@ La femme; heb je ook een pb gestuurd, hihi... Maar les ook zie ik! @ Fropste; vervelend is dat (ik zou zeker de kleine geen andere naam geven.....) Is natuurlijk puur toeval... Hier iest soortgelijks (en bij ons weten ze het geslacht niet.) Een collega van mijn man zei, ja het wordt een jongen, wordt geboren op 11 maart (is de UD?) en hij gaat Jantje heten (nou en de beeb gaat dan geen Jantje heten maar Jan , maar dan gebruik ik een andere naam... hihi snappen julle hem nog?!) @ Shadow; wat een scheetje! @ Ego; ben met manlief vuil aan het wegbrengen naar de mileu straat, straks samen paardenstallen mesten en dan gaan we de Iphone halen Jipppieeeeeeeeeeee!!! Helemaal blij
@Frenzy, Iphone is fijn!! Veel plezier!! @Happymom, lekker rusten, en ben benieuwd naar je verhaal morgen
Uitgerekende maart mamas 2012 01-3-2012 Guusje99 (27) 1e kindje, kraamhotel, BV 01-3-2012 Mupkuh, (28) 2e kindje, ZK,BV 03-3-2012 Leske (31), 2e kindje, ZK, KV 04-3-2012 Bloempjuh23 (26), 2e kindje, ZK, BV 05-3-2012 Eva 1983 (27), 2e kindje, ZK, BV 06-3-2012 Beesie (26), 1e kindje, thuis, BV 07-3-2012 Roos (27), 1e kindje, ZK, BV 07-3-2012 Beebielove (26), 1e kindje, ZK, BV 08-3-2012 Suzanne86 (25), 3e kindje, thuis, BV 09-3-2012 Mon (30), 2e kindje, ZK, BV 09-3-2012 Debende (26), 3e kindje, thuis, BV 11-3-2012 Frenzy (30), 2e kindje, ZK, BV 12-3-2012 Elegance (35), 2e kindje, ZK, FV 14-3-2012 Lautjuh (26), 2e kindje, thuis, BV 16-3-2012 Vreeswijk (28), 2e kindje, thuis, BV 16-3-2012 Lafemme (37), 3e kindje, ZK, KV 16-3-2012 Missy88 (23), 1e kindje, thuis, BV 20-3-2012 Cerberus (32), 4e kindje, thuis, BV 20-3-2012 Zebra (23), 1e kindje, ZK, KV 20-3-2012 Pieontje (30), 1e kindje, thuis, ? 20-3-2012 Cupido (29), 2e kindje, ZK, ? 21-3-2012 Sheena21 (22), 1e kindje, ZK, BV 21-3-2012 Laura1981 (30) 2e kindje, thuis, ZK 24-3-2012 Eveline1986 (24) 1e kindje, ZK, BV 25-3-2012 Gentle (23) 2e kindje, thuis, BV 26-3-2012 Fropste (27) 1e kindje, ZK,? 27-3-2012 Cvermeulen1979 (32), 2e kindje, ZK,? 28-3-2012 Shadow (22) 1e kindje, ZK, BV 28-3-2012 Sannaa (31), 2e kindje, ZK. BV 29-3-2012 Sjors (23) 1e kindje, thuis, KV 31-3-2012 Naomi123 (24) 2e kindje, ZK, BV 12 meisjes 14 jongens 5 verassing / geheim Bevallen maart mamas 2012 17-01-2012 Missiemaartje, 30wk 1dg, N.iek, 1730 gram en 44 cm 10-02-2012 EmvSenR, 37 wk 1 dg, S.ayenna, 2915 gram en 51 cm 17-02-2012 Rens, 37 wk 2 dag, F.ynn, 2040 gram en 43 cm 20-02-2012 Sasjuh83, 38 wk, E.Lin N.aomi, 2760 gram en en .... cm 21-02-2012 Anna27, 38 wk, 3 dg, L.ise, 3720 gram en 50 cm 21-02-2012 Foxy, 38 wk 3 dg, K.oen M.anuel, 2730 gram en 48 cm 22-02-2012 Pompeloesje, 37 wk 1 dag, J.ack, 3955 gram en 53 cm 23-02-2012 Me312 38 wk 2 dg, A.iden A.very, 3850 gram en 56 cm 24-02-2012 Happymom2010 39 wk 1 dag, L.uca 3145 gram en 48 cm 6 jongens 3 meisjes Buddylijst Sasjuh83 --- Cupido Anna27 --- Naomi123 EmvSenR --- Eveline1986 Leske ---Frenzy Beesie--- Zebra Sheena ---Eva1983 Roos1 --- Pompeloesje Pioentje --- Pompeloesje Fropste ---Suzanne86 Gentle --- Lautjuh85 Ceberus --- Foxy74 Rens --- Foxy74 LaFemme --- Foxy74 Guusje99 --- Guusje99 Sjors --- Gentle
@ Foxy, ontroerend verhaal. Fijn dat julie beepje alles weer goed maakt. @ Beesie, shit hé zo'n valse start Hopelijk snel het echte werk... @ Me, gefeliciteerd met je kleine man @ Sasjuh, mooie bevalling. Fijn dat de kleine vanaf gister alleen bv krijgt. Pfff de rest sla ik even over voel me niet helemaal lekker Ook wat rug pijn...
