Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Grrrrrrrr, mannen :(

2. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @beesie, moet om 10.30 in het ziekenhuis zijn, ben wel een beetje gespannen.
    Balen dat je weer een rot nacht hebt gehad, ik blijf duimen dat ze snel komt! :)

@frenzy, bah, een rotnacht, en iedere keer je bed uit om te plassen, bleh, dikke knuffel!

3. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pioentje: ok dat is straks al... gelukkig hoef je niet de hele dag te wachten! Niet te druk maken meis, komt allemaal goed!!!!!

4. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of dezelfde website openen in een nieuw tabblad... werkt nóg gemakkelijker... :p

5. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @mupkuh, ja erg jammer...wacht vol spanning af!
    @roos, aan de ene kant fijn dat alles af is maar aan de andere kant...was juist zon lekker bezigheidstherapietje he...hier nog genoeg te doen, maar de babykamer helemaal af en daar kon ik juist zo lekker rommelen.
    @anna, kan me voorstellen dat je het niet bij kan houden...is ook zoveel, en daarbij heb je een klein frummeltje om druk mee te zijn :D :D hoe gaat het met je?
    @frenzy, balen dat je zo slecht geslapen hebt! Neem je wel een beetje je rust vandaag ondanks je to do list?
    @shadow, ohhh wat lekker om al een vakantie te hebben staan. Wij gaan ergens in mei een weekendje weg met schoonfamilie en uk...hihi lijkt me zoo leuk, de eerste vakantie met kleintje! Succes bij de psych!
    @beesie, ja ben ook erg benieuwd...maarre daar zeg je me wat, zit hier eigenlijk ook veels te veel te focussen erop. Kan helaas niet de stad in vanwege mijn lijf. Woon jij echt dicht bij een centrum(stad) dan? Lijkt me echt lekker, woon zelf in een dorpje en daar is weinig te beleven. Ik hou alles bij door in kladblok te schrijven zodra ik wat heb gelezen, eerst deed ik het ook zoals jij maar dan ververste die rot pagina en was ik alsnog alles kwijt. MAar goed, heb er ook niet altijd puf voor hoor.

6. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Roos1: oh das helemaal een goed plan!!! thx voor de tip!

Guusje: ja ik woon nog geen 5 minuten van het centrum vandaan, echt ideaal! hier om de hoek hebben we een klein winkelcentrum maar de stad is maar 10 minuten lopen en 5 minuten op de fiets. Maar lopen lukt me nu niet meer hoor dus ga op de fiets of met de auto!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beesie, wat heerlijk zo dicht bij het centrum! Ik kan hier wel te voet naar de supermarkt maar geen echt leuke winkels in de buurt helaas! moet ik toch echt met de auto
    die ik niet heb als vriend aan het werk is haha
    fietsen lukt hier echt al vanaf week 22 niet meer ivm bekkenklachten.
    moet zeggen heb de laatste weken trouwens niet echt last meer. misschien ook omdat ik geen *** meer doe :p

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zebra: haha dat zal t zijn! Ik heb gelukkig op de fiets niet zoveel last van mn bekken! Afkloppen! Tenminste, de laatste keer dat ik gefietst heb nog niet... is ook alweer 2 maanden geleden... Mijn auto staat nu bij mn ouders sinds deze week. Zij hebben zelf namelijk geen auto en voor t geval t zomaar ineens doorzet bij mij kunnen ze tenminste komen om hun kleindochter te bewonderen. Dus ik kijk even of t fietsen gaat en anders vraag ik mn vader om mn auto ff te brengen, hihi

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beesie, wat lief dat je je auto bij je ouders hebt staan nu!

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hoi,

zijn er nog babies geboren?

hier:Jack doet het redelijk maar heeft nu ook een scheurtje in zijn linker long.
    Ook tekenen van infectie in zijn bloed dus krijgt ook antibiotica bij.
    Hij heeft ook een drain steken.
    We kijken van dag tot dag.

Sorry voor de ego posts,doet me gewoon al goed om het ff van me af te schrijven. :)

ik denk aan jullie dames,sterkte met de laatste loodjes!

xxx

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Pioentje, he, lekker even uithuilen meid, hoe is het vandaag? Balen is het wel, ik zit nog steeds wel eens te balen dat het zo is zoals het is. Maar bij ons allebei: het kan nog veranderen!! We kunnen nog zomaar over 2 weken weer terug zijn bij de VK!! *hoophoophoop*

Anticonceptie, manlief wil hier ook wel een knuppie, maar ik vind hem daar te jong voor én ik wil het liefst nog meer kids. Hij (nog) niet, zegt hij nu... Maar goed, eerst maar eens een paar jaar aankijken nog. Maar ehh, voor nu overweeg ik een Implanon. Een van de meiden van het andere forum heeft dat en het is een staafje in je bovenarm wat 3 jaar lang een heel laag percentage hormonen afgeeft. Kan in combinatie met BV en is heel betrouwbaar (zij is echt supervruchtbaar en dit is voor haar genoeg!). Dus ik denk dat ik daar voor ga (als ik durf...) zodra ik de condooms zat ben. Bij Julia tijdens de BV periode ook gewoon condooms gebruikt, manlief vindt dat niet zo erg.

