Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    @Beesie- Wat balen zeg dat je zo'n rotnachten hebt... Hopelijk kun je nog even bijtanken vandaag! Want vandaag of morgen gaan wij bevallen:p haha...! Heb ik even besloten! ;) Laten we het hopen meis, herken nog steeds alles wat je typt. Grappig!

@Missiemaartje- Ohh, wat fijn meis dat N.iek eindelijk met jullie mee mag! Geniet ervan! Werd ook wel tijd voor jullie, eindelijk met z'n 3tjes thuis! ;)

@Elegance- Heerlijk lekker uitslapen, helemaal als je 's nachts zo wakker ligt. Hoe was de yoga partnerles? Balen dat de ananas bitterlemon niet geholpen heeft! :) Hihi, wel leuk dat je zo van alles uit probeert...

@Foxy- Balen meis die krampjes... En ja, daar zie ik ook wel weer tegenop. Ontroostbaar kindje, niet wetend wat je moet doen. Pff... Dat weet ik nog goed van die 2 van mij. Hopelijk gaat het snel beter... Geniet nog van je kraamzorg, en laat je nog maar even lekker in de watten leggen! ;)

@Roos- Goedemorgen, ja zo gaat dat! Wakker liggen, vol hoofd. :) Komt goed meis, mensen met hun ongevraagde mening één oor in ander oor uit, maar wel voor jezelf opkomen! Komt helemaal goed!

@Tiepmiep- Gelukkig is het allemaal tochnog spontaan gekomen, en ik geloof goed dat je angstig bent. Maar als je inderdaad de 12 weken voorbij bent scheelt al de helft van de zorgen. Vertrouw op je gevoel meis, dit keer zal het wel goed zitten!
    En moet zeggen vind het erg fijn mee te typen, juist mijn zorgen te delen... Dus lekker straks mee typen, wij hebben er allemaal veel baat bij! ;) Heel veel succes deze zwangerschap! :) EN veel plezier met de echo morgen!

@Pioentje- Heel veel succes vandaag, ik hoop ook dat het niet door zet! Fijn dat je je even meld! Knuffel voor jou!

@Eva- Jee wat een droom, erg is dat he?! Heb ik laatst ook gehad dat ik één van mijn meisjes was vergeten in de auto. Rare zwangerschaps dromen!

@Leske- Succes op de controle!

@Cerberus- Goeiemorgen, beetje goede nacht gehad?

@Frenzy- O ja, meis... Moet inderdaad dubbel zijn. En het is ook nog zo vers 1 jaar geleden... Nooit echt zo bij stil gestaan! Dikke knuffel meis, en we (de maartmama's) / jullie gaan zeker een hoop mooie herinneringen maken voor kleine Loek... Komt helemaal goed meis! Fijne dag vandaag!

@EGO- ZO even Kayleigh aankleden, Fabienne is weer gebracht door mijn vader. Dadelijk ook richting hun om vervolgens naar de GYN te gaan. Ben benieuwd. Zo gewend aan de VK afspraken, werken die bij de GYN hetzelfde? Heb maar een potje ochtendurine klaar staan voor de zekerheid.

Eindelijk Maart, Eindelijk 39 weken! Heerlijk gevoel!

Ondanks mijn gebroken nacht, 20 keer draaien, wakker liggen, buikpijn. Maar goed... We tobben maar aan! Ben benieuwd of ze nog iets ontsluiting checken bij de GYN? Is nog helemaal niet gedaan en heb toch al flink wat voorwerk gehad voor mijn gevoel?

Tot vanmiddag, ennuh.... NIET TEVEEL KLETSEN! :p

2. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pioentje, succes meid! Hopelijk ben je straks van heel wat zorgen verlost en heb je je kleine ukje in je armen!

@ego... verder even niet veel te melden... voel me niet lekker vandaag, kan het niet echt omschrijven... hoofdpijn, suf, en nog een hoop steekjes en pijntjes die ik niet echt kan omschrijven... nee 't gaat me niet af. :( Morgen beter...

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    En bedankt he...weer een website om af te struinen hahaha

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee..... al wist ik dat er iemand meer moest zijn.... kwestie van tellen...

