Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    joehoeeee......:)

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik zou voor MIJN plan gaan....:cool:
    gewoon van te voren bevallen....

er kan veel gebeuren in een paar dagen tijd....
    was het boeltje wel al verweekt...??

als het 0,0 is, kan een vk ook gewoon niks.... en denk dat je gyn je ook wel een wat vlotte bevalling gunt...
    met harde baarmoedermond, zonder verweking, zonder ontsluiting van te voren, kan het een bevalling worden van daaaaagen... en dan ben je pas ECHT kapot, op het "persmoment".....
    Wellicht wil je gyn je een tang, vacuum of KS besparen....

soms denk ik dat je te licht over "inleiden" denkt....
    inleiden KAN vlot gaan, maar vaak is dit in de gevallen dat het lichaam al wat "voorwerk' gedaan heeft....

@enkels
    hier dus sinds van de week zo erg....

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    @luiers
    heb ik me toch oefenbroekjes gevonden.. :D....
    tuurlijk is hij nog helemaal niet aan zindelijkheidstraining toe.... maar die broekjes passen gewoon goed... :).....

(alleen jammer dat ik iedereen al aangekleed had)

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    nee geen buddy. Als iemand er gelukkig van wordt mee te lezen moet diegene dat vooral doen. Maar er blij mee.. Nee hoor!

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @sasjuh: kon zijn dat het een bekende was die nieuwsgierig was of je al aan het bevallen bent ;)

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beesie
    Wat ik even niet begrijp.......

je schreef van de week toch dat je vk je gestript had??????!!!!
    (of vergis ik me nu...)

Ze kan je nooit gestript hebben als je 0.0 ontsluiting hebt...!!!!!!!

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Besloten clubje: vanwege een meelezer heb ik inderdaad met een aantal maart-2010-mama's een eigen forum aangemaakt. Misschien over een tijdje even kijken wie er 'overblijven'?

8. ardina

ardina Lid

18 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wellicht is die dame net als mij ook in maart uitgerekend maar voelt ze niet de behoefte alles open op het internet te plaatsen.
    ;)
    Zou zomaar kunnen hé aangezien alles wat jullie schrijven voor heel de wereld te lezen is.

Bedoel het niet verkeerd hoor, lees hier ook veel mee omdat ik veel dingen herken maar hou nogal van mijn privacy:cool:.

En allemaal gefeliciteerd trouwens voor de dames die de kleine al in handen hebben en succes voor wie nu bezig is. ( tja als ik dan toch een berichtje achter laat dan maar gelijk goed )

Groetjes,
    Ardina

ps: paar maanden geleden al is gemeld wie ik ben maar lees enkel mee over het algemeen.

9. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Dames kom net uit maastricht ik had 2 cm ontsluiting zij hebben mij nog even getoucheerd!
    ik mag mij vrijdagochtend om half 9 melden op de verloskamers gelukkig!!
    bloeddruk was ook weer erg hoog 140-90 bij medicijnen om ze te verlagen eindelijk schot in de roos.
    Sorry van mijn ego bericht maar dit moest ik even kwijt.
    ik heb hele dubelle gevoelens spannend, emo etc.... over 3 dagen heb ik onze dochter hopelijk in mijn armen.
    Heeft iemand toevallig nog een geboorteplan liggen die ik over kan en aankan passen.

Groetjes Chantal

10. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    even bijlezen. Nog een maartbaby onderweg! Spannend.
    Harde buiken zijn weg hier, gister niks gedaan. Het keam opzetten toen ik de honden ging uitlaten. Dat is elke keer zo maar nog niet eerder zolang aangehouden.
    Ga maar weer wat in huis doen hihi.

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    OOk gestript bedoel je?

Vrijdagochtend... zo dat is dichtbij....
    Raar idee.... "voorkennis".... :)

12. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    O, oeps!! Zo'n 'meelezer' bedoelde ik dus niet! :D
    Nee hoor, maakt me niks uit als je liever leest dan schrijft. Ik lees hier ook heel veel topics, en reageer echt niet overal.

Nee... mijn meelezer was een bekende, die heeft geprobeerd mijn huwelijk kapot te maken door te stoken met dingen die ik wel eens mopperend op een forum heb geplaatst....
    Is gelukkig niet gelukt overigens!

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo'n idee had ik ook.....

al moet ik zeggen dat het niet de eerste keer zou zijn dat bekenden meelezen.....

moet ik persoonlijk zeggen dat ik daar lak aan heb..... want tja.. ik praat net zo openlijk als ik hier schrijf.....

weet niet hoever je bent... maar succes met de laatste loodjes..!!!

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik zat even naar haar profiel te kijken, maar ze heeft nog nooit iets gepost.

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Jeetje cvermeulen. Vrijdag je dochtertje in de armen. Kan me voorstellen dat dat emoties geeft haha.

16. ardina

ardina Lid

18 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig is dat niet gelukt! Maar juist om zulke dingen te voorkomen lees ik dus enkel op open forums of plaats weinig zeggende berichten ;)

17. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    is toucheren wat anders dan strippen???
    Geen idee whahaha dat zal beide niet lekker voelen.
    ja idd raar gevoel en weer heel mooi nu echt de laatste dingen gaan doen hier!!
    mijn zoontje wordt gelukkig 2 dagne opgevangen door mijn moeder kan ik mij mentaal een beetje voor bereiden slapen.

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Ardina: ik ben sindsdien dus ook erg voorzichtig met wat ik op internet zet... (en schrijf nu op een ander forum dan destijds, onder een andere naam) Het zieke is, dat die persoon letterlijk honderden berichten heeft moeten doorspitten om iets 'belastends' te vinden...

@CVermeulen: toucheren is alleen voelen hoeveel ontsluiting je hebt, strippen is het losmaken van de vliezen.;)
    Spannend hoor!!

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, toucheren doen ze even checken hoeveel de "stand van zaken is".... en bij strippen gaan ze de vliezen los wroeten, bewust met het idee om de bevalling op te wekken.....
    (dit kan uiteraard alleen al ze ook bij de vliezen kunnen komen, dus als je minimaal een vingertop ontsluiting hebt)

Tijdens een bevalling doen ze dus wel toucheren... en uiteraard niet meer strippen.... :D
    (ezelsbruggetje...)....

20. ardina

ardina Lid

18 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je.
    Maar kleine update dan even voor wie het interesseert.
    Ben nu 37 weken, heb zware BI, lichte zwangerschapssuiker en word dus uiterlijk week 40 ingeleid en heb een kleine van 14 maanden dus zoals jullie begrijpen lees ik veel herkenbare dingen.

En mocht iemand na al die tijd mij kennen en dit lezen boeit het me ook niet zo moet ik zeggen. Dit zijn geen geheimen voor de omgeving ;)

Deel Deze Pagina