bevalling. Ik ben blij dat alleen manlief erbij is. Ik zou zeker niet mijn moeder of schoonmoeder of vriendin erbij willen hebben. Ben geen kermisattractie haha