En ja, de 'in het water gevallen thuisbevalling' voelt idd machtig zuur. Ik kan er nog steeds van balen als ik ergens 'de VK zal in deze zwangerschaps week dit of dat' lees. Die @#%$^%#$% gyn helpt daar natuurlijk ook niet aan mee!!

Uit eten was trouwens erg gezellig gisteren! Alleen we waren bij de wok en het was best druk, dus allerlei mensen die voorkruipen bij het rijtje voor de wok enzo, lekker kinderachtig. Julia vond het ook leuk! Die eet dan weer niks, maar gelukkig hadden ze ook frikandelletjes ;)

Elegance, en? lekker geslapen?

Pompeloesje, wat een verhaal van Jack, dat is geen fijn begin! Hopelijk gaat het morgen beter en geneest het vanzelf, maar ik kan me voorstellen dat het voor jullie een hele spannende tijd is. Waar blijven jullie nu? Thuis, of zit je in het Ronald McDonaldhuis?

Rens, hihi, Fynn is een hongerlappie!!

Missy, wauw, mijlpaal!!

Lautjuh, gefeliciteerd!!

Happymom, en? mocht je komen? Toitoitoi voor vandaag dan!

Beesie, hier gaat fietsen nog prima, juist ook omdat je zit en het zadel de boel een beetje stabiel houdt. Met lopen begin ik steeds meer te waggelen, ziet er niet uit!

Hier vanmorgen zo heerlijk uitgeslapen! Normaal ga ik om half 7 douchen en dan wordt Julia om 7 uur ofzo wakker en eet mijn man met haar vast. Als ik klaar ben gaat hij werken. Nu had ik zo brak geslapen, dat ik om half 7 vroeg of hij me wilde laten liggen. Dan heb ik meestal nog een half uurtje/uurtje extra en kom ik er uit zodra mijn man gaat werken. Nu heb ik na half 7 dus niets meer gehoord en opeens hoor ik Julia roepen: 'Mama!' Ik kijk op de wekker: 8:19!!!!!!! Dat is een record voor haar, en kwam precies even goed uit vanmorgen!! Zou jammer zijn geweest als ik vanaf half 8 beneden had gezeten, wachtend op haar ;)

Nu zo lekker ff boodschapjes halen en vanmiddag komt er hier een kapper aan huis, voor het eerst. Mijn moeder komt ook en als hij niet te duur is laat ik Julia ook knippen. Ben erg benieuwd! Ik heb volgende week nog een fotoshoot, dus vind het wel leuk als het dan netjes zit!

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Trouwens, toch een beetje gek dat we niets van Me312 horen!?!?! Ik hoop maar dat alles goed gaat...

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen dames,

Hier reactie vanaf blz. 292...Echt ik heb er een dagtaak aan om jullie bij te houden nu ik geen i-net op de laptop heb en dus niet zomaar elk uur even kan spieken! Maar ik wil ook niet niet-lezen want ben bang dat ik iets mis...en als ik lees dan wil ik reageren ook hahaha

@ Sjors, nou die vriendin die je vraagt om te helpen met klussen snapt ook niet wat zwanger zijn is...20 maart?? Dan ben je bijna uitgerekend haha

@ Eva, ik lees dat jullie vorige keer de eerste maanden condooms hebben gebruikkt ivm borstvoeding? Nu ben ik natuurlijk een leek op dat gebied maar waarom moet je dan condooms gebruiken? Ik zie het verband niet helemaal namelijk...

@ Anticonceptie, ik was zó blij dat ik er vanaf was! Ik was echt een stuk leuker zonder die hormonen! Sja...en toen werd ik zwanger he hahaha en gelijk een stuk minder gezellig hihi. Ik weet nog niet wat ik hierna wil. Heb een tijdje de pil gebruikt (verschillende) en die vergat ik steeds. Toen de nuvaring maar daar sloeg me humeur van op hol (was wel ideaal qua niet-vergeten. Ik kreeg gewoon een sms als hij erin of eruit moest haha) en daarna niks. Toen werd ik zwanger dus :p

@ Pompeloesje, ik lees nu pas van de scheur in zijn longetje...ik ga snel verder lezen, hopelijk lees ik zo meer nieuws! O jeetje zeg ik lees nu je verhaal. Wat een dikke pech voor Jack en jullie!! En geen sorry zeggen voor je ego's hoor. Je hebt nu wel wat anders aan je hoofd dan op iedereen te reageren!

