Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Hier ook best goed geslapen, gaat toch wat beter de laatste weken. Lig nog wel eens even wakker, maar geen uren meer.

Happymom, ohh, wat spannend!!! Zet 'm op meid, hopelijk zsm mooi babynieuws.

Zebra, ik kan het me goed voorstellen, dat je daarvan echt wakker ligt. Veel succes straks en idd gewoon aandringen op verder onderzoek. Het mag toch niet zo zijn dat je zo ongerust bent.

Lautjuh, van harte gefeliciteerd, hele gezellige dag gewenst. Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen na je warme melk.

Mupkuh, hoop voor jou dat de krampen ook eens omgezet worden in het echte werk.

Foxy, las op FB dat de melkproductie nog niet echt op gang komt. Hoop dat het snel veranderd. Met Koen alles goed? En met jou?

Missie, fijn hoor dat Niek zo goed drinkt. Wat een flinke knul. Hoop voor jullie dat hij volgende week lekker mee naar huis mag.

Ben ook benieuwdn hoe het met Me312 (321?) is gegaan gisteren.

Nienkiej, wat fijn, zo'n goede zwangerschap. Geniet er nog maar even van.

Ga zo douchen en dan naar de fysio.

Liefs en fijne dag meiden,
    Leske

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @roos, ja zeker :D maar 38 weken en 2 dagen is ook al behoorlijk op weg...je zou zomaar eerder kunnen zijn! Leuke banner trouwens, is de eerste x dat ie me opvalt pas.

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Happymom heel veel succes! Straks een prachtige beeb in je armen :D

Zebra inderdaad gewoon op je strepen staan. Het gaat om jullie kindje. Zet em op!

Guusje ja ik ben vandaag jarig :D

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd dan Lautjuh!!! Hopelijk heb je een mooie dag vandaag, geniet ervan!! :D

5. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over dromen, ik droomde vannacht dat ik op controle moest in het zkh en dat ze zomaar ineens zonder dat ik het wist en zonder verdoving een keizersnede deden (ik volede er niets van trouwens). Hop, daar was onze baby. Zo raar... :(

Guusje, fijn dat je goed geslapen hebt. :)
    Ik hoef er eigenlijk altijd maar 1 keer uit om te plassen, echt luxe. Was bij Joosje wel anders.

Liefs, Leske

6. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    @leske, wat een rare droom ja...wel je babytje mogen aanschouwen in je droom? Ach al dat plassen bereid me voor op de slapeloze nachten die eraan gaan komen...zeggen ze :p

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    lautjuh, van harte gefeliciteerd!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Guusje, jammer dat de weeen nog niet komen hé! Ik ben er klaar voor dus kom maar op...haha!

@ Roosje, ja begint zeker te korten. De vorige keer was mijn dochtertje al 2 weken oud. En nu wachten, wachten... Maar komt goed :D

@ Lautjuh, gefeliciteerd!

Hier wachten vandaag op de wasmachine maker :( Wasmachine springt steeds op storing en slaat dan vast. Komt wel heeeeel goed uit nu. Dus hoop dat het zo opgelost is en ik niet het hele weekend zonder wasmachine zit...

9. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @guusje,

Jah, wel sinds gisteren ben ik er echt hélemaal klaar voor :) Heb 't gevoel dat ik alles in t huishouden heb gedaan dat ik kon doen, valiesje staat klaar,... Heb dus eigl niks meer om handen (en da's ook vervelend!! :( ), dus laat maar komen! ;)

Hihi :p Dat hoort een zebra idd te doen ;)

@lautjuh, gefeliciteerd!! :) Wat denk je, een baby'tje voor je verjaardag?

10. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Lautjuh: gefeliciteerd!

@bv en vruchtbaarheid: mijn huisarts vond het destijds 'onzin' dat ik weer aan de pil wilde, want 'ik gaf toch borstvoeding'?
    Gelukkig heb ik toen wel aangedrongen, maar ik vond het een rare reactie! Ik heb de cerazette-pil gebruikt trouwens. Voor mijn eerste zwangerschap heb ik de nuvaring gebruikt, maar omdat ik tijdens het geven van bv weer zwanger ben geworden (bewust hoor!), ben ik niet meer aan de nuvaring toegekomen, maar die vond ik iig prettiger dan de pil (veel minder hormonen).

@Happymom: succes vandaag!

Verder wel meegelezen, maar er wordt zoveel geschreven, dat ik het even niet kan bijhouden hoor, sorry!

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    hahaha ja toen ik het typte moest ik al lachen. Wel toepasselijk.

nee denk het niet. Zou wel heel leuk zijn :D

12. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Goedemeorgen dames!

@ Happymom ; succes vandaag! Ben benieuwd!

@ Zebra; succes vandaag bij de CTG...

@ Ego; beroerd geslapen (niet zo zeer door mezelf, oke moest wel 5 keer plassen, maar dat neem ik voor lief...) Manlief heeft storingsdienst en moest er midden in de nacht uit... Pfff... Nu snel aan de slag hier :)

13. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh, irritant is dat he? Dat hij weg moet is nog tot daaraantoe (leuk voor de overuren), maar dat ik dan ook rechtovereind in mijn nest zit... Gelukkig is het hier de laatste storingsdiensten nog wel meegevallen (afkloppen!).

@Lautjuh: Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van!

14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!

Oh frenzy jij ook al een rotnacht! Hier ook. Ben kapot.
    Knallende hoofdpijn en nu helemaal dizzy van het doorslapen nog even.

@zebra succes met de ctg

@lautjuh gefeliciteerd, jij bent toch jarig vandaag of haal ik met mn slaperige hoofd nu alles door elkaar?

