Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    @Rens- je moet jezelf wel een beetje in acht houden hoor;) Ik was ook al dezelfde dag weer te been. Wilde TE graag alweer TE veel doen, voelde me na enkele dagen suizen, dizzy en zweterig. Het is echt belangrijk dat je nu je rust pakt meis! Je gaat al 2 keer per dag naar jullie menneke, en zou verder echt hulp inroepen van je moeder of zo ja;) Maar echt, rustig aan!

@Anna- Ik hoop echt dat het door zet voor jou vannacht, en morgenvroeg spannend nieuws krijgen. Succes meis, ik duim voor je! En als het zover nog is vannacht....: zet 'm op!!;)

@EGO- Hier ook zo naar bedje, vriendlief neemt nog iets mee van de mac onderweg van de verjaardag naar huis. (slecht hoor:p) Maar daar wacht ik graag nog even op! :)

@Foxy- Nog geen nieuws? Hopelijk alles wel goed gegaan...

Welterusten allemaal!

2. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Kom ik er nu pas achter dat hier ook een topic is voor maart mama's. Begint nu wel spannend te worden!
    Heb ook sinds paar dagen pijn net boven mn schaambot, vooral met lopen. Zou dit indalen kunnen zijn? Ik voel zn kontje af en toe nog wel hoog tegen mn ribben, maar soms lijkt t ook weer alsof ik zn voetjes daar voel. Weet het ook niet meer :p. Van mij mogen die laatste weekjes voorbij vliegen. Ben zo benieuwd !

3. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    @ foxy je houd het spannend!! Hoop dat alles goed gaat/ is gegaan!!

@ Anna en en? Al aan het puffen :D

Hier weer een gebroken nachtje zonder echte reden hihi misschien toch een beetje zenuwachtig voor morgen/ deze week :(
    Nou fijne nacht meiden!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Sasjuh, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een ontzettend mooie naam hebben jullie haar gegeven!

Suekus, ik heb nog helemaal niet op jou bericht vorige week gereageerd! We hebben inderdaad heel wat afgeschreven in de mindere topics.. En wat een geweldig wonder is het dan om hier te mogen meeschrijven!
    Maar jij verliest misschien al vruchtwater.. Jeetje, dat is erg vroeg. Ben benieuwd wat ze morgen, nou ja vandaag dan, zullen zeggen...

Anna, wat gerommel bij jou zeg. Dat duurt nu wel al heel lang! Hopelijk lezen we vandaag heel mooi babynieuws van jou!

Hier is het weer 4 uur.. En weer klaar wakker... Kan niet meer liggen door de pijn in mijn bekken sinds de indaling.. Bah wat is dat vervelend.. Voor de rest is er hier nog geen gerommel..

Zou iemand mij ook op de bevallingslijst willen zetten? Het lijkt me toch wel heel leuk om ertussen te staan!
    Ik ga in het zh bevallen. Ze is ons 2de kindje. Ik ga flesvoeding geven.. En mijn uitgerekende datum is 12 maart. En het is een meisje!
    Alvast super bedankt!

Hier zijn we ook zo goedals klaar met alle voorbereidingen! De vluchttas moet nog.. En ik wil de slaapkamer nog een grote beurt geven.. Donderdag naar gyno.. Zal wel zo weer buiten staan maar vind de bezoekjes zo op het einde ineens veel spannender!

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb ook nog niet geslapen haha. Maar ben helemaal verliefd...

Succes meiden!

6. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Hier echt een klote nacht achter de rug. Weer continu harde bbuiken nu gevolgd door menstruatie krampen in mn rug waar ik kots misselijk van word. Heb heel de tijd liggen draaien en dat ging ook niet zonder krampen bah!

Moet vanavond nog werken vanaf 3u dus net ff hapje gegeten en thee gedronken hopelijk kan ik dan zo nog wat slapen!

Nog geen babynieuws zag ik! Ik wacht in spanning af!

7. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dat geloof ik meteen Sasjuh, wat een lief, knap, klein meisje.
    Gaat het goed? Is de bevalling je meegevallen? Hope so.