@ Happymom; lekker uitsruten meid, ben wel benieuwd naar je verhaal ,maar dat komt wel goed! Geniet maar van je ventje !
@happymom gefeliciteerd met jullie zoon @Me, gefeliciteerd met jullie zoon. Hier gisterenavond op de 9 maandenbeurs geweest wat een drukte moesten met bussen carpoolen en dat met een buik van 36 wk in een krappe bus waar niemand voor je opstaat grgrgrgr. verder viel het mij wat tegen heel veel was al weg wilde de tas van woezel en pip en die was er niet meer . liepen mensen met tassen van w&p waarvan ik zeker weet dat die geen kleine kinderen hebben. grgrgr dat maakt mij boos waarom willen sommige alles hebben maarja vandaag helemaal kapot van gisterenavond lag om half 1 i bed puh... vandaag de babykamer afmaken en dan kan ik gaan inrichten eindelijk fijne dag dames
Happymom gefeliciteerd met L.uca (leuke naam)!! Me312 Gefeliciteerd met A.iden (mooi!! stond hier ook op het lijstje)
Happymom van harte gefeliciteerd met jullie zoon L.uca!!!! Heb bijna niet bijgelezen, geen tijd voor. Huis moet aan kant en moet nog boodschappen doen. Ben net wakker. Heerlijk. Iedereen een fijne dag!
ahaaaaa........ Zag het net op facebook staan en dacht.... wie zou dat zijn.... .. (dement)... dus snel hier spieken.... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon..!!!
Toen ik van mn oudste beviel, was de kraamafdeling helemaal blauw.... Als je nu bij dochter in de peutergroep kijkt, zijn de 3 jarige allemaal meisjes... De "nieuwe" lading 2 jarige bijna allemaal jongens... (dus binnenkort zit meid in een jongensgroep) en toen ik zwanger was van jongste... was er ook een "jongensboom"..... op een of andere manier lijken er toch bepaalde "golven" te zijn....
Goedemorgen, Jeetje, weer 13 pagina's vanaf gisterenmiddag! Allereerst natuurlijk ME312, gefeliciteerd met jullie zoon A.iden A.very! HappyMom, gefeliciteerd met de geboorte van L.uca!! @ La Femme, ik vind het sowieso al knap wat je onthoud als je het zo uit je hoofd doet hoor. Dat kan ik helemaal al niet! Hopelijk heb je gisteren nog beetje kunnen relaxen. Enne een TO DO list doet wonderen! Heb ik hier ook (nu heb ik alle dingen al half gedaan dus dat moet ik dan wel weer onthouden maar goed...) @ Cerberus, het is heel erg maar je hebt op mij gereageerd maar ik snap je reactie totaal niet want ik weet gewoon niet meer wat ik zelf gezegd heb...hahaha @ Rens, fijn dat het hartje en de longetjes van F.ynn er goed uitzagen! Ik denk dat het voor je moeder echt super was om haar kleinzoon beet te houden. Is het haar eerste kleinkind ook? En F.ynn alweer een week oud zeg...zoals een client van mij zegt: 'Klokkie vliegt!' O en infuusje eraf lees ik nu, gefeliciteerd! F.ynn is een sterke knul zo te lezen. @ Bevallingen, mijn moeder omschreef het gisteren als: sja...ik had een beetje buikpijn alsof ik nodig naar de wc moest. Toen ging ik persen alsof de ontlasting niet los wilde laten. En toen waren jullie geboren. Hahahaha nu maar hopen dat dat erfelijk is! @ Frenzy, bij kaartje2go bestel ik 70 kaartjes en dan ben ik (zonder postzegels) 110euro kwijt. Enne...nog een pakje gekocht?? Hahaha! En leuk een Iphone, ik wil er ook wel eentje maar ik houd deze en ga een simonly pakket nemen. Vriendlief had zich een duur abonnement laten aansmeren dus dan doe ik wel goedkoop...volgend jaar is zijn abo afgelopen, zal ik weer een andere abo met nieuwe telefoon nemen en doet hij nog maar een jaar simonly. @ Zebra, succes weer bij CTG vanmorgen. Hopelijk kunnen ze nu wel vruchtwater meten. @ Beesie, jammer dat de krampen weer afzakten... @ Sasjuh, geen sorry zeggen dat je ons verwaarloost hoor! Ik snap best dat je geen zin/puf in ons hebt nu E.lin er is! Je hebt wel iets leukers om te doen toch? En jeetje wat ben je snel naar volledige ontsluiting gegaan zeg! Mooi verhaal ook weer hoor, krijg er echt de kriebels van (positief hoor!) Geniet lekker van jullie kleine meid!!! @ Roos, jij pretbederver hahaha Maar bedankt voor je