Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Ooooooooooow, daar dus wel afspraken om in te leiden. Hahaha, overal is het anders, zo zie je maar weer. Maar wel spannend hoor...

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    EmvSenR , spannend hoor! misschien komende nacht alweer een ''maart'' baby erbij :)

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Nogmaals, veel succes met alles... Dit is niet het nieuws wat je wil horen. Gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden. Hopelijk is het niks ergs met het niertje en wil de groeiachterstand weinig zeggen en wordt het gewoon een kleintje. Pff, probeer een beetje positief te blijven. Ik hoor het wel weer... Knuff

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
  5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ow he Foxy, dat nieuws had je toch ook niet verwacht volgens mij? Snap dat je er wat ondersteboven van bent...sterkte!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey meiden, vluchtig even gelezen,

@ Rens: je hebt helemaal gelijk!

Ik ga naar mijn bedje toe. Ik heb nog een enorm grieperige kop vol snot, prikkende en tranende ogen en het staren naar dit witte beeldscherm maakt het niet veel beter natuurlijk. Dus lekker mijn bedje in en hopelijk morgen weer wat fitter want er komen 2 september 2008 mama's op visite met hun 2 kindjes! Gezellig!

Slaap lekker allemaal!

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Jeetje Foxy, dat is geen fijn nieuws om te krijgen... Het is wat dat betreft wel fijn dat je de 37 weken bijna gehaald hebt, maar alles wat er nu op je af gaat komen...

@Ego: mijn buik begon weer moeilijk te doen. (begint iedere avond zo'n beetje als ik mijn zoontje naar bed breng, en duurde vandaag dus tot halverwege de volgende ochtend...). Ik heb 2 paracetamollen ingenomen, en nu voel ik lekker even helemaal niks. Ik denk dat ik weer lekker Wie is de Mol vanuit mijn bed ga kijken! (En daarna misschien nog even lekker lezen. Ik ben zó blij met mijn e-reader: het 8e boek is bijna uit, sinds de kerst)

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @foxy: pff heftig!!

@rens: ja, vanwege zw.schapssuiker, dan is het hier schijnbaar protocol om met 38 weken in te leiden. aangezien vorig zoontje ook al meer als 8 pond woog wordt er nu op tijd ingeleid.
    het is inderdaad overal anders!

@anna: wauw je 8e boek!

hier ook standaard wat last van mn buik savonds maar ja ben die voorweeën wel gewend van bij isabel.

9. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden kom even spieken.zitten alle maart babys nog in hun mamas buik??? of zijn er nog versgebakken moeders naast missiemaartje en mij?

10. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee Foxy... wat ontzettend vervelend om dat zo te horen te krijgen. Hoop dat het gewoon allemaal meevalt en idd fijn dat je al 37 weken onderweg bent! Succes!

Liefs, Leske

11. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Foxy: das idd niet het nieuws waar je op zit te wachten. Wel fijn dat ze je nu regelmatig terug laten komen voor een echo. En gelukkig ben je idd al 37 weken dus wat dat betreft mag het komen.... Sterkte meid!

Hier net terug van zwangerschapszwemmen, toch wel even lekker ontspannend voor mn buik! Nu het zesde zintuig kijken, gaat over een moord in Vollenhove, das hier vlakbij! Mn vader kende die mensen wel... Ben benieuwd!

12. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    heb weer bijgelezen. Morgen met laptop kan ik weer wat meer reageren hihi.
    zo bedje maar eens opzoeken.
    morgen krijgen we grote kledingkast voor op onze slaapkamer. Van het weekend in elkaar zetten en dan kan ik volgende week de boel inruimen haha heerlijk

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Missy: fijn hoor, een nieuwe kledingkast! Wat kan je daar gelukkig mee zijn he?!

Hier lekker avondje op bed tv gekeken! Nu nog ff wat eten, heb trek. En dan mn bed maar in. Zie nu alweer op tegen de nacht! Bah!

14. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Effe wat ik nog onthouden heb.

