Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @fropste, super leuk kamertje!!

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mupkuh!!!! Jaaaa wat leuk! Je man was hopelijk nog thuis toen het begon??

Gefeliciteerd met D.evin, geniet van al het moois!

3. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Frenzy: ik denk dta je in de war bent met Pioentje... Pioentje is de dame met de rode lippen op FB... hihi. Of is er nog een dame met rode lippen?
    Ik moet woensdag weer naar de vk en dan gaan ze weer ontsluiting meten dus ben zoooo benieuwd!!!

Lautjuh: he wat klote meid, dat je je zo rot voelt! Heel goed dat je manlief hebt gebeld om thuis te komen! laatste loodjes zijn erg zwaar meid! kop op, maar ik snap je heel goed!

Sasjuh: fijn zeg, dat je vd week lekker met E.lin naar buiten mag, heerlijk ff in de frisse lucht!

Leske: ik herken dat wel, die opmerkingen. Gewoon wildvreemden die me aanspreken op straat met de opmerking dat ik vast zo lang niet meer moet. Of "oh, wat heb jij een mooie buik"... Ik kan er wel om lachen, voel me alleen maar gevleid, haha

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fropste, had je kamertje in een ander topic gezien. Super leuk. geweldig behang.

rens, always heeft zo'n plastic (boven)laag dat gaat zweten en irriteren. Met name bij hechtingen. Kotex night (zwarte verpakking) heeft dat niet.

Guusje, wat rot van de nachtmerrie! Niet lekker geslapen dus. Jij houdt dus wel vocht vast. Nog heel eventjes...

Eva, bizar om telkens dezelfde nachtmerrie te hebben. Jij hebt dus ook niet echt lekker geslapen...

5. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lautjuh, dikke knuffel meid. Zulke momenten kan je je zo alleen en zielig voelen. Voel je niet schuldig naar je kleine man. Dagje pyjama krijgt hij niets van en hij loopt ook vast niets op van het tv kijken. Fijn dat je man met je mee gaat. Laat je traantjes lekker gaan.

Sasjuh, jaaa goed zo E.lin. Hoe gaan de nachten? Hoe voel jij je? Fijn om een blokje om te kunnen met de kleine. Mag toch na 7-10 dagen?? Bizar gewoon een week geleden dat kleine E.lin zich aandiende.

Pioentje, morgen de draaipoging. Alvast heel veel succes. Ik duim voor je dat het lukt en de kleine er niet te veel van slag raakt.

Mon, wat doet de cesar precies voor je? Succes vanavond bij de vk.

6. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    goedemiddag dames muphuh van harte met de geboorte van je kindje!
    hier gisterenavond ook ongi krampen en steken daarna nog even met man gespeelt.
    Het enige dat heeft geholpen is dat ik elke uur moest plassen verder heeft het niets opgewekt whahaha.
    vandaag kennis gemaakt met mijn verloskundige lief mens met veel ervaring dat geeft een goed gevoeel.
    Nou meiden ik ben benieuwd wie de volgende zal zijn?
    Beesie??? of misschien ikzelf wel woensdag.
    shadow@ fijn dat je verlog hebt geniet ervan

meiden fijne dag verder x

7. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zag iemand anders daar ook al over?? Ik mis wat volgens mij...

8. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Tip met 1e dagen plassen lekker onder de douche met de straal erbij je voelt er dan niks van!!
    en probeer bij een hechting of scheurtje geen ondergoed maar een hydroluier te gebruiken geneest sneller en geen of bijna geen pijn ijspac er tussen was voor mij ook er prettig bij de 1e succes meiden.

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zo ik ben weer een beetje tot leven gekomen!

@fropste, gave kamer zeg!!!!!

@leske, ja idd moet je dan binnen blijven? Als je maar wel een klein beetje in de buurt blijft kan je nog gewoon de deur uit toch haha!

@zebra, volgensmij heb ik erover heen gelezen of je hebt nog niet gepost, maar hoe was het?

