Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Zebra, idd logisch toch dat het raar voelt. Ik krijg zelfs al de kriebels van het medische gedoe er omheen, gewoon omdat ze je geruststellen terwijl je het gevoel hebt dat zij ook niet echt weten wat er allemaal gebeurd. Maar goed, het gaat vast allemaal goed en ik hoop voor jou op een goedgemutste gyn!!

Elegance, balen van die vakanties... Miss ff de CAO doorkijken hoeveel dagen hij verlof heeft?

Nou, ik ben om 5 uur weer in slaap gevallen, tot tegen 8 uur. Toen moesten we er toch uit... Kindje van vrienden van ons wordt gedoopt zo meteen, dus ja... Vannacht dus van 12 tot half 2 geslapen en van 5 tot 8, schiet niet heel erg op...

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ahhhh nee doe niet zo eng!!!! :$

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen,

@ Roos, ik vind het wel leuk hoor, Vlaamse woorden tussendoor! Vriendinnetje van mij heeft 3 jaar in Antwerpen gewoond en praat nu ook een aardig woordje Vlaams. Vind het altijd wel gezellig klinken!

@ Rens, ik doe ook een poging…
    - De pillen van mijn Kodak zijn leeg – de batterijen van mijn fototoestel zijn leeg
    - Mijn klavier doet vreemd – mijn laptop (??? echt geen flauw idee) doet raar
    - Ik pak mijne stilo er even bij – ik pak mijn pen er even bij
    - Ik ga zometeen kuisen – ik ga zometeen schoonmaken
    - Ik heb hem alleen maar in de valies zitten – ik heb hem alleen maar in de koffer zitten

Enne ja ik heb mijn best gedaan met inhouden met kleertjes. Maar ik had me wel vergist in de jasjes. Elke keer dacht ik dat ik nog geen jasje had, nu heb ik er 3 in 56 en 2 in 62 hahaha! Maar er komen veel dingen ook van Primark, dan kost een jasje 5euro ofzo.

@ Gentle, nou das inderdaad een mooie tijd om te forummen zeg ;) Fijn dat je mijn kast ook al bescheiden noemt. Volgens mijn moeder heb ik namelijk veeeeeeel te veel. Ik vond het ook wel meevallen…
    Misschien kun je vanmiddag nog een beetje slaap meepikken?

@ Eva, wat betekent dat dat likstok? Is dat een lolly ofzo?

@ Shadow, ik ga dat programma even terugzoeken, wil het wel zien! Fijn dat je goed hebt geslapen. En die wekker…over een paar weekjes heb je een heel andere wekker haha! Werkze nog je éénnalaatste daagje.

@ Zebra, ik vind ook niet dat je je aanstelt hoor. Ik zou ook flink stressen denk ik (weet ik wel zeker…) Hopelijk zijn ze in een goede bui deze week!

@ Elegance, vervelend dat je man maar zo weinig verlof krijgt naar de bevalling! Heeft mijn vriend ook. En hij heeft, naast de 6 weken verplichte bouwvak per jaar, geen extra vrije dagen. Maar hij neemt een week onbetaald verlof op. Dan missen we maar een weekje loon, jammer dan. Hij wordt wel vader en dat is niet niks! Maar waarschijnlijk komt hij er wel uit met zijn baas. Hij probeert in de zomer een weekje door te werken (ipv 4 heeft hij dan 3 weken vrij)

@ Ego, ik heb goed geslapen weer! Vandaag een beetje poetsen, rustig aan doen en vanavond komt er een vriendinnetje gezellig langs. Tijd geleden dat ik haar gezien heb, heb er zin in!

Iedereen een fijne dag!

4. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk geslapen van 22.30 tot 7.30, joehoe. Lig nu nog te luieren, heb alles bijgelezen, maar reageren met mijn telefoon is niet zo handig. De geur van vers gebakken broodjes komt me tegemoet, dus zal eens beneden gaan kijken. Kom straks weer even lezen etc. Liefs, Leske

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Pfff ik word helemaal duizelig van de hoofdpijn. Al aardig wat gedronken en gegeten maar zakt maar niet... Lijkt wel migraine. Dat is lang geleden zeg... Blehhh

6. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen

Niet eens zo heel vroeg, al was mijn dochter al vroeg in de weer. Gelukkig vond ze boekjes lezen ook wel leuk.

