Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    !Hoi

Ik zal mezelf dan ook maar prijsgeven ;)

Ik lees ook regelmatig mee en ken jullie voor mijn gevoel dan ook idd wel aardig nu. Snap dat het raar is dat jullie mij dan niet kennen.

Morgen eindelijk de 37 weken grens bereikt en ik vind het nu erg spannend allemaal. Ik ben net 28 jaar en ben voor de 1e keer zwanger en het wordt een meisje. De zwangerschap was niet gepland maar ben er waanzinnig blij en gelukkig mee. Het verloopt allemaal goed maar ik had zelf wat meer moeite om mijn eigen leven er op af te stemmen. Ben nog aan het studeren dus is een beetje passen en meten.

Ik wil iedereen heel veel geluk wensen met jullie prachtige baby's! En de anderen heel veel sterkte met de laatste dagen/weken, geniet nog maar even van je mooie buik, ook al valt het sommigen lichamelijk erg zwaar.

Lijkt me leuk om mee te schrijven die laatste tijd, kan dat?

2. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ho, we hebben wel een stevige fanclub zo zeg!

Maar, ik vind het wel fijn dat jullie je kenbaar maken. Ook al weet je dat wat je hier schrijft voor iedereen zichtbaar is, het voelt toch een beetje raar als mensen stelselmatig meelezen, maar zich niet kenbaar maken.

@Ego: probeer mezelf er uit alle macht van te weerhouden om alvast een GPS-horloge met hartslagmeter te bestellen. Heb hem mezelf beloofd als 'cadeautje' voor na de bevalling, maar het kost me moeite om hem niet alvast in huis te halen... Pfft... als ik ook iets in mijn kop heb!

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Beebielove: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Hopelijk gaat alles goed!

Hallo meelezers, lief dat een aantal van jullie je ook nog even komen voorstellen! En het is een openbaar forum, dus lekker alleen meelezen mag ;) Maar leuk om ook wat van jullie te horen zo nu en dan!

Niet zwangere meelezers: Ook voor jullie geldt dat het een openbaar forum is en dat je dus mag meelezen. Vraag me wel af: WAAROM??? :p

Wij gaan eten! Doei!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Beebielove, Gefeliciteerd!! Ben erg benieuwd wat de naam van jullie dochter is, geniet ervan! :)

goh, ik dacht zit ik nou in het verkeerde topic te lezen :p allemaal onbekende namen haha
    veel meelezers! fijn dat jullie ook wat over jezelf vertellen

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @cvermeulen, spannend zeg!!

@leske, ja toch een beetje eng hé die meelezers...

@ego, ben aan het werk nu! Laatste avondje, heerlijk rustig. En wat een kadootjes :D Heb rompers gehad van born in 2012 :D. Nog een shirtje met 'Hello, i'm new here'. Bos bloemen, een klokje met Babyboy waar je het geboortekaartje op vast kan zetten. Echt heel leuk allemaal :D En mijn cupcakes vallen in de smaak haha! Toch best raar zo..

6. T82

T82 Lid

17 jul 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik zal ook weer even iets van me laten horen. In het begin van de zwangerschap heb ik me hier wel gemeld, maar door vermoeidheid/ drukte/ geen puf heb ik niet meer gepost. Ik lees wel elke dag mee. Inmiddels ben ik 36 weken en 5 dagen op weg, hier gaat alles voorspoedig, alleen sinds vandaag een koortsblaar. Hopelijk blijft de kleine nog gewoon lekker zitten en is mijn blaar tzt weer weg.

Alle meiden die al zijn bevallen; geniet er lekker van en de meiden die bijna zover zijn: toy toy toy! Jullie kunnen het :)

7. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Oh my gosh, we hebben echt een hele 'fanclub'.

Wel leuk dat jullie je kenbaar maken!

8. ardina

ardina Lid

18 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal geen BOE roepen. Dan ben ik wellicht wat minder eng:D

9. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb me een paar weken geleden al voorgesteld en een paar dagen actief gereageerd op iedereen, maar jullie gingen/gaan zo snel dat ik het niet bij kon houden!

Vandaar dat ik het lekker bij meelezen hou :)

Iedereen die al bevallen is: Gefeliciteerd! En voor de rest van de dames: Succes nog ff met de laatste loodjes :)

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahahaha......... toch een leuke anekdote om hem later te vertellen... :D....

Zo baalde man dat ik tijdens eerste bevalling al naar het ziekenhuis mocht.... hij had namelijk de avond dr voor maar de halve wedstrijd van Feyenoord gezien die werd herhaald en nu kon hij weer dat ene doelpunt niet zien....;)

Vriend van ons, werd in de kuip omgeroepen dat hij naar het ziekenhuis moest omdat zijn vrouw ging bevallen... :D
    (was al opgenomen en had plotseling gebroken vliezen met 32 weken)

gefeliciteerd met het goede nieuws!

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Tja moeilijk.... moet achteraf blijken he??!! :)
    fijn dat alles goed is!!!

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    voor spugen adviseren ze ooit om haar "af te koppelen" tijdens het toeschietreflex en de melk wat weg te laten stromen....
    (had dat ook zo heftig...)

ennuhhh halverwege voedingen verschonen, heb je dat geprobeerd??
    1 borst... verschonen en dan "toetje uit de andere kant..." :)

nouja is allemaal te proberen, toch?

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Cvermeulen: vrijdagochtend, jeetje das al snel zeg!!! spannend!!!!

Cerberus: ja idd, ze hebben vorige week EN de week ervoor geprobeerd te strippen omdat ze een half vingertopje toegankelijkheid voelde. Maar dat strippen heeft alleen maar voor een hoop kramp gezorgd en verder niks...

Rens: joehoeeeee wat fijn dat ie t zo goed doet!

Anna: fijn dat L.ise het ook goed doet, ondanks het gerommel met de borstvoeding...!

Eva: vervelend dat je zoontje middenoorontsteking heeft zeg! Zielig! Wel fijn dat t bij de vk goed was!

Beebielove: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter! Ben erg benieuwd naar haar naam en je bevallingsverhaal!!!

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd!!!!!!!

ben benieuwd hoe alles verlopen is..... (en naam etc... ):)

geniet ervan... en rust goed uit tijdens de kraamweek!!!

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

leuk dat de meelezers zich toch even melden.... heel veel succes morgen.... en laat je even weten hoe het gegaan is.... (al is het gecensureerd... :cool:)....!!!

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha... ik weet dat ik meelezers heb, die me hier kennen op het forum..... en voor de rest... heb ik medelijden met de meelezers van mij....

Ze zouden toch al die "bagger berichten" moet doorspitten op zoek naar info.... :D

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahahaha.....

*attentie attentie u verlaat nu uw roze wolk...... welkom op uw vlucht.......
    en later "veiligheidsriemen vast"..... we hebben turbulentie die u kunt voelen in uw buik... en de landing zal wellicht ongemakkelijk zijn"......

Nee,.... doe mij dan maar "loveboat".... :D

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

jij ook veel sterkte..... ennuhhh welkom bij de club.... :)

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Van mij wel hoor...... vind het wel leuk.... hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch???

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Even ego.. Bij de gyno was alles goed. Het strippen lukte nog niet.. Het hoofdje duwde nog niet genoeg.. De onderkant was wel verweekt en de bovenkant nog niet.. Ook maar 2 ons aangekomen in een week..
    De verloskamers waren allemaal vol!
    Voor de rest dus rustig afwachten.. Vanavond aan de bitter lemon en de ananas.. En zometeen naar de partnerles van de zwangerschapsyoga!

Tot laters allemaal!

Deel Deze Pagina