Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    oja.... je moet ff navragen bij je vk... jij was toch resus negatief met antistoffen....?!

ooit krijg je dan ook een buisje of iets mee... wat je ook moet hebben in je vluchttas....

Staat hier ook een oud boekje van kraamzorg die ik heb:
    _indien RH negatief; enveloppe met formulier en buis meenemen...

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    toevallig net hier gepost

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/340256-ziekenhuistas-2.html

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Op de website van de maartmama''s staat een lijstje. Die heb ik gevolgd...

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ vluchttas; er staat ook een lijst op onze site he!

@ Ego; ik ga der vandoor, ga nog even GTST kijken, loop drie weken achter ;)

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Cerberus, goed dat je het zegt die heb ik idd gekregen die ligt thuis! Even er in doen dus.

Oh oh oh, nu krijg ik stress ineens schiet me te binnen dat ik toch niet zo georganiseerd ben als ik denk dat ik ben.

Zit ik hier wel lekker tegen Frenzy last minute te zeggen... Terwijl ik straks zelf moet rennen en vliegen ghehe!

6. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zo meteen een lijstje met 'aanvulling' gemaakt! Vrijdag maar even voorzitten volgensmij had ik die dag nog niets gepland....

7. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Rens: ok dus ik ben niet de enige die t zo erg heeft?! Moet zeggen dat t hier ook tot aan mn knie loopt... mn kuit is ook helemaal opgezwollen... Ben benieuwd naar een foto van jouw "olifantenbeen" hihi

Marjolein: echt een heftig verhaal zeg, van je man! Hoe oud is hij als ik vragen mag? Zag net wel een foto van hem voorbij komen op FB... raar idee hoor...

Ik duik mn bed in. Heb weer last van krampen in buik en rug...

8. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames truste alvast! (voor zover dat voor iedereen opgaat.) voel hier slaapmoeheid oid opkomen, dus kga een poging doen. Iig even wat slaap pakken voor mijn biologische klokje rond een uur of 3 afgaat hihi.
    (en dan nog niet meegeteld als beeb in buik aant feesten is, of als dochterlief met dr zaklamp in mn ogen staat de schijnen met de mededeling niet te kunnen slapen ;)

Ps; sorry voor t gespam op fb, maar vond t wel zo leuk even paar fotootjes te delen

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ga hier ook zo naar mn mandje....
    hoop dat ik goed slaap.... maar hoop niet dat ik ga dromen over al de zw.pagina avonturen van vandaag.....

dan zie ik leske naakt in dr tuin staan... de flubbertjes van Frenzy.... de duffe muffins van shadow.... de laffe hond van Rens.... tussendoor een hoop baby's voorbijkomen..... en een hoop "gerommel" onder de cape van harry potter......

hahahaha .... lig ik wellicht toch liever wakker.... :D.....

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    hahahaha dat wordt een heel spannende droom dan Cerberus

11. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    HAHAHA die Cerberus, OH geweldig.

Ik ben hier even mijn panieklijst aan het maken, en ik moet toch best nog wel een hele hoop doen hmmzz...

Normaal zou ik roepen; MAAAAAAAAMMMMMMM...

Nee daar ben ik nu toch echt te oud voor ahahahaha!

12. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    JEEEEEEE!!!!! Ik had zo maar even een stuk of 8 pagina's gemist op een uurtje tijd... dus k ga er van uit dat er weer heel wat baby's geboren zijn... NOT! alleen maar flubbertjes zo blijkt :$:D

Verder niet veel zinnigs te melden... :cool:

Hihi :p Kan deze ook mee in het boekje? :D

@valiesje: hier ook een lijst klaargelegd voor manlief met een aantal dingen die lastminute moeten ingepakt worden... :)

13. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zo ik heb in Word even een hele to-do-list gemaakt!

Nu is mn hoofd 'iets leger'.....

14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zo het laatste uur is geslagen op mn werk...

Sjee al mn collega's die me gedag zeggen.... Heel stom maar zat net op de wc en dacht. Straks lig ik daar in die verloskamer te bevallen. Word er helemaal emo van! Maar het komt nu echt zo dichtbij.... ENG!!!!

Morgen maar even met mn dinnie over praten die 3 weken geleden is bevallen..... Fijne avond nog allemaal, en slaap lekker! Laten we hopen op een goede en fijne nacht! Met weinig plaspauzes!

15. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Thanks zit nu dus ook in mijn hoofd. Wordt lekker slapen en dromen tot de volgende voeding

16. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Nu nog35 minuten en woehoeeee Shadow heeft verlof!!&:D

17. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhh, wat een geklets... Heb vanavond aan Joosje's boek zitten werken dus hier niet bijgehouden.
    Maar ben weer bij en op de hoogte van flubbers,duffe donuts etc. :D

Tas, ik heb net als Mon van die kleine flesjes gekocht, heel handig en gaan toch wel op.

Shadow, bijna verlof!!! Joepie!!!

Frenzy, knuffeltje voor jou...

Guusje??? Hoe is het meid?

Meiden, ik ga zo slapen.
    Trusten en tot morgen!!!

Cerberus meid, droom zacht, dat moet goed komen als ik naakt in de tuin voorbij huppel. ;)

Liefs, Leske

18. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    dames....typ eens wat minder :D

ik moet het ook op mijn mobiel bijlezen etc :p

Alle "nieuwe" dames welkom!

