Joosje is net 5 geworden. Ja, ze vindt prinsessen etc. allemaal erg leuk, maar daar heeft ze al zoveel van. Ik wilde meer iets symbolisch, iets speciaals omdat ze grote zus wordt. Niet gewoon speelgoed want daar heeft ze bergen van na sint, kerst en haar verjaardag. Lief dat je meedenkt!
@ Parkietje; vind het ook super goed hoor dat sheena zo gehandeld heeft! Meestal wordt er niet zoveel moeite gedaan voor een vogeltje... Wat betreft de dierenambulance, echt slecht dat ze hun afspraken niet zijn nagekomen, maar vind het al heel wat dat ze al kwamen.... (ik maak wel anders mee....) @ Leske; ik weet niet of ze het mooi vind, maar een mooi stoer bedelarmbandje of ketting, met iets erin gegraveerd? Ik zou iets proberen te geven wat ze voor het leven heeft zeg maar.... Succes! @ Ego; Yeaaaa! De box staat in elkaar! Tis een wonder, zo nog ff wat spullen opruimen en dan eten en dan de laatste avond werken op de kliniek, en dan heb ik officieel verlof! Heb de cdrom gehad met de foto's! Zal er nu even eentje bijposten... Foto's zijn super mooi, ook best veel, baal alleen van mn onderkin op sommige foto's..... Hier alvast een buik foto
Ik kan voor 25 euro trouwens nog een fotoshoot doen (via mn moeder...) Zit er aan te denken om dit ook nog te doen......
Heej, Ja, aan zoiets als een armbandje zit ik ook te denken, onze Joosje is alleen zo'n sloddervos... Ik laat het nog even bezinken. Wauw, hele mooie foto!!! Ben benieuwd naar de anderen. En ik heb ook een onderkin op verschillende foto's en baal daar ook van. Had gehoopt dat ze die zou weg fotoshoppen, maar helaas.
Helaas, niet alles is weg te halen he ... Maar er zitten wel hele mooie foto's bij hoor..(bij jou ook ) Maar zie gewoon goed op de foto's wat mensen bedoelen met 'ik kan aan je gezicht zien dat je zwanger bent....' Ik zie der zo anders uit!
Leske: ja ik denk dat ik die prik ook in mn bil krijg. Ach, ben ik wel gewend. Heb een tijd lang aan de prikpil gezeten... Hoop echt dat ik er lekker van kan slapen! Frenzy: mooie foto meis! Hier heeft manlief net de klossen onder ons bed gezet! Ik mag er wel een trappetje bij hebben, haha. En gelukkig past het allemaal. Weet niet met wie ik t er hier nou over had maar omdat ons bed uit twee delen bestaat werd er gezegd dat er in het midden geen twee klossen naast elkaar zouden passen. Maar gelukkig past het toch! Manlief kan vannacht ook eindelijk s lekker doorslapen nu ik een nachtje buiten de deur slaap, hihi.
ik heb gisteren het japon en pyjama's gekocht van het krantje van de blokker.... Dacht ook makkelijk met borstvoeding... die dunne bandjes.... en niet te warm om in te bevallen....
leuke foto frenzy.... leske zou idd ook voor kettinkje ofzo gaan.... medaillonnetje, met voor dalijk eerste fotootje van hun tweeen in??? (kun je altijd nog wegleggen toch, en alleen op zondagen om..)
@klossen hier net ook onder bed gezet... beetje vroeg, maar ik slaap toch niet snachts in dit bed.... het een persoonsbed dat in de woonkamer staat..... is voordeel..
Even snel: Om kwart voor 12 werd er een CTG gemaakt, waarna ik om iets voor half 1 ineens last van mijn benen kreeg. Dat werden al heel snel beenweeen en kreeg ze ook in mijn rug en buik. Na een tijdje gevraagd hoelang ik daar nog moest liggen omdat, ik graag thuis wou bevallen. Verloskundige kwam kijken en had ineens al 5 cm. Totale paniek daar aangezien het onwijs druk was met bevallen. Toevallig had ik wat spullen meegenomen dus die heeft mijn vriend snel uit de auto gehaald. Ons zoontje was er ook nog bij dus moesten snel oppas voor hem regelen. De verpleegkundige heeft snel een kamer klaar gemaakt en mijn verloskundige gebeld. Die was er gelukkig snel en ging kijken en had al 8 cm ontsluiting. Het ging uiteindelijk veels te snel en mijn hb was ook nog veels te laag. Tussen de weeen zat uiteindelijk steeds maar 30 sec en ze werden in mijn benen en rug steeds erger. Uiteindelijk is onze dochter S.ayenna geboren om precies 14:00 uur, dus iets minder dan anderhalf uur over gedaan. Ze weegt 2915 gram en is 51 cm. Ze deed het meteen heel erg goed en we zijn nu lekker thuis. Wel heel erg last van naweeën en erg duizelig maar dat gaat ook wel weer over Eveline, sorry mijn telefoon was leeg dus kon niks naar je sturen. Goed voorbereid waren we he
EmvSenR: wow meid, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een supermooie naam!!!! En wat is het ongelofelijk snel gegaan meis! Nu ff flink bijkomen en heerlijk genieten van jullie kleine meisje! Hoe vinden je zoon en dochter hun nieuwe zusje? Geniet met zn allen van jullie gezinnetje! En ik kijk uit naar een foto!!!!!
Meiden, ik ga jullie alvast welterusten wensen. Rond 19.45 vertrek ik naar het ziekenhuis, en in principe ben ik morgenmiddag ofzo weer thuis denk ik...? Zodra ik weer thuis ben kom ik wel weer ff buurten! En mocht er wel wat zijn, dan sms ik mn buddy Zebra wel! Tot morgen meiden!!!!
Frenzy, mooie foto zeg! verder ben ik alles alweer kwijt , alleen het parkiet verhaal is me bij gebleven haha morgenochtend weer naar de ctg. zo blijven we bezig
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.....!! Raar he? dat ze er dan toch "opeens" al is.... zeker omdat je het nog niet verwacht had...... Geniet er lekker van..... (ennuhhhhh mocht je ergens tegen aanlopen... practische dingen met 3 ukkies.... mag je me altijd pb-en....als je witl,... alles komt goed...lieverd...)
@EmvSenR: van harte gefeliciteerd! En wat fijn dat het toch nog vanzelf is gekomen! Klinkt in ieder geval wel als een memorabele bevalling! Geniet van jullie kleine meid.
@EmvSenR, Waauw, van harte proficiat met jullie dochtertje!! Wat kan het toch snel gaan allemaal he! Zowel de bevalling zelf als de termijn... Wij allemaal maar denken dat we nog weken de tijd hebben om ons voor te bereiden.... zo zie je maar! Geniet van jullie kleine meid! @beesie, Slaaplekker Geniet van een goeie nachtrust! Het zal je goed doen!