@beesie, hoo waar blijft ze nou toch!! Ik blijf duimen dat ze nu toch echt gaat komen, sterkte meis!! Maar gelukkig heb je een nieuwe hobby, je ijs, dus dat helpt je de dag door! @zebra, wat een ongelooflijk verhaal, er is nu geen kamer vrij!! Belachelijk!! @frenzy, jeetje meis, jij kan inmiddels een winkel beginnen met al je spullen super leuk, ben benieuwd naar het resultaat!! @Eva, ideaal zo een stol koker, wij hebben een ingebouwde stookoven in de koken, en ik gebruik hem echt super veel, echt voor van alles.
Pioentje: ja haha ik heb mn ijs dus nu kom ik er wel! hihi Ben de 17e jarig, denk dat ik die stoomkoker maar voor mn verjaardag vraag!!!
Hmm die stoomkoker dat lijkt mij ook wel wat. Ik ben morgen jarig, maar heb mijn kado's zowat al binnen haha. Beesie ik wil de mirena spiraal. Brrr ik wil echt geen prikpil. Heb een hekel aan prikken. Guusje: ik moet het na de zwangerschap ook in de gaten houden. Ben nu een risicoprofiel en heb meer kans om diabetes te ontwikkelen. Het is verstandig om elk jaar mijn suiker en cholesterol te laten prikken en een gezond gewicht te hebben. Dus na de bevalling mag ik gaan afvallen haha. Pioentje; heb jij geen recht op verlof dan? Moet je door lopen tot je echt niet meer kan? Lijkt me echt heel zwaar!
Hihi, ik moet dus gewoon vaker mijn menu aan jullie vertellen, zo breng ik mensen nog op ideeën en krijgen ze leuke verjaardagskadootjes
Naomi: mooie echo foto's meid!!!! Lautjuh: nou ik zal je eerlijk zeggen dat ik echt in mn broek schijt voor prikken normaal gesproken maar deze vind ik echt niet erg. Gewoon ontspannen en je voelt er amper wat van... Maar dan moet je gewoon lekker voor de spiraal gaan als je niet wil. Eva: ja idd wat heb je nog meer in de aanbieding...?!!
Hallo meiden, Frenzy bedankt voor je pb! Ik zal je zo toevoegen! Pompeloesje, heel veel sterkte in het zh.. Hoe kan het gebeuren om een scheurtje in de longen te krijgen? Of heb ik iets essentieels gemist? Ik zal iig hard voor julie duimen dat het allemaal meevalt! Geen babynieuws vandaag? Ook niemand met weeen? Suekes, ohh wat baal ik dat je je zo voelt. Ook ik heb de laatste keer niet op je gereageerd.. Heb even je berichtje teruggezocht en het is me ook ontgaan.. Het gevoel genegeerd te worden heb ik ook wel eens hoor als ik een berichtje plaats. Maar van mijn kant denk ik wel logisch, ik kom zo binnenvallen in een al hecht groepje en de meesten kennen elkaar ook al persoonlijk... Logisch dat zo'n vreemde vogel als ik dan minder blijf hangen ... Toch hoop ik zo op het einde nog wat meer aansluiting te vinden.. Vandaar mijn fb aanmelding.. Meestal ga ik niet zo snel prive.. Maar deze zwangerschap is al zo snel gegaan.. Af en toe een uurtje zwpagina is even fijn om met de bevalling en het nu beZig te zijn.. Dus suekes.. Ik hoop echt dat je je bedenkt en dat we gewoon samen de twee vreemde eenden gaan zijn! Prikpil of spiraal.. Brrr prikpil lijkt me eng.. En aan een spiraal moet ik ook even niet denken.. Ik had een verzakking na de 1e zwangerschap.. Dus we hebben besloten dat mijn mannetje zich laat helpen.. ik heb wel genoeg gedaan lijkt me zo Naomi, mooie echofoto's! Bijzonder zo op het einde nog echofotos te zien! Pioentje, jeetje schrikken zeg als je het niet verwacht.. Laat het maar even lekker op je afkomen allemaal.. Gelukkig dat ze het nu nog goed gevoeld had.. Succes morgen bij de gyno.. Ik vergeet natuurlijk meer dan de helft..en hopelijk ben ik vanacht hier niet te vinden.. heb slaappillen van de gyno gekregen vandaag.. Moest ook even aan de ctg ivm de hoeveelheid vocht.. Wat kan dat pijn doen zeg.. Gisteren is het begonnen en ineens krijg ik nauwelijks nog mijn ogen van elkaar.. Maar gelukkig was alles goed! Urine ook.. En 13 kilo aangekomen.. Incl het vocht dus op zich redelijk netjes.. Volgende week woensdag weer.. Dan ben ik 38.2 en zou mijn zoontje geboren worden.. Ook toen had ik geen voortekenen dat er ook maar iets zou gaan gebeuren.. Tot de vliezen braken.. Al denk ik nog steeds dat ik nu een stuk langer doorloop.. Vanavond hebben we mannetje naar souders gebracht en zijn we heerlijk uitgebreid gaan uiteten.. vanavond onder de wol met een slaappil.. En heb ik even geen zorg over mijn mannetje.. Dus hopelijk niet tot vanacht! Meiden die een knuffel nodig hebben *knuffel*
Me312: Hoe is t met je meid??? Heeft het inleiden vandaag wat geholpen? ik hoop t zo voor je meis! Stiekem denk ik van wel omdat we je hier de hele dag niet hebben gezien. Hopelijk ben je nu lekker aan t genieten van jullie wondertje! Elegance: jeetje meis, dat je ineens zoveel vocht vasthoudt!!! Erg vervelend! Ik heb er enigszins ook wel last van maar eigenlijk alleen mn handen en voeten/enkels. Elke ochtend word ik wakker met zulke dikke vingers die ook zo'n pijn doen dat ik me amper aan kan kleden! Fijn dat je voor vannacht een slaappil hebt! Hopelijk werkt t en kun je heerlijk slapen!