@ Shadow: Yeah laatste werkdag. Heerlijk geslapen zo te lezen. Hopelijk gaat de dag snel voorbij en kan je eindelijk ook lekker rustig aan gaan doen. Hou je hoofdpijn in de gaten hè. Het kan zeker door weinig drinken komen, maar er zijn meer oorzaken voor.
    Wat een lief neefje.
    @ Rens: He balen dat F.ynn even een mindere dag heeft gehad. Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter. Toch weer even afwachten dus hoe lang hij hier nog moet blijven.
    @ Missiemaart: Jammer dat het soms wat verwarrend en vermoeiend voor N.iek is. Ik ben niet zo goed met bv dus kan je geen tips geven, behalve luisteren naar jouw gevoel.
    @ Leske: Balen dat je zo slecht geslapen had gisteren. Hopelijk was het vannacht beter. IS het gevoel van wazig zijn wat verbeterd? Bedankt voor je PB.
    Ik herken het wel hoor, het uitvallen tegen je kindje. Je bedoeld het niet, maar soms wordt het gewoon wat veel vooral i.c.m. slecht slapen en al die hormonen. Joosje snapt het vast wel. En Peet verwend je gelukkig.
    @ Eva: Wat vervelend van het gehoest. Hier ook regelmatig naar boven om iets droogs aan te trekken, als ik onvoorbereid ga hoesten ;) Balen dat je zoontje nu ook ziek is. Heel veel beterschap daar.
    @ Fropste: Oh das wel jammer als iemand je naam raadt. Gelukkig heb je je pokerface opgezet. Ik had het pas laatst bij een verjaardag van mijn schoonmoeder dat iemand vroeg of we al een naam hadden. En toen noemde ze onze namen van onze kids en voegde zelf dus de derde naam erbij en dat was een naam die hier op het lijstje stond. Ik dacht ook meteen, nou die wordt het dan dus niet :D Krijgen we zo te horen dat zij de naam verzonnen heeft :$
    Geniet van je verlof!
    @ Anna: Zo jij hebt heel wat draagdoeken. Hier een tricotslen. Zo'n enorme lange die je tig keer om mag slaan. Maar hij voldoet prima. Heb nog een babybjorn liggen, maar die vind ik echt akelig.
    @ Happymom: Welkom thuis. Lekker geslapen vannacht?
    @ Frenzy: Balen van je iphone. Maar het is zo maart. Misschien als cadeau vragen aan je vent voor je kraamweken ;)
    @ Mupkuh: Hoe is het met de rugpijn meid? Hopelijk is het pijn met een baby als resultaat en anders hoop ik voor je dat het snel overgaat, zodat je nog wat kan uitrusten voordat het echte werk gaat beginnen.
    @ Cvermeulen: Hier 2 jaar terug geweest, vlak na de geboorte van mijn dochter. Doordeweeks, was beter te doen. Hopelijk is het gelukt met de babykamer en heb je nog wat kunnen rusten.
    @ Eveline: Ja een to do list heb ik gemaakt, maar wordt zo onrustig als ik zie wat er allemaal opstaat dat ik telkens denk...morgen begin ik;)
    Hahaha dat verhaal van je moeder. Fijn hè dat ze het zo makkelijk allemaal gehad hebben. Mijn schoonmoeder zegt ook altijd dat ze geen greintje pijn heeft gehad en ze zo uitpoepten. Nou ik heb na de eerste gezegd...doe het niet ;) Maar dat was vooral door de enorme weeën storm die ik had meegemaakt. Een bevalling als bij mijn dochter daar teken ik wel weer voor.
    Was het gezellig met je vriendin?
    @ Cerberus: Betere nacht gehad? Zonder nachtbrakers. En beter model vandaag? Wie weet misschien mag je ook eens ervaren hoe het is om vroeg te bevallen.....
    @ Naomi: fijn dat ctg goed was. Niets verkeerd mee om een beetje extra in de gaten te worden gehouden. En nog wat gekocht in de stad?
    @ Suzanne: Leuke verjaardag gehad gisteren? Nog wat kunnen vinden voor je oma? Hopelijk zet het gerommel door. Met hoeveel weken beviel je bij je dochters?
    @ Roos: Nog 4 dagen en dan is het de 29ste....
    Hier blijf ik niet thuis omdat ik al zoveel weken ben. Mijn zoon moet so wie so elke dag naar school, maar ga ook gerust nog even naar de dierentuin of uit eten of wat...Lekker nog even genieten van de baby in je buik. De volgende keer moet hij/zij telkens mee....
    @ Beesie: Nesteldrang? Ik beviel bij mijn zoon de dag nadat ik alle ramen had gezeemd. Ik zal vandaag voor je duimen ;)
    @ Gentle: Fijne avond gehad gisteren? Heerlijk nog veen tijd voor samen.
    @ Cupido: Hier ligt alles een beetje door elkaar....eigenlijk nog in 1 zak. Probeer de setjes wel bij elkaar aan te doen, maar de ervaring leert dat de bovenkant en dan weer de onderkant eerder verschoond moet worden :D:D
    @ Lautjuh: Beterschap met je zoontje