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    herkenbaar.....

misschien (ook) maar paracetamolletje nemen.... en als je ff lekker kan banghangen.. of bed... DOEN!!!
    Neem die luxe....

6. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Dames wat een spanning allemaal moet vandaag alles af hebben morgen om half 9 melden bij de verloskamers.
    Vannacht weer krampen gehad maar heeft niets doorgezet lichte steken die ik nu nog heb maar meer niet.
    ik ga vandaag de laatste wassen draaien en strijken mijn moeder komt zo mijn zoontje ophalen.
    Ik ben er alleen niet uit om hem vanavond bij oma te laten slapen of gewoon morgenochtend naar oma te brengen.

Groetjes Chantal

7. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hahaha, als je een iPhone hebt, is het ideaal. Echt superveel leuke spulletjes voor bijna niks. Let wel goed op bij de screenprotectors of je een matte of glanzende wil en besteld... Owja, heeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe zit er iets bij wat niet helemaal in orde is (maar het gaat dan meestal over een klein defectje/niet netjes afgewerkt). De service is daar wel een beetje moeilijk. Maar 99 van de 100 keer gaat het goed. Succes met shoppen...

Dit is zon zelfde site, ook Hongkong ofzoiets en alles gratis verzending: Cool Gadgets at the Right Price - Worldwide Free Shipping - DealExtreme

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mijn nacht....
    hahahahaha..... veel wakker, veel pijn... en om 04.50 uur... (wekker zou sowieso om 05.00 uur gaan) al 2 stuiterende en vervelende kindjes om me heen....
    Waarvan peuterdochter me wakker houdt zowat totdat dreumes wakker wordt... en vervolgens net om 09.00 uur dr bedje uit komt rollen....

(het lijkt wel of ze het express doet!!!)....

hier dus weer duf en hoofdpijn.... en veel pijn natuurlijk.....

Joh... de nachten die ik wel genoeg slaap zou ik hier melden....

Heb trouwens wel even gedroomd...
    ik liep ergens met kinderwagen en kreeg lekke band:(

en vervolgens was ik in Eindhoven voor wedstrijd psv-feyenoord en komt mn overleden vriend uit de bus supporters stappen... waarop ik op hem afliep en hem knuffelde....
    zo bizar. heb misschien maar 1 of 2 x gedroomd over hem. voelt zo echt op zo'n moment.... en weet dan eigenlijk ook niet of ik me nu "schuldig" moet voelen tov huidige man..... :(

nouja vreemde dromen dus...

9. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Ik zou hem lekker bij oma laten slapen... Geniet de laatste avond even lekker en doe de laatste dingetjes op je gemakje. Het is allemaal spannend, maar je moet maar denken: morgen ben je van alle spanningen af. Je hoeft niet meer te wachten totdat je beebje zich vanzelf meldt, je hebt je goed voor kunnen bereiden (en dat kan niet iedereen)... En het gaat toch zoals het gaat... Je bent in goede handen daar meis!! Probeer je niet te druk te maken... Veel liefs!

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Pff, respect voor je met die spoken van je :) Het lijkt inderdaad net of ze het erom doen soms he ;) Nog ff meis, en dan zijn ze allemaal hopelijk zó onder de indruk van het nieuwe kindje dat ze poeslief zijn en allemaal lekker doorslapen totdat mama klaar is met het nieuwe kindje (jeetje, geloof soms écht in sprookjes he ;))

Hmm, je droom. Ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen. Als het een andere droom was geweest, was het anders geweest (je snapt wel wat ik bedoel denk ik). Maar dan nog; aan een droom kun je zelf niks doen. En je hebt er zelf niet voor gekozen dat hij hier niet meer is... Het is niet allemaal niks hoor meis wat je mee hebt gemaakt en nu bijna 4 kleintjes verder...

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @Cvermeulen, ik denk dat je zoontje het wel leuk vind om bij oma te logeren? Dan zou ik hem lekker eventjes laten. Is voor jou misschien wel fijn om je rustig voor te bereiden en je rust goed te pakken.

