Ik heb nog even terug gelezen, maar suekes ik heb je berichtje helemaal gemist. Jammer dat je je genegeerd voelt want dat is absoluut niet de bedoeling. Van geen enkele dame hier lijkt mij. Ik reageer ook niet op iedereen omdat ik het soms niet bij kan houden. Als je een dagje niet komt moet je ontzettend veel bijlezen. In ieder geval heel veel succes met de zwangerschap en de aankomende bevalling!!
@ zebra; als je vragen hebt nog over de couveuses en zo, vragen he!! Ik weet alles inmiddels haha! @ niek; vandaag 2390 gram en vanacht zijn flesjes helemaal op gedronken. Daarstraks bij ons ook, jeuj! Gaat de goede kant op. Nog steeds voorlopig MISSCHIEN maandag naar huis.. Hoop hoop! Ik heb even geen puf om op iedereen te reageren maar voor iedereen die een knuffel nodig heeft, hierbij!!! @ pompeloesje, gefeliciteerd meid!! Leuke naam ook! Wel erg vervelend dat hij een slechte start had en toch in de couveuse.. Tis wat met de maart kindjes!! Toch nog best wat couveusekindjes nog.. Even volhouden en dan mogen ze allemaal mee naar huis!!
Maar toch niet met MIJN man.... hahahahahahaha...... hij moest trouwens wel enorm lachen toen ik het vertelde.... Zie je wel: tis toch echt een kwestie van "wil wel maar kan niet"....
Pff ja hoop het... Hij moet in ieder geval als zijn sonde eruit is (het is trouwens Sonde, en niet zonde ) nog 1 dag op 8 voedingen en daarna 1 dag op 7 voedingen en dan mag hij naar huis. Dus hoop... maximaal vrijdag of zaterdag de sonde eruit. En dat kan alleen als hij alles drinkt. Hij mag best 5 cc een keer laten staan of zo.. maar de rest moet allemaal op. Geloof dat hij afgelopen nacht 1 x alles op, 1 x 5 cc laten staan. Vanochtend na het badderen was hij erg moe dus 15 laten staan. Vanmiddag alles op om 14:00 en om 17:00 ook... Dus da's positief he!!! Vriendlief zei nog van ja is het niet praktischer om hem hier te laten tot en met dinsdag? Want we moeten dinsdag naar een afspraak met de gyn in Veldhoven. Maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt hoor, ik neem hem mooi mee als hij weg mag maandag!!!
Naomi, gefeliciteerd met jullie neefje. Leuk hoor!!! Pompeloesje, had 'm al op FB gezien, heerlijk mannetje hoor. Echt een flink binkie. Ga zo Joosje op bed leggen! Doeg!
Dat is positief missiemaartje! 1x 15cc laten staan. En als hij maandag mee naar huis mag dan zou ik em ook direct meenemen haha.
Groot gelijk.... en is toch leuk, om hem mee te nemen naar de gyn!!! (ennuhhh tja, straks moet je hem ook overal mee naar toe nemen.... zat gisteren ook met 3 kids bij de verloskundige... hahahahaha)
Zeker, ik kreeg papa met een boze blik aan dus die wist het ook wel haha. Neem hem dan meteen mee! Dan zorgen we wel voor oppas Het wordt wel echt heel spannend nu. Was daarstraks nog helemaal in de stress omdat het flesje geven zo moeilijk was haha. Was de 1e keer, maar ging goed gelukkig. Volledig borstvoeding mee naar huis gaat niet. Hij drinkt zo'n 10 tot 20 bij mij per keer. Ga nog ff bedenken hoe ik het thuis ga doen. We hebben meerdere opties namelijk. Vind het zo spannend, kan me er nog niets bij voorstellen dat hij eindelijk thuis komt!!
Whaha vriendlief wil hem de komende weken nergens mee naar toe nemen.. Lekker bezorgd, snap het wel..
@Pompelmoesje: Nogmaals gefeliciteerd meid ! Vervelend dat hij zo'n slechte start heeft gemaakt ! Hopelijk snel alles helemaal goed en mag hij snel mee naar huis ! @Zebra, he bah ! Wat vervelend meid, snap dat je bang bent je gaat je van alles in je hoofd halen..maar denk er goed aan dat als het echt nodig was ze je niet naar huis lieten gaan. Gelukkig elke dag ctg ( voor zover je dat gelukkig kan noemen, is niet leuk maar wel belangrijk ) Je word goed in de gaten gehouden en hoop dat de gyn dinsdag het met je eens is ( wat ik me bijna niet kan voorstellen dat hij het niet eens met je is ) Zeg ik dit nou goed...je snapt wat ik bedoel haal alle woorden door elkaar. Knuffel voor jouw meid ! @Leske, He bah wat vervelend zo'n rot dag Rust lekker uit en hoop dat er morgen weer een mooie dag voor je klaar staat @Cerberus, whaha ! Sorry is niet grappig dat je vergeten bent te bellen, maar het geheugen is niet meer wat het was..niet vergeten morgen te bellen he @Iedereen die plots over moet naar de gyn een hele dikke knuffel snap dat het niet leuk is ! @Gentle, Ik had bij mijn Guo ook Beekhuis, hij legt helemaal niets uit dus snap wat je bedoeld en heb er 3 kwartier gelegen zonder te weten of het hartje goed was want daar is hij zeker 20 min mee bezig geweest en vertelde het pas aan het einde..vond dat zo slecht ! Maar hij is wel de beste gyn die er is, heb ik me laten vertellen. dat is het belangrijkste natuurlijk Hoop echt heel hard mee voor je dat je gauw terug mag naar de vk ! Beekhuis heeft trouwens wel heel netjes een brief aan de vk gestuurd bij mij en als je Roelie aan de tel. hebt gehad zal zij het vast door hebben gegeven aan de vk's He bah wat naar zo'n droom Hopelijk trekt het gauw weg ( het blijft een droom he ) @Frenzy, Met mij gaat het goed hoor bedankt voor de interesse. Ik heb alles weer opnieuw aangevraagd en gister alweer een zw. verklaring opgestuurd en hoop dat het nu goed is. Ze zeggen voor 14 maart de beslissing te hebben gemaakt. Hoe gaat het nu met jouw ? en met de aanvraag bij het Uwv ? @Me312, he das balen zeg ! Flink balen ! Hopelijk morgen of vanacht dat het wel doorzet Succes meid ! @Geheugenverlies, Ik weet niet meer wat ik verder nog gelezen heb...sorry dames !