@Emvsr ( haal altijd je naam door de war ), Wat spannend ! Heel veel succes en sterkte ! Ben heel benieuwd.

@Frenzy, Heb jij nog een andere uitkering boven op je ww ofzo dat je nog een beschikking moet krijgen ? Wat vervelend dat het nu weer niet goed geregeld is zeg ! Hoop dat het snel voor elkaar is.

@Foxy, Jeetje meid daar zat je ook niet op te wachten :( Gelukkig houden ze je goed in de gaten en ben je bijna 37 weken en mag de kleine komen, heel veel sterkte !

@Beesie, Hopelijk kun je vanacht goed slapen !

@Missie, wat een leuke foto's ! Super dat het zo goed gaat met Niek !

Verder ben ik alles alweer kwijt..

Vandaag ging best goed vergeleken met gister..tot 2 uur geleden, kan niet slapen en voel me erg down..schoonouders waren hier op visite vanavond en kwamen met ontzettend verdrietig nieuws. De zus van mijn schoonzusje is met 33 weken bevallen en het kindje leeft niet meer..zo erg. Het blijft maar door mn hoofd heen gaan. Vind het zo verdrietig voor ze..en het is al de 3e keer dat dit gebeurt.
    Vorige keer met 24 en 28 weken :( Dachten dat het nu allemaal wel goed zou zijn, maar toch weer niet ( iets genetisch met afwijking placenta geloof ik ) Maakt me er ook wel weer erg op bedacht dat het niet allemaal zo makkelijk is om een kindje te krijgen. ( al weet ik dat natuurlijk ook wel ) Ook maakt het me een beetje bang. Moet er maar niet teveel over nadenken.

Sorry voor dit ontzettend vervelende verhaal, maar moest het echt kwijt.

Ga maar even tv kijken voor afleiding.

Liefs Sjors

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sjors: jeetje dat is inderdaad heftig nieuws zeg :( Daar zou ik ook van wakker liggen....Knuff.

Hier nog steeds last van grieperige traanogen, maar ik voel me wel iets fitter dan gisteren....
    De box staat hier inmiddels! Leuk!

16. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    @ Sjors oh wat vreselijk....:( :(

Hier natuurlijk weer een beroerd nachtje.. Me bekken gaan ook steeds meer pijn doen en op je rug liggen is zoo zwaar ;)
    Heb wel het idee dat de baby nu echt vast ligt sinds gister avond.. Ineens veel meer druk tussen me bekken en op me blaas en meer ruimte aan de bovenkant :)
    Dinsdag naar de VK dus gaan we het horen! Hihi

17. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL

He bah... ik krijg er helemaal de kriebels van.. Wat ontzettend erg en dat is nog zacht uitgedrukt.. Als ik zo'n verhaal lees ben ik weer extra blij dat het met onze Niek zo goed gaat.

Je zou zeggen dat het kindje met 33 weken toch wel enorm goeie kansen heeft om te overleven.. Was het kindje al in haar buik overleden of na de bevalling? Je wordt inderdaad bang van dit soort verhalen en zodra je zwanger bent, lijkt het wel of je steeds meer van dit soort verhalen hoort!!

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!

@evsmr, ben altijd even in de war met je naam! En en en? Hoe gaat het

@foxy, fijn dat ze je wel zo goed in gaten houden. Maar het zijn geen dingen wat je wilt horen. Dikke knuf

@Sjors, pf bizar zeg. Derde keer al. Hoe bizar. Sommige mensen hebben echt veel ongeluk of hoe zeg je dat. Kan begrijpen dat je van slag bent. Is ook niet niks!! Dikke knuf.

@ego, mijn vriendinnetje is nu in het ziekenhuis en wordt ingeleid. Spannend! Helaas is er vannacht niks op gang gekomen. Maar vandaag wordt ie dan echt geboren!

Ik kan niet wachten tot ik mag!

