Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    @ Frenzy; even voor de volledigheid... Ik ben bevallen met 37+2 en Fynn is voor zover ze konden/hebben gemeten 43 cm.

Ennn... Volgens mij kloppen de getallen van het aantal jongens en meiden niet. Of ik heb het verkeerd...

Nu lekker bedtijd, net op de bank in slaap gekukeld. Heerlijk. Welteruste en meiden die rommelen; zet hem op!! Toitoitoi

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @Gentle, ja het is een stoomstrijkijzer...maar het gekke was dat ie al een half uurtje uit stond. Nuja misschien ligt het aan mij, zal mijn vriend er eens op los laten :p
    @suzanne, en hoe gaat t vanmorgen ...niet te veel last hoop ik. Heb zoveel niet gedaan hoor...klinkt als veel, maar bij elkaar 1,5 uurtje werk op een hele dag. :) wel last van gehad trouwens :p
    @cerberus, ja rug pijn en harde buiken maar helaas tot op heden verder niks. Beetje lekker geslapen?
    @pompelmoesje, wat fijn dat dat nieuwe toestel beter gaat voor Jack! ....nog een week op de IC, gelukkig zitten er positieve dingen in je bericht. Sterkte nog en rustig aan doen!
    @Rens, bah inderdaad akelig zeg op t hoofdje ...maar hij is gezond :D :D Heb wel eens vaker gehoord over getrek aan de placenta, lijkt me echt een rot gevoel...maar goed om te weten dat het niet mag eigenlijk en goed ook dat je het hebt aangegeven bij de VK
    @lafemme, ja doe de laatste dagen mijn best eens...ook door t bericht van Suekes denk ik, zou niet willen dat iemand zich rot voelt ofzo dus probeer lekker veel te reageren. Heb een behoorlijk ingedaald manneke maar ook ng uitstekende voetjes tegen mijn rechter rib aan dus dat wil op zich niks zeggen denk ik dan. Wie weet...
    @eva, he wat vervelend, zou het niet weten maar beterschap!
    @missiemaartje, poeh is ook niet niks nee. Als borstvoeding in normale situatie al niet lukt hoor ik dat het erg psychisch belastend kan zijn...laat staan met alle zorgen die je erbij hebt gekregen. Dikke knuffel meis!
    @beesie, en hoe gaat het nu?
    @Happymom, jaaaaaa GEFELICITEERD!!! :D :D :D
    @frenzy, nee dat bedoelt ze niet van die straie onderkant buik...hihi...vermoed dat ze zichzelf ook wat heeft laten wijsmaken. Fijn dat je uitzet klaar is, nou je vluchttas nog toch?

@straie, gelukkig om te lezen dat het niet kan. Sja wat aan de onderkant zit zie ik niet nee maar dat s wat anders als onzichtbaar hihi dus nee dat bedoelde ze niet. Dat gebied hou ik trouwens via spiegel en mijn man in de gaten :p Overigens heb ik t idee dat die persoon me ook graag een beetje de stuipen op het lijf jaagt omdat zij alles zo negatief ervaren heeft. Leef met 'r mee hoor, maar dacht vraag het even aan de ervaringsdeskundigen voor ik me gek laat maken!

Bluh wat een nacht weer...echt om t uur eruit ofzo....van 12 tot 6 ...plassen, pijn in bekken, pijn in rug...harde buik. Lekker hoofdpijn met opstaan...fijn. Nou ben benieuwd of man gelijk gaat krijgen met zijn 25e :) hoop het!

Babytje is lekker druk vanmorgen, hoop gewoel en een hoop getrappel...ook nog wat harde buiken erbij...ga zo lekker douchen en dan maar eens echt dat laatste beetje strijk doen. Is er giser niet meer van gekomen. Vandaag ook nog de benedenverdieping doen en dan zeemt mijn man lekker de beneden ramen binnen en buiten. Fijn!