@Missiemaartje- Wat goed, ik hoop het zo voor jullie. Vriendlief zal het wel spannend vinden zo te horen steld ie het liever nog een dagje uit Haha "de blik" komt me ook erg bekent voor, Hihi! Lekker meenemen als het dan eindelijk kan. Ik geloof goed dat je jer nog weinig van kunt voorstellen, jullie moeten al zooo lang wachten op dat moment, en als het dan eenmaal daar is dan zal het best wel spannend zijn. ook al kijk je er al zo lang naar uit. Maar zo te lezen doet ie het goed! fijn meis! Ik ga ook in Veldhoven bevallen, vind je het allemaal fijn gegaan daar? Positieve ervaring? @Pompeloesje- Wat een flink menneke, wat ziet hij er gezond uit. Lekker ding hoor! Spannende daagjes zo! @Cerberus- Las dat lijstje en vond ook veel herkenbare dingen. misselijkheid, rugpijn, veel kleine plasjes, 's nachts wakker worden vd kou! Haha... Ik laat me niet gek maken! We hopen het allemaal zo graag! Ik duim voor je meis! Wie weet Haha Succes ! @iedereen die ik vergeten ben, sorry ZEEF hier!
@ Suzanne; Veldhoven is fijn hoor! Alleen moet je echt wel goed aangeven wat je zelf wilt. Maar ja da's overal denk ik wel Verder heel tevreden hoor!
Zo...na een heerlijke douche met zoonlief lag hij om 18:45 K.O. @ Missiemaartje: ik zou hem ook meteen mee naar huis willen nemen zodra de artsen zeggen dat het mag. Wel snap ik je vriend's bezorgheid over hem meenemen. Ik zou dat eerst ook even overleggen met de artsen. @ Zebra: Ik hoop dat het je lukt om wat rustiger te worden. Niet elke steek hoeft iets te betekenen hè? Je bent gewoon zwanger en ja daar horen natuurlijk ook wat ongemakken bij. Natuurlijk is jouw zwangerschap alles behalve zorgeloos, maar zoals iemand al schreef, je wordt goed in de gaten gehouden. En mocht je nou echt ongerust blijven, misschien even bespreken met de vk/gyn. Niet zozeer omdat er dan toch echt wat aan de hand is, maar meer om te kijken of ze iets kunnen met de onrust die je ervaart. Knuf. @ Pompeloesje: wat een leuk pakje heeft Jack aan! Stoer, net als zijn naam! En idd, een flink kereltje! @ Leske: ook een zware dag gehad lees ik, knuf! Hier ook, zoals ik al schreef, erg druk geweest. We ontdekten gisteren namelijk dat we last hadden van een muis/muizen. Dus vandaag de hele voorraadkast (waar ze gelukkig alleen aan het vogelvoer hadden gezeten) uitgeruimd, gaten dichtgemetseld, zooi weggegooid, schoongemaakt en weet ik wat. Daarbij komt dat zoonlief niet meer wil slapen 's middags, maar rond 15:00 een enorme dip heeft en dan 'instort' en niks meer wil en dwars gaat doen etc . Juist nu ik hoogzwanger ben Achja, het is een fase...en het voordeel is dat hij dus lekker vroeg in bed lag en ik de hele avond voor mezelf heb
gentle: ik wil thuis bevallen. Maar wil graag weten wat ik in het ziekenhuis kan erwachten. Het is op de 6e verdieping. Hebben daar ook rondleiding gehad
@zebra in belgië blijf je sowieso 6 nachten. Mag dus dinsdag pas naar huis. Ik denk dat hij dan wel mee mag. @lautjuh bij beide op suiker getest en geen suiker @ceberus ik vind dat hij er fijn uit ziet,maar ja,de foto kan bedriegen he. verder wou ik ff zeggen dat ik weer bij hem ben geweest,hij heeft 15 minuutjes bij mij gelegen en zijn saturatie bleef perfect. ik ben nu wat meer aan het afzien maar ja,ff op de tanden bijten
Je "vergeet" ook gewoon hoe klein een pasgeboren baby eruit ziet... omdat je snel meegroeit met je kind(eren)..... Dan zijn ze allemaal klein.... 5 pond of 10...... pasgeboren lijken ze allemaal klein.... (totdat je ze naast elkaar ziet... en geweldig...!!! dat hij maar gewoon snel van die zuurstof etc. af is.... oei... pijnstilling aan t uitwerken??!!
@Pompeloesje- Ja misschien is het ook wel de foto, vaak zie je pas hoe klein ze zijn als hij bij jou ligt. Fijn dat jullie geen suiker hebben en zijn saturatie goed bleef, wat is dat eigenlijk saturatie...? Knuffel meis, het zijn zo'n rare dagen die eerste vooral...