@beesie, inderdaad duimen maar ... zou zooo leuk zijn! @eva, hihi toevallig heb ook de 24e staan op proefafdruk. @zebra, ja snap het...steeds die zorgen ook erbij, lijkt me echt eng nu met dat afnemende vruchwater ook. Sterkte en probeer je goed kalm te houden! Zou in ieder geval leuk zijn, zon druk weekend vol met nieuwe maart babys! @frenzy, bedankt! Je to do list nog steeds zo flink ja? Wat staat er nog allemaal op?
Tja... het "vreet" natuurlijk ook allemaal geestelijk aan je... en als je minder lekker in je vel zit.. werkt het lichaam HELEMAAL NIET mee.... fijn iig dat de ctg goed was..... en morgen ben je weer een dagje dichterbij je bevalling...
Frenzy knap hoor.. dat je nog steeds de paardjes doet... (is toch best zwaar werk lijkt me).... hoelang is die lijst nog???
zo dat ging ineens snel...ik post en hop zo weer een aantal berichten erbij...zat echt ff verbaasd te zijn. @cerberus, wel fijn dat t met de buggy nog te doen is...anders blijft er zo weining over... Moet zeggen dat mijn zus nou niet bepaald een doorzetter is hoor...hoewel je dat nooit precies kan beoordelen, maar die is wel een beetje flauwer met zichzelf vermoed ik dan jij. Gelukkig komt het einde in zicht
Zebra: Doe maar ff lekker rustig aan nu dan en als t om 15.00 nog niet afgezakt is, dan maar naar t ziekenhuis. Hoop voor jou heel erg dat ze je volgende week gaan inplannen voor een keizersnee want dit is ook geen doen zo...!
hahaha... er zit soms wel eens verschil in, in belevenissen jah... Flauw zijn, schiet ik hier sowieso niets mee op.... ik heb 3 kindjes rondlopen... die allemaal boven de 5 kilo wegen... kan ik wel op "mn strepen gaan staan".... maar het zal toch moeten gebeuren,.... (vroeger deden ze het ook, toch?).... Had vanochtend trouwens ook de "fout" gemaakt om aan een zwangere moeder op school te vragen hoe het ging.... ...... vroeg me daarna gelijk af, of ik ook "zo" ben...... Daar vraag ik het iig niet meer aan..... kost me TE veel tijd... hahahaha... en tja kinderen we krijgen ze niet "zonder bijkomstigheden"... (al lijkt het hier misschien wel zo.. )
.... ben ik dus WEER vergeten de vk te bellen voor afspraak..... schiet ook gewoon niet op als je maar 1 uurtje kan bellen... en in die tijd nog weg moet...
sorry even alleen ego (alweer) sinds gisteravond de baby niet meer gevoeld, net even gaan liggen en 2x wat kleins gevoeld maar nu alweer een tijdje stil.... normaal is ze heel druk en beweegt en schuift alle kanten op, zal ik de vk bellen?
Cerberus: wat belachelijk dat je maar 1 uurtje kan bellen naar de verloskundige! Hier is t de hele ochtend van 9.00-12.00....
Hoi hoi, bedankt voor alle antwoorden op de kolf vraag. Ik heb er vorige keer inderdaad een gehuurd bij de kraamzorg. Dat was een elektrische 2 borsten tegelijk van medela. Ik heb hem toen een week of 5 gehuurd. Ik kon me de huurprijs niet meer herinneren, maar zat van de week te kijken en zag dat het 2,50 per dag is. Als ik hem dan weer 5 weken zou huren, dan heb ik voor hetzelfde geld een kolf voor gekocht, maar inderdaad... zonde als het niet op gang komt. Dat was toen ook het geval. Ik heb aanstaande dinsdag bv cursus. Vorige keer is het finaal in de soep gelopen. Veel tranen om gelaten. Enorme kloven gehad. echt bloedblaren... vreselijk.... lk langs geweest, extra lange kraamzorg gehad om me te begeleiden etc... Ik wil dit echt voor zijn en heb me al veel in zitten lezen. Ik wil zooo graag dat het lukt, maar ben toch ergens ook terughoudend. Bang denk ik... @Guusje, meis je zit op een termijn dat je klaagmodus aan mag staan hoor dikke knuffel! @Eva, goed omschreven wat betreft het reageren etc... erg herkenbaar wat je schrijft ik ben halverwege.. eerst maar eens bijlezen
afspraken is in het telefonisch spreekuur... dus van 08.30-09.30 uur, maar dat is ook net de tijd dat ik kindje(s) naar school breng... dan kom ik thuis...kindjes drinken, jongste in zn bed... en tja.. dan is het alweer zowat 09.30 uur... dus als ik er niet GELIJK aan denk, ben ik dus gelijk te laat.... en ben je weer een dag verder...
Naomi, als je het niet vertrouwd zou ik bellen. Het is wel een beetje kenmerkend voor deze termijn maar gezien het nieuws van gisteren zou ik geen risico nemen.
@mijn stukje... denk jullie (misschien) je aangesproken voelen door mijn stukje..... maar DAT bedoelde ik niet hoor.... maar als een zwangere van 26 weken, (3e kindje).... een half uur gaat staan klagen dat ze bandenpijn heeft met lopen en dr vk er maar niets aan wil doen.... (wat kan een vk DAAR nu aan doen??!!) dat het kindje te klein is (tussen neus en lippen door) maar dan gelijk over het geslacht begint dat het waarschijnlijk WEEER een meisje is, maar dat de echoscopist niet verder wilde kijken naar het geslacht... (uhh TE klein lijkt me dan toch belangrijker... ) Vraag ik me toch af of je na 2 zwangerschappen nog niet weet hoe alles werkt.... en dat sommige dingen er toch beetje "bij horen".... en natuurlijk vraagt ze niet hoe het met mij gaat..... Jammer... anders had ik toch gezegd, dat ik elke ochtend fluitend nog een sprintje trek..... mn fitness-abonement nog niet heb opgezegd... loop als een kievit en slaap als een os..... en dat ik zoooo blij was dat ik het geslacht heb mogen uitkiezen.... hahahahaha.....
Cupido, hier geen ervaring met borstvoeding dus geen tips maar kan me je terughoudendheid inderdaad wel voorstellen na hoe het vorige keer verlopen is. Cerberus, inderdaad geen ruime tijden om te bellen bij de vk zeg. maar toch ff tijd maken en eraan denken ( hoe? waar? uh geen idee! )
hahaha... ik wilde vanochtend mn telefoon aanzetten, maar kwam er dus achter dat batterij leeg is... en kon mn oplader niet vinden... nu zegt vent dat ik die al ingepakt heb.... ? heb echt geen idee..... hij ligt iig niet in de koelkast, waar ik tegenwoordig een hoop spullen leg...
Zebra, voor jou hoop ik toch dat ze op korte termijn je meisje halen. De laatste 10 weken zijn alles behalve prettig voor je geweest en de onzekerheid neemt enkel maar toe. Hopelijk om 15.00 uur meer duidelijkheid. Succes cerberus, vevelend dat je zo slecht slaapt. Het gewicht van je buik wordt nu ook steeds meer dus dat werkt ook niet mee. Nachtje in het ziekenhuis is voor je zeker geen optie gezien de kindjes? Beesie, je zit nu bij de vk. Hopelijk heb je ontsluiting. Succes.. Frenzy, rustig aan ook voor jou geldt zwangerschapsverlof he