Nou meiden, hier werd ik om 5.15 uur badend in het zweet wakker.
    Had een nachtmerrie die ik zeker al 20 keer gedroomd heb sinds de ruim 7 jaar dat ik met Peet ben.
    Altijd dezelfde droom, heel naar en akelig.
    Dan droom ik dat Peet me verlaat of dat we uit elkaar moeten van iemand en wordt ik gedwongen (weet niet door wie) terug te gaan naar mijn ex-man. In mijn droom ben ik dan ook weer bij mijn ex, maar word ik gek van verdriet omdat ik Peet zo mis. Ik probeer hem te bellen etc. maar hij neemt niet op. Hij is terug in zijn oude huis gaan wonen, maar niet met zijn ex, gewoon alleen. Kinderen hebben we in mijn droom niet.
    Ik droom het zo vaak en het lijkt zo levensecht, ik word er soms huilend wakker van. Om dan te concluderen dat ie gewoon naast me ligt. Heb hem echt wakker gemaakt, hij sloeg meteen zijn arm om me heen en denkt dat de scheiding van 7 jaar geleden, de vooroordelen die we over ons heen kregen, de onzekerheden, de spanningen etc. toch voor een klein trauma gezorgd hebben bij mij.
    En dat zou best kunnen. Daar komt bij dat ik nog nooit zoveel liefde heb gevoeld voor iemand, dan voor Peet. Dat zit zo diep en dat blijkt ook steeds weer in mijn dromen. Andersom is dat ook zo, die band is zo sterk. Misschien heeft het daar wel mee te maken, ik weet het niet.

Maar goed, daarna niet meer geslapen dus maar uit bed gegaan. Straks even terug kruipen.

Was erg benieuwd naar wat ik zou lezen hier, maar nog geen babynieuws te bekennen.
    Hoe is het Foxy? Ik hoop dat jullie kleintje er is en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn.

En Anna, heeft het doorgezet vannacht? Of lach je als een boer met kiespijn omdat de baby nog braaf in de buik zit? Ik hoop dat eerste.

Fijne dag meiden, ik blijf weer spieken.
    Liefs, Leske

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    joepie hier ook al vanaf 5 uur wakker :(
    verga van de pijn in mn nek en lopen/zitten gaat wel maar liggen doet teveel zeer. dus maar met mn man mee naar beneden gegaan... doe ik echt nooit, slaap altijd tot 9-10 uur!

misschien dat ik zo nog ff terug duik, ben nl nog wel moe hihi.

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen,

Kwam ff babynieuws checken maar niemand heeft zich nog gemeld? Vriendje moest erg lachen om mijn nieuwe ochtendritueel...net wakker en met halfopen oogjes FB checken op mijn tel. Dan even snel de computer aanzetten, naar het toilet en ZP checken!
    Maar helaas...nog even geduld voor babynieuws..

@ Sasjuh, kan me voorstellen dat je ook niet kan slapen met zo'n mooi meisje bij je! Gaat alles goed met haar? En met jou natuurlijk?

@ Leske, he bah wat een nare droom zeg...gelukkig lag Peet lekker naast je toen je wakker werd!

@ Naomi, sterkte, duik er zo nog maar even in, groot gelijk heb je als het kan!

@ Ego, hier net wakker. Moet vandaag om 10.30u bij de VK zijn en om 13.30u komt de kraamzorg voor de intake eindelijk. Tussendoor komt mijn vader langs, die komt alle rotzooi weghalen en brengt hij naar het grofvuil. Zijn veel zware dingen die ik niet kan tillen en hij ging vandaag toch dus wilde het wel meenemen. Doet ook gelijk het oudpapier (2 dozen vol alweer) dus ben er weer blij mee! Ik ga vandaag nog een beetje poetsen en mijn to do lijstje afwerken. Ik heb ook nog een heel TO BUY lijstje. Dat ga ik morgen maar afwerken denk ik. Zo blijf ik bezig!

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @suekes succes vandaag!

@anna en?en?en? ik hoop zo hard dat je ligt te genieten hoor!

