Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Hier nog niet alles terug gelezen maar probeer even te reageren op wat ik wel gelezen heb haha

@ guusje... gefeliciteerd met jullie zoon... geniet er lekker van.

het komt nu allemaal zo dichtbij met al die lieve baby's die geboren worden... kan echt niet meer wachten hihi

@ suzanne... jeetje wat een gedoe zeg.. daar wordt je zeker niet vrolijk van pff.

@ missiemaartje,... wat fijn dat N.iek naar huis mag... nu gaan jullie er waarschijnlijk pas echt van genieten lekker thuis als gezinnetje.. helemaal top!

@ pioentje.. sterkte.. hopelijk blijft de kleine zitten tot de geplande ks maar dan zal de pijn ook wel minder moeten worden anders hou je het niet vol...

lekker luisteren naar je lichaam en het komt wanneer het komt zeggen ze altijd. je kunt het dan toch niet meer binnen houden...

Gister weer naar de vk geweest... ze heeft stiekem een echo gemaakt en dat was echt super leuk want hij was precies aan het drinken toen ze de echo maakte... zooo schattig om te zien haha...

ze kon hem niet meer goed meten aangezien hij ingedaald is viel er steeds een stukje van zijn hoofd weg waardoor ze dus niet goed kunnen meten.

maar ze denken dat hij ietsje groter dan gemiddeld is, hoefde me geen zorgen te maken zei ze want het was echt maar ietsje groter.. nou ben benieuwd ;)

Toen ik gister in de wachtkamer zat zaten we naar de geboorte kaartjes te kijken en er was van de week een jongetje geboren... 4870 gram en 57 cm :$ dat is best een flinke baby poehhh

2. dank je wel ;) inmiddels is deze alweer een jaar oud volgens mij.. maar bij de juli-mama's zit een hele creatieve papa ;)

3. oh sorry... oeps.. mijn man heeft de zieke van bechterew. 1 van de zwaarste vormen van reuma.. zonder deze spuiten humira, zou hij niet normaal kunnen functioneren.. dan zit hij ws rond zijn 35e in een rolstoel... :( en wat is de ziekte van crohn?

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend pioentje!

Suzanne, sjeee wat een druiven bij elkaar daar zeg. Fijn dat de ctg verder in orde was. Heb je last van het diep liggen in het bekken?

Zebra, tot aan dinsdag dus ctg en dinsdag dus weer een rits aan controles.. vermoeiend meid.

Sheena, dat zeiden ze hier destijds ook, iets groter dan gemiddeld. Ik heb me dus ingesteld op een peuter ;) kan het niet tegen vallen. Leuk dat je nog even naar binnen mocht gluren

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Cupido, ja inderdaad zoiezo dagelijks ctg tot aan dinsdag, maar waarschijnlijk tot aan de datum van de ks wel dagelijks.
    Ik tel de dagen nu gewoon af :)
    zolang ik niet zoals vanochtend bijna 3 uur aan de ctg lig is het niet zo erg

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ cupido haha een peuter... en hoe ging je die er ookal weer uitkrijgen :p

ja ben wel benieuwd hoor, het maakt mij toch iets zenuwachtiger van ohjee hoe groot/zwaar zal hij zijn.

hij heeft altijd iets onder gemiddeld gezeten en nu denken ze sinds afgelopen week dus dat hij nu iets groter dan gemiddeld is... nou snap ik wel waarom ik hem altijd zo goed voel zitten in mn buik, er is gewoon geen ruimte meer over haha

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Guusje gefeliciteerd met de geboorte van O.wen!!

@ Pioentje, ik zou het toch wel spannend vinden om weer naar huis te gaan. 7 maart is nog best ver weg als je pijn hebt lijkt me!?

@ Missiemaartje, ben benieuwd, is N.iek al thuis??

@ Pompeloesje, fijn om te lezen dat het met J.ack ook goed gaat!

Zo dat was het weer even snel hoor...vandaag geen zin om hele word-documenten vol te typen. Morgen weer een dag ;)

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gentle, dat zou zeker goed nieuws zijn als je terug zou mogen naar de vk. Zit een thuisbevalling er dan ook weer in of loop ik dan heel ver vooruit op de zaken? Ben benieuwd naar je foto's.
    Ik zit gezellig met je op het wachtbankje. Ik verwacht ook nog geen baby komende weken ;) Voel echt bijna niets van voorweeen oid.