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Redelijk geslapen, heb manlief om 01.00 uur naar de logeerkamer gestuurd, ohhh, niet gezellig, maar slaap gewoon beter als ik kan gaan liggen zoals het meest prettig is. Sorry schat, nog een paar weekjes. Dus van 01.00 tot 07.00 geslapen. :) Moet zeggen dat sinds wanneer ik voor het slapen gaan 1 paracetamol slik, de pijn 's nachts minder is. Misschien een tip voor anderen? Het kan echt geen kwaad, 1 paracetamol per dag.

Sjors, dat is idd heftig en pijnlijk nieuws. Logisch dat je daarvan wakker ligt, wat erg voor die mensen en dat al 3 keer. Pfff, hoe moet je daar nou weer mee omgaan?! :(

Hier vandaag niks gepland, Joosje is de hele dag onder de pannen met school en een kinderfeestje. Dus samen met mijn lief een dagje vrij. Wat rommelen hier en wat kleine boodschapjes doen denk ik. en Peet gaat lekker koken voor ons want Joosje eet frietjes op het feestje. :)

Fijne dag meiden!
    Liefs, Leske

20. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Em; hoe is de nacht verlopen?! Ben heeeeel nieuwschierig! Zet hem op he meid!!!

@ Mon; hahaha... arme meid, staat ze allemaal over de tv te vegen....

@ Naomi; grappig dat je de D DAY van je s-zusje al weet... Wordt eend drukke periode straks bij jullie!

@ Foxy; wat vervelend en dat zo op het eind van de s-schap! Knuffel meid, hoop dat het allemaal gewoon erg mee valt! En snap dat je niet wilt inleiden, maar als ze je goed bewaken hoeft dat toch ook niet? Zolang die maar blijft groeien...

@ Eveline; ahhhh wat lief die foto's, mooi hoor! Ben benieuwd naar de rest!

@ Eva; voel je je alweer wat beter?

@ Anna; vervelend al dat gerommel, zo kun je er niet echt van op aan... Hopelijk komt ze gewoon snel!

@ Myshunsine; hoe gaat het met de tweeling?

@ Beesie; fijn dat het zwemmen fijn was! Hopelijk heb je ook een goede nacht gehad, ben benieuwd vandaag wat er uit het gesprek met de gyn komt.....

@ Missy; fijn hoor zo een nieuwe kast!

@ Sjors; jep ik heb nog een bovenwettelijke uitkering (is maar een paar tientjes hoor ;)) Maar heb voor hun ook sol. plicht en is wel handig dat ik dan kan aantonen dat ik met verlof ben... en dit moet met de beschikking van het UWV... Stelletje (^%R$#$%#@!!!!

Och meid toch, ik zou ook helemaal ondersteboven zijn, dit zijn geen dingen die je moet horen als je zover zwanger bent... Wat vreselijk voor haar, en al de derde keer... Brrrr...... Hoop dat je al weer wat beter voelt, probeer het los te laten.... Jij bent niet verantwoordelijk voor iemand anders zijn geluk.......

@ Me312; succes bij de VK.

@ Missiemaartje; wat goed trouwens dat Niek ook al aan de borst drinkt, hoe is dat?! Wat zul je blij zijn als jullie ventje thuis is!!

@ Shadow; spannend bij je vriendinnetje!

@ Leske; hihi... arme Peet!!! Nee hoor meid, als het je helpt slapen, denk dat hij het er ook wel voor over heeft dan ;). Hier hebben we geen logeerbed, stuur manlief dan ook maar niet weg... Hihi straks gaat ie bij een ander vrouw in bed liggen :p. Lekker rustig aan doen vandaag!

@ Ego; ik heb (sorry dames, slechte slapers...) heerlijk geslapen, wel heel veel wakker geweest om te plassen, maar vind het dan zo fijn om terug in mn bed te duiken en dan lekker aan mn buik voelen.... Ik geniet echt nog zoveeeeeeel van mn buik en dat gerommel daar binnen.... Heerlijk!

Zo de paardjes gaan doen en dan ga ik een box ophalen! Ben benieuwd wat de poezen er straks van vinden! Heb nu even de auto van mn moeder geleend...

Meiden, een fijne vrijdag!!!

Deel Deze Pagina