Ik lig nu nog lekker in bed, helaas zo eruit moet straks naar de psycholoog toe.

Gister een drukke dag gehad en dat is me echt opgebroken! Wel is gister de vakantie bevestigd! 7 septt niet voor 10 dagen maar 14 dagen!!

Whoehoeee kijk er nu al naar uit! Zo leuk met mn uk!
    Als ik terug kom van de psych moet ik van mezelf verplicht rusten dan ga ik even wat pagina's teruglezen!

Tot straks!

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Tis niet dat hij ergens heen moet, maar hij moet telefonisch ondersteunen... Maar als ik (5X!!) uit bed ga om te plassen, doe ik zo stilletjes voor hem omdat ik hem niet wakker wil maken... En dan wordt meneer gebeld en dan is het eerrst vijf minuten &$#&^$## en dan gaan de lampen aan, moet meneer zich aankleden, met een hoop gezucht en gekreun en dan hoor ik hem beneden nog *%$&%#... Mannen ;)

16. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij legt altijd zijn kleren in de badkamer als hij wacht heeft. Dan hoeft hij alleen de slaapkamer maar uit te sluipen. Maar goed, dan ben ik toch al wakker geworden van zijn telefoon. :D

Erge is dan ook nog dat hij bij terugkeer altijd zijn uiterste best doet om me niet wakker te maken, maar dat ik bij het open doen van de voordeur al wakker wordt...

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    frenzy, dat herken ik! zo gaat het hier elke ochtend als mn vent opstaat. en helaas voor mij staat hij al om 5.00 naast zn bed, en is de bedoeling dat ik tot 6.15 blijf liggen, dan ff samen wat eten en dan gaat ie naar zn werk. maar helaas lukt dat zelden en ben ik meteen wakker grr

18. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Hier staat man lief ook om 05 uur die ligt zijn kleren in de badkamer, dus wordt alleen wakker van zijn gsm wekker die hij dan 3x laat snooze en dan kan ik niet meer slapen puh...
    verder ook weer erg last van mijn heupen dus de nacht was ook niet zo fijn hier.
    ik hoop dat alles snel beter gaat met de baby's en mama's natuurlijk want die zorgen zijn ook zo erg herken iik zo bij onze zoon dan geniet je nog niet maar probeer dan de kleine dingen te geniete dat geeft ook voldoening
    Nou lieve mama's fijne dag vandaag hier misschien vanavond naar de 9 maandenbeurs als mijn zwelvoetjes nog willen vanmiddag 1 e met mijn moeder even alles poetsen!

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Rens: wow wat doet ie t goed zeg! Klein hongerlapje!

Spiraal: idd, wat Missiemaartje vertelde komt me erg bekend voor. Een vriendin van mij heeft ook maandenlang met weeen gelopen omdat haar lichaam de spiraal af wou stoten. Ze voelde zich ook helemaal zwanger, kreeg een opgeblazen buik en kwam kilo's aan. Uiteindelijk heeft ze m laten verwijderen...

Leske: succes bij de gyn en fysio meid!

Missy88: gefeliciteerd met je 37 weken!!!

Lautjuh: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happymom: heel veel succes meid! Hopelijk zet het inleiden meteen wat in gang en kunnen jullie snel genieten van jullie kleine wondertje!!!! Hou je ons op de hoogte?!

Zebra: idd meid, heel goed om op je strepen te gaan staan hoor! Ze maken straks gewoon maar weer een echo en spreek goed je zorgen uit he meis! T is jouw lichaam! Dikke knuf!

Guusje: ben erg benieuwd of jullie mannetje idd vandaag of morgen komt! Mijn buuf zegt al maanden dat ons meisje vandaag geboren word, met 38 weken en 3 dagen, dus ben benieuwd!

Pioentje: heel veel succes vandaag meid! Hoe laat moet je naar de gyn?

Anna: de Nuva-ring heb ik ook gebruikt en vond ik ook wel een fijn middel! En idd, een stuk minder hormonen!

Shadow: zozo toe maar, 14 dagen! Oehhh jaloers zeg!!!! Lekker genieten dan meis, van alle luxe! Wij gaan hier helaas niet op vakantie vd zomer, ja misschien een weekje center parcs ofzo.. Volgend jaar december of januari willen we graag op wintersport, met mn ouders...

Frenzy: balen van je klotenacht!

Ego: nou ik heb dus een goeie manier gevonden om op iedereen te kunnen reageren! begin gewoon waar ik gebleven was en reageer dan al op iedereen, ff kopieren, door naar de volgende blz en plakken, zo ga ik steeds verder, ideaal en kan ik niemand vergeten!
    Hier weer een klotenacht gehad, van de buikpijn en pijn in mn bekken! Maar goed, dat zal wel blijven ben ik bang. Ik kijk ineens een stuk rustiger naar alles. Laat t maar over mee heen komen en ik zie vanzelf wel wanneer ons meisje geboren word. Misschien was ik er wel teveel mee bezig. Zat hier eigenlijk de hele dag maar af te wachten tot er wat begon maar dat werkt volgens mij niet. Ga maar zoeken naar wat afleiding. Ik ga zo maar ff de stad in, had nog wat leuke dingen gezien in de foldertjes...!

20. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @happymom, spannend, idd heel veel succes! En ik hoop snel baby nieuws!!!

@lautjuh, gefeliciteerd, maak er een leuke dag van!!!!

@pompelmoesje, ben helemaal stil van je verhaal, ik duim dat hij snel hersteld!!

@dames, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes!

@zebra succes vandaag met de ctg, dikke knuffel.

Deel Deze Pagina