Sjors, ik heb nog nagedacht wat ik zou doen...maar bij de gedachte schoot ik al vol... ik zou dus gaan huilen (knetter gek van die hormonen!!), aan mij heb je niks. Gecondoleerd zou ik zelf niet gebruiken.

9. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sheena, opmerkelijk genoeg heb ik nog ruimte bovenin mijn buik. Komt denk ik door het indalen. verder zit hij strak in mijn buik. Ik kan echt z'n voetje pakken. Vorige week voelde ik zelfs zijn beentje, heel bizar. Hoe ik die peuter eruit ga krijgen? Hmmmm nog niet over nagedacht, maar ik houd ook rekening met een knip... ik ben op het ergste voorbereid :D al hoop ik natuurlijk op een gemiddeld mannetje die er moeiteloos uit komt. We zien wel waar het schip strand.

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ cupido.. onze kleine man is volledig ingedaald maar ik heb nog regelmatig beentjes bovenin. mijn buik staat ook echt mega strak ik kan bijna niet rechtop zitten omdat ik dan gewoon mn huid voel trekken.

ik voel sinds 3 dagen ook echt armen en benen voorbij komen haha, dan zie ik ze ook door mn buik gaan alleen kan ik ze niet pakken daar staat mn buik te strak voor. kan alleen voelen door een beetje te duwen..

we zien het allemaal wel, ik ga er ook vanuit dat er geknipt gaat worden

11. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @guusje: Waauw! Gefeliciteerd met jullie flinke man! Wat fijn dat alles zo vlot verlopen is! Geniet ze!

@pioentje; spannend zeg! Wel fijn dat je nog terug naar huis kan... zo in een ziekenhuis is toch ook maar niks he... Doe maar rustig aan!

Auwtsjjj! Ik denk dat ik toch de voorkeur geef aan een bevalling van een iets kleiner ukje!

12. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Even een bizarre constatering na bestudering van de lijst: 1/3 van de maart-mama's in in februari bevallen...

Ik zit te wachten op de mevrouw van het cb. Afspraak was om 15.00 uur. Ben benieuwd hoe laat het wordt...

13. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Guusje; gefeliciteerd met de geboorte van Owen!! Leuke naam!

@ Niek; jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hij is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal happy.... Net de fles gegeven en nu is hij lekker aan het slapen in zijn bedje. Uiteraard heb ik foto's gemaakt en die zet ik vanavond even hier op zp!!!

Hij doet het zo goed.. Zijn fles had hij niet helemaal op net, nog zo'n 25 van de 60 laten staan, best veel.. Maar hij verslikte zich flink en wilde daarna niet meer, dus laat hem maar even rustig slapen.

14. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAAAA wat fijn missie!

15. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @missiemaartje, wat moet dat een geweldig gevoel zijn om je ventje thuis te hebben. Ga nu maar 24 uur per dag van hem genieten!!

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    #4296 Sjors22, 1 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
    Bedankt voor jullie reacties :) Ik denk idd ook dat condoleren niet het juiste is, misschien maar alleen sterkte wensen.
    Ik ken haar niet zo goed, het is het zusje van mijn schoonzus en zie haar dus alleen maar op verjaardagen daar. Het is voor ons beiden lastig, maar het komt vast goed.
    Wat jij zei Cerberus is denk ik wel het juiste, ik zie het wel als ik daar ben. Een blik zegt idd meer dan 1000 woorden.

@Leske, Ik voel me al een stuk beter :) Net lekker bij de kapper geweest dus dat doet weer goed :p Thx meid !
    Fijn dat alles goed was bij de gyn ! en beter saai toch, als alles maar goed is :D

@Guusje, Gefeliciteerd met O.wen ! Geniet ervan meid :D

@Frenzy, Jij weet helaas hoe als het is en heb echt mega respect voor jouw hoe als jij dit hier verteld ! Ik zou het ook op die manier gedaan hebben als ik haar goed had gekend, maar dat is in dit geval niet zo..Ik zie het aan als ik daar kom vanavond en waarschijnlijk zegt een blik heel veel zoals cerberus ook zegt :)
    Nogmaals een knuffel voor jouw meid !