Ik hoop eigenlijk dat we vandaag nog iets leuks kunnen doen ofzo...maar zou niet weten wat. Voel me zo opgesloten in huis, maar langer dan 5 minuten lopen gaat niet en stel stel stel dat t begint...leuke ideeen om iets te doen?

Fijne dag allemaal!

3. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Babynieuws!! Hannamom, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon L.uca!

4. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @beesie, en, en, hoe is het nu met je????????

@Guusje, phfff ik hoop voor jou dat je kleintje ook snel komt!! Misschien kun je vandaag ergens lunchen, ben je toch even weg, en je kunt zitten, anders is bevallen misschien een optie? :D

@frenzy, ohhh fijn een i-phone, ik vind het de beste uitvinding ever!!!

@missiemaartje, balen dat hij niet bij je wilde drinken, hopen dat hij snel wel weer bij je wil drinken!! Knuffel

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik bedenk me ineens dat iemand vroeg naar mijn 'twijfelnamen': ik kwam er niet uit of het Femke of Isa moest worden, dus nu is het L.ise, haha!

@ego: straks even een mooie draagdoek bestellen!
    We hebben trouwens weer een redelijke nacht achter de rug . In totaal heb ik sinds gisteravond 7 uur geslapen, maar het voeden duurt telkens 2 uur, en eindigt ermee dat ze bij mij in bed slaapt... Enorme 'mama-honger':..

6. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    hihi pioentje...bevallen :D dat lijkt me wel wat!

7. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Rens; bij de volgende 'baby' pas ik het aan....

@ Pieontje; ja is het 'de uitdingeing ever'? pfff mheb er gewoon heel de nacht van wakker gelegen, loop zo te &^$^( met mn huidige foon, dat ik dus nu een iphone wil halen (maar is wel wat duurder... )

@ Anna; grappig ik vroeg dat, omdat Cupido ook aan het twijfelen was/is. En Eerlijk gezegd, L.ise vind ik het mooist (bijzonderst!)

@ Guusje; fijn zo een druktemakertje in je buik, deze heeft er echt last van in vlagen... En idd denk dat die persoon je gewoon bang heeft willen maken! Hier ook nog geen streepjes, maar hou er wel rekening mee dat het nog kan....

@ Ego; ik ga verder met mn telefoon dubio :s

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!! Even bijlezen :D

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zo via de pc gaat het toch allemaal veel makkelijker dan via de Ipad. Moet van de week maar even het internet fixen voor op de laptop! Want dan kan ik beter op iedereen reageren, en beter teruglezen zodat ik niemand vergeet!

@Eva, hoe is het met het gehoest? Nog de pilletjes ingenomen? Je bent niet inmiddels bevallen hè ;)

@pioentje, ik ben ook gedraaid bij mijn moeder omdat ik scheef lag (en ze daar tijdens de bevalling pas achterkwamen!!) en toen hebben ze mij 'ff' gedraaid. Maar ben nog steeds een dwarsligger hehe :cool:. Nee maar zonder gekkigheid, dat is toen ook in één keer goed gegaan!

@Lafemme, lief dat je er naar vraagt! Hij wordt helemaal gek van het liggen en het onhandige. Hij heeft nu loopgips inmiddels maar mag er nog niet opstaan. Dat 'voetje' krijgt hij geloof ik van de week pas, en dan mag hij er langzaam aan wat op gaan lopen. Maar voorlopig moet hij nog even in het gips blijven!

@missiemaartje, ik heb snachts zoveel harde buiken, en met opstaan. Heb wel het idee dat het is van het plassen. Meestal als ik dan wakker word van de harde buiken en ga plassen is het weg. Of het is omdat de kleine zo gek aan het doen is, dan trapt hij heel mijn buik aan gort. En als vervolg heb ik een harde buik! Lief van 'm haha! Vannacht was hij ook weer bezig met mijn ribbenkast, had gewoon geen lucht meer ;). Balen even dat Niek niet wilde drinken bij je.. Gelukkig wel zijn flesjes. Hij groeit wel goed hè wat ik mee kreeg?! Het wordt een grote vent!!