felicitaties hahaha @ Gentle, hihi jij krijgt ook al commentaar op ontploffing? Hier ook hoor, overal waar ik kom zie je iedereen alleen maar naar me buik staren. Nog net niet met open mond... @ Guusje, jij bent ook lekker aan het nestelen lees ik. En je voelt je niet helemaal top. Nou lijkt erop dat de bevalling eraan zit te komen volgens mij Enne Striae niet zichtbaar tijdens zwangerschap??? Ik weet niet wie dat heeft verzonnen maar ik kan de gehele chocoladeafdeling scannen bij de AH!! @ Pompeloesje, wat fijn dat het met J.ack beter gaat aan het andere apparaat! @ Leske, aan de diarree? Dat was ook een voorteken toch? Ik word inmiddels wel een beetje gek. Alles wat iedereen hier schrijft begin ik als voortekens te zien hahaha @ The Voice Kids, ik vind het ook zo leuk maar vriendje niet. Dus wij hebben gisteren Liar Liar gekeken met Jim Carry. Ook wel leuk. The Voice kijk ik komende week wel een keer in de herhaling ofzo. @ Shadow, werkze die laatste dagen, maak er nog wat van!! En o nee dat rennen...hopelijk krijg je daar vandaag niet teveel last van. Laat je maar verzorgen op kantoor hoor En die foto van je neefje is echt heel schattig! @ Eva, lastig, ik weet niet of ik het dan zou gebruiken. Je zit nu al zo dichtbij de uitgerekende datum. Mja wie weet loop je nog tot 42 weken door? Ik denk dat ik het wel zou gebruiken (twijfel twijfel) want het medicijn gaat toch ook na een tijdje wel weer uit je lichaam. Dat zal ook geen dagen of weken duren toch? @ Missiemaartje, bedankt voor je reactie! Jammer dat N.iek eergisteren en gisteren niet zo wilde drinken. Het is zeker allemaal lastig meid. Het is moeilijk om N.iek zo te zien vechten lijkt me. Maar hij doet het volgens mij best goed, het is ook nog maar een klein manneke he! Komt goed meid @ Namen kindjes, ik zou het wel geinig vinden als iemand dezelfde naam zou hebben als wij. De namen die nu gegeven zijn vind ik allemaal wel leuk, maar ook niet zo bij ons passen. Hoewel N.aomi wel in het begin bij ons op het lijstje heeft gestaan! @ Fropste, ik zou geen andere naam kiezen hoor. Je hebt toch zeker wel heel hard ontkend dat het die naam is?
Guusje... je bent de eerstvolgende op de lijst.... samen met mupkuh.... Het is wat met al die voordringers.... @hier.... met hetzelfde model opgestaan, als ik gisteren mn bed in ben gestapt.... vraag me af of ik nog wel schoenen aan kan... verder voel ik me brak..... of is dat een synoniem voor "zwanger"... Nu heeft dochter ook lopen spoken vannacht.... dus toch die ghostbusters bellen...
@placenta hier zijn ze altijd gelijk eruit "geflubberd".... de vorige keer zo snel na bevalling dat vk er nog niet op rekende,,... en het dus (natuurlijk NAAST het zeil) op bed belandde... nouja beter DAT, dan met het nodige "duw-werk"...
@ EGO, gisteren hebben vriend en ik geruild van bedkant. Ik sliep aan de kant van het raam maar ons bed is vrij groot en de slaapkamer niet. Dus had ik daar niet veel ruimte. Gisteren ging ik bed verschonen, met bedzeiltje ervast op en nu lig ik dus aan de kant van de deur. Meer ruimte om me nu om te kleden en strakjes komt aan die kant ook de wieg te staan. Dus wel zo praktisch. Maar was ff wennen vannacht. Heb dan ook beroerd geslapen. Van 2 tot 5 wakker gelegen. Even beneden geweest, kop warme melk gedronken (lekker!) en toen van ong. 5 tot 10 nog verder geslapen. Vriend ligt nu nog te snurken maar we hebben dit weekend echt niet zoveel te doen dus ik laat hem maar lekker. Ik twijfel wat ik morgen ga doen. Wil eigenlijk even naar de stad om laatste dingen te kopen zoals zoogcompressen, nog 1 kruik etc. Maar 's avonds komt een vriendin langs en die blijft tot 23.00u. Dan kan haar vriend haar weer ophalen (die is kok dus die werkt tot later) dus wil ik 's middags niet teveel doen anders lig ik om 21.00u al te pitten haha Verder geen bijzonderheden hier. Ik ga denk lekker even douchen, aankleden en dan weer een voorraad Rennies halen. Die zijn vannacht opgegaan.