M.arjolein wat een heftig verhaal!

vluchttas: moet ik ook maar eens aan beginnen al heb ik niet het gevoel nog dat het moet...instinct misschien? :p

Hoop op meer slaap vannacht......

19. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Zit onder Harry Potter zijn mantel... Hahaha... Dat er niemand meer kan zien of in online ben hier, de onzichtbaarheidsmodus...

20. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    @Beebielove- Gefeliciteerd!!! Goed gedaan meis! Geniet ervan samen!

@Annemieke- Kan me wel voorstellen dat je het fijn vind mee te lezen en dingen te herkennen. Maar leuk dat je je even voorsteld, en heel veel succes morgen! Toi toi toi!

@Lodi- Welkom, fijn dat je je bekent maakt! :)

@Carino- Ook jij welkom, leuk dat je iets van je laat weten.

Wat mij betreft zijn de meelezers meer dan welkom om mee te typen of anders mee te lezen, aangezien jullie ons wel al een beetje kennen en wij jullie niet. Fijn dat er in elk geval bekent word dat er veel zwangere maart mama's meelezen en geen gekke mensen die ons in de gaten willen houden( hoop ik) Want ik stort hier ook heel mijn sociale leven neer;) Ach ja, dan nog!

@t82- Jee wat een nieuwe namen allemaal.

@Jazziepooh- Kan het me ook wel goed voorstellen dat het niet bij te houden is hier, heb me ook tussentijds op de achtergrond gehouden.

@Bijhouden- Net was ik er nog om 16.30, tis belachelijk dames dat ik nu nog ff snel wil bij lezen en alweer 20 pagina's erbij moet lezen HAHA! :D *gaap*

@Marjolijn- Jee wat een verhaal meid! Dat is inderdaad heftig geweest allemaal, nou hopen op een voorspoedige bevalling en een happy end! Succes met de laatste loodjes en we lezen het wel weer ;)

@Sadas- Wat leuk dat je ook je eigen even meld, fijn dat je zo'n onbezorgde zwangerschap hebt gehad, want als je dat hier dan ooit leest is dat niet zo vanzelfsprekend. Ook jij succes met de laatste loodjes en we horen het wel weer van je!

@Geboortekriebel- Welkom, wellicht nu je verlof hebt wat meer energie om mee te typen! Succes met de laatste loodjes, en wat zijn er toch veel meelezers! :)

@Tiepmiep- Moet ook maar dubbel zijn dan om mee te lezen als je een miskraam hebt gehad. Maar zijn jullie weer aan het proberen? Iig succes dan! O Lees net dat je een banner hebt dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe! :) Fijn dat ook jij je even bekend maakt.

@Shadow- Meis geniet van je verlof! Je zal wel er voort aan toe zijn! Over de tas, ik heb gewoon gegoogled en er een paar lijstjes overgenomen, en daarmee de tas gevult. Maar idd wel slim zoals Eveline het doet. Briefjes als geheugensteuntje wat er nog bij moet stel je moet snel gaan, dat je niet de helft vergeet zoals telefoon, oplader enz.

@debende- Balen meis, was al benieuwd. Heeft het lang geduurd in totaal de weeen? Probeer maar wat rust te pakken vannacht want wie weet begint het dan voor jou toch nog vannacht of morgen! Rustig aan en succes!!

@Cerberus- Oeehhhh, dus jij bent die GAST omdat je die instelling hebt uitgezet, stiekem meelezen he?! haha! Wat een LOL hier om jullie allemaal! :D Is ook niet goed voor mijn ribben en bekken. Baby vind lachen niet leuk denk ik!

@Tas pakken- Hier nu wel gedaan, weet dan ook wel dat ik direct naar het ziekenhuis moet als de weeen beginnen maar toch zit het me in de weg. Bij de eerste 2 geen tas klaar gezet en begon ik met 39 weken en 39.1 bij allebei bevallen. O wacht, ik heb nog een dagje! Morgen avond beginnen en vrijdag bevallen dan alledrie met 39.1 zou wel erg speciaal zijn!

@Eveline- Zo heb ik het ook gedaan, Haha briefjes... Vriendlief word gek van MIJ en MIJN BRIEFJES! :D ;) Maar het moet zo, anders word de helft of meer dan de helft vergeten!

@Emotioneel- Heb ik ontezettend erg gehad enkele weken geleden schoot ik telkens vol. maar nu is mijn moeder het aan het proberen denk en gewoon geen traan niks. Hele lieve gedichten, een lief badpakket met kort gedicht. Normaal zo gevoelig voor, nu helemaal niks. Denk dat het de vermoeidheid is die overheerst.

@EGO- Elke avond wil vriendlief lekker knuffelend naar bed (is ok al weer ff geleden hoor knuffelen), dan zeg ik.... Ik kom zo schatje: Nog even Zwangerschapspagina lezen... Haha! :) Germ schatje ligt al lang op één oor inmiddels.! Jullie schuld kletskousen!! ;)

Hier een enorm lang dagje gehad, vriendlief was er pas om 21.00 uur. Ben ook helemaal gebroken door alles wat ik weer gedaan heb, Pff.. Erg dat je dat 's avonds pas voelt. Ik wil altijd TE veel doen als ik me even goed voel omdat dat al niet zo vaak meer voor komt. EN dan heb ik mezelf daarmee. :( Dus ook maar lekker bedje in. Van mij mag ze officieel komen nu hoor. Het is MAART dames! Jeuhh!!

Tot morgen, en dan hopelijk niet 50 pagina's erbij! :p
    Welterusten!

Deel Deze Pagina