@ Dromen, hier ook zo'n rare trouwens...ik droomde dat 2 studentenvereniging (ik zat er bij 1 daarvan) als het ware als ontgroening elkaar moesten afslachten. Dit gebeurde in een tunnel. Onze vereniging had gewonnen (minste doden dus...:S) De dag erna moest ik bevallen dus ik ging in de auto naar het ziekenhuis, door die tunnel heen, overal bloed. Daardoor hadden we wat vertraging want politie enzo was er ook bezig. Ik was helemaal boos want ik zou om half 9 in het ziekenhuis zijn om te bevallen en het was al 9 uur! En het is echt niet zo dat die zusters gaan wachten hoor! Maar goed, eenmaal een uur te laat in het ziekenhuis aangekomen was het wel een makkie. De baby stond al klaar in de maxicosi. De zusters waren inderdaad niet blij want ja, die hadden een uur langer op de baby moeten passen. Ik heb toen gelijk op facebook gezet dat de kleine geboren was, met naam en alles erbij. Later bedacht ik me dat het misschien wel zo aardig was geweest om familie even te bellen alvorens het op FB te vermelden. Dus ik ging bellen maar iedereen had het al gelezen en ze waren allemaal boos dat ze niet waren gebeld...

Ehmmmm juist ja, hele logische droom...

12. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ verlof; hier zo lang als ik wil, ben zelfstandige. Maar ik heb gezegd in principe tot 1 mei nu. De 1e week is het nog vakantie dus de 2e week van mei....

Echt ik mag om 10:00 bellen en ben zo op van de zenuwen! We hebben het bedje lekker voorverwarmd, maxi cosi getest, fles verwarmer getest, we zijn er klaar voor!

Kan me niet voorstellen dat ze zeggen we willen hem toch nog dagje houden. De verpleging heeft hier de beslissing in en die zeiden al van ach komt goed, morgen gewoon mee. En vandaag zijn dezelfde er dus komt vast goed.

Echt. Ik ben helemaal aan het shaken haha. Onze Niek is (opd e camera te zien) al de hele ochtend onrustig. Wie weet voelt hij het ook wel aan haha! Komt goed...

En ik maak zeker een foto!!!

13. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Jeeej tis maart! Onze maand! Ben zo nieuwsgierig :D Hier heb ik lang naar uitgekeken :)

@ Pioentje; jeetje meid! Dat had je ook niet verwacht ! Succes meis.

@ Shadow; Jeeeej ! Eindelijk verlof :D Heerlijk vooruitzicht meid :)

@ Missiemaartje; Super nieuws :D Wat zullen jullie blij zijn ! Super meid !

@ Leske; succes bij de gyn !

@ Guuusje; Hoe is het meid ?

@ Foxy; Hoop dat de darmkrampjes snel over gaan, zo zielig ! En voor jouw natuurlijk ook zeker geen pretje ! heb je nog wat kunnen slapen ?

@Beesie, Jeetje wat was jij weer vroeg zeg :( Hoop dat je straks nog wat kan slapen enne hoop ook dat je kleine meid zich snel gaat aandienen, mag nu wel is toch :)

@Rens, Je had me al gespot zie ik ;):p

@Frenzy, Ik krijg 14 maart de beslissing van het verlof, en krijg als het goed is binnen 2 weken vakantiegeld en laatste ww uitkering uitbetaald. Dus het gaat de goede kant op :) Ja als je vakantiegeld hebt gehad is je ww stop gezet, dus kun je er van uit gaan dat het goed is gegaan :D Eindelijk !
    Het gaat nu wel weer :) het was ook niets ernstigs gelukkig gewoon veel slechte dagen achter elkaar en nergens zin in.
    Meid een hele dikke knuffel voor jouw ! Het is zo dubbel, zo moeilijk. En je mag hier alles neerzetten hoor, daar zijn we hier toch voor ! Heel veel sterkte.