@foxy jij hopelijk ook al aan het genieten!

hier:redelijke nacht gehad ondanks de zenuwen...Zal de komende nacht wel wat anders zijn.
    Vanmiddag mag ik bellen om hoe laat ik gepland sta.
    Daarna nog even een dutje doen denk ik.
    Ook nog de laatste spullen regelen...En is ff kijken of ik er niet ergens tussen kan voor pedicure en wenkbrauwen :D

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    hahahaha pompeloesje sorry maar ik moest erg hard lachen dat je nog even je wenkbrauwen en je voeten wilt laten doen hihihi
    Ach ja...das wel weer een voordeel van weten wanneer je gaat bevallen :p

Meid sterkte vandaag, kan me voorstellen dat je een beetje in de zenuwen zit!

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Helaas nog geen babynieuws!!!!

Foxy? Anna? Hoe gaat t met jullie meiden? Al helemaal verliefd op jullie kleine hummeltje of zitten ze nog lekker warm binnen?

Leske: wat klote zeg, zo'n nachtmerrie, bah!

Shadow: he k*t zeg,k dat je zo'n rotnacht heb gehad met krampen!

Hier zoals normaal ook weer slecht geslapen. Moet zo om 8.40 naar de tandarts.... helemaal geen zin in omdat mn tandvlees nog steeds zo ontzettend ontstoken is dus alles is gevoelig! Nou hoop maar dat ik geen gaatjes heb!

Joehoeeeee vandaag 38 weekjes!!!!!!

13. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh nog geen baby nieuws. Ik hoop voor Anna dat het door heeft gezet. Sasjuh oh heerlijk! Hoe is je bevalling gegaan? Ik ben benieuwd naar alle verhalen.

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    *zwaai*
    even snel spieken voor nieuws.... anna?

AngelaV
    welkom... en zou kunnen....

Foxy
    Geen berichtje gehad..... hopelijk is ze druk met genieten bezig....

@hier
    ik boek vooruitgang... loop momenteel iig niet meer als quasimodo (merendeel) maar alleen nog alsof ik in broek gescheten heb.... nouja, gezien mijn positie dus meer als een Donald Duck.... en dan in zn zwembroek... :D

15. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogguh!

Hier vannacht enorm last gehad van mn darmen. Ben nu nog niet echt lekker. Begin er nu wel een beetje klaar mee te raken...

Geen babynieuws nog, zie ik?

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goeiemorgen! Baby nieuws?

Rens, ik zou je toch adviseren om een rustmoment in te gaan bouwen in je dag. Anders ben je volgende week kapot, emotioneel en lichamelijk. Een bevalling is niet iets wat je tussendoor doet, en als je nu zo over je grenzen heen rent, krijg je dat straks dubbel terug... Dus: rusten!!!

Suekes, vruchtwater verliezen en dan na 2 dagen nog niet worden ingeleid? Dat snap ik niet! Bij hoesten, dan zou ik eerder denken aan wat urine verlies...

Pompeloesje, spannend hoor! Morgen mag je toch?

Cerberus, ik probeer het me voor te stellen, maar het lukt niet. Te vroeg :D

Hier (voor de verandering lees ik) een goede nacht gehad. Wel wat wakker gelegen en ik was om half 7 al wakker, maar een rustig buikje en dat vind ik wel heel fijn. Zo Julia naar de PSZ brengen, daarna gaan we meteen door naar mijn moeder, die gaat mee naar de echo. Helaas had mijn mannetje een belangrijke vergadering op z'n werk...

17. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Anna heeft een dochter!!!!!!!!!!! Ze heet Lise!
    Zie foto op Facebook!!!!!!!!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Anna , van harte gefeliciteerd!!
    Is het toch nog doorgezet gister! geniet ervan!

Foxy, nog geen nieuws zie ik... word er zenuwachtig van hoor
    maar geen nieuws is goed nieuws zeggen ze he
    dus we gaan er vanuit dat ze aan het genieten is van haar kindje!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo.. who's next? :D

20. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2400 Cupido, 21 feb 2012
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012

Jaaaaaaa gefeliciteerd Anna met Lise!! Mooie naam!

Kan iemand mij toevoegen voor het maart gedeelte op fb. Ik mis al die mooie foto 's

Deel Deze Pagina