Zou guusje nu vanavond bij hart van Nederland of journaal ofzo komen... .... hahahaha.... (ze hebben toch altijd van die "thema's.." nieuwjaarsbaby's, schrikkelbaby'.... )..
Op de wc geboren? Ohhh my wat eng haha. @Eveline, ik zit nog steeds met m'n haar omhoog in m'n joggings pak hoor. Heerlijk nu vooral genieten van het niks moeten (alhoewel ik om 2 uur moet beginnen met aankleden hahah). Vind dat ik vooral nu in de ochtend lekker rustig aan moet doen. Straks weer regelmaat opzoeken, nu genieten nog van de rust!
nagellak klinkt id ideaal:.... al heb ik nu mn nagels kort geknipt.... ze braken toch al af... en vind ik handiger dalijk ook met de baby... (vind het dan eng lange nagels met verzorgen) Aambeien Nee.... MAAR (niet verder lezen als je bang voor knippen/hechten bent)..... mn achterkantje is toch niet meer wat het geweest is sinds mn eerste bevalling.... Soms echt het idee dat ze me toen verkeerd dichtgenaaid hebben... ok, ik heb geen pijn met de sex.... maar beleef regelmatig "mn bevallingen" opnieuw....
o trouwens..... heb ergens gelezen dat otrivine neusspray goed zou werken met aambeien.... zijn hier ook topics over geweest.... wellicht maar even googlen???
@beesie ik join THE club ook van aambeien. Al vanaf begin van m'n zwangerschap heb ik er een. En doe er veel aan maar helaas het wordt niet echt minder....
hahaha en waar moet je dat spuiten dan? in je neus of ????? hahahahahahahaha Ennuh... over je achterkantje... dat klinkt niet echt fijn! Hoor er meer over idd dat t niet meer is wat t geweest is...
op je achterkantje.... hahahaha omdat het slijmvliezen doet slinken, ben aan t zoeken naar topics, maar lees nu weer dat anderen zeggen dat je het beter niet kunt gebruiken..... al lees ik nu een tip over.... SERIEUS!! honing erop smeren.... "ik heb toch geen honing aan mn kont".... zou die uitdrukking daar vandaan komen... hahahahahahaha
@ aambeien; hier ook helaas.. Was erg blij na de bevalling dat ik er geen had maar 2 weken erna helaas toch!!! Auwie.. Doet echt pijn. Heb er nog niets tegen gedaan eigenlijk.
@ Leske, naakt in de tuin.. nou het klinkt zo gek nog niet! alleen hier geen goed plan, wonen dan wel op een hoek maar toch nog wel wat mensen die zo te tuin in kunnen kijken. dat hoeft voor mij nou ook weer niet haha @ cerberus, klinkt niet als een fijn nachtje pff , een dagje niet de deur uit zou dan toch wel fijn zijn geweest! @ shadow, jaaa bijna verlof!! nog een dagje er tegenaan, en inderdaad dan is het 1 maart! DE maand. alhoewel februari ook volop meedeed ( en doet! ) @ cupido, dat zweten, zo herkenbaar!! word soms gewoon bijna drijvend wakker, erg vies! heb ook al een paar keer midden in de nacht staan douchen dat vriend kwam kijken of ik misschien een steekje los had zitten Ik las iets van - eruit vallen op de wc - nou als het ff kan.. klinkt erg easy! maar toch maar niet , zou niet weten wat te doen als je toch ineens op de wc bevalt!
Aambeien hier ook.. in de zwangerschap een paar en met bevalling er nog 1 bijgekregen. Heb er geen last van verder, was alleen wat gevoelig met het rectaal temperaturen in de kraamweek
@Guusje, Wat spannend zeg ! Ben heel benieuwd hoe het nu is en of je al in het kraamhotel bent @Shadow, Jeej laatste werkdag ! @Missie, Wat een goed nieuws ! echt super dat hij morgen of vrijdag mee mag naar huis @Pioentje, He meis wat balen Zo pijnlijk en niet gelukt. En nu geen thuisbevalling is echt heel erg balen ! Wat ongelooflijk snel zeg, al wetende dat je volgende week je kindje in je armen hebt ! Dikke knuffel voor het omschakelen ! @Gentle, Dankje meis ! Erg lief van je ! Ik weet niet goed wat het is, elke keer dipjes enzo. Vriendlief doet veel voor me maar niet hetgeen wat ik graag wil, samen wat leuks doen en nog even genieten met zn tweeen..hij vind dat dat ook nog kan als de beeb er is ( het is niet zo dat hij er nooit is voor me, maar ik wil nu gewoon wat meer als normaal hihi ) Ik ga heel hard voor je duimen, dat je vrijdag te horen krijgt dat je terug mag naar de vk ! Snap wel dat je het spannend vind, en wbt je mannetje, fijn dat hij het nu ook begrijpt @Cerberus, Snap dat je gesloopt bent maar dat is idd wat je voor je kindjes over hebt..al is het vermoeiend. Jammer dat je geen pyama dagje kan inlassen, lekker rustig aan doen vandaag Knuf ! @Zebra, Snap je onzekerheid meid ! Ik hoop dat ze je toch elke keer wat gerust kunnen stellen en dat de tijd heel snel mag gaan en je je kleine kunt vasthouden! @beesie, Knuffel voor jouw meid ! Jeetje al 4 weken zo slecht slapen Waar moet je de energie vandaan halen, ben heel benieuwd wat je vk gaat zeggen. @rens, wat een goed nieuws, hoop dat jullie mannetje snel mee naar huis mag! En toen was mijn hoofd weer leeg, hoop dat ik niks belangrijks ben vergeten ! Hier geen puf en weet effe geen raad met mezelf..kan me nergens toe zetten. Hoop dat het snel over is want wil graag van alles doen maar er komt nu gewoon niks uit mn vingers. Het is allemaal niks vergeleken bij de meiden die nu in onzekerheid zitten dus wil niet klagerig overkomen, maar moest het effe kwijt.
Hier ook erge last van aambeien. En inderdaad neusspray helpt. Maar dan moeten ze wel aan de buitenkant zitten. Heb er ook zalf voor.
Whaa zat het beval-babylijstje erbij te zoeken.. @ Frenzy -> Mupkuh staat er nog bij.. En zou je mijn leeftijd in 27 willen veranderen? Ik sta nu op nummer 2! Eerst Guusje er nog af natuurlijk haha! Ik kan me echt niet voorstellen dat ik eerdaags ga bevallen hoor. Dus Leske ik denk dat we samen de 40 weken vol gaan maken! Ik lees wel bij via mijn telefoon maar heb geen puf om te reageren. En dat gaat ook super irritant via mijn telefoon! Facebook is dan toch even iets makkelijker! Dus ik hou jullie in de gaten Liefs Bloempjuh
Whaa spannend! debende!! Hier gaat er geen schrikkelbaby geboren worden hoop ik! En anders zal het in vergelijking tot mijn vorige bevalling wel allemaal heel voorspoedig verlopen... Ze 'mag' vandaag gewoon niet geboren worden!
Ik heb er nu 1 door mijn harde persen. Sinds gisteren Curanol voor tabletjes en zalf van de VK en werkt super! Dus vraag er straks ff naar! Ook voor na het bevallen handig. En neeeeeeee zijn geen zetpillen zoals sperti. Maar soort vitaminen om te slikken. Stond ik dus al dullig met heel klein pilletje in de hand te bedenken hoe ik dat ging doen? Toch maar gebruikshandleiding lezen...............innemen met water dus