Lief Cerberus, dat je al die dansjes doet voor mij. Bij Joosje ook de slijmprop in 1 keer verloren, idd glazig. Bij mij geen bloed oid erbij toen. Ik verlies de laatste dagen ook meer afscheiding, eigenlijk alleen bij het plassen, tussendoor niet. Ik heb eigenlijk weinig plannen, Peet straks werken en Joosje kan zich altijd heel goed zelf vermaken. Denk dat ik dus maar verder ga met haar fotoboek. Voor degenen die ik op Hyves heb, ik ga Hyves verwijderen. Er gebeurt nog zo weinig daar, ben daardoor zelf ook niet meer zo gemotiveerd om er van alles op te zetten. En vind alleen Fb genoeg. Moet wel nog even de blogs etc eraf halen want heb er veel op geschreven in de periode dat ik ziek was enzo. Om het van me af te schrijven. Ik wil die blogs wel bewaren. Fijne dag meiden, ik blijf spieken naar babynieuws. Liefs, Leske
@ Leske: ik wil ook van mijn hyves af, maar heb daar veel foto's op staan van A. Die heb ik natuurlijk ook wel op de pc/externe harde schijf maar daar staan ze zo mooi chronologisch Makkelijk terug te zoeken....hmmmm... @ Frenzy: ik heb net gekeken in mijn FB instellingen maar daar staat toch echt dat ik 'm heb ingesteld op 'Alleen vrienden'....welke foto's kunnen jullie precies zien en waar dan?
Goedemorgen! Jeetje weer een hoop gekletst heb er snel doorheen gewandeld! Ben inmiddels weer dag 2 aan het werken! Gelukkig is het heeeel rustig. Dus ben lekker op mijn gemakkie opgestart. @Pompeloesje en Me312, SUCCES!!!!!!! Ik denk aan jullie spannend spannend spannend!! @Leske, nog geen rommels? Weeen dansje werkt niet dus ! @EGO, ik heb net mijn auto overgeschreven op mijn naam jippie Dus vanavond na mijn werk neem ik mijn nieuwe auto mee! Net voor het laatst in mn cabrio gereden toch wel weer jammer haha. Verder een goede nacht gehad gelukkig, heerlijk geslapen, doet een mens goed!! Vandaag nog even mijn werkdag tot 19.00 volmaken, en dan weer lekker twee dagen vrij! Jippie!! En uiteraard hier het topic bijhouden voor de maart baby's
meiden die ingeleid worden vandaag, suc6!!! hier vanmorgen controle vk en liggingsecho gehad. ze vond het kind klein ogen, en het vruchtwater was erg weinig dus even uitgebreid bekeken. beentjes waren kwa lengte wel ong. 34 weken, buikje echter maar 31 weken.... dus die loopt 3 weken achter dit icm het weinige vruchtwater doorgestuurd naar de gyn voor een echo. dinsdag de echo bij de gyn en gelijk de uitslag aan de hand daarvan gaan ze verder kijken wat ze gaan doen. was wel even schrikken! had het niet verwacht....
