Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    cerberus, wat raar zeg van de foto , en dan net op 1 maart ineens terugvinden..
    Ik ben zelf veel de nuchter om er iets anders van te denken dan; puur toeval. maar vreemd is het wel!

Vraag me ook af hoe het met guusje is

2. even een inbraak.. ik lees dat je man aan de remicade zit.. je hoort geen goede verhalen zeg je over humira? Mijn man gebruikt het voor zijn bechterew en die zweert erbij ;)

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mooi verhaal Leske!! Straks 2 prachtige kids. Wat een wondertjes zijn het he. Fantastisch!

4. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Wondertjes zijn het zeker, moeten we heel diep in ons hart koesteren. Liefs, Leske

5. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Breek ik even in bij jou. Hoe/waar maak je zo'n mooie banner? Mooie kindjes ook zeg, wauw!!!

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Hahahaha ik ben er helemaal klaar voor dus als jij er ook klaar voor bent..............laat maar komen:D

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@pompelmoesje. Wat goed van die Kanjer J.ack!!!!

@cvermeulen. Lekker bij opa en oma laten slapen en proberen te genieten. Je zult vast wel zenuwachtig zijn en dat merkt hij vast
    Heel veel succes morgen! Je kan het......

@rens. Pfoei wordt id weer lekker shoppen op die sites

@missie???? En??????

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed lezen ;)
    switchen is nog niet aan de orde omdat er geen weg terug is naar remicade.. dus als dit niet meer voldoende werkt dan is het aan de arts om een volgend traject in te zetten. Fijn dat het voor je man uitkomst biedt. Ik word als partner zijnde vaak verdrietig om mijn geliefde zo te zien, we worden samen een beetje moedeloos van het gesukkel en het uitproberen. Ik weet enkel even niet wat bechterew is. Ook chronisch begrijp ik...?

9. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pompeloesje SUPER nieuws! Wat een sterk mannetje.

cvermeulen, alvast heel veel succes morgen. Heb je écht alles op orde hahaha. Zal wel een drukke dag zijn vandaag. Ik zou ook kiezen voor laten slapen.

Missie, al onderweg naar huis? Ik vond dat trouwens heel vreemd de aller eerste keer met zo'n humpie in de auto. Man reed als een oud wijf en ik wilde zo snel mogelijk naar huis. De hechtingen deden me zeer hahaha

10. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    onze zoon Owen is gisteren geboren om 8:08 en woog 4060 gram. Zijn apg score is 10 en hij doet het prima:)! De bevalling ging erg vlot, om half 1 waren de vliezen gebroken. Nu lekker genieten van onze mooie man, gaan zo naar huis :D.

groetjes

11. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zebra, jij hebt er weer een lekker ochtendje op zitten... not.. gelukkig doet de kleine meid het vooralsnog goed bij je. Wanneer meten ze weer het vruchtwater op?

Guusje is online... vertel vertel vertel

12. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Hoera Guusje!!!!
    Gefeliciteerd met O.wen!!

Flink ventje hoor!

13. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa gefeliciteerd Guusje met O.wen.

Fijn dat hij het zo goed doet en jullie al naar huis mogen!

14. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    haii Meiden, gisteren alleen maar bezig geweest met bijlezen en net weer dus moet zeggen weer veel vergeten.

@nieuwe meiden, welkom hier, voel me hier af en toe zelf ook nog nieuw aangezien in hier niet dagelijks post. Lees ook altidj alles braaf mee maar net altijd de tijd om te reageren.

@shadow, fijn je verlof is begonnen, geniet er lekker van.
    @cerberus, apart zeg, eerst die droom en daarna dat foto'tje

@Ego: Hier te veel gedaan vandaag, wilde nog om mijn boodschappen en strijken maar doordat ik alles al gestofzuigd en gedweild heb in huis zit ik soort van vast en is zitten al niet echt meer dragelijk. Zit dus niks anders op dan even gaan liggen.

Vriendlief is dit weekend jarig dus heb besloten om appelflappen te gaan bakken/ maken. Ben benieuwd hoe dat uitpakt!!

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik vond dat ook echt een heel gek idee. Ben daarom ook blij dat ik 2 keer thuis heb kunnen bevallen...
    Zoonlief zat na 10 dagen voor het eerst in de maxicosi, omdat we toen zelf naar de gehoortest moesten rijden, L.ise zal er volgens mij voorlopig nog niet in zitten (zou niet weten waarheen, haha!)

16. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @ guusje en guusman: gefeliciteerd met O.wen Fijn dat het goed gaat.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    Guusje gefeliciteerd met jullie zoontje O.wen!!! wat een leuke naam :) geniet er lekker van!

18. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaah Guusje! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Owen!!! Super meid en fijn dat de bevalling vlot ging.
    Heerlijk genieten nu thuis.

Liefs, Leske

19. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anna, zelf naar de gehoortest rijden? Bij ons kwamen ze aan huis tijdens de kraamweek. Wanneer moet je trouwens voor het eerst verschijnen op het cb? verpleegkundige al langs geweest voor de intake?

20. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cvermeulen, heel veel succes gewenst morgen. Echt spannend. Lekker zoontje naar oma en opa, op tijd naar bed vanavond en nog even met z'n tweetjes zijn. Toi, toi, toi!!!

Leske

Deel Deze Pagina