Was bijna klaar maar...
    Ohhh hier complete verwaarlozing van kids. Ik had ze nog geen eten gegeven...:D
    Ga snel aandacht geven....

Laters

7. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, rens, van veel woorden besef ik zelfs niet eens dat ze echt zo Vlaams zijn :)
    Wat denk je dan van deze...
    - Gisteren op de speeltuin zaten we op de zwierentouter
    - Vanavond eten we patatten met een goe wa pekes en ertjes
    - Vul jij mijn jatteke nog eens met wat kaffe? Dan eten we'r een stukske toert bij ... en zo kunnen we nog wel een eindje doorgaan :D

@dromen, pff, vannacht weeral 5x bevallen :p;) En 't wordt hier hoe langer hoe vreemder... Van een keizersnee in een grote fabrieksloods waar een duizendtal operaties tegelijk bezig waren tot een bevalling op wandeling met de hond.... En iedere keer 's morgens wakker worden met een dikke buik; 't was maar een droom :)

Haha, ik troost me ook met die gedachte... hoewel, die 20% zou dan weer nét iets voor mij zijn :D Achja, we zien wel..; de komende week zit hier ook netjes volgepland, maar toch vind ik het iedere keer weer een tikkeltje spannend :)

Hihi :p Suske en wiske is dan ook OERvlaams he ;)

Je bedoelt "ne lekstok" ;)

@kleertjes; hier ook alles gesorteerd op soort en maat.... maar whaaaa wat 'n gevulde kastjes hebben sommigen van jullie! :$:)

@shadow, jeeej! ook vakantie! Genieten maar!

@zebra, veel succes met de ctg! Niet leuk, maar beter wat te veel dan een keertje te weinig he...

@verlof, krijgen jullie mannen niet zowiso 10dagen vaderschapsverlof na de bevalling? :( Hier 10dagen + nog dagen die overgezet worden van vorig jaar, dus manlief blijft een maand thuis... Lijkt erop dat ik me tot de gelukkigen mag prijzen zo te zien!

@rens, hopelijk vandaag beter met F.ynn!

Neenee, tot sebiet is perfect ;)

Nou doeiii! :D

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lafemme, haha geef je dochter maar snel wat te eten. Mijn dochter zit nu een pak doravleesjes op te eten. Manlief vond dat wel goed...haha!

Hier vanacht weer gerommeld en vanmorgen.... YOEHOE de SLIJMPROP verloren. Ik voelde hem er gewoon uitglippen. Was zo blij heb een vreugde dansje gedaan en wilde er bijna een foto van maken haha. Vorige keer zaten we 2 uur daarna in het ziekenhuis met flinke weeen. Nu nog niks dus even afwachten...

9. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaaaa spannend, mupkuh!!! :)

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    oeiiiii spannend Mupkuh!!

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oooeh spannend mupkuh. De vorige keer toen ik mijn slijmprop verloor, braken na 6 uur spontaan mijn vliezen.

12. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3332 Leske, 26 feb 2012
    Laatst bewerkt: 26 feb 2012
    Hoi, hoi,

Elegance, balen zeg van de vakantie van je man. Peet heeft deze week nog 2 diensten en dan ook bijna 2 weken niet. Maar als de kleine man lang op zich laat wachten, probeert hij wel wat te schuiven. Vervelend is dat, als alle dagen op zijn nog voordat het kleintje er is.

Shadow, succes met je werkdagje en rustig aan doen met die hoofdpijn.

Gentle, ook kennis gemaakt met de wakkere nachtelijke uurtjes. Gelukkig nog wel wat kunnen slapen, hopelijk vannacht beter.

Roos, mijn moeder is Belgische dus ik ben alles gewend. Haar hele familie uiteraard ook dus ik ben het gewend. Als we op vakantie zijn, vragen mensen ook wel eens of ik Belgische ben. Tja, je krijgt er toch wat van mee hè. Maar niet erg hoor, leuk taaltje en woordjes als "sebiet" gebruiken wij ook gewoon idd.

Mupkuh, spannend!!! Hier ook bij Joosje na het verliezen van de slijnprop paar uur later de bevalling. Zet 'm op, ik hoop het voor je!!!

Eveline, hoe is het nu met je vage buikpijntjes? Lekker een rustig rommeldagje voor de boeg, heerlijk!

Femme, wat een lange reactie, goed hoor. Kindjes al gegeten inmiddels? :D Het is idd niet zo gek dat ik af en toe het drukke gedoe van Joosje niet kan hebben... Voel me niet schuldig, maar vind het vervelend voor haar want ze doet niks verkeerd. Ze is alleen wat drukker omdat ze vakantie heeft en uit haar ritme is. Vanmiddag misschien maar even naar de speeltuin ofzo, kan ze zich even uitleven. :)

Ojee, en toen was ik de rest kwijt geloof ik... :(

Cerberus, hoe is het? Gisteren niet (veel) gehoord volgens mij?

Lautjuh, zoonlief weer beter las ik op FB. Joehoe, fijn!!!

Eva, vervelend dat jullie zo ontzettend verkouden zijn. Kun je er nu niet bij hebben eigenlijk. En boodschapjes doen vandaag, zijn bij jullie de winkels gewoon open op zondag? Gezellig zeg! Hier is dat niet. Winkel ze!

Doeg meiden, fijne zondag!
    Liefs, Leske

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ja vind het ook wel spannend! Ben al allemaal dingen aan het doen waarvan ik normaal weeachtige buiken van krijg. Maar helaas haha.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Leske, jij ook een fijne zondag :D

15. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zebra, veel succes weer met de CTG. Hopelijk alles weer goed!!!

16. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meis en jij flink trap lopen hè!!! ;)

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ leske: dorp verderop zijn de lidl en c1000 open van 16u tot 21u. Normaal doen we geen boodschappen op zondag maar is de enuge dag dat vriendlief mee kan om te sjouwen. En plan is om straks als uk er is, dat hij zondags met A. de zware boodschappen haalt, als 'mannen' uitje zeg maar....

Zoonlief is inmiddels in ons bed in slaap gevallen, hij is dus echt ziek, ik ben alleen aan het hoesten...

@ mupkuh: spannend, hopelijk zet het door!

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Oja vage buikpijntjes inderdaad, nou die zijn weer over. Gisteren op bed nog een raar gevoel. Kan het echt niet plaatsen. Maar toen ik wakker werd voelde ik alleen maar een heel druk kindje en verder niks meer. Maar goed ook hoor, het is nu nog net een weekje te vroeg om te gaan bevallen! Ben er nog niet helemaal klaar voor.

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah zo, hier is de AH idd ook van 16-20 open volgens mij, maar wij komen er eigenlijk nooit op zondag. Wij zitten ook te bedenken wat we kunnen doen vandaag. Even in de krant kijken wat er open is in de buurt. Even er tussenuit is fijn. Fijne dag en beterschap met je kleine man. Sneu is dat hè, en als ze zomaar in slaap vallen, zijn ze meestal echt ziekjes...

20. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar!!! Idd nog even wachten mag best.
    Hier zou de vaart er wel in mogen komen inmiddels, maar ik verwacht 'm echt nog niet. Afwachten maar...

Deel Deze Pagina