He Meiden geen baby's vandaag hier vandaag ook weer naar huis gestuurd zonder verder zaken. volgende week woensdag gaan ze weer kijken bd was wel verhoogd maar niet dreigend en de kleine lag gelukkig wel al vast in de bekken dat was wel een pluspuntje dus nu duimen dat ze volgende week actie gaan ondernemen ben erg echt aantoe puh...
hahah dat klinkt lekker aardig. Hier ook vocht in de vingers. Maar had het in mijn vorige zwangerschap nog veel erger! Wordt er wel wakker van steeds. Heeft er niemand wat van me321 gehoord? Wie is haar buddy? Zo denk ik er ook over, maar helaas wil manlief nog niet zo meewerken.
Ja, op zich heb ik wel recht op verlof, maarja met een eigen bedrijf is het wel heel moeilijk, ik doe de administratie aangiftes, loonadministratie, en ik ben de enige die dat kan... Maar het is wel echt te veel van het goede.
@pioentje: en wie doet het straks dan als je bent bevallen? Of heb je daarna ook geen verlof? Lijkt me wel toch?
Lautjuh: oh haha zo bedoelde ik t niet! Meer zo van: ik kan snappen dat je die prikken niet ziet zitten dus dan moet je het zeker niet doen... maar niks verkeerd bedoeld hoor... heb t er idd wel een beetje raar neergezet... sorry!
hoi, ff een ego update. Gisteren avond ging het lekker,als hij bij mij lag was de saturatie heel goed. 's nachts ook en hij had lekker 20cc fv gedronken. 's morgens ging het wat slechter en toen de KA kwam om 10u ging het veel slechter. Maar de KA vond dat hij het nog altijd beter deed dan toen hij net geboren was... Om 13u hebben zowel Andrew als ik onze bezorgdheid toch nog eens verteld aan de vk en aangedrongen op een nieuwe longfoto. Ze hebben dan met de KA gebeld en die besloot dan om wel een infuusje te plaatsen voor vocht toe te dienen omdat drinken van een flesje te vermoeiend was. Om 14u is de foto genomen en toen het infuus net stak om 14u30 belde de KA dat hij dus overgeplaatst moest worden. Zijn linker long was goed hersteld maar in de rechter zat een scheur van 1 cm. Hier aangekomen hebben ze hem aan de beademing gelegd. Hij krijgt nu nog 50% zuurstof. Ook heeft hij een infuus met iets om te kalmeren,iets tegen de pijn en ondertussen ook antibiotica (in zijn bloed waren tekenen van infectie). Ook ligt hij onder de lamp want hij ziet wat geel. We kijken nu van uur tot uur en van dag tot dag. Maar sowieso zal hij dinsdag niet mee naar huis mogen. 1 op de 10 kinderen heeft dus problemen met vocht in de longen na een ks. Van die kinderen krijgt 1 op de 10 een klaplong... Jack heeft gewoon pech op pech... Nu gaan ze morgen weer een foto maken,als het slechter wordt gaan ze of lucht weg halen met een naald of een drain steken... Als het beter is laten ze hem zo aan de beademing liggen en dan zal het zelf herstellen. Omdat hij zo sterk is vecht hij nogal tegen de beademing dus zijn ademhaling blijft wel te snel... Hopelijk betert dat snel en kan hij echt herstellen. Ondertussen lukt zelfs afkolven niet meer...Morgen met frisse moed verder maar nu een pijnstiller en lekker slapen. xxx
Goedenavond! Drukke dag geweest! Ga zo ff klein beetje bijlezen lig al in bed en ben een wrak! Overal pijn (liezen en heupen). Jeetje Pompeloesje ik ben helemaal stil van je bericht. Ik wil je veel kracht toewensen! Vooral voor de kleine Jack. Is niet niks dit allemaal. Hopelijk is hij snel beter en mag hij mee naar huis om bij jullie te zijn. Dikke knuff Voor de rest, ik ga morgen op jullie reageren! Ga nu stukje terug lezen zie dat er veel bij is gekomen dus alles red ik niet. Jullie horen me morgen wel! Slaap lekker!
Pomeploesje: ik ben ff stil van je verhaal meis! Wat zullen jullie geschrokken zijn, of niet? Hoop dat t echt gauw beter met hem gaat zeg! Heel veel sterkte!!!
Pompeloesje; wat een rotnieuws zeg... Dat is niet wat we gehoopt hadden! Heel veel sterkte en alles komt goed met jullie kleine man. Ff doorbijten en hopen op een goede uitslag. Heel veel sterkte en een dikke knuff voor jou!