@ Naamtattoo, vriend wil hier al lang een tattoo met de naam van zijn overleden moeder. Nu wacht hij tot de kleine geboren is en zet dan gelijk haar naam erbij. Ik weet niet of ik dat leuk vind...maar hij vind het idee mooi. Een nieuw leven bij een beëindigd leven..

@ Beesie, jammer dat er nog geen ontsluiting enzo te voelen was gisteren. Maar las op FB dat je zelf nog je hoop hebt gevestigd op dit weekend. Ik help het je ook hopen! Haha moet lachen om je ijs-verslaving! Ik heb het met boterhammen met hagelslag hihi. O ik lees dat je nu meer rust hebt wat betreft de geboorte van jullie meisje. Fijn hoor, lekker nog even de stad in en je dingen doen! Strakjes kost dat heel wat meer planning als je het huis uit wilt

@ Zebra, wat raar dat ze bellen of je thuis wilt blijven zeg Succes vandaag weer in het ZH. Hoop voor je dat ze gaan kijken naar je vruchtwater enzo want de vorige keer was idd wel weinig...erop aandringen hoor!!!
    En jeetje jouw man gaat om 5.00u zijn bed uit en om 6.15 ontbijten jullie samen? Wat doet hij in de tussentijd allemaal? Hier gaat mannetje om 06.20u zn bed uit en om 6.30u het huis uit hahaha

@ Stoomkoker, klinkt ideaal...ik heb hem gelijk op mijn verlanglijstje gezet!

@ Pioentje, neeeeee balen meid! Ook al over naar de gyn...jeetje zeg...in het begin van de zwangerschap waren we allemaal al klungels en nu aan het einde gewoon weer! Wat is dat toch...hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
    Wat betreft werk, kun je niet een daagje extra thuis werken? Dan kun je toch tussendoor even rust pakken en als je in de zaak zit dan word je denk ik toch nog vaak gestoord met vragen enzo?

@ Naomi, ik heb het ook al op FB gezegd maar ben blij dat de conclusie over jullie beebje een stuk beter was nu!! Kan me voorstellen dat je je gelijk 3kg lichter voelt. Leuke fotos's! Jullie hebben nog goed beeld nu zeg...ik zag gisteren helemaal niets meer op de echo eigenlijk zo groot vond ik alles. IK kon er niets meer van maken!

@ Frenzy, wat een dubbelgevoel he...blij zijn met dit wondertje maar zo verdrietig dat dit jullie niet was gegund met Loek! Je hoeft je niet schuldig te voelen dat je je zo voelt hoor. Lijkt mij heel normaal...
    Fijn dat je man dan gelijk het grote licht aandoet he als hij eruit gaat ik heb het hem hier afgeleerd hoor. Mijn mannetje gaat net als die van mon naar de badkamer om zich om te kleden. Ik wordt er nog wel wakker van maar niet wakkerwakker zeg maar...

@ Elegance, leuk dat je ook op FB aanmeldt! Ik ga zo even FB checken...heb het er maar druk mee...hahaha Heb je lekker geslapen op de slaappillen? En 13 kilo vind ik heel netjes!

@ Rens, fijn om te lezen dat F.ynn het zo goed doet. Hij is al lekker aan het eten dus!

@ Missiemaartje, ook Niek is goed aan het drinken lees ik, fijn hoor! Ik duim voor je dat hij dinsdag mee naar huis mag...

@ Lautjuh, nachtbraker, zenuwachtig voor je verjaardag?! Gefeliciteerd hoor haha maar wel echt superlief dat je mannetje de kamer heeft versierd! Dat zijn altijd leuke dingen, gewoon attent! Beter als dat hij als allereerst op je verjaardag vraagt: 'en, heb je de kamer al opgeruimd?' (dat deedtie van mij, niet eens gefeliciteerd ofzo)

@ Happymom, succes vandaag!

@ Nienkiej, fijn dat alles nog goed gaat. Vandaag is onze laatste maand ingegaan he!

@ Guusje, fijn dat je goed geslapen hebt. Ben benieuwd of jullie knulletje luistert naar de geboortedatum op het proefdrukje haha

@ Leske, succes bij de fysio. Jij komt ook al erg dichtbij de uitgerekende datum hoor! en wat een rare droom weer!

@ Mupkuh, hoop dat je wasmachine gemaakt kan worden...is niet zo handig als hij het niet doet als de kleine er straks is...

@ Shadow, leuk hoor die vakantie in september, heerlijk! En hoeveel dagen nog werken?