Dank jullie wel! Hier gaat het wel goed..! Vanmorgen rond 8.00 gel gehad en nu toch wel redelijk veel weeenactiviteit niet krachtig genoeg nog hoor maar bij mijn dochter voelde ik er helemaal niks van haha Lig nu aan de CTG en straks weer even los en lopen.. lopen doet wel zeer overigens ontzettende druk op me schaambeen maar dan hebben we het idee dat het wat doet hihi
Mijn geheugen is een zeef Zit net alles bij te lezen en wil gaan typen en ik weet het gewoon niet meer... @Me312, Heel veel succes ! Ben benieuwd wanneer het door gaat zetten Spannend meid ! @Shadow, Leuk je nieuwe auto Ben heel benieuwd naar de foto ! Fijn dat je lekker hebt geslapen, doet een mens zeker goed Werkse straks @Frenzy, Dikke knuffel voor jouw, Loek heeft het prachtige vuurwerk vast gezien @Leske, Wat leuk zeg zo'n foto boek Super leuk idee ! @Cerberus, Fijn dat alles goed was bij de vk gister ! Toch weer fijn he Wanneer mag je weer ? @Gentle, Had al gereageerd op fb maar hier nogmaals een keertje..Fijn dat het niks ernstigs is en hoop dat het volgende week vrijdag weer goed is zodat je terug kan naar de vk ! Snap dat het niet leuk is en je bent daar echt een nummertje Hoop echt dat je terug mag ! Maare mag ik vragen welke gyn je hebt gehad ? Toen ik doorgestuurd werd naar het zkh door de vk heeft de gyn een brief gestuurd naar de vk en heb ik zelf de vk ook gebeld over hoe of wat zodat ik zeker wist dat ze op de hoogte was Maar bleek dat de gyn dat ook al had gedaan @Pompelmoesje, Heel veel succes meid ! Erg spannend.. en de rest dus mooi weer vergeten he..grr..sorry dames ! Een knuffel voor iedereen ! Liefs Sjors
Damn..... jij ook al doorverwijzing naar de gyn.... begrijp goed dat je schrikt zeg.... Ga duimen voor je..... heel veel sterkte... en wat is dinsdag dan ver weg...!!! (lijkt wel of de tweede ronde "gesodemieter bij de maartmama's" eraan komt... )
@cerberus: dank je! als alles toch goed is dinsdag mag ik gewoon weer terug naar de vk, dat hoop ik ook echt!! maar mn voorgevoel is niet heel goed, laten we hopen dat ik er naast zit!
Sjors22 Mijn geheugen is dus ook een zeef.... Ik HAD vanochtend moeten bellen voor het maken van een nieuwe afspraak omdat de andere verloskundige gisteravond de agenda had.... maar ben ik dus glad vergeten.... toen ik eraan dacht vanochtend was het te laat.... (kan maar bellen van 08.30-09.30 uur)
@ Eva; ik denk dat het je 'profielfoto's' zijn? Wrl heb je er meerdere in doe map staan? Snap ook niet zoveel van FB, maar kan er een aantal zien (maar niet je profiel...) Zal je je een uitnodiging sturen om vriendjes te worden, laat maar weten of je lid wil worden van de FB groep = wel helemaal afgeschermd! @ Me; succes @ Naomi; wat vervelend; en idd jij ook al, tis echt wat met die maart mama's... En hoezo maak je zorgen (heb je er een slecht gevoel bij?)... Knuffel meid, ik duim gewoon voor een goede echo dinsdag, nog even aftellen, hoop dat je wat afleiding hebt! @ Shadow; gefeliciteerd met je nieuwe auto, gaaf hey! Ik wil ook een nieuwe auto... @ Sjors; met jou alles goed? UWV geregeld? @ Leske; wie weet gaat er iets gebeuren, tis allemaal zo spannend nu... Denk dat ik hyves een dezer dagen ook maar ga verwijderen... Al vind ik hyves op sommige fronten prettiger dan FB (je kunt na mij idee veel leuker je profiel pimpen en blogs erop zetten...) @ Pieontje; in de gaten houden, zou kunnen... Hier was het echt een flink hand vol snot (maar schijnt bij iedereen ook te verschillen...) Hoe gaat het verder met je? @ Ego; Ben klaar met mn dekentjes kleiner maken, ga zo nog verder met naaien en vanmiddag nog bij iemand op visite... Ben erg wisselvalig in mn humeur... hormonen?!
@frenzy: het is niet zo dat ik me echt zorgen maak, maar vind het toch wel akelig. mijn gevoel is inderdaad niet heel positief, maar ik zit er vaak naast (gelukkig) veel plezier op visite!
