Rens wat erg voor je dat je zo emotioneel bent!! Maar kan het heel goed begrijpen hoor!! Al die spanning van de afgelopen tijd komt er toch uit.. Heb bij Sem ook even wat afgejankt hoor! je hoort het best veel dat vrouwen dat hebben.. Rustig aan meid! Straks lekker naar je kleine mannetje! Lekker genieten!
@ Pompeloesje: gefeliciteerd met je zoon Jack! Stoere naam zeg! Hopelijk kan hij snel zonder zuurstof! Hier een drukke dag gehad, veel maagzuur en zoonlief die niet geslapen heeft en nu heel vervelend is en een man die zo nodig naar zijn moeder moet terwijl ik hem nu hier wil hebben. Blegh...ik ga koken want zoonlief is doodop. Kan hij er lekker vroeg in en mag manlief vanavond van mij weg. Zo.
Pompeloesje van harte met de geboorte van Jack! Wat een stoere naam!! Ik hoop dat hij snel opknapt en mee naar huis mag. Me321 wat balen zeg. Dat verwacht je toch ook niet. Nou morgen herkansing dus. Hier het hele huis aan kant samen met mams, nog de stad in geweest met mams en de auto volgetankt. Haha onbewust krijg ik haast het gevoel dat het bijna gaat beginnen.
@Pioentje, dikke knuff! @Rens, meid helemaal te begrijpen dat je er doorheen zit. Gewoon lekker janken en brullen en je lekker laten troosten! Lekker eten zo, en weer naar de kleine. Ik weet nog wel toen ik naar een collega ging op visite bij haar kleine in Sophia (was dan ivm nieuwe nier) en de kleine aan al die slangetjes zag ik helemaal eng werd. En zo lagen er toen nog 5 op dat zaaltje. Echt zo emotioneel word je er van en dat is dan nog geen eens van je zelf.. Hopelijk mag hij snel van de draadjes af, en kan hij met papa en mama straks mee naar huis. Kunnen jullie genieten van elkaar! Knuff!
Rens: dikke knuf voor jou meid! Pompeloesje: hoop dat Jack gauw weer van t zuurstof af mag! Me312: balen meid, dat t niks heeft gedaan... Morgen dus weer terug! Das de reden waarom de gyn. vd week tgen me zei dat ie me nu niet in wil leiden. Omdat het zonder ontsluiting heel lang kan duren zegt ie. Hoop voor jou dat t morgen wel wat gaat doen!!!! Dikke knuf!
Ow balen Me321!! Wil je geen valse hoop geven maar je hoort heek vaak dat t dan savonds of s'nachts toch ineens op gang komt.. Heb ik zelf meegemaakt en toevallig een vriendin van me ook precies hetzelfde!! Ik duim voor je!!
sorry, weer even een ego berichtje van mij... Ik heb sinds een uur af en toe een vage pijn, zoals je hebt als je een stuk aan het rennen bent, en dan zij-pijn krijgt. Dus ik dacht, nou moest bij elk dingetje bellen, dus ik bel... zegt ze ; ja , kan het van de spanning komen ? Ik zeg, nou ja dat kan heel goed ik maak me wel veel zorgen sinds vanochtend. zegt ze; nou, probeer een warm bad. de ctg was goed, morgenochtend ben je weer hier voor een ctg dus doe lekker rustig aan. uhh ? oke ?
@Me, Bah, hoe vervelend! Dan leef je naar die dag toe, en dan gebeurt er niets... Hopelijk morgen meer geluk! @pompeloesje, fijn dat hij morgen waarschijnlijk bij jou op de kamer mag! Wel even schrikken dat niet alles zo loopt als verwacht na de geboorte... Gelukkig ben je omringd door heel wat mensen met kennis van zaken daar in het ziekenhuis! Geniet van je kleine knul! @rens, Hier ook altijd al redelijk veel zegt de gyn, en kleine uk nog niet ingedaald... mag er niet aan denken dat mn vliezen breken in de supermarkt ofzo Als het echt zoveel is als ze denken... @emo, ik denk dat dat er écht wel bij hoort hoor, Rens! Het is ook niet niks geweest de laatste weken he... al die twijfels voor de bevalling, maar ook nu Fynn geboren verdwijnen niet alle onzekerheden als sneeuw voor de zon... dan mag je af en toe wel eens even crashen, lijkt me niet meer dan normaal! Enuhh... jullie mannetje gaat het echt heel goed doen hoor! Voor je 't weet is hij van alle buisjes verlost en zit hij lekker mee thuis!
@Zebra, je hebt natuurlijk wel veel stress. En stress doet rare dingen hé. Kan je echt veel last van krijgen. Probeer idd even wat te relaxen, maar ik zou zeker als het niet afneemt gewoon weer bellen. Want als jouw gevoel zegt dat het niet goed is, is het niet goed!
@Zebra: pfoe, wat een gedoe zeg. Ik kan me voorstellen dat je nu niet even lekker rustig gaat zitten relaxen. Hebben ze in het ziekenhuis maar makkelijk praten... @Me312: Balen dat het nog niet gelukt is. Kan me voorstellen dat je er toch wel een beetje op gehoopt had vandaag je kleine beet te mogen houden... @Pompeloesje: hoop dat jullie kleine vent zich snel herpakt. Maar dat zal vast wel! @Rens: loop jezelf in ieder geval niet voorbij. Laat vooral je emoties de vrije loop, want met opkroppen schiet je ook niets op. Hoop dat jullie ventje snel mee naar huis mag! @Hier: manlief heeft nu blijkbaar zijn versie van nesteldrang: hij moet en zal nu bij het laatste stukje daglicht alvast beginnen met het knotten van de wilgen. Blijkbaar werkt het aanstekelijk dat de wilgen in de wijk gisteren al geknot zijn .
