Het is maart jaaaaaaa dit is de maand!!!! Naar deze maand heb ik 9 maanden uitgekeken en nu is het al zover. Yes!
O Pioentje ik moest gisterenavond in bed nog aan je denken omdat we al de hele dag niets van je gehoord hadden...maar wat Cupido ook zegt: je lichaam en de baby hebben dan deze dag zelf uitgekozen. Desondanks niet niks natuurlijk als je een spoedKS krijgt vandaag. Sterkte!
Morgen! Pioentje, spannend meid! Maar Cupido zegt het mooi vind ik, het kleintje kiest 1 maart dan zelf uit als het door gaat zetten. Ohh, misschien vandaag jullie mannetje al in je armen. Heel veel succes! Tiepmiep, fijn dat je weer zwanger bent, ik hoop dat je er helemaal van kunt genieten na de 12 weken. Beesie, balen, weer zo'n brakke nacht. Hier ook slecht geslapen vannacht van de pijntjes. Shadow, kun je het al geloven??? JE HEBT VERLOF!!! Geniet ze! Elegance, nog kunnen slapen? Missie, jaaaaaaaaaaaaaa, wat een mooie dag om naar huis te komen, 1 maart. Prachtig nieuws meid! Foxe, arme Koen. Hopelijk heeft hij toch nog lekker kunnen slapen. En jij ook. Guusje, ik ben zo benieuwd of jullie een mooie schrikkelbaby hebben gekregen?! Ik ga zo douchen en weer op controle in het zkh. Spiek straks wel weer eventjes. Maar niet te snel gaan hoor. Leske
@Pioentje: Hoop dat het niet doorzet vandaag. Kan me voorstellen dat je al helemaal niet zit te wachten op een spoed KS! Sterkte in ieder geval! Zo, ben benieuwd wie de eerste 'echte' maart-baby op de wereld gaat zetten!
Goedemorgen allemaal, Neem straks even de tijd om uitgebreid te reageren. Maar iniedergeval pioentje veel succes! En missiemaartje wat fijn dat jullie knul éindelijk naar huis mag! Kga me zo even klaarmaken om richting mondhygieniste te gaan! Tot later. X
@pioentje. Succes. Jij was het toch die het moeilijk vol dat julliefrummeltje nu niet zelf kon bepalen wanneer hij komt? Nou volgens mij geeft hij heg dubbel aan. Je bent in goede handen!!! @tiepmiep. Wat fijn dat je weer zwanger bent. Duim duim duim voor je! Maar vertrouw op je lijf! @leske. Succes met de controle @elegance. Slaapje uit? @Roos. De 'zorgen' zijn denk ik heel normaal maar je zult zien hoe snel je daarin groeit!! Komt allemaal goed
Pioentje veel succes! Hier al lekker de huiskamer weer opgeruimd en schoongemaakt, ben er weer lekker vroeg bij, maar dan is het maar ''weer'' gebeurd Met 4 katten die rond lopen hier is het haast niet bij te houden pff. Straks maar eens de klossen halen bij de Thuiszorgwinkel, en de slaapkamer vanmiddag even stofvrij maken en alles gedeeltelijk klaar zetten Fijne dag allemaal weer!
Yeeaa dames, tis maart! Onze maand! Pfff t voelt gelijk zo dubbel nu ik dit opschijf... Morgen 2 maart is het is het precies een jaar geleden dat ik opgenomen werd in het ziekenhuis.... Maar dit jaar gaan we een hoop positieve herinneringen maken! @ Pieontje; jeetje meid! Wat schrikken, hou je ons op de hoogte? @ Elagance; thx meid, tis idd dubbel en ben er vrij open over maar wil hier niet het topic beladen met mijn vedriet (de andere meiden geven wel aan dat ze dat niet erg vinden). En nu merk ik gewoon dat het allemaal wat zwaarder ligt... Beebielove is vlgs mij 28-2 bevallen ipv gister... @ Suzanne; die arme vent van je! Haha hier net zo eigenlijk... Maar nu wil ik even niet 'knuffelen' terwijl ik er eigenlijk best veel zin in heb, maar het zou maar per ongeluk wat opwekken... @ Shadow; gefeliciteerd met je verlof! @ Missiemaartje; Yeaaaaaaa!!! Wat zul jij onwijs blij zijn! Post je vandaag wel een foto van hem in zijn eigen bedje?! @ Eva; owh wat een rare droom... hihi.. zo droomde ik laatste dat ik een kindje had zonder romp (zie je het voor je?).... @ Leske; succes in het ziekenhuis! @ Pompeloesje; hoe gaat het met de grote kanjer? Ben erg benieuwd! @ Guuusje; joehoeeeeeeee?!!! Buddy guusje! Nu melden! @ Beebielove; hoop dat alles goed gaat met mama en de kleine, als ik je gegevens krijg pas ik het aan op de lijst... @ Foxy; hoop dat de kleine schat snel minder last heeft van de krampjes! Hoe bevalt het moederschap? @ ego; zo de paardjes weer gaan doen en dan ga ik of naaien/ poesten of mozaiken.... Dames een hele fijne donderdag!
@frenzy. Gewoon delen hier. Daar zijn we voor! Het is een dubbele tijd nu voor jullie. Nog een paar weekjes max en Loek heeft broertje ( weten jullie toch?) wat zal hij trots zijn en jullie ook Moederschap bevalt super. Onwerkelijk hoe snel dat erbij hoort allemaal. Vandaag laatste paar uur kraamzorg. Nog even laten verwennen..
Zie mijzelf nu er ook bijstaan, wel met een sterretje erbbij (???) Cerberus, zie je mij ook? Ik zie jou nou niet erbij staan... Zie nu dit: Rens*, ‎Elegance, ‎Eveline1986, ‎Marjoleinn83, ‎Mon, ‎pioentje, ‎roos1, ‎Sjors22, ‎Suzanne86
@ Marjoleinn, succes bij de mondhygienist! @ Nienkiej, dat is het voordeel van vroeg opstaan he, dat het werk ook weer vroeg klaar is! @ Frenzy, moeilijk deze dagen. Blij als deze data voorbij zijn he meis, knuffel! @ Foxy, fijn dat het moederschap zo goed bevalt! Laat je nog lekker verwennen inderdaad. Zie je er tegenop om het strakjes alleen te doen zonder kraamhulp of niet? En is manlief dan nog vrij of gaat hij ook weer werken? @ Ego, ik heb net een heel leuk horloge gekocht via Ebay. Ik was eigenlijk opzoek naar een voedingsarmbandje maar stuitte op een horloge voor 2,50 incl. verzenden. En ik had geluk dat mijn 'zakgeld' net weer naar mijn eigen rekening gestort was dus jeeej! Ik houd van Ebay-en (is dat een woord?)
Frenzy: dikke dikke knuffel voor jou meis! Wat zal het af en toe dubbel zijn voor jullie... Kop op meis, je weet waarvoor.
Iemand hier ook zo'n fan van China Dropshipping - Free Shipping China Gadgets from Online Electronics Store - Focalprice.com Hebben ze gadgets zeg maar (hoesjes voor de iphone voor 1,50 / screenprotectors voor alles en nog wat voor 1,00 per stuk) Echt super billig. Het komt uit China die kanten... Het verzenden is allemaal gratis... Je moet wel met Paypal betalen en de verzending duurt ong 3 weken, maar echt handig voor hoesjes en alles voor de telefoon. @ Foxy, daar hebben ze ook erg handige lampjes voor de e-reader, waar je hier een vermogen voor betaald...