@Cerberus, Whaha heb je lekker geslapen ;) nog rare dingen gedroomd :$ Moest zo hard lachen om je post en toen ik flubber zag, zag ik dat ook al echt voor me ( erg visueel ingesteld :p )

@Ego, vandaag druk dagje :) Alles in huis doen, naar de kapper, de stad in, cadeautjes inpakken, vanavond verjaardag van mn nichtje ( word 4 ) altijd erg druk..pff enne vanavond belastingpapier in laten vullen is kijken wat we dit jaar terug krijgen :)

Meiden ik heb effe jullie mening nodig.
    Vanvond heb ik dus een verjaardag van mijn nichtje. Hier komt ook ( natuurlijk ) de zus van mijn schoonzus die met 33 weken haar kindje verloor..het is nu 3 weken geleden en ik heb ze sterkte gewenst ( via schoonzus ) etc. Nu weet ik niet wat ik moet doen..ten eerste kom ik daar met een toeter aan en zal misschien voor haar al moeilijk zijn, maar moet ik haar nu nog condoleren ( zie haar natuurlijk alleen op verjaardagen ) of moet ik er gewoon niet over beginnen...Ik weet het niet, vind het zo'n lastige situatie. Misschien kunnen jullie me helpen.

14. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Meisje meisje, wat ben ik blij voor jullie! Wat leuk dat je hem op de camera kunt zien zeg, apart...

Hij gaat gewoon vandaag mee, ben ervan overtuigd... Was net al op de klok aan het kijken, bijna 10.00, missie gaat zo bellen.

Ik ga er helemaal vanuit dattie zo meekan, en wens jullie alvast heeeeeeeeeeeeel veel plezier en geluk vandaag. Geniet lekker van de tijd samen. En zeker ben ik benieuwd naar een fotootje lekker in zijn eigen bedje.

Heel veel liefs!!:)

15. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Ja Sjors, had je al gespot! Big brother is watching you hahah!
    Lastig lastig... Ik denk dat ik wel even naar haar toe zou gaan en haar sterkte wensen... Hand even over haar schouder wrijven ofzo... Een handje geven en condoleren zou ik zelf niet zo heel snel doen denk ik. Tis dubbel... De een wil het er niet over hebben, de ander vind het juist fijn als er iemand aan hun denkt... Je kent hun zelf het beste, volg je gevoel...

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Missie, Zo spannend ! Bijna 10 uur :D Ben heel erg benieuwd en snap dat je helemaal zit te shaken. ZO fijn dat hij naar huis mag !

@Cerberus, Had je berichtje net gemist, jeetje wat een nacht :( Bah en het lijkt er idd op dat ze het er om doen..wat kindjes wel niet aanvoelen. Hopelijk heb je snel een betere nacht en wbt je droom ik zou me niet schuldig voelen, je hebt er zelf geen invloed op en kan er niks aan doen!!

@Rens, Whaha big brother hier ook al :p Ja vind het heel erg lastig..ik heb ze zelf nog maar 5x gezien ofzo ( alleen op verjaardagen en dan nog niet ieder jaar ook omdat ze ver weg wonen ) Ik denk dat het wel het beste is he, vind het zo moeilijk !

@Cvermeulen, Ik zou denk ik de kleine man lekker bij oma laten slapen, vanavond alles in rust nog effe doen en voorbereiden.
    Heel erg spannend, maar dat is morgen allemaal weg ! Heel veel succes alvast !

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

ohhh meissie.... je berichtje geeft me gewoon het "geluk-gevoel"....
    eindelijk thuis.....

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ahhh je mag bijna bellen Missie! Ik zou nu gewoon bellen hoor, jouw klok loopt gewoon 5 min. voor kan jij ook niks aan doen ;)

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O en Sjors dat zijn lastige dingen...moet zeggen dat ik het ook heeel moeilijk vond (en nog vind eigenlijk) om met mijn dikke buik bij mijn schoonzus op bezoek te gaan sinds haar miskraam...
    Ik zou inderdaad even aangeven dat je wel hebt gehoord wat er is gebeurd en haar nog sterkte wensen. Condoleren zou ik denk ik niet doen op de verjaardag. Dat heeft toch altijd weer een wat zwaardere lading vind ik. En nu is het onderwerp natuurlijk ook heel zwaar...maar denk niet dat ik zelf gecondoleerd zou willen worden op een kinderverjaardag. Terwijl het wel fijn is om te weten dat iemand eraan denkt om me sterkte te wensen...
    Maar goed, dat is voor mij persoonlijk!

20. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sjors...
    ik denk dat je op HET moment wel aanvoelt wat je moet doen.....
    soms zegt "een blik"... een glimlachje.... ofzo meer.... dan 1000 woorden....

volg je gevoel.... lees haar lichaamstaal...
    het is voor beiden moeilijk....

Deel Deze Pagina