Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    @ Leske… Wooow je banner! Je komt erg dichtbij zeg… Nu ik het me bedenk, had morgen eigenlijk ook op 39 weken gestaan. Raar he? Oeee Leske, dat is minder nieuws. 4 weg? Jeetje, dat is wel best veel… Of werken er heel veel mensen? Veel plezier is niet het juiste om te zeggen nu, geniet ervan?

@ Zebra: duimduimduimduim!! :D

@ Vader: het is klaar… Heb het van me afgeschreven en duidelijk tegen hem geweest… Gister nog lang met manlief over gehad in bed en hij is er helemaal klaar mee. Hij zegt ook dat zijn vader gewoon niet weet wat hij mist aan onze kleine F.ynn (volgens mij weet hij de naam nog niet eens van onze zoon, ochjawel, geboortekaartje). Ikzelf bekijk het zo: hij weet niet wat hij mist, 2 schatten van mannen waar hij nu zonder moet en waar ik lekker elke dag van mag genieten. Hij is de titel vader nog niet eens waard, laat staan de titel opa! Het is over en uit… Ga me er niet meer druk om maken. Het is klaar!

@ Pioentje: heeeeeeeeel veel succes meid vandaag. Duim voor je!! Knuff knuff

@ Beebielove: succes meid vandaag! Zet hem op, je kunt het!

@ Shadow: sluit me volledig aan bij Foxy dr verhaal… Als je mij een week terug zag? Ik was alleen maar aan het huilen en iedereen om me heen had het met elkaar erover dat ik naar huis moest komen… Zelfs de zusters in het ziekenhuis hadden al hulp voor me geregeld omdat ik wel degelijk tegen een depressie aanzat. Nu thuis, schrijf lekker van me af, ga lekker naar mijn ventje, geniet van alles zover het kan en het gaat prima. En idd, moeder worden gaat vanzelf. Dat kun je niet leren… Als je dalik je kleintje vasthebt zul je zeggen: ja Rens, je had gelijk, het gaat vanzelf en de gevoelens komen vanzelf… Maar het is het onbekende waar je bang voor bent, had ik ook heeeeeeeeeeeeel erg! Alles komt goed!

@ Frenzy: hahahaha, schrikkeldag! Lijkt me typisch iets voor jou, Leske en Cerberus… Zal er niet van staan te kijken ahahahaha. Have fun met je vriendinnen en de paardjes… Eej, maar hoef je vandaag niks te poetsen? Die kelder kan best nog even uitgedaan worden hoor ;) HAHAHA!

@ Cerberus: thx voor je PB! Je bent een schat!!

@ Missie: superdikke knuff voor jou!! Lees elke dag bij, maar lees een beetje selectief… Berichtjes van jou of Pompeloesje vind ik gewoon een beetje extra belangrijk, omdat ik weet wat jullie doormaken en hoe rot en hard en oneerlijk het allemaal wel niet is  Maar ooit komt een dag, dat we onze kleine mannen lekker veilig mee naar huis krijgen en dat ze uitgroeien tot grote stoere binken die op meidenjacht gaan ;) Hahahaha. Gelukkig duurt dat nog een paar jaar en kunnen we eerst lekker van onze kleine hummeltjes gaan genieten en vertroetelen! Hou je taai he…

EGO: Ik ben er weer vandoor… Ga mijn kleine ventje in bad of in de TummieTub doen (ligt eraan of hij nog aan de zuurstof zit…) En dan zie ik jullie strax weer…

HEB BIJGELEZEN TOT 10.00 UUR, DE REST LEES IK STRAX WEER BIJ!!

Liefs

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Rens: jeetje wat een jan lul zeg, die schoonvader van je! kan me er niks bij voorstellen dat je je eigen zoon en schoondochter zo kan behandelen!!! kan me je frustratie goed voorstellen!

Missiemaartje: jullie zijn zo sterk met zn 2en! Je bent een supermama en je moet gewoon lekker doen wat je hart je ingeeft! Je doet t allemaal hartstikke goed! Wat een lul zeg, die vader van je! Met zn klote-opmerking! Probeer je er niks van aan te trekken meid!

Shadow: komt helemaal goed met jou meis! Je bent supersterk en hebt heel veel lieve mensen om je heen die je altijd zullen steunen! T is denk ik meer de spanning van wanneer t zal gaan gebeuren, maar je zult t super gaan doen als mama, dat weet ik zeker!

Frenzy: gezellige dag met je vriendinnen!

