Hahaha flubbertjes, ja leuke benaming. En taboe, ja dat zeker. Zo wordt er toch ook vaak 'gedacht' door mannen (of gehoopt) dat vrouwenrozenblaadjes poepen enzo hahaha
@ Flubber; zal ik er een foto van maken en dan hier posten, hahaha... Er lezen toch geen bekende mee!
Facebook... mij lukt het niet... ??? maar weet ook niet precies hoe het moet.... heb wel gekeken rechts....
Nee, niks dubbel gepakt... Wel een lijstje klaargelegd voor manlief met instructies waar het lag en wat er nog in moest
Haha... Ik heb tegen mijn man gezegd; mocht ik eerder gaan bevallen dan dat ik de tas klaar heb staan, dan ga je naar zw-pagina opent mijn acount, je gaat naar we webiste en daar staat een lijst en daarmee kun je de tas vullen... Hihihi dat vond hij een goed plan
ja ik wel..... Als het niet "op gaat"..... gebruik ik het daarna wel..... met mijn bevallingen zie ik me echt geen tas meer pakken... of iets...
Ik moet ook mn tas verder 'afmaken'... HI Rens ik heb je toegevoegd leuk @Flubber, Frenzy ja idd post ff een foto hahahah. Misschien schrikt het af voor de meelezers?
@ Marjolein; ik heb je als het goed is toegevoegd aan de groep, er is een wie is wie onderwerp, daar kun je vermelden wie je bent, al is dat denk ik wel duidelijk....
Eumh... ja ik weet niet wat jij doet? Maar je gaat naar de groep pagina, daar staat rechts een zo een regel en daar kun je een naam invoeren... als je dat doet maak je die persoon lid, mss heb je het al wel gedaan hoor?! je krijgt geen bevestiging ofzo...
Wat een kippenhok in ene hier. Mis zowaar allebei de doelpunten van NL en het grashappen van Huntelaar. @Dubbele spullen: ik heb een zwik van die miniflesjes gehaald. Die komen altijd wel op.
hallloooooooo vanaf de rust tussen Engeland-Nederland tot nu...8 pagina's erbij. Wat denken jullie nou? Ik blijf geen word-documentjes voltypen. Zeker niet met het niveau wat er nu heerst. Heb wel gelachen maar weet er geen zinnig woord op te zeggen... Alleen over de vluchttas iets dan. Ik heb het zo gedaan: qua douchegel e.d. heb ik een flinke voorraad dus heb ik gewoon in kunnen pakken. Wat betreft dingen die ik niet heb kunnen inpakken zoals telefoon + oplader, heb ik een briefje naast de tas gelegd met instructies voor manlief. Inclusief ligplaats van de spullen. Verder ligt er nog een briefje wie/wat hij moet doen/bellen DIRECT na de bevalling (zoals kraamzorg, opa's, oma's etc. En met telefoonnummers erbij) en wat hij moet doen/wie hij moet bellen later na de bevalling (zoals kraamzorg nog een keer, zorgverzekering, aangifte) Dus heb 3 briefjes liggen naast de tas. Heb zelfs op het briefje geschreven waarop staat wat ingepakt moet worden nog, dat die briefjes ook mee moeten hahaha
Uhmm wat hebben jullie allemaal in je vluchttas zitten? Ik op dit moment alleen mn digitale camera, ondergoed, hempjes, trainingsbroek en de baby kleertjes e.d. En dan mn toilettas uiteraard nog. Maar ik weet echt niet wat ik er in moet doen....