@Suzanne, Jeetje wat een dozen daar zeg ! dit slaat echt alles.
    Gelukkig alles wel goed :)

@Pompelmoesje, Fijn dat alles goed gaat met jullie kereltje !

@Missie, En ? is N.iek al thuis ?

@Pioentje, Gelukkig weer thuis :) Hoop dat hij nog even blijft zitten, maar zoals ik lees duurt het niet nog een week..hoop dat de pijn minder word !
    @Cupido, Ondanks dat het voor mij best ver weg staat en ik haar niet vaak zie is dit echt heel moeilijk ja, als ik erover na denk word ik ook erg emotioneel en ben benieuwd hoe als dat vanavond gaat. Dit is zo erg en gun je echt niemand !

@Shadow, Druk dagje voor de boeg meid ! Geniet ervan :)
    En nu hopelijk weer op iedereen gereageerd :)

@ego, Hier lekker bij de kapper geweest, altijd fijn :D nadat ik daar wegging belt mijn vader op of ik misschien 32 rozen wil bestellen..was hij vergeten haha:$..mn ouders zijn morgen 32 jaar samen ( nooit getrouwd ) Mannen..;) maar ach heb het maar effe voor hem gedaan :) Nu lekker weer verder in huis, voel me echt weer een stuk beter en fitter :D

17. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    wat heerlijk je kleine ventje thuis te hebben. geniet ervan!

heb vannacht raar gedroomd...liep ineens in het zk voor geplande ks terwijl daar geen reden voor was... :S had in mijn droom ook helemaal de zenuwen!

Ben keer vroeg opgestaan en tussen de midddag nog ff geslapen maar voel me nog steeds ontzettend moe... :(

18. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    en guusje gefeliciteerd!!!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    guusje gefeliciteerd met jullie zoontje!! toch nog een schrikkelbaby bij de maartmama's leuk leuk! ;)

missiemaartje! joehoe wat een feest! super dat hij eindelijk thuis is!geniet van je mooie gezinnetje en de mooie momenten thuis! ben heel benieuwd naar de foto's!

eindelijk ben ik even voor de pc gekropen, meestal reageer ik via de ipad.. maar bleh wat is dat vervelend typen.. dan zie ik vaak achteraf pas hoeveel spelfouten ik gemaakt heb.. en op mijn foon is het helemaal niet te doen... maar dat is dus een van de redenen dat er soms wat ontcijfer en speurwerk nodig is bij het lezen van mijn teksten.. en vooral snachts.. dan lig ik ook nog eens in bed.. helemaal handig! ;)

1/3 van de mama's is al bevallen? voel me net de wacht op mijjjjj smurf...

het lijstje..

Wanneer denk je te gaan bevallen of wil je bevallen?

20 februari MupKUH
    21 februari Leske
    25 februari Anna27
    27 februari Beesie
    27 februari Eva
    29 februari Happymom
    29 februari Sasjuh
    29 februari Mon
    29 februari Foxy74
    2 maart cvermeulen1979
    3 maart Suzanne
    10 maart lautjuh
    14 maart EmvSenR
    14 maart Fropste
    15 maart Gentle
    16 maart Frenzy
    17 maart Cupido
    21 maart Shadow
    25 maart cerberus
    2 april Eveline1986

ik geloof dat je de enige tot nu toe bent cvermeulen die op die dag gaat bevallen! ;)

sinds ik gisteren bij de gyno ben geweest, zie ik het voorlopig een beetje somber in dat ze zich snel zal aankondigen.. dit gevoel heb ik nog niet eerder gehad.. ik hoef ook pas weer volgende week vrijdag naar de gyno.. lijkt ineens zo lang.. komt misschien ook omdat ik de bevaldatum van mijn zoontje nu voorbij ben en ik me daar toch iets meer aan vasthield dan verstandig was ;)
    cupido ik kom gezellig bij je zitten op het wachtbankje..

shadow hoe bevalt je eerste verlofdag?

meiden houden we het nog een beetje vol allemaal? :)

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dromen, ik las hier iemand met een hele rare droom hahaha.. in een tunnel en te laat komen hahaa.. ow geweldig! helemaal dat de baby al in het zh in de maxi cosi op je aan het wachten is! :)

Deel Deze Pagina