@beesie, hoe is je nacht verlopen? Al een beebje? ;)

@Happymom, ik weet nou niet of ik je al gefeliciteerd had (fijn hè die vergeetachtigheid!) anders liever teveel dan te weinig. Gefeliciteerd met L.uca. Prachtige naam!!

@Frenzy, dankjewel :D! Laatste werkweekend is 'officieel' ingegaan en ik vind het geen eens erg om hier te zitten op dit moment! Want het is toch de laatste ghehe! HEERLIJK straks verlof!

@naamkindje, mijn naam is nog niet voorbij gekomen. Maar ik ben één van de laatste dus wie weet komt ie nog voorbij. Nou is het niet een standaard naam. Maar tegenwoordig weet je maar nooit! Ik zit in spanning af te wachten elke keer haha :p

@babyboom(jongens), hier ook hoor Frenzy! Van de 10 zwangeren hier in het dorp, zijn er zeker 7 of 8 jongens!

@guusje, balen van je rotnacht! Hopelijk beval jij ook snel, mag er nu wel uit toch ;)

@ego, hier dus laatste werkweekend begonnen! JIPPIE :D. Voor mijn gevoel loop ik nog zóver achter. Ben nog helemaal niet bezig met een 'eventuele' bevalling komende weken. Ik denk alleen nog maar aan VERLOF :D haha! En er zijn er al zoveel bevallen voor mijn gevoel. Vannacht wel écht een super k.t nacht gehad zeg :x. Heel wazig geslapen en voor mn gevoel was ik klaar wakker. Had gistermiddag wel ff anderhalf uur geslapen dus opzich valt het nu nog mee met het moe voelen. Maar zal niet lang duren voor ik hier achter mijn bureau in slaap val denk ik! Vannacht heel veel moeten plassen en veel harde buiken daardoor. En een ADHD-er die heel mn ribbenkast aan de rechterkant aan gort heeft getrapt. Heél lief van de kleine man!

Hoop dat ik niemand ben vergeten, heb alles teruggelezen en iig iedereen zijn verhaal gelezen ;). Ben benieuwd naar het volgende babynieuws :D (EN FOTO'S!!!).

Ik ga even foto's uploaden van mijn kleine neefje!

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Happymom: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van L.uca.

Jee weer een Maart baby erbij. Hoeveel nog voordat het ook echt maart is.

Goedemorgen allemaal.

Heerlijk vroeg wakker. Logisch als je als klein meisje om 18:45 naar bed gaat, dan ben je 12 uur later wel klaar met slapen. Ik heb haar nog even bezig kunnen houden met boekjes en poppen. Ach en hier eens lekker vroeg zijn, is ook wel leuk.
    Verder prima geslapen op de plaspauzes na ;)

@ Frenzy: Ik ben benieuwd naar je gipse buik. Fijn dat je wat aan mijn tips hebt gehad. En je lijstjes mogen doorgestuurd worden hoor :D. Fijn dat je eindelijk ook een soort einde inzicht krijgt.
    @ Anna: Fijn dat je meisje het zo goed doet. Welke draagdoek wil je aanschaffen? Ik heb er ook 1 en echt veel gebruikt. Hopelijk wordt deze baby ook een liefhebber. Is ook zo handig als je al een kleine hebt.
    @Missiemaart: Oh wat jammer dat N.iek niet bij je wilt drinken. Hopelijk bedenkt hij zich vandaag en wil hij het weer wel. Het is ook best veel voor zo'n mannetje, maar ik kan me voorstellen dat het erg jammer is.
    @ Guusje: Oh dat van Suekes heb ik denk ik gemist. Maar toch fijn dat je de moeite doet. Ik probeer het ook meestal, maar soms is het zoveel werk.
    En ik zeg ook lunchen en dan lekker bevallen ;):D
    @ Pioentje: Beetje kunnen slapen of veel nagedacht?
    @ Beesie: Gerommel nog doorgezet? Weeën ga je, denk ik, echt herkennen. Wat vooral belangrijk is om te weten is dat ze vaak langer dan een minuut aanhouden. Hopelijk gaat het een beetje opschieten voor je meid, want volgens mij ben je er wel klaar voor.
    @ Rens: Hier ook een neefje gehad met infuusje in zijn hoofd. Maar zag er zeker akelig uit. Gelukkig heeft hij het niet meer nodig.
    Wel jammer dat je het zelf moet ontdekken en dat ze zoiets niet zelf vertellen.