Leske: veel plezier met de lunch straks!

Pioentje: heel veel succes vandaag meid! hoop zo dat het goed lukt!!!!

Zebra: jeetje wat een lamlul zeg, die gyn van jou! dat ie gewoon niet echt naar jouw gevoel luisterd! Maar aan de andere kant... als jullie frummel in gevaar zou zijn zou hij echt wel een keizersnede uitvoeren... hou je daaraan vast! Wel fijn dat het vruchtwater weer wat toeneemt!

Ego: we zitten er hier flink doorheen met zn 2en! Manlief slaapt ondertussen ook niet meer door mij en ik denk dat ik nog 1 uurtje slaap per nacht meepik, meer is het niet meer. Morgen naar de verloskundige en daar zal ik t ook nog maar weer aangeven. Hoop zoooo dat ik al is t maar 1 cm heb... dat ik weer naar de gyn kan die dan mn vliezen breken!

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    poeh bijgelezen, wat een lappen tekst!

Zebra, kan me je gevoel voorstellen. ondanks het goede nieuws van meer vruchtwater (al is het nog te weinig) en een groei van de kleine meid verdwijnen daardoor niet jullie zorgen om haar. Elke dag op en neer voor een ctg, nee dat lijkt me geen pleziertje en onnodig stress met zich meebrengen. Je hebt het aangegeven er doorheen te zitten, meer kan je niet doen. Tis nu al zo lang ellende. Van een fijne zwangerschap is voor jou geen sprake geweest, tis meer uitzitten. Het einde is gelukkig in zicht. De houvast dat je kleine meid het toch goed doet bij jou moet je ook weer een beetje moed geven. Kop op lieverd!

Cerberus: Jaaaa we mogen vanaf nu he... leuk om te weten. Ook vreemd, maar ik ga nog steeds uit van het volmaken van de 40 weken. Komt wel heel dichtbij ineens.

Pioentje, heel veel succes vandaag!!

rens, juist zo is het maar net. Hij mist wat, niet jullie.

Missie, zolang het gaat lekker volhouden. Gaat het niet, dan niet. Je doet wat je kan! Wat erg van de relatie met je ouders.

Frenzy, rustig aan he ;) :D ik ben je dagelijkse stem die dit gaat zeggen. Veel plezier met je vriendinnen. Wat doe je eigenlijk precies bij de paarden? Toch niet uitmesten enzo he??

Shadow, komt echt goed! Je kan het echt. Zit in je!!!

beebielove, succes vandaag! Je kan het!!!

Eveline, naja door jouw bericht zie ik dat ik net genaaid ben bij de Hema! potverdikkie, heb een voedingsbeha gekocht en geen korting gehad. Of zou dat enkel op internet gelden?

Leske, auch dat is minder. 4 dagen te gaan.... dat is echt gek zeg. Ik moet zeggen dat ik het lijstje zoals hij nu is ook wel vreemd vind staan, (bijna) alle dames zijn bevallen voor de 39 weken. Jouw baby vind het veelste gezellig en lekker bij je.

Lautjuh, Hopelijk komt het toch nog vanzelf op gang en blijft inleiden je bespaart.

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roos, ahhh balen dt het niet heeft doorgezet. Maar wie weet heeft het wel weer iets gedaan. Geloof niet dat het bij jou nog een week duurt als ik het zo eens lees. Hopelijk nog een klein beetje energie meepakken voordat de kleine komt.

Suzanne, ik ben ook zo benieuwd hoe onze meid op haar nieuwe broertje reageert. Ze is er zo mee bezig, al maaaaanden. Voor haar moet het helemaal een eeuwigheid duren. Arme pop. Heb je ook soms zo'n benauwd gevoel... komt het wel goed? kan ik de aandacht verdelen.. Bij jullie is het natuurlijk helemaal anders met een 3e. De oudste gaat al wel naar school he?

Mon, chips! Balen dat het niet heeft doorgezet. Nog niet aan het twijfelen om toch in te leiden? Watvoor gerommel had je vannacht? Zou wat zijn als de kleine zich morgen aandient haha

Ohhh sasjuh, wat leuk vandaag voor het eerst met haar winkelen (en naar buiten). Veel plezier. Ik had voor dochter destijds infacol tegen de darmkrampjes. Werkte super goed.

5. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beesie, balen van je korte nachtjes... je bent er bijna (weet het, daar heb je geen drol aan). Je meisje vind het blijkbaar nog erg fijn bij je. Je vliezen breken ze echt nog niet, dat doen ze echt niet zonder reden. Kijk maar naar de reactie van de gyn van Zebra. Zolang de kleine het goed maakt grijpen ze niet zomaar in. Pas na 40 weken willen ze met je meedenken, maar vaak blijft het bij denken. Je hebt al heel veel "geluk" dat je vk je wilt strippen. Normaal gesproken is dat echt geen optie en blijkbaar is het ook nog geen tijd voor je meis. Het moet binnen 2 dagen iets opleveren anders geeft het enkel maar (nog) meer gerommel. Tis echt een laatste zetje... dikke knuffel.

6. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier, niet veel nieuws. Controle bij de vk was weer prima in orde. Lage bloeddruk, goede hartactiviteit van de kleine, vast ingedaald... Weinig veranderd met vorige week. Moet ook zeggen dat dit mannetje me vrijwel met rust laat. Af en toe een voetje die uitsteekt, maar niet pijnlijk. Klein beetje last van voorweeen, maar ook niets noemenswaardig. Het is echt een fijne zwangerschap. Heb er van kunnen genieten.

Geven jullie ook zoveel geld uit nu je verlof hebt? Ik vind het blijkbaar nodig om nog veel aan te schaffen. Wordt gek van mezelf. Zit er over na te denken mijn pinpas bij manlief in te leveren. Hoe bedoel gat in mijn hand.... zucht.

7. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Ik hou me een beetje op de achtergrond vandaag. Ik voel me niet zo prettig, maar weet niet echt waarom. Ik ben vooral super moe en ik doe al geen reet.
    So wie so zijn mijn kinderen allebei thuis, dus ben daar toch wat drukker mee. We gaan zo maar eens koekjes bakken, ben ik tenminste nog een beetje leuke moeder vandaag.

@ Rens: Ik heb met open mond je verhaal gelezen. Wat een eikel zeg. Die ben je liever kwijt dan rijk. Zolang jij en je man op 1 lijn staan is het alleen maar zijn gemis en krijgt hij er later, als het te laat, vee,l spijt van. Knap gehandeld van je, terwijl je eigenlijk al genoeg zorgen om je heen hebt. Knuffel voor jullie en geniet heerlijk van jullie F.ynn. Hij weet niet wat hij mist.
    @ Missiemaart: ook al niet zo tactische vader....zou mijn vader niet moeten zeggen hoor. Zo respectloos. En kom even lekker bij. Het is niet gek dat je af en toe een dipje krijgt. Je bent al zoveel weken heen en weer aan het rijden. Ik heb heel veel respect voor jullie hoe goed jullie het doen. Mega knuffels en doen zoals jij het wilt. Laat de rest maar praten...
    @ Pioentje: Succes vandaag. Hopelijk lukt de draaipoging.
    @ Zebra: Ik snap hoe vervelend het is meid, maar je baby gaat voor. En zolang je baby groeit in je buik, zit ze daar beter. Hoe vervelend ook voor de mama. Ze kunnen beter groeien bij jou dan in de couveuse. Hopelijk kan je er toch een beetje vrede mee krijgen. Knuff

Sorry dames hier stopt het even. Ik weet niet meer wat ik gelezen heb. Misschien dat ik me vanavond wat beter voel.

Succes allemaal met gerommel en fijne dag

Liefs Femme

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Cupido: nou toen ik vorige week maandag bij de gynaecoloog was zei hij zelf dat als ik 1 of 2 cm ontsluiting zou hebben, dat hij dan mn vliezen wel zou willen breken... Maar omdat t toen nog helemaal dicht zat was er niks mogelijk... Maar hij begon er zelf over... Dus ik ben benieuwd!

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Eveline, ik vind de voedings beha's van de Hema heel fijn. Geen idee hoe duur die zijn, maar volgens mij niet zo erg duur. Oh ik zie dat ze je maat niet meer hebben. Misschien kun je er eentje bestellen dat het wat langer duurt? Je hebt nog even de tijd...

Cerberus, hier wordt idd ook 'berichtje uit je buik' gekeken door Julia. 'Das jouw baby he?' vraagt ze dan ;)

Maar wij zijn ook wel open, alhoewel ze nog niet zo veel vragen stelt dus dan ga ik dat ook niet uitleggen. Ze is nog jong ;) Laatst zat ze op de grond, benen wijd, tussen haar benen te kijken en riep ze "Er zit een gaatje in!!!" :):) Maar ff uitgelegd, vond ze ook allemaal prima. Kids nemen dat wat dat betreft allemaal heel simpel aan.