@ Reageren, ik maak het ZP-beeld kleiner (de helft van het beeldscherm), daarnaast vul ik de andere helft van het beeldscherm met kladblok of Word ofzo en daar typ ik alle reacties. Even kopieren plakken en je bent klaar...:D

@ Winkelen, ons dorp bestaat uit een AH, slager, kapper, DA drogist en een boekhandel. Dat was het wel zo'n beetje...ik moet echt richting Rotterdam om een beetje te kunnen winkelen. DAt is al zo'n half uur met de auto. Maar geeft niks, ik woon hier verder heerlijk!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Gentle, heerlijk he als je zo even lekker bij kunt tanken :D

@ Eveline, ja hoop ik ook en dat het niet zo duur is zal ook wel handig zijn haha!

@ Dunne, beetje vies onderwerp. Maar blijf naar de wc gaan vandaag. Heb het idee dat ik wel wat aan het rommelen ben. Maar merk het nu ik bezig ben ook minder goed dan snachts natuurlijk. Kom maar op met die pijnlijke weeen :p

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zo en dan nu even ego hahaha

Gisteren bij mijn ouders gegeten. Speciaal nasi op het menu gezet want dan gaat de baby vaak veel bewegen. En jahoor druk dat ze weer was!! En mijn moeder heeft het nu ook eindelijk gevoeld. Trotse oma haha

Verder gisteren af en toe last van mijn rug. Kwam opzetten, hield even aan, en ging weer weg. Kinkt als weeën maar dan in mijn rug (fijnnnn not!) Baby ligt dan ook nog steeds heel erg ver naar achteren bleek gisteren weer, misschien ligt dat daaraan?

Op CTG waren trouwens wel wat harde buiken te zien, niet heel veel maar een paar. Heb er niks van gevoeld.
    Ze waren in het ziekenhuis wéér verbaasd dat ze nog niet is ingedaald. Ben ik zelf wat nuchterder over. Wel vertelde ze me dat áls de vliezen nu breken, ik direct plat moet gaan liggen omdat anders de navelstreng rond het nekje kan zakken. Dat zijn dus dingen die mijn VK me niet verteld maar die ik wel belangrijk vind om te weten natuurlijk...

Verder geen bijzonderheden hier. Ik ga vandaag de schoonmaak van de berging afmaken. Morgen wil ik nog even de stad in voor nu écht de laatste dingetjes!

16. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je van je VK geen belinstructies gekregen dan? In de instructies die ik hier heb liggen staat heel duidelijk dat je moet gaan liggen als de vliezen breken en het kindje nog niet is ingedaald.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @eveline, hier op de ctg's altijd ook een paar harde buiken ( 2 soms 3 in de 45 min dat ik eraan lig ) ik voel ze zelf ook niet.

haha vriend werkt sochtends zijn administratie nog bij voor de klanten waar hij die dag heen moet. vandaar dat hij een uur eerder opstaat. wassen en zich aankleden lukt nog wel in 15 min:p hij vind het niet fijn om savonds nog 2 uur te zitten werken. dus hij doet savonds en sochtends een uurtje, is het een beetje verdeeld.

@me321, vind het ook raar dat we niets horen, maar ga er maar vanuit dat geen nieuws, goednieuws is toch ?
    volgens mij had ze geen buddy

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    happymom
    veel succes... al zal je dit waarschijnlijk niet meer lezen... :)

Zebra
    idd gewoon aandringen!!!
    succes...

Nienkiej
    toch geweldig dat je er zo doorheen "hobbelt'...!!! :)

Anti-conceptie
    Zo fijn dat ik iig nu niet "dat probleem heb" in combi met de bv...
    ben wel benieuwd hoe het hier straks gaat lopen...
    want eigenlijk heb ik nog nooit 1 normale cyclus gehad...
    (pil, borstvoeding, miskraam, zwanger)

@staafje in arm
    ben ik jaren geleden voor naar huisarts geweest, maar die wilde hem niet eens
    zetten, omdat er dus zoveel vrouwen TOCH zwanger mee werden.. en er dus
    rechtzaken liepen tegen oraganon...(?)

lautjuh
    Gefeliciteerd.... :)

Eveline
    Indalen hoeft trouwens bij eerste (volgend de boeken)pas te gebeuren vanaf de 36 weken...
    dus echt verbazingwekkend hoeft het niet te zijn...
    Denk ook dat DAAROM je vk er nog niets van gezegd heeft... en indalen kan ook
    zo gebeuren.... (misschien daarom wel de harde buiken??!!)

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

kreeg hier de belinstructies ook pas vorige keer van vk..
    Eveline is nog net geen 36 weken.. dus ze zal ze volgende keer wel krijgen....

(verschil tussen voor 37 en NA 37 weken he.. :))

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tjee pompeloesje, dat is geen goed nieuws!! schrik van je berichtje(weer!) heel veel sterkte
    je klinkt er zo heel rustig onder ( wat vast niet zo zal zijn natuurlijk! ) maar kunnen jullie het een beetje aan samen ?

Deel Deze Pagina