Ik ga zo lekker eerder weg, het is al heel de dag dodelijk saai op kantoor. En loop meer te keten met collega's dan wat te doen haha. Lekker even hapje eten bij mn opa en oma...
Zebra: die steken waar jij het over hebt heb ik vanmiddag ook een paar keer gehad! Ik snap dat t moeilijk is omdat je je zorgen maakt maar probeer idd wat te relaxen, neem lekker een warm bad en kijken hoe het dan gaat. Als je je zorgen blijft maken, gewoon bellen hoor!
@Iedereen- Sorry voor mijn korte Ego berichtjes! Komt wel weer goed, maar ben zo moe... vaak te moe om uitgebreid te reageren. Dus dat is niet persoonlijk bedoelt! @Rens- Elke nieuwe mama krijgt een breekpunt na een aantal dagen komen de emoties sowieso al naar boven, en dan voor jou is het helemaal niet gek met je menneke aan die slangetjes. Lekker laten lopen meis, vooral niet opkroppen. Tis ook niet niks allemaal. Knuffel voor jou! @Pompeloesje- Wat schrikken dat die zo'n moeilijke start heeft gemaakt, hopelijk gaat het snel wat beter met hem. @Ego- Net wakker gebelt door de GYN, uitlsag van de urine was alweer binnen. En er zit nog steeds een blaasontsteking, wat ik allang wist. Maar goed dubbel check. Nu had ze al een recept gemaakt voor AB Augmentin, Waarvoor ik allergisch ben. Stom ding, vanmorgen nog duidelijk aangegeven. En dat was geen pretje die reactie die ik daarop kreeg. Opgezwollen gezicht, alles dik en rood, pijn en jeuk. Dus nu ging ze overleggen met andere artsen welke ik dan het beste kan krijgen. Hopen op geen allergische reacttie..!! Wel fijn dat die blaasontsteking dadelijk misschien over gaat! Scheelt weer een hoop steken en harde buiken.
klinkt ook als de "babyblues"..... in combi met alle zorgen natuurlijk.... DAG 4/5.... ook wel bekend als de kraamtranen...... dus ondanks dat je hele goeie reden hebt natuurlijk... is het biologisch ook wel te verklaren... (hormoonterug val)...
Rens, dikke knuf!!! Het is ook allemaal niet niks. Hoop, net als bij MissieMaartje, dat jullie snel compleet thuis zijn. Eva&Pioentje, knuffels!!! Zebra, gatsie, wat vervelend dat ze je niet verder helpen. Weet niet wat ik ervan moet vinden, goed dat ze zich niet zo'n hele erge zorgen maken, maar sbao dat het jou niet geruststelt. Sterkte meid! Emo, de meesten hebben er wat last van vandaag volgens mij. Ik ben niet echt emo, maar wel chaggie. Ook omdat Joosje de hele dag vervelend is geweest, ook wel begrijpelijk na carnaval, logeren, spanningen voor broertje, vakantie (uit het ritme) etc. Maar kan het niet goed hebben vandaag. Nu is ze op zich wel bijgedraaid, maar irriteer me aan alles. Pfff... Het is goed als we beiden lekker onder de wol liggen straks. Peet heeft nu z'n laatst nacht, bleh, baal ik ook al van. Is niet fijn om 's nachts alleen thuis te zijn. Hij kan zo thuis zijn gelukkig, maar het si het gevoel. Gelukkig na vannacht de komende 3 weken niet meer. Ga koken, Joosje heeft honger. Doeg, Leske
Pfieuw, zonet de hele beneden nog gepoetst... Effe confronterend hoe het keer na keer moeizamer gaat Vorige week kwam ik er nog vanaf met een beetje rugpijn, nu leek ik wel een poetsende oma van 95 ... Maar ach, 't is hier weer proper nu en ik kan de hele avond uitrusten (en dan verschiet ik er van dat ik harde buiken krijg ) Als ik nu een van de dagen de ramen nog gepoetst krijg, mag babylief zich aanmelden (voor het hier terug vuil is! weet niet of het nog moeizamer gaat als vandaag, dus hou ik dat liever voor manlief terwijl ik op de kraamafdeling lig ... kwestie van planning, nietwaar?) En nu.... even de beentjes omhoog!
nou vanavond weer naar het zkh, maar nu voor iets leuks ons neefje is vanmiddag rond 4 uur geboren dus wij gaan straks lekker op kraamvisite!!
Spannend om te lezen. Aangezien ik van best veel dingetjes last heb de laatste dagen.... @ Gyn, kleine ligt helemaal startklaar. Dus kom maar op met dat startsein haha. Verder even geen tijd om bij te lezen. Manlief is bijna thuis snel naar opa en oma eten en dan door dan oudomatje die is jarig vandaag.
Naomi gefeliciteerd met je neefje! Leske hier nog 1 die strontvervelend is. Ben blij dat hij vandaag op het kdv was. Morgen weer. Ik kan ook veel minder hebben op het moment en beweeg me ook voort als een oma van 95 haha.