@ Naam: hier nog geen zorgen, want onze naam staat nog niet vast. Maar het wordt wel steeds moeilijker om een leuke naam te verzinnen met al die kinderen om ons heen. Hier staan de meisjes en jongens gelijk. Toevallig zijn er in oktober 2 jongens geboren.
    Wat wij weer weinig in de vriendenkring hebben is stelletjes met een jongen en een meisje. Naast ons is er 1 stel die ook een jongen en meisje heeft. De rest allemaal 2 van 1 soort of soms zelfs 3 :D
    Gelukkig is het niet erg om een zelfde naam te hebben met iemand hier van het forum toch? Je ziet elkaar ws bijna nooit....

@ FB: Ik heb een FB account, maar ben wel erg gesteld op mijn privacy. Er staat ook vrijwel niets van mezelf op. Ik heb hem meer om bij vrienden te kijken. Ben ook meer niet online dan wel. Maar ik las wat over een gesloten site. Echt geheel gesloten? Ik vind het op zich wel leuk om jullie beter te leren kennen. En eventueel mijn baby te showen in de toekomst. Hoe kom ik bij deze site terecht?

Nou ik ga even ontbijtje maken. Zoon is ook beneden.

Fijne dag allemaal

Femme

11. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Shadow: Fijn laatste werkweekend. Fijn dat je broer opknapt. Dat wachten op weer mogen lopen, duurt altijd lang. Maar als hij weer wat mag gaan lopen, gaat het vaak snel.
    Hier ook een enorme druktemaker. Trappen en bewegen dat is zijn favourite bezigheid. Gelukkig kan ik er erg van genieten, behalve als hij besluit dat mijn ribben wat hoger horen te liggen....Hopelijk blijf je overeind vandaag ;). Succes.
    @ Frenzy: Hier ook een iPhone. Prima ding. Mijn vriend heeft hem aan mij gegeven toen hij zelf toch liever de HTC androïd wilde. Hij is nogal een nerd, maar zo krijg ik alle leftovers...prima geregeld :cool:

Zo nu ga ik echt ontbijt maken

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Happymom: gefeliciteerd met de geboorte van je zoon L.uca!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoesten: Zolang ik rustig doe en op 1 tempo adem blijf halen gaat het goed...maar als ik eenmaal begin te hoesten...En pijn dat het doet onder in mijn buik. Er komt tijdens zo'n hoestbui zo'n druk te staan op mijn buik....

14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ik moest net als een debiel gaan rennen naar beneden (trap af, garage door, parkeerplaats over) omdat een debiel van een collega het alarm af liet gaan!! Loeien als een gek hier. En hij had mijn sleutelbos met de sleutel van het alarm. FIJN! Meteen in mn lies geschoten, heup doet zeer en in mn rug geschoten. En dat allemaal al om 9 uur sochtends. Wat een feest! :(

@Eva, vervelend zeg dat gehoest. Je hebt het dus flink te pakken! Balen :(

15. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @happymom gefeliciteerd met jullie zoon
    @Me, gefeliciteerd met jullie zoon.

@namen:Weet niet wie het zei maar ik heb het ook dat ik toch elke keer benieuwd ben of onze naam er niet tussen zit. haha

Daarnaast heeft een collega van mij gisteren onze naam zo ineens uit het niets geraden toen al mijn collega's erbij zaten. Ik baalde zo want de samenwerking tussen ons is niet echt goed dus ik ben gewoon in staat onze lieve schat een andere naam te geven maar die hebben we niet.
    Klinkt dit raar?