Hallo dames, ik meld me even snel, want het is officieel weer rusttijd hier... Vannacht een hele onrustige nacht gehad (jammergenoeg)... L.ise heeft heel veel geclusterd, 4 keer gepoept, en ik denk dat we samen een uurtje of 2 geslapen hebben, alles bij elkaar opgeteld. Vanochtend heb ik dus nog mooi even 2 uurtjes meegepakt! Resultaat van vannacht: Ik lek al, als L.ise aan de andere kant drinkt! De eerste stuwing verwachten we vanavond of morgen al! L.ise is sinds de bevalling erg misselijk geweest, omdat ze vruchtwater binnen had gekregen, en nogal wat slijm had. Vanochtend voor het laatst gespuugd, dus ik hoop dat dat nu ook over is! De ontlasting begint al dunner en geler te worden. Geen echte meconium meer dus, en een teken dat ze voldoende binnenkrijgt. Qua afvallen zat ze wel al tegen de grens aan, maar dat is ook niet zo gek, gezien de hoeveelheid poep en het spugen. Aangezien de voeding zo supergoed op gang komt, hebben we ook geen twijfels over het weer aankomen in de komende dagen! Ik ga nog even een beetje internetten, en lezen, en dan zal het wel weer voedingstijd zijn!
@Anna jeetje gebroken nacht dus! Lekker rusten tussen door en genieten van je kleine meid! @Frenzy, ja ben blij met mn nieuwe car Ik zit echt niets te doen op mn werk, heb eerst een uur mn nagels zitten lakken. (was écht nodig!). En mijn collega doet al het werk haha. Ga zo even eten, moet ook gebeuren en beetje wandelen want mn ribben doen zeer. Ja zo kom ik mijn dag wel door, is het al 7 uur vanavond pffff?!
Kan me je schrik goed voorstellen! Fijn dat je dinsdag terecht kan en er dan direct verder wordt gekeken. Knuffel!
@naomi, jij ook al naar de gyn! Hopelijk valt het dinsdag allemaal mee. Klinkt zoals Cerberus zegt nog zo ver weg! Hopelijk gaan de dagen een beetje snel! Knufff
hou het wel goed in de gaten he... (tuurlijk doe je dat, maar schrijf het toch... , mama's he?!!) Dochter deed ook gelijk vanaf geboorte spugen.... kreeg toen ook te horen "misselijk van vruchtwater" ... later waren het volgens andere krampjes... etc. etc... en vervolgens kwamen we er achter dat ze dus reflux bleek te hebben.... (ze keek ook altijd "zuur"... en huilen) Waarom schrijf ik dit...? als je gevoel het niet "vertrouwd" weet je nu beter "waar het eventueel aan kan liggen"... ben je er sneller bij en is meisje er sneller van af..... hoop dat het gewoon vruchtwater is hoor.... dat aankomen gaat zeker lukken... met mama's melk!!!
Tja, ik was gisteren ook al druk aan het zoeken, want ik vond het al uiterst verdacht dat ik me ineens zo beroerd voelde... Was er gisteren ook heilig van overtuigd dat het los zou gaan vannacht, maar nee... Loop nog steeds rond met een toeter van een buik en geen enkel echt teken dat er iets gaande is. Voel me ook beter dan gisteren. Zul je zien dat ik de 40 weken vol ga maken . Ik hoop dat het doorgestuurd worden niet besmettelijk is, want ik wil dit keer toch wel erg graag echt helemaal zelf bevallen. Ik sta er nog steeds achter dat ze vorige keer hebben ingeleid, maar ergens voelt het toch een beetje alsof mijn lijf me in de steek heeft gelaten. Ga zo maar even de cupcakes bakken die dochterlief straks op de creche mag trakteren. Kan ze maar vast hebben liggen, hoef ik ze alleen nog maar even te versieren als de kleine smurf er is.
@EGO. ik lees wel mee. Maar Koen doet het goed. Is alleen te klein om de borstvoeding op gang te helpen. Nu elk uur kolven-aanleggen. Mag niet meer afvallen anders moet ik bijvoeding gaan geven Koen gisteren ook erg misselijk en vruchtwater overgeven en vannacht niet geslapen. Ik ben kapot. Ga nu ff lekker slapen. Heb een schat van een kraamzorg. Dames die bezig zijn. Succes. Hopelijk gaat het inleide bij jullie voorspoedig
Elk uur kolven en aanleggen... dan is je dag "zo gevuld".... Fijn om te lezen dat mijnheertje het goed doet... en dat je een lieve kraamzorg hebt!!!! ennuhh mocht je ff tussendoor tijd hebben..... je banner aanpassen..??!!