Denk dat het te wittig is voor de slijmprop, die was toen bij Joosje echt doorzichtig. Ik zie het wel, verwacht nog niks eigenlijk, maar zou het wel fijn vinden als ie iets eerder zou komen. Als ik jou was, zou ik manlief wel inlichten hoor, maar goed, zo zit ik in elkaar. Succes! Leske
@ Cvermeulen; hoop dat het snel beter gaat... kleien moet nog eigenlijk twee weekjes blijven zitten! @ Pompeloesje; je bent een week verzet, wat een gewicht zeg voor dat termijn... Denk je dat je nog kunt slapen de komende dagen? @ Anna; lastig hoor, als het zo blijft zou ik toch even bellen....
Haha, cerberus, je bent weer goed op dreef vandaag Deze bejaarde herkent zich in ieder geval héél erg goed in het lijstje! @foxy, veel succes meid! Spannend!!! @sasjuh..... Proficiat!!!! Wat geweldig nieuws! 2kg760 is netjes voor 38weken lijkt me! Geniet ervan hoor!! @pompeloesje, whaaaa, woe is het zover??? Wauw, al 4kg op 37weken...pfieuw, da's een serieuze brok! Mag ik wat grammetjes lenen voor ons ukje? Spannend!!
Manlief is ingelicht, en ik probeer de vk te bellen voor overleg, maar ze is steeds in gesprek. Ik hoorde net bij het ophangen vaag iets over doorschakelen, dus wie weet is ze vrij. Ik probeer het over een kwartiertje nog even. Dan is het uur ook om...
@Pompeloesje: superspannend!! Dat lijkt me inderdaad nog veel enger dan thuis zitten tot het begint! (precies weten wanneer het begint)
@Foxy: succes de komende uren! Hoop voor je dat het goed door gaat zetten en dat jullie snel jullie wondertje mogen bewonderen. @Pompeloesje: zo zwaar al?!?! Pfft, kan me voorstellen dat ze je dan niet veel langer door willen laten lopen. @Anna: drie op een rij vandaag?!?! Zou wat zijn zeg... @Ego: net bij de VK geweest. Alles is goed, volgende week weer terug.
Wauw spannend zeg. Ik moet echt nog weken wachten voor m'n gevoel. En ik zal wel weer over tijd gaan! Boeeee Pompeloesje spannend!!
Zo, ik heb de vk gesproken, maar ze denkt dat het toch nog een beetje voorweeën zijn. Volgens haar kan het goed dat als ik straks zoonlief in bed heb liggen, en manlief thuis is, dat het dan doorzet. Ze wilde wel langskomen om te checken, maar gezien het gerommel van de afgelopen tijd zegt 2 centimeter op dat moment nog niks... Ik moet nu afwachten tot het meer pijn gaat doen, en de pijn wat langer aanhoudt. (de harde buik duurt een minuut of 2, maar de pijn maar ongeveer 30 seconden) Ik ga even mijn man terugbellen.
@ Shadow, ik reken ook op nog zeker 6 weken hoor. Zal me flink verbazen als het eerder is in ieder geval!
Shadow en eveline, ik reken ook nog op 4 weken dus ik doe met jullie mee haha.. Als het zo doorgaat halen we de drie vandaag!! 4,1 kg bij 37 weken.. mr goed dat ze die halen dan hahaha waar zou je anders op uit komen?? @ ego, hier btje menstruatiegevoel onderin de buik, geen krampen maar btje zeurgevoel... Iemand een idee? Indalen (lag alleen nog niet vast laatste keer)..
Pompeloesje: wow, das zwaar zeg voor 37 weken! Dus woensdag gaan ze je inleiden, spannend hoor meid! Anna: oeh lijkt dus wel wat schot in de zaak te zitten bij jou! Spannend hoor meid! Zet m op! Ego: net terug uit het ziekenhuis. Helaas zwaar teleurgesteld! Alles zit nog potdicht, nog geen centimeter ontsluiting en ook mn baarmoedermond is nog behoorlijk lang. Hij zegt: ik kan wel medicijnen gaan toedienen om die baarmoedermond soepeler te maken en ontsluiting te kweken maar hij zegt dat je dan erg grote kans heb op niet zo'n leuke bevalling. Duurt vaak erg lang en grote kans dat het uitloopt op een keizersnee. En dat is iets wat ik helemaal niet wil! Dus nu voor eind vd week nieuwe afspraak maken bij de verloskundige. Zij moet dan weer controleren op ontsluiting en al zou ik dan maar een centimeter hebben, dan kunnen ze me wel in gaan leiden... Maar voor nu... alleen maar afwachten! Hoop zo dat ze dan toch nog maar uit zichzelf komt...!
@sasjuh van harte gefeliciteerd!!! @Foxy succes!! @missiemaartje is goed nieuws van Niek! sterk manneke hoor!!! @cerberus ik zoek nog een buddy?!!
Balen zeg Beesie! Dat is echt in alle opzichten niet datgene dat je wilde horen.... Ik ben inmiddels maar tosti's aan het maken.... Gezien mijn kots-ervaring bij de vorige bevalling leek het me niet verstandig om lekker uitgebreid te gaan koken. Met een beetje pech eten we dus nog 2 weken brood, haha!
Jammer Beesie, nog even volhouden dan. Hier is ineens de rugpijn toegeslagen, ahhh, weet niet hoe ik moet zitten of liggen of hangen... Ben blij als Peet zo thuis is... Kan er goed van janken, wat een ellende. Bekkenpijn is erg, maar als ik dan op een bepaalde manier ga zitten of liggen, is het te doen. Maar tegen die rugpijn helpt niks. Dus maar weer warm douchen zo meteen. En heb net iets gedaan wat ik in mijn leven nog nooit gedaan heb, met Joosje naar de Mac Drive. Is hier vlakbij, maar zo niks voor mij. Heb er dan ook niet echt van genoten, maar Joosje wel en het is vakantie dus ach ja, een keertje moet kunnen. Anna, succes ook meid! Spannend. Leske
Hier ook rugpijn. Als ik zoonlief straks in bed heb liggen, spring ik even onder een warme douche. Kijken wat dat doet!
Bij mij is het niet van een beginnende bevalling hoor, het lijkt alsof het muurvast zit. Het zit er hoogte van mijn bh-bandje. Misschien is het bij jou wel het begin van rug weeen? Spannend allemaal. Ik blijf spieken hier. Doeg!
@Foxy- Spannend hoor... Fijn dat je ze goed op kunt vangen tot nu toe... Ben benieuwd meis! Zet 'm op, je kan het! @Beessie- Balen zeg, hopelijk zet het op de één of andere manier toch nog natuurlijk door. Succes! @Pompeloesje- Spannend meis, als je dat al weet geloof ik goed dat je de zenuwen krijgt. Helemaal als je vandaag hier mee leest met al die bevallingen. Maar komt goed meis! Nog even en jij kan je kleintje ook vast houden. Nou ja? Kleintje! haha! Komt helemaal goed, rustig aan! @Anna- Ben benieuwd meis! Spannend!! @EGO- Ben hier kotsmisselijk van de buikpijn. Pff... Al denk ik niet dat er hier iets gaat gebeuren. Heb denk ik niet zoveel geluk deze zwangerschap. Hopelijk zakt de pijn en de vlagen misselijkheid dadelijk, want vriendlief gaat straks naar een verjaardag. Tis me wel het dagje wel hier op ZP.