Eindelijk verlof!!!

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @LaFemme: ik ga de roze Hoppediz Pune bestellen. Ik heb al een Binana, maar die is rekbaar, groot en zwaar, en ik heb een Marsupi-draagzak. Doek vind ik fijner, maar de Marsupi is erg handig als je bijvoorbeeld met de auto ergens heen gaat. Ik ben benieuwd hoe de nieuwe doek gaat bevallen!

Straks toch maar even de laptop pakken, want dat getyp op mijn telefoon...

17. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Niet zo'n lekkere nacht gehad. Van 3.00 tot 5.00 wakker. Had darmkrampen, maar kon niet naar het toilet en was misselijk. Nu nog steeds niet lekker, weet niet wat het is. Het voelt alsof ik er maar half bij ben, in een soort van droom zit. Zo voelt het ook als ik Meniere heb, maar echt duizelig ben ik niet. :( Zo douchen, misschien helpt dat.

HappyMom, van harte gefeliciteerd met de geboorte van L.uca!!! Is alles goed gegaan? Lekker genieten meid van je gezin!

Namen, onze naam zou best een keer voorbij kunnen komen hier aangezien het niet echt een aparte naam is. Hij komt niet heel vaak voor, dat niet. Ben benieuwd.

Shadow, doe je voorzichtig met traplopen etc. en werk ze nog hè.

Eva, veel beterschapjes, vervelend dat gehoest.

Fropste, niet fijn dat je collega de naam geraden heeft.
    Hier weet mijn moeder het ook, onszelf ook verraden, heel lang geleden al. Gelukkig hebben we een hele goede band, dat is bij jou en je collega anders begrijp ik. Balen yoh.

Cupido, hoe is het met jullie namen dilemma?

Zebra, succes met de CTG weer.

Beesie, alles rustig gebleven?

Femme, ja, de groep op FB is echt gesloten. Ik stuur je wel mijn echte naam, als je mij dan aanmeldt, kan ik jouw aanmelden voor die besloten groep als je wilt. Zou wel gezellig zijn!

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben.
    Ben echt vergeetachtig op het moment, of nou ja, wazig. Heel vervelend gevoel, hoop dat het snel zakt.

Doeg meiden, fijne dag. Hier schijnt de zon, gezellig.
    Leske

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @fropste, ja dat kan ik me voorstellen.

Ik moet zeggen, heel veel mensen hier weten al zijn naam. Niet zijn tweede. Wel zijn roepnaam. Dit omdat ik al vanaf mn 16e roep; ALS ik ooooit een jongen krijg dan noem ik het.... haha. Eigen schuld voor mij! Maar ik vind het niet zo erg..

19. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Leske, ik zal voorzichtig doen :)
    Balen van je rotnacht zeg! Schiet niet op, en auch die darmkrampen ken ik. Ik heb weleens krom gelegen zo wat op de grond van de pijn!! Echt niet fijn!

Hier een foto van mijn neefje, alweer bijna 6 maanden. Bizar hoe hard hij groeid. En hij brabbelt wat af. Zou hem zo inpakken en meenemen naar huis haha :D

Bekijk bijlage 226208

20. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Dank jullie wel voor de lieve felicitaties!!
    Hij ligt lekker naast me te slapen.. Moet nog wel een nachtje blijven ivm medicijnen hoge bloeddruk..
    Maar ja verheug me nu al op morgen! Lekker naar huis!
    Als we thuis zijn zal ik meer vertellen over de bevalling, maar is bijna niet te doen op mn telefoon..

Ow ja zal ook even dit doorgevdn voor de lijst: Luca is 48 cm lang en weegt 3145gr..

Ga ff een tukkie doen.. Bijlezen komt straks wel..
    Dus knuffel voor jullie allemaal!

Deel Deze Pagina