Missie, kies nu even voor de minste stress, want de hele situatie is al niet niks!! BV is niet alleen maar een "handeling" van een kwartier en that's it. Er komt een heleboel gevoel en emotie bij kijken. BV geven doe je al super goed, ik vind je echt een doorzetter! Je vader, nou ja, die kan zich er weinig bij voorstellen én tact is blijkbaar niet zijn sterkste kant ;) Lekker laten kletsen! Jullie gaan door een zware tijd, komt goed! Ik ken trouwens iemand die full time heeft gekolfd voor haar te vroeg geboren tweeling, en die hield dat meer dan een half jaar vol! En eenmaal niet meer live aan de borst betekend niet dat je niet meer terug kunt he. Je kunt gerust straks in alle rust thuis nog weer 2 keer op een dag gaan proberen bijvoorbeeld. Dan is hij wat groter, sterker, jij wat rustiger. Dikke knuffel meis!!!

Rens, sta volledig achter je, ik had er mss al wel veel eerder een punt achter gezet. Altijd maar die verwachtingen die via via worden uitgesproken. Ik zou het idd hier lekker bij laten, dahag, je hebt betere dingen te doen!!

Shadow, meis, probeer daar niet te veel over te piekeren hoor. Je redt het prima straks, en weet dat je de eerste dagen best ook wel eens dipjes zult hebben, maar dat hoort erbij. Als jij straks je kleine mannetje in handen hebt, dan zul je echt ook weten dat het goed komt met jullie. Je bent al zo ver gekomen!!

Lautjuh, blehh, jammer dat het niet heeft doorgezet!

Leske, jij gaat echt hard joh, gaaf hoor!

Pioentje, je zult nu wel in het ZH zijn, toitoitoi!!

Zebra, balen balen, maar weet dat je meisje écht nog even beter in je buik zit. Ook kindjes van 37 weken zijn soms nog te klein of zwak en je zit ook niet te wachten op een ZH opname... Alleen die ritjes naar het ZH nu steeds, kan me voorstellen dat je daar van baalt. Ik vind het nu al vervelend...

Beesie, pfff, ik zou morgen 'ns even flink in janken uitbarsten bij die VK van jou. Op deze manier ben je volledig uitgeput als je straks moet bevallen... Ik hoop heel erg dat je een centimetertje erbij hebt!!! Ben het niet eens met Cupido, want zo weinig slapen 's nachts (en dus een uitgeputte moeder) is écht wel een reden om in te grijpen. En het speelt bij jou inmiddels al weken!

Nou, ik ben weer bijgelezen. Inmiddels hebben we ook een rondje langs de Kwantum gedaan voor gordijnen, en nog even bij de Prenatal naar binnen geweest. Gordijnen gevonden, maar helaas waren we vergeten de exacte maten mee te nemen dus nu moeten we nog terug... Gelukkig worden ze wel gratis op maat gemaakt, dus kwestie van nog even langs rijden en dan na een weekje ophalen. Bij de Prenatal nog lekker wat laatste dingetjes gehaald. Een omslagdoek, leuk kleurtje waskussenhoes, nieuw kammetje voor de baby en nog een extra mutsje + slofjes. Ik kwam er achter dat ik helemaal niet zoveel mutsjes had, alleen eentje bijpassend bij het eerste pakje en eentje die wat meer voor buiten is. Dus nu heb ik er in ieder geval 2! Oja, en de klossen nog opgehaald (en een ondersteek en een bedstoeltje). Straks maar eens kijken of manlief het bed kan ophogen! Lijkt me wel lekker.

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Zijn jullie trouwens ook al erg aan het "cocoonen" ??? Pfff, ik kan echt weinig hebben. Geen zin om ergens op visite te gaan of met veel mensen om me heen te zijn, ik zeur de hele tijd op mijn man en dochtertje dat ze zoveel lawaai maken... Ik heb gewoon behoefte aan rust en stilte, schoon huis, en even nog wat rust ofzo. Nou ja, die nesteldrang misbruik ik dan ook maar meteen, maar stilte en rust is hier in huis niet zo vaak aanwezig...

Morgen trouwens een fotoshoot, bij een vriendin van vroeger: Zwanger | KnowMe fotografie Ook met mijn kleine meisje erbij, dus ben erg benieuwd wat ze er van gaat maken! Ze kan ook goed foto's bewerken, wel tof! En ze is geen prof, dus alleen een klein prijsje voor haar tijd en verwerking van de foto's!

11. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cupido: Nee, ik overweeg echt die inleiding niet. Heb het al eens meegemaakt en wil het dit keer toch echt graag zelf doen. Gelukkig mag onze dochter morgen bij opa en oma spelen. Ben ook heel blij dat er al een afspraak staat voor het strippen. En stiekem denk ik dat het nu toch echt niet heel lang meer zou moeten gaan duren.

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gentle: thx meid. Ja ik ben het met je eens. En de verloskundige gelukkig ook. Ik slaap nu al minstens 4 weken lang slecht en het word met de dag alleen maar erger. Zie er gewoon tegenop om savonds naar bed te gaan omdat ik van te voren weet dat t weer een helse nacht gaat worden! Ben er ook blij om dat de gyn me ook graag zou willen helpen, alleen wachten op een beetje ontsluiting...

Fijn dat je alle laatste spulletjes nu binnen hebt meid! lekker gevoel is dat he! Leuk hoor, morgen fotoshoot! Veel plezier!
    Dat chagerijnige herken ik wel een beetje hoor. Ben ook wat knorriger dan normaal en kan me overal aan irriteren!

13. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    wat een verhalen komen er voorbij zeg. Meiden allemaal veel sterkte!

hier weinig nieuws..ga zo met wat tijdschriften op bed liggen. :)
    gister trouwens wel gesprek met gastouder gehad. Hopen dat het wat wordt, wij zien het iig wel zitten.

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Gentle: ik herken je gevoel. Ik wil ook rust en een schoon huis haha.

Pff word hier gek van een vriendin van mij. Ze houd me zo enorm in de gaten. Nu staat de bus van mijn man bij huis omdat hij ziek is. Gaat ze naar mijn andere vriendin om te vragen of de bevalling is begonnen. Bleeegh ik haat het als iedereen me zo in de gaten houd.

15. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfft, herkenbaar:

Schoonmoeder gister via Wordfeud: Is jantje er al uit gevallen?
    Schoonzus paar dagen geleden: rommelt het al in je buik (heb geantwoord dat ik haar dat dan toch niet ga vertellen)
    Collega smst net of smurf er al is... NEE duh, dan had je het wel gehoord.

Zucht...

Gewoon rustig doorlopen mensen, niets te zien. Don't call us, we call you... etc etc...

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ja dat herken ik wel. Krijg hier ook elke dag berichtjes van mensen of alles nog rustig is. Pffff jaaaaaa helaas wel ja. Iedereen hoort t vanzelf wel als ze geboren is!

17. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo dames, hier alweer een positiever berichtje vandaag.

Niek heeft zo goed gedronken sinds gisterenavond!

Hij had om 20.00 de fles op, om 23.00 ook. om 02.00 hebben ze hem laten slapen en had hij sonde gekregen. om 05.00 had hij hem op. om 08.00 klein beetje laten staan, en om 11.00 weer op!!!

Echt super goed van hem...
    Hopelijk zet hij het door.

Ben opgelucht nu dat we de beslissing genomen hebben. Heb ook een andere fles gekocht en daar lijkt ie het nu heel goed mee te doen..

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
  19. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Wat goed!!!!!

@ voedingsbeha's.. Ik heb hier nog 4 voedingsbha's liggen in maat 90/95C
    Zijn van bonprix. Ga ze zelf nu niet meer dragen

@ego: net uitslag gehad van Koen zijn niertjes. Linkerniertje is helemaal goed. Rechternierbekken iets vergroot. Dit kan 3 dingen beteken. Of het hoort gewoon bij Koen. Of zijn urineleider naar de blaas toe is vernauwd. Óf zijn klepjes op de blaas werken niet goed. Daardoor terugflow vanuit de blaas naar de nier. Dit gaan ze onderzoeken door 2 contrastvloeistoffen onderzoeken. Hiervoor moet hij dan een dagje worden opgenomen. Tot die tijd antibiotica blijven geven. We wachten maar af en hopelijk snel een oproep.

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Missiemaartje: wow wat fijn zeg dat N.iek het zo goed doet! Hoeplijk blijft ie zo goed zn best doen en mag ie gauw met jullie mee naar huis!

Eveline: supermooi kamertje meid! Echt heel leuk!

Foxy: ok, dat is dus even afwachten. Hopelijk krijgen jullie snel een oproep en blijkt het allemaal mee te vallen! *duim duim*

Deel Deze Pagina