@Eva, gaat het een beetje met je zoontje?

@ego, hier een heerlijke dag. Lekker voor mezelf gezorgd, warm gedoucht en heerlijk gezond eten klaar gemaakt en nu op de bank in alle stilte met wat tijdschriften. Geniet even intens van de bewegingen in m'n buik. Maar word helemaal emotioneel bij het idee binnenkort 'mama' te zijn. Raar hè? Kan het me niet voorstellen hoe dat moet zijn. Hebben er daar meer last van, en degene die al bevallen zijn hoe ervaren jullie alles nu? Ik probeer me elke keer een beetje een voorstelling te maken van de bevalling, het naar huis gaan en de kraamweek en de borstvoeding, maar ik kan me geen beeld vormen... Omdat het nog zo onwerkelijk is. Het komt ook zo dichtbij. Liefst schreeuw ik z'n naam zo wat van de daken, en ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet! Voel me ook steeds gelukkiger worden met de dag. Kan overal wel om huilen van blijdschap. Hormonen hahaha

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leske, ik kan alle opmerkingen wel waarderen. Het zijn hier gelukkig allemaal complimenten. Zolang vreemde maar van mijn buik afblijven. Dat was bij dochter wel anders, maar toen was ik met warm weer zwanger. Op de 1 of andere manier zorgt de jas nu voor extra afscherming :) Ik vind je ook stoer hoor dat je nog naar de Ikea bent gegaan hahaha daar houd ik het "normaal" met moeite vol. Laat staan zwanger ;)
    Hoop niet dat er nog veel voor piepen. Jij bent bijna aan de beurt :)

schrikkelkindje: ik heb daar best angst voor.... al is het niet echt voor de hand liggend dat ik as woensdag beval. Toch is het al wel een aantal keer door mijn gedachte gegaan. Ik zou het niet leuk vinden zeg maar.

Naomi, 2x gyn?? Waarom niet in 1x keer? Drukke agenda zeg.

Frenzy, super dat alles goed was bij de vk. Doe rustig aan he ;)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Cupido: nou een nachtmerrie was het niet, want ik wil eigenlijk best bevallen :D Beetje jammer dat het telkens maar een droom bleek te zijn.

@ Shadow: Zoontje voelt zich duidelijk beter, is actief en heeft alleen nog verhoging. En wil nu niet slapen :(

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hoi,

Lees dat mupkuh bevallen is? Gefeliciteerd meid! :D:D

ff een snelle update:
    Met mij gaat het ok,ik herstel heel traag omdat ik iets te veel eis van mijn lichaam natuurlijk maar ja...Verder is het dag 5 dus hallo babyblues
    Ben zo ontzettend boos op de wereld

Maar met Jack gaat het dan wel al beter. Zijn linker long is goed hersteld. zijn rechter is nog beschadiging op te zien maar die heeft ook twee klappen gehad dus dat zal nog een dag of drie duren denk ik.
    De drain langs links kan er eigenlijk uit maar omdat er nog wondvocht lekt laten ze die nog ff steken.
    Hij zou straks ook een diepe katheder krijgen want de infuusjes sneuvelen te snel. Hij krijgt ondertussen ook moedermelk via de sonde en dat gaan ze nu ook opdrijven.
    Hij dus stilaan aan het hertsellen.

Verder werd ons aangeraden om klacht in te dienen tegen de KA van het vorige ZH. Maar daar zijn we nu nog niet aan toe.

ga zo nog wat kolven en dan zal het bezoek beginnen

13. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shadow, heerlijk he. Ik moet ook nog een beetje wennen aan alle tijd die ik ineens heb. Ineens tijd voor de kapper en uren tijd om te shoppen... heerlijk!
    wat je zegt herken ik wel. Volgende maand ligt er gewoon een frummeltje naast ons. Niet meer in mijn buik. En als ik naar de foto's kijk van de pasgeborene kan ik me geen voorstelling maken dat zo iets volmaakt en "af" in mijn buik zit. Ik vind de bevalling nog wel erg spannend. Het is voor mij pas gedaan zodra ik hem gezond en wel in mijn armen heb. Jij wordt voor het eerst mama.... dat is helemaal gek, maar het went snel. Ik vind het soms nog steeds vreemd als dochter om mama roept. "Dat ben ik!!" :D

14. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Foxy; wat fijn dat Koen het zo goed doet! En mama al helemaal onder geplast, goed zo jongen! ;)

@ Pioentje; gefeliciteerd met je verjaardag meid!!!

@ Mupkuh; Gefeliciteerd met Devin, wat een leuke naam!

@ Fropste; wat een leuke blitse kamer zeg!

@ Lautjuh; dikke knuffel meid. Het is ook allemaal niet makkelijk! Hopelijk kan je mannetje je troosten en ben je niet zo alleen bij de groeiecho. Ben benieuwd hoe het gegaan is!

@ Sasjuh; wat heerlijk dat Elin weer op haar geboortegewicht zit en je bijna met haar naar buiten kan. Ik kan ook niet wachten tot dat moment! Geniet ervan meid.

@ Niek; hier het drinken nog steeds wisselend, zucht... Ik hoop nu dat hij eind van de week misschien begin volgende week naar huis kan. Het ziet er niet naar uit dat het de komende dagen gebeurd. Snachts drinkt hij heel goed, dan drinkt hij 2 x zijn fles leeg. Maar overdag is het heel wisselend. Verder doet hij het perfect.

Gelukkig ben ik ook alweer wat opgeknapt. De koorts is gelukkig wel. Ben nog wel heel moe, dus lig weer in bed. Even lekker slapen zo denk ik.

15. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pompeloesje; fijn dat het alweer wat beter gaat met Jack.

Waarom raden ze eigenlijk aan om een klacht in te dienen tegen de KA? (misschien heb je het gezegd, maar even niet meegekregen sorry)

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goedemiddag meiden! Hehe, vannacht weer echt goed doorgeslapen, volgens mij zelfs niet wezen plassen voor half 7, dus heerlijk! Voel me wel de hele dag al een beetje duffig, maar ik hoef gelukkig niet zoveel. Zo lekker nog een dutje doen en dan vanmiddag nog voor een marktplaats zomerjas voor Julia kijken.

Rens, heb je hechtingen? Misschien is het daarvan. Je vagina en je endeldarm zitten vrij dicht tegen elkaar, dus dat moet allemaal weer een beetje een plek krijgen. Vloeien is prima als dat minder wordt, daar hoef je je geen zorgen om te maken!

Naam kiezen, wij zijn er helemaal uit, zowel jongensnaam als meisjesnaam, plus bijbehorende 2e naam. Ik ga er ook niet meer over nadenken, dit wordt het. Julia's naam heb ik ook geen spijt van, dat is een echte pittige, slimme tante, precies hoe ik me een Julia voorstel! ;)

Lautjuh, precies dat had ik gisteren. Baby was ook heel druk, werd ik bijna misselijk van, heel naar gevoel in m'n buik. Een warme douche was wel heeeeerlijk, daar werd de baby ook rustiger van. Hopelijk knap je wat op!

Pioentje, gefeliciteerd!!

Mupkuh en Mupkuhman, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Devin!!!

Cerberus, klinkt alsof ik dan vandaag ga beginnen. Ben vanaf gisteren slap, lage bloeddruk, trillerig, misselijk, diarree, hoofdpijn, duizelig. Maar misschien wel een beetje vroeg om te beginnen... Vandaag gaat het ook alweer beter dan gisteren, dus dan had het toch echt vanmorgen moeten beginnen ;) Diarree en overgeven hoor je wel vaker idd voor de bevalling!

Fropste, wauw, wat een mooi kamertje zeg!! Gave kleuren!

Sasjuh, heerlijk, lekker naar buiten met dit zachte weer!!

Shadow, herkenbaar hoor, lekker over je heen laten komen. Zelfs met een kleine die hier rondloopt heb ik nog het idee dat ik niet écht weet wat me te wachten staat. Gebeurd allemaal min of meer vanzelf! Tip: schrijf alles lekker op die eerste dagen, dan verwerk je het een beetje en weet je later alles nog goed!

Opmerkingen over m'n buik, daar ben ik nu wel zat van. Ik kijk steeds een beetje op tegen de kerk bijvoorbeeld, al die vragen en opmerkingen, iedereen moet even vragen hoe lang ik nog moet en of het nog gaat... Ik weet soms niet altijd meer even gezellig te reageren...

Pompeloesje, goed op jezelf letten hoor! En fijn dat Jack opknapt!!

Maartje, fijn dat jij ook opknapt!! Zo'n ontsteking is niet niks! Ik ken iemand die er helemaal een enorm abces van kreeg, drain moest er in, echt een drama. Dus je was er goed op tijd bij!

Hier nog wat hoofdpijn, dus ik ga lekker met 2 paracetamolletjes mijn bedje in voor een uurtje!

17. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha Eva het was dus eigenlijk een fijne droom. heerlijk dat je hem 4x hebt gehad. Alleen jammer dat het bij dromen bleef ja... wie weet..., maar was er ook niets veranderd in je droom? Bij mij kan dat zelfs per seconde veranderen. Zo zit er nog een collega naast me en ineens is het mijn man...

Pompeloesje, oef vind toch wel heel heftig overkomen. Het is een sterk mannetje. En vandaag is ook nog eens een rotdag. Wel heerlijk dat hij groeit en aansterkt op jouw melk. moeilijk hoor dat wachten... dikke knuffel.
    Wat betreft de klacht lijkt me dat ontzettend moeilijk. Je wilt gerechtigheid. Enkel kan ik vanuit een ervaring van een vriendin zeggen dat het niet veel uithaald. Haar dochter is met zoveel geweld uit haar getrokken dat haar kind blijvende zenuwbeschadigingen heeft aan haar arm vanaf de schouder. Had niet mogen gebeuren. Enkel als je je verhaal wilt doen en (dat wilde ze) wilt uitleggen wat dit voor je betekent kan het je helpen. Een excuus of wat dan ook komt zelden voor.

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @pompeloesje, oh meid. Wat vervelend. Hopelijk gaat het snel beter met je. Fijn dat j.ack goed herstelt. Dikke knuffel!

@cupido, ja mijn broertje zat gister al, ja loopt ie straks te roepen mama mama mama!! Kan me het niet voorstellen. En idd ineens alle vrijheid, dat gevoel nu. Wilde vandaag een hoop doen maar na een druk werkweekend en het feestje van gisteravond doe ik gewoon ff niets. Kan morgen ook! Even genieten nu van de rust en de kleine in m'n buik!

19. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga weer eens wat doen... Heb vandaag nog wat aankopen gedaan voor de vluchttas. Ga hem maar eens inpakken voor het te laat is ;)!

20. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @ kamer, tnx allemaal voor jullie leuke reacties.
    @shadow, nu merk ik de laatste paar dagen ook steeds vaker dat over een maand ( als het goed is) onze kleine frummel er gewoon is en niet meer in mijn buik. Vind het zo iets bijzonders.

@ controle huisarts, over half uurtje controle, inwendig of hij goed ligt. spannend! Mag ook weer op de weegschaal, minder spannend.... bloeddruk was vorige keer wat laag hopen dat hij nu wat beter is.

@ vraag aan alle mama's over rusttijden op geboortekaartje. kun je het beste bijv. 3 uur aanhouden (11.00-14.00/ 12.00-15.00u) of 2 uur ( 12.00-14.00) weet dat dit niet zo heel super belangrijk is want als ik rust gaat de gsm gewoon uit maar naar mijn idee kan ik het beter ruimer op het kaartje zetten dan te kort? Wat zijn jullie